Wat vinden jullie daar van?
Het rare is ik moest eens bij de neuroloog in m'n blote kont staan en ik schaamde me echt dood, was een vrouwelijke neuroloog en die was gewoon aangekleed en deed zo snel m'n bjorn borg boxer weer aan..
Heb me maanden kapot geschaamd na het tafereel, een vreemde vrouw die mij niet eens kent, en dan ga ik de eerste seconde van dat ik haar ken in m'n blote kont staan, wat zal ze wel niet denken over mij.. Het was verplicht maar het is toch een rare binnenkomer als je elkaar niet kent
Nu moet ik zeggen dat ik de eerste prostituee bezoek met onderbroek aan heb gedaan de eersre klaarkom sessie, maar later dacht ik.. zei is ook bloot kan dan zelf ook wel bloot gaan en als je beide bloot bent heb ik toch minder schaamte, hebben jullie dit ook dat als de een is aangekleed en de ander bloot dat het schamender is dan als je allebei bloot ben?
En wat vinden jullie ervan dat je in je blote anus seks hebt misschien klinkt het raar maar je zit daar zo bloot als een baby en als je er heel lang over na denkt is het best wel raar..
je zit met iemand die geen familie is niks bloot naast elkaar..
het is voor mij een hele rare gedachte (misschien komt het door me autisme)
maar hebben jullie problemen mee om in je blote kont bij een meisje of jongen te zijn en wel eens voor geschaamd?
En wat vinden jullie van het idee om in je naakte kont te zijn?
want laatst had ik de positie doggy en toen zat de vrouw gebukt ik denk wat voor gevoel zou zij wel niet moeten hebben want zij staat zo gebukt ik niet eens...