quote:
Romantisch dit.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 18:41 schreef Grielen het volgende:
Dat moments is wel erg fijn inderdaad, oude matches die weer opgegraven en tot leven gebracht worden
En als je er nou nog eens wat mee deed had je meer geneukt dan H_J en Silenus bij elkaar.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 18:34 schreef yats het volgende:
Blijkbaar krijg je er na het 3e punt automatisch een telefoonnummer van de serveerster bij
Je maakt een foto. Linksbovenin is een soort icoontje dan kan je tekenen of tekst toevoegen, net zoals bij snapchat. En dan kunnen je matches een foto 'liken' en dan zie je eigenlijk automagisch wie er van je matches nog actief/geïnteresseerd zijn ook al heb je ze maanden terug gematched en nooit wat gezegd.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:00 schreef theodoor9 het volgende:
Kan iemand me uitleggen hoe die moments werken? Snap er eigenlijk vrij weinig van
Ahzo! Bedankt voor de uitleg, vond het nogal vaag allemaal. En je kunt dus ook bij een aantal matches uitzetten dat ze je momenten te zien krijgen?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:08 schreef Grielen het volgende:
[..]
Je maakt een foto. Linksbovenin is een soort icoontje dan kan je tekenen of tekst toevoegen, net zoals bij snapchat. En dan kunnen je matches een foto 'liken' en dan zie je eigenlijk automagisch wie er van je matches nog actief/geïnteresseerd zijn ook al heb je ze maanden terug gematched en nooit wat gezegd.
Dit kostte mij enorm veel moeite om te typen dus hopelijk heb je wat aan deze post.
Geen idee ik ben dronken en ik heb het net voor het eerst gedaan (dat moments)quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:11 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Ahzo! Bedankt voor de uitleg, vond het nogal vaag allemaal. En je kunt dus ook bij een aantal matches uitzetten dat ze je momenten te zien krijgen?
Ik snap niet waarom vrouwen (dito eigenlijk met mannen) foto's met kind(eren) op Tinder zetten.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 18:53 schreef SonicVolcano het volgende:
Kinderen. Vaak best knappe vrouwen maar dan zie je zo'n luchtalarmpje erbij. Jammer.
Omdat kinderen chickmagnets zijn.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:27 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom vrouwen (dito eigenlijk met mannen) foto's met kind(eren) op Tinder zetten.
Laat je kind erbuiten denk ik dan.
Ja maar...Ja maar...Ok, jij wint...quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:44 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
En als je er nou nog eens wat mee deed had je meer geneukt dan H_J en Silenus bij elkaar.
Als ik jou was zou ik gaan lapohunten.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:34 schreef yats het volgende:
[..]
Ja maar...Ja maar...Ok, jij wint...
http://us.123rf.com/450wm(...)lag-van-overgave.jpg
Nog 9 te gaan, zullen we er een wedstrijdje van maken?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:37 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik gaan lapohunten.
Tuurlijk! Al zal ik mezelf kennende wel weer een heer zijn en jou de lapo gunnenquote:
Dat hoor je eigenlijk te doen op een bepaald nummer van Queen he, wetende wat jij nu uitvoertquote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:50 schreef UnicornFarts het volgende:
Ohhh maar mijn favoriete liedje van Coldplay is op dus ik ga door de huiskamer dansen in mijn uppie gewoon omdat dat kan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |