quote:
Sauna is godlikequote:Op vrijdag 6 juni 2014 12:24 schreef satopex het volgende:
daar heb ik totaal geen moeite mee om aan me blote kond te zijn. ik heb verschillende malen in het ziekenhuis geweesd en moest daar dwikkels me eigen spiernaakt uitkleden.ook hebben vrouwelijke verpleegsterts een catheter in mijn lul ingebracht waar ik totaal geen moeite mee had zonder dat ik er geil van werd.ook ga ik regelmatig naar de sauna waar ik ook naakt ben.
De tering die spellingquote:Op vrijdag 6 juni 2014 12:24 schreef satopex het volgende:
daar heb ik totaal geen moeite mee om aan me blote kond te zijn. ik heb verschillende malen in het ziekenhuis geweesd en moest daar dwikkels me eigen spiernaakt uitkleden.ook hebben vrouwelijke verpleegsterts een catheter in mijn lul ingebracht waar ik totaal geen moeite mee had zonder dat ik er geil van werd.ook ga ik regelmatig naar de sauna waar ik ook naakt ben.
Tering, dat optredenquote:
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 18:25 schreef Godshand het volgende:
[..]
Tering, dat optredenx1000
Laat de Hunnen maar komen, dit land gaat ten onder met zulk volk!
Hahaha, dit is ook echt het eerste wat ik dacht bij het lezen van de OP.quote:
Hier stopte ik met lezen. Beetje pauper om erbij te vermelden wat voor merk boxershort het isquote:Op vrijdag 6 juni 2014 10:20 schreef djakkaa3033 het volgende:
Wat vinden jullie daar van?
Het rare is ik moest eens bij de neuroloog in m'n blote kont staan en ik schaamde me echt dood, was een vrouwelijke neuroloog en die was gewoon aangekleed en deed zo snel m'n bjorn borg boxer
ik vermoedt dat dit topic over anale sex gaat, maar ik weet het niet zeker.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 10:20 schreef djakkaa3033 het volgende:
En wat vinden jullie ervan dat je in je blote anus seks hebt
maar hebben jullie problemen mee om in je blote kont bij een meisje of jongen te zijn en wel eens voor geschaamd?
En wat vinden jullie van het idee om in je naakte kont te zijn?
Waarom licht uit?quote:Op zondag 8 juni 2014 10:48 schreef GeorgeJones het volgende:
TS is van de jaren 50 seks. Licht uit en gaan met die banaan. Volgens mij is intimiteit, ondanks wat de meeste FOKertjes je willen doen geloven, ook kwetsbaar durven zijn. Anders wordt het wel heel mechanisch.
Dan zie je als je het op z'n hondjes doet niet dat ze ook een anus heeft. TS lijkt daar moeite mee te hebben. Ging niet over mijn voorkeur, maar zo ging dat in de jaren 50, vermoed ik, was er niet bij.quote:
mmokay, mja pfff neuken zonder licht.quote:Op zondag 8 juni 2014 11:42 schreef GeorgeJones het volgende:
[..]
Dan zie je als je het op z'n hondjes doet niet dat ze ook een anus heeft. TS lijkt daar moeite mee te hebben. Ging niet over mijn voorkeur, maar zo ging dat in de jaren 50, vermoed ik, was er niet bij.
Kan de ervaring intenser makenquote:Op zondag 8 juni 2014 11:43 schreef complicate het volgende:
[..]
mmokay, mja pfff neuken zonder licht.
Denken dat je mij iets nieuws leert.quote:Op zondag 8 juni 2014 12:44 schreef Motorbass het volgende:
[..]
Kan de ervaring intenser maken![]()
Puur op gevoel elkaars lichaam verkennen is erg intiem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
Ik heb zo'n boxer met een knoopje, die kan je open doen en dan je piemel erdoorheen steken, dus het is wel mogelijkquote:Op zaterdag 7 juni 2014 14:16 schreef Njosnavelin het volgende:
Hoe heb je seks met je boxer aan? Klinkt heel onhandig, ts.
quote:Op zondag 8 juni 2014 12:47 schreef complicate het volgende:
[..]
Denken dat je mij iets nieuws leert.![]()
Toch bedankt voor de moeite
Dus gij zijt een sexexpert of nie dan ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It is not down on any map; true places never are.
CRE / Creatief met een Duim
Dudequote:Op dinsdag 10 juni 2014 12:51 schreef Pavement het volgende:
[..]
Dus gij zijt een sexexpert of nie dan ?
ja sup sexexpertusquote:
Je bent je zeker aan het vervelen, neem ik aanquote:
nou eigenlijk ben ik aan t werk maar heb ff pauze genomen.quote:
haha ik ook, maar zit in een saaie meeting.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 12:57 schreef Pavement het volgende:
[..]
nou eigenlijk ben ik aan t werk maar heb ff pauze genomen.
Maar jij kan mij wel wat leren dan of niet ?
misschien zitten we wel in dezelfdequote:Op dinsdag 10 juni 2014 12:57 schreef complicate het volgende:
[..]
haha ik ook, maar zit in een saaie meeting.
En neen.
Dat kan niet, ik zit in Zaventem.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:00 schreef Pavement het volgende:
[..]
misschien zitten we wel in dezelfde![]()
maar uhm neenowkee
ow kee ow kee jammer, had graag geleerd maar ja ach als jij niet wil dan houdt het op. Dan ga ik maar weer verder met mn yoguhrt drankje en donut.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:01 schreef complicate het volgende:
[..]
Dat kan niet, ik zit in Zaventem.
En sorry
>Hoogeveenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 10:31 schreef djakkaa3033 het volgende:
Mooi man mooi kentinkie an de nek ik heb een beetje pijn an de keel groetjes gerda uit hoogeveen
(haha grapje ben zelf Rotterdammer maar heb familie wonen in Overijssel haha)
Geniet ervan en ADiosquote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:02 schreef Pavement het volgende:
[..]
ow kee ow kee jammer, had graag geleerd maar ja ach als jij niet wil dan houdt het op. Dan ga ik maar weer verder met mn yoguhrt drankje en donut.
Mijn vrouw is ook geen familie, en mijn familie heeft nog nooit mijn blote kont gezien.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 10:20 schreef djakkaa3033 het volgende:
je zit met iemand die geen familie is niks bloot naast elkaar..
Had je anders verwacht dan?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 10:20 schreef djakkaa3033 het volgende:
was een vrouwelijke neuroloog en die was gewoon aangekleed
Idd, wtf! Bedoelt ie niet de uroloog?quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:48 schreef KomtTijd... het volgende:
Eh, wacht even. Ik heb wel vaker gehoord dat mannen vooral met hun pik denken, maar TS gaat naar de hersendokter en moet daar zijn onderbroek uittrekken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |