Klopt, maar Giel zei Pulp Fictionquote:
Ik vind van nietquote:Op vrijdag 6 juni 2014 09:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tevens heb ik een goed topic gemaakt in KLB
Idem.quote:
Daarnaast hadden we vroeger net wat meer lichaamshaarquote:Op vrijdag 6 juni 2014 09:55 schreef Sersjee het volgende:
Nee, jij lult uit je nek. Da's iets anders.
voorverkoop Katy Perry toch?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 09:56 schreef Pino112 het volgende:
Zo maar eens mijn geluk beproeven bij TicketMaster.
Het feit dat we tegenwoordig riet of dakpannetjes boven onze fragiele hoofdjes hebben helpt ook mee natuurlijkquote:Op vrijdag 6 juni 2014 09:56 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Daarnaast hadden we vroeger net wat meer lichaamshaar
[ afbeelding ]
Kleding is eerder de boosdoener dan zonnebrand
Nee, hij neemt zijn wederhelft naar Stromae uit.quote:
dat zal een stromaejestueze avond worden danquote:Op vrijdag 6 juni 2014 09:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, hij neemt zijn wederhelft naar Stromae uit.
Genetisch gezien kan je qua lichaam beter een neger zijn idd. Die mensen hebben een veel mooiere/betere huid, minder huidkanker en dat soort taferelen...quote:Op vrijdag 6 juni 2014 09:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tevens heb ik een goed topic gemaakt in KLB
Maar negers kunnen niet goed zwemmenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 10:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Genetisch gezien kan je qua lichaam beter een neger zijn idd. Die mensen hebben een veel mooiere/betere huid, minder huidkanker en dat soort taferelen...
Maar ja, door zonnebrand zullen wij nooit meer tot negers evolueren
en ze hebben grotere leuters.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 10:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Genetisch gezien kan je qua lichaam beter een neger zijn idd. Die mensen hebben een veel mooiere/betere huid, minder huidkanker en dat soort taferelen...
Maar ja, door zonnebrand zullen wij nooit meer tot negers evolueren
Wel hard rennenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 10:17 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Maar negers kunnen niet goed zwemmen
En sneller een vitamine D tekortquote:Op vrijdag 6 juni 2014 10:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wel hard rennen
Verder is Muis het met me eens
Ja, daarom wonen ze ook in zonovergoten landenquote:
Die hebben soms heel lang lichtquote:
Becherming tegen reflectie van de zon op de sneeuw. Vandaar ook spleetogen.quote:
En veel reflectie natuurlijk...maar wel altijd dik ingepakt. Dus weinig contact met zonlicht?quote:
Nu blijft DeMint uit het topic. Flopshow.quote:
Haters gonna hatequote:Op vrijdag 6 juni 2014 10:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat is er trouwens met al die zomer plaatjes? Is de zomer eindelijk begonnen in Nederland? Mooi geniet ik hier lekker van mijn bewolkte dag.
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:01 schreef alors het volgende:
[..]
Haters gonna hate
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:01 schreef alors het volgende:
[..]
Haters gonna hate
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
scheert u weg, gij vuige ketter!quote:
Doe mij maar So what. Voor het sfeertje.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:16 schreef SilentChaos het volgende:
[ afbeelding ]
Ik verwacht Whiskey in the Jar te horen
Mijn voorkeur gaat uit naar Turn the Page
Ook lekker iddquote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:18 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Doe mij maar So what. Voor het sfeertje.
Ach, de band is enorm geëvolueerdquote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jammer dat er maar 1 van de 80's albums voorbij is gekomen, ik bedoel deze albums zijn best leuk maar ik vind de eerste vier albums wel iets beter (En de eerste 2 de beste, itt veel anderen)
Verdeling 2-3 was leuk geweest ofzo, maar ja die plaatjes zijn niet zo bekend voor het 3fm-publiekDus het verbaast me niet echt
Haten op Metallicaquote:
Thin Lizzy danquote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:16 schreef SilentChaos het volgende:
[ afbeelding ]
Ik verwacht Whiskey in the Jar te horen
Mijn voorkeur gaat uit naar Turn the Page
Heeft er ook gewoon mee te maken dat ik oudere metal leuker vind, tegenwoordig moet het of semi-radiovriendelijk, of extreem technisch. Metallica heeft zich er niet goed tussen kunnen aarden helaas, hoewel de platen na de zwarte zeker nog een waarde hebben vind ik het niet bijzonder.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ach, de band is enorm geëvolueerdMaar idd, van mij hadden ze best The Four Horsemen mogen draaien
Of Creeping Death ofzo
"pop"-metal/radiovriendelijke metalquote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heeft er ook gewoon mee te maken dat ik oudere metal leuker vind, tegenwoordig moet het of semi-radiovriendelijk, of extreem technisch. Metallica heeft zich er niet goed tussen kunnen aarden helaas, hoewel de platen na de zwarte zeker nog een waarde hebben vind ik het niet bijzonder.
Uitzonderingen zijn er wel (qua artiesten, niet qua Metallica) maar dan moet je goed zoeken.
Maakt Metallica zich vanaf Black natuurlijk ook gewoon schuldig aan. Tis geen Linkin Park of Limp Bizkit (oké, die laatste heeft nog enige on-radioheid erop zitten (inb4 mensen die radiohead lezen)) maar het was wel bedoeld om metal naar een groter publiek te trekken.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
"pop"-metal/radiovriendelijke metal
Ik vind dat bij Metallica heeeeeeeeel erg meevallenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maakt Metallica zich vanaf Black natuurlijk ook gewoon schuldig aan. Tis geen Linkin Park of Limp Bizkit (oké, die laatste heeft nog enige on-radioheid erop zitten (inb4 mensen die radiohead lezen)) maar het was wel bedoeld om metal naar een groter publiek te trekken.
Ik hou er zelf ook niet zo van maar de grens loopt nogal dun dus ik spreek me er niet zo over uit. Het wisselt hoe ik er tegenaan kijk per nummer denk ik, sommige dingen van Linkin Park zijn ook wel leuk
The Dubliners versie ownedquote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:28 schreef Pandaplint het volgende:
De Thin Lizzy uitvoering is zoveel beter.
Prima versie van een goede plaatquote:
Met dit weer is het prima te doen hoor.quote:
Dat nummer over z'n overleden pa is prima, maar dit is gewoon regelrechte helquote:
Lekker zomers.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:43 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat nummer over z'n overleden pa is prima, maar dit is gewoon regelrechte hel
Meteen sfeer.quote:
Of met Ulrich praten over je gedownloade platencollectiequote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:37 schreef SilentChaos het volgende:
Jaloers
Had graag met James Hetfield over oude auto's gepraat (z'n grote hobby)
[ afbeelding ]
Doe mij het origineel maar van Kanye Westquote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:48 schreef Bronson het volgende:
Enige leuke nummer van Daft Punk.![]()
Inb4 Mex met ontelbaar andere opsommingen.
Die is best heel leuk.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:48 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Doe mij het origineel maar van Kanye West
Naast Da Funk kan ik nog altijd Aerodynamic en Voyager aanraden jaquote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:48 schreef Bronson het volgende:
Enige leuke nummer van Daft Punk.![]()
Inb4 Mex met ontelbaar andere opsommingen.
Ik wilde het net zeggen ja, voor de verandering eens geen Keane, Kane of Coldplay als openingsplaat.quote:
De openingsplaat geeft normaal de kwaliteit van het programma aan.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 12:03 schreef alors het volgende:
[..]
Ik wilde het net zeggen ja, voor de verandering eens geen Keane, Kane of Coldplay als openingsplaat.
Je mist watquote:
Niks mis met twee meisjes die elkaar invoeren.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 12:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik luister naar twee meisjes die met elkaar gegevens aan het invoeren zijn in een database.
Geen muziek.
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 12:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik luister naar twee meisjes die met elkaar gegevens aan het invoeren zijn in een database.
Geen muziek.
Zo noem ik dat ook altijdquote:Op vrijdag 6 juni 2014 12:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Geen muziek.
Gegevens uploaden?quote:
Ik ben deze week aardig netjes geweest hoor op het forumquote:
Meeste dingen voorspelbaar. De mens houdt over het algemeen niet van verandering, maar van herhaling. Dus doen we het liefst alles in patronen. En dus ook grapjes.quote:
Deze post was redelijk onvoorspelbaar.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 12:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Meeste dingen voorspelbaar. De mens houdt over het algemeen niet van verandering, maar van herhaling. Dus doen we het liefst alles in patronen. En dus ook grapjes.
Omdat ik een baas ben.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 12:32 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Deze post was redelijk onvoorspelbaar.
Over voorspelbaarheid gesprokenquote:
quote:
quote:1.5 Terrabyte p/s
De Kijk is en blijft een mooi blad. Al jaren. Volop wetenswaardige nieuwtjes en zo kan je in nummer 8 van 2011 de onwijs belangrijke vraag vinden : Hoeveel data bevat een spermacel ?
Er blijken 2 rekenmethodes te zijn. Eén van het Human Genome Project en een niet bij naam genoemde methode.
Die van het HGP komt op 1,5 Gigabyte per cel, omdat 1 cel 3 Gigabyte aan genetische data bevat, en de spermacel de helft van een cel is, de andere methode komt echter op 75 megabyte per cel uit en dus 37,5 MB voor een spermacel. Mooie eraan is dat je per ejaculatie van 200 miljoen zaadcellen dus een uploadsnelheid hebt van 1,5 Terrabyte per seconde !
Laat daar je provider maar eens een puntje aan zuigen zou ik zeggen !
De Bourgondiër.quote:
Jahquote:
Ik zie en hoor ze ook altijd, maar ik denk dat ik hem binnenkort ook op mijn bord ziequote:
a: ze is niet mijn chickquote:
e: duurt langquote:Op vrijdag 6 juni 2014 12:55 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
a: ze is niet mijn chick
b: we zaten met z'n 2tjes aan een tafel en ik ben weer wat wijzer geworden
c: nee, geen date.
d: ze heeft volgende week bijna de hele week vrij
wat lang duurt is lekker...of komt nooitquote:
Dure kaarten ook.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:12 schreef alors het volgende:
HMH... dat is veel te groot
en altijd dit kutnummer draaien
Geen ondergoed?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 12:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Tevens heb ik het koud. Rokje, legging, lange mouwen shirt en sjaal, maar nog steeds koud.
dat iddquote:
Dan is iig duidelijk waarom ze het koud heeftquote:
Oh dat vind ik nog wel meevallen, Paradiso 5 jaar geleden was 27,50 en dan nog dat lidmaatschap van 3 nog wat.quote:
Het trekt koud op.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dan is iig duidelijk waarom ze het koud heeft
Hmm, vind het vrij veel.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:18 schreef alors het volgende:
[..]
Oh dat vind ik nog wel meevallen, Paradiso 5 jaar geleden was 27,50 en dan nog dat lidmaatschap van 3 nog wat.
Ja want je moet er ook nog heen rijden, ben je zo weer 30 euro verderquote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:21 schreef Bronson het volgende:
[..]
Hmm, vind het vrij veel.
Nu twijfel ik.
live gezien vorig jaar. was niet heel geweldig. wel lekker meebrullen, maar geen Nookiequote:
Ik heb ze toen ook gezien in het Paardquote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
live gezien vorig jaar. was niet heel geweldig. wel lekker meebrullen, maar geen Nookie![]()
ik twijfel nog of ik volgende week naar raggende manne zal gaan...
Nou inderdaad.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:23 schreef alors het volgende:
[..]
Ja want je moet er ook nog heen rijden, ben je zo weer 30 euro verder
Ben je al een eerder geweest? Het is wel echt de moeite waard hoor, hele goede band ook
Ik hoopte eigenlijk dat ie weer gezellig naar de Oosterpoort zou komen
Ik ga het denk ik gewoon doen, ik zit al zo lang te wachten. Op Pinkpop is de programmering te kut (alles wat ik die dag wil zien staat tegelijk geprogrammeerd) en dat De Wereld Draait Buiten lijkt me zo'n vuig hipsterfestivalquote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:31 schreef Bronson het volgende:
[..]
Nou inderdaad.
Nee ik heb hem nog niet eerder gezien, maar het laatste album van hem is echt wel heel.
QFTquote:
It turns out the otter weeequote:
Verdimme Rock!quote:Op vrijdag 6 juni 2014 12:55 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Waar wil je voor gaan dan?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:33 schreef alors het volgende:
[..]
Ik ga het denk ik gewoon doen, ik zit al zo lang te wachten. Op Pinkpop is de programmering te kut (alles wat ik die dag wil zien staat tegelijk geprogrammeerd) en dat De Wereld Draait Buiten lijkt me zo'n vuig hipsterfestival
Voor de rest nog Brother & Bones en The Boxer Rebellion. Maar voor de rest interesseert die dag me niet zo.quote:
Ach misschien heeft hij ook geen date nodig om het te regelenquote:
Op zo'n manier niet neequote:
En terecht.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:43 schreef EdvandeBerg het volgende:
Gimme Shelter
Staat in mijn top zoveel aller tijden. Vrij hoog ook nog wel.
Ik hoor het al: dat wordt neuken.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 12:55 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Ook wel een beetje uit de beste tijd van de Stones eigenlijkquote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:43 schreef EdvandeBerg het volgende:
Gimme Shelter
Staat in mijn top zoveel aller tijden. Vrij hoog ook nog wel.
quote:
Was dat vóór of na D-Day?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:44 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ook wel een beetje uit de beste tijd van de Stones eigenlijk
Wie?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:23 schreef alors het volgende:
[..]
Ja want je moet er ook nog heen rijden, ben je zo weer 30 euro verder
Ben je al een eerder geweest? Het is wel echt de moeite waard hoor, hele goede band ook
Ik hoopte eigenlijk dat ie weer gezellig naar de Oosterpoort zou komen
Juist, daarna ging het een soort op de automatische piloot. Ze hadden eigenlijk rond 1980 moeten stoppen.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:44 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ook wel een beetje uit de beste tijd van de Stones eigenlijk
ach, ik kan van mijn oprotpremie toch wel z'n 1000x naar zo'n dame van plezier achter t station. kies er altijd 1 die zichzelf net staat in te enten. die zijn het gezondstequote:
maar wie wel dan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
En dan kun je haar daarna inenten?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ach, ik kan van mijn oprotpremie toch wel z'n 1000x naar zo'n dame van plezier achter t station. kies er altijd 1 die zichzelf net staat in te enten. die zijn het gezondste
ik prefereer obladiobladaquote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Start me up was de laatste topplaat van de stones.
Idd, tot eind '70 was't allemaal primaquote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:48 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Juist, daarna ging het een soort op de automatische piloot. Ze hadden eigenlijk rond 1980 moeten stoppen.
Soort Walking Dead zijn die lui tegenwoordig
Undercover of the night mag er ook nog wezen wat mij betreft.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Start me up was de laatste topplaat van de stones.
was vorige week ook al bij Stenders Latevermaak met de realistische Oranjesingle. prachtig dieptepunt weerquote:
Hij zou toen die potten bezwangeren, en daarna was ie heel lang weg.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
was vorige week ook al bij Stenders Latevermaak met de realistische Oranjesingle. prachtig dieptepunt weer
och ja, dat was ook al zo slecht...quote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:54 schreef alors het volgende:
[..]
Hij zou toen die potten bezwangeren, en daarna was ie heel lang weg.
He bah.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:19 schreef wolfrolf het volgende:
Verdomme
ONZ / Hoera!Het vrijdagmiddag lesbische tiener bier en tettentopic NSFW, wel met je smartphone op de plee
Hypocrisiequote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:19 schreef wolfrolf het volgende:
Verdomme
ONZ / Hoera!Het vrijdagmiddag lesbische tiener bier en tettentopic NSFW, wel met je smartphone op de plee
Ik geniet.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:19 schreef wolfrolf het volgende:
Verdomme
Kunnen ze niet vaker op een 3FM presents optreden komenquote:
Bal is rond.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 16:01 schreef ieniminimuis het volgende:
DePino gaat naar Kensington. Hoe voorspelbaar.
Ja vreemd he.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 16:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Mad?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 16:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Piyes.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 16:01 schreef ieniminimuis het volgende:
wat valt onder een grote tube en wat valt onder een kleine tube?twitter:3FM twitterde op vrijdag 06-06-2014 om 17:26:39Alleen kleine tubes zonnebrand toegestaan op @pinkpopfest: http://t.co/FpTM6iBUqw #3FM #PP14 #goedsmeren reageer retweet
twitter:pinkpopfest twitterde op vrijdag 06-06-2014 om 16:56:46@KingKurt046 zonnebrandcreme in TUBE is wel toegestaan, max 200 ml. Fles en/of verstuiver is niet toegestaan op het Hoofdterrein! reageer retweet
hoiquote:
Wel par halen he!!!quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hoi
en tot over anderhalf uur. ik ga nog ff golfen
Tiger Woods PGA 14 op de PS3quote:
netjes!quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:31 schreef Pandaplint het volgende:
Yay! Nieuw PR! 5Km in 26:14![]()
/liefdagboek
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:31 schreef Pandaplint het volgende:
/liefdagboek
Facebook-event aanmaken en dan een poll met data aanmaken?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:31 schreef 3rdRock het volgende:
jongens! help
heeft iemand een idee.
ik wil een meet organiseren (van een ander, niet meer bestaand forum) en ik zoek dus iets dat mensen kunnen aangeven welke datums ze kunnen. ik heb geen mailadressen van iedereen dus het moet een link worden waarop mensen klikken en dan kunnen ze aangeven wanneer ze kunnen.
kan dat met datumprikker.nl en zo ja hoe? want ik kom niet uit die kutsite. ik kan alleen maar mensen per mail uitnodigen en dat wil ik nu juist niet
heb je de mensen niet op Facebook? Daar kan je makkelijker een event mee aanmakenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:31 schreef 3rdRock het volgende:
jongens! help
heeft iemand een idee.
ik wil een meet organiseren (van een ander, niet meer bestaand forum) en ik zoek dus iets dat mensen kunnen aangeven welke datums ze kunnen. ik heb geen mailadressen van iedereen dus het moet een link worden waarop mensen klikken en dan kunnen ze aangeven wanneer ze kunnen.
kan dat met datumprikker.nl en zo ja hoe? want ik kom niet uit die kutsite. ik kan alleen maar mensen per mail uitnodigen en dat wil ik nu juist niet
Fast Pandaquote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:31 schreef Pandaplint het volgende:
/liefdagboek
Prioriteiten Rock. Stuur een datumprikker naar je datequote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:31 schreef 3rdRock het volgende:
jongens! help
heeft iemand een idee.
Dat ja of een Google Form aanmaken via Google Docs.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:31 schreef 3rdRock het volgende:
jongens! help
heeft iemand een idee.
Dat kan toch ook? Als je een vraag aanmaakt dan kan je bij mijn weten gewoon meerdere antwoorden geven.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:34 schreef 3rdRock het volgende:
ah ja, dan ga ik daar ff mee klooien.....alleen een poll met data aanmaken. volgens mij kun je bij een poill maar 1 antwoord kiezen en ik wil juist dat mensen alle datums aan kunnen geven...
Haar 'per ongeluk' ook uitnodigen. Goed idee.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:34 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Prioriteiten Rock. Stuur een datumprikker naar je date
http://techwelkin.com/create-survey-forms-with-google-docsquote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:36 schreef 3rdRock het volgende:
ow, ik moet eigenlijk eerst bij iedereen de datums verzamelen voor ik een plaats kan prikken. die plaats hangt nl af van de opkomst. als er mensen uit heel NL komen wil ik het in Utrecht ofzo houden, maar als er alleen Noorderlingen komen is Groningen ofzo natuurlijk een betere optie
nee, matig idee.....totdat blijkt dat ze ook op dat in 2009 ofzo opgehven forum kwamquote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:36 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Haar 'per ongeluk' ook uitnodigen. Goed idee.
ah, thnx. daar ga ik ff mee kutten.quote:
kan ik niet vinden. bij de polls die ik maak kan men maar 1 antwoord selecteren. ik ga ff met Qunix's optie klooten.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:36 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat kan toch ook? Als je een vraag aanmaakt dan kan je bij mijn weten gewoon meerdere antwoorden geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |