Yupquote:Op zondag 30 augustus 2015 22:33 schreef JaneDoe het volgende:
maar ze is volgens mij ook wel flink afgevallen?
hij kan wel wat hequote:Op zondag 30 augustus 2015 22:34 schreef TheVulture het volgende:
Fucking hell dat is wel een hele beste make-over van Ome Albert
ze ziet er prachtig uitquote:
Op voorhand had ik echt niet aan haar gedacht maar het is een schot in de roos, en ze is echt bloedmooiquote:Op zondag 30 augustus 2015 22:35 schreef Max23 het volgende:
Ze is wel erg goed gecast trouwens, zou niemand weten die het beter zou kunnen doen
Hij leek qua uiterlijk en stem wel erg goed, maar het is niet echt een onderwerp voor een musicalquote:Op maandag 31 augustus 2015 00:55 schreef ElizabethR het volgende:
Net gekeken via UG. Dieptepunt: Willem Ruis musical. Wat een walgelijke vertoning. En dat ook nog op de geweldige muziek van Michel Fugin
wat verschrikkelijk hoe hij achter de muziek aan zingtquote:Op donderdag 27 augustus 2015 20:11 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Maar dat is een serieus fiasco hoor!! Een 71 jarige man met een dito oude mannenstem en verlopen uiterlijk een 33 jarige man laten zingen, terwijl overduidelijk een vibrato van minstens een quint!!! hoorbaar is, en hij constant achter de feiten aanzingt (letterlijk) qua timing en gewoon off-key gaat, is gewoon een belediging voor de prachtige opera die JCS is!
Brrrrrrrrrrrrrrr!!! Vreselijk!
Pippin is prachtig!! Ik hoop dat ze de originele Bob Fosse choreografie handhaven, heb de versie die naar Nederland komt nog niet gezien. Wel de 2011 London versie.
http://www.jesuschristmusical.nl/quote:Op maandag 31 augustus 2015 15:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
wat verschrikkelijk hoe hij achter de muziek aan zingtheb er echt een hekel aan als dat in musicals gebeurt
Maarre, JCS naar Nederland dus?ik zit niet meer zo in de musicals
Is Rent verlengd dan?quote:
Steve Balsamoquote:Op maandag 31 augustus 2015 17:06 schreef Hoogstaande het volgende:
Oef, dat klinkt echt slecht. Ik vond Glenn Carter stiekem wel goed, maar wel heel clean.
Wat is volgens jullie de beste Jezus? Nederlands/Engels.
Ja reprisequote:Op maandag 31 augustus 2015 17:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is Rent verlengd dan?
Leuke versie. Op 1 groot minpunt na, genaamd Jim de Groot.
en zo is het!!quote:
Het is een reprise inderdaad.quote:Op maandag 31 augustus 2015 17:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is Rent verlengd dan?
Leuke versie. Op 1 groot minpunt na, genaamd Jim de Groot.
Ik ga begin november. Ben wel benieuwd, al verwacht er aan de andere kant ook niet te veel van. Op die manier hoop ik positief verrast te worden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |