We hebben Linda de Snol al gehad. Ik dicht Ivo Niehe wel kwalteiten toe die geschikt zijn voor Zomergasten. Spreekt een paar talen vloeiend. Heeft interessante mensen ontmoet en met z'n Gymnasium niet de domste.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:38 schreef Pietverdriet het volgende:
Zou trouwens wel van ballen hebben getuigd als men ivo niehe als gast hadden, had de vpro leden gekost
Dan verschil ik van mening met je. Geweldige shows gezien van hem, De Komiek, De Mars en nog meer.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:36 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Toen waren ze nog grappig, toen freek solo ging werd het met het jaar slechter
Neerlands hoop in bange dagen, weerzien in Panama, dat niveau heeft freek in zijn eentje nooit meer gehaald
We zullen je enorm missen gaan.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:48 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Ik sla maar over dit jaar, wat een flopshows. Misschiem muv die filmmaker dan
Je kent ze niet eens en hebt al een oordeel.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:48 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Ik sla maar over dit jaar, wat een flopshows. Misschiem muv die filmmaker dan
Doctoraal zelfsquote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
We hebben Linda de Snol al gehad. Ik dicht Ivo Niehe wel kwalteiten toe die geschikt zijn voor Zomergasten. Spreekt een paar talen vloeiend. Heeft interessante mensen ontmoet en met z'n Gymnasium niet de domste.
Kijk eens aan. Realiseer me net dat ie geen Zomergast is.quote:
Stijn Franken.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waarom zijn ze niet interssant ? Ken je ze allemaal ? Wie zou je wel hebben willen zien ?
Frits Bolkensteijn ?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:47 schreef Webschip het volgende:
[..]
Stijn Franken.
Frits Bolkestein.
Bijvoorbeeld.
Dat lijkt me ook leuk.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Frits Bolkensteijn ?
En als contrast Nelie Smit Kroes Peper ?
Johquote:
Kamagurkaquote:
Leuk dat David van Reybrouck een van de gasten is.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:29 schreef friskvind het volgende:
David Van Reybrouck
Maarten 't Hart
Rudi Fuchs
De vrouw die uitzendbureau Content heeft opgericht. Kan even niet op haar naam komenquote:Op maandag 7 juli 2014 18:55 schreef SunChaser het volgende:
Wie was die muts ook weer die zich na anderhalf uur ging omkleden?
quote:Op maandag 7 juli 2014 18:55 schreef SunChaser het volgende:
Silvia Toth. De miljonaire. De vrouw die je niet in bed wil aantreffen.quote:Op maandag 7 juli 2014 18:55 schreef SunChaser het volgende:
Dat zou heel bed-enkelijk zijn ja.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Silvia Toth. De miljonaire. De vrouw die je niet in bed wil aantreffen.
quote:Op maandag 7 juli 2014 19:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Silvia Toth. De miljonaire. De vrouw die je niet in bed wil aantreffen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |