Klopt, maar Giel zei Pulp Fictionquote:
Ik vind van nietquote:Op vrijdag 6 juni 2014 09:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tevens heb ik een goed topic gemaakt in KLB
Idem.quote:
Daarnaast hadden we vroeger net wat meer lichaamshaarquote:Op vrijdag 6 juni 2014 09:55 schreef Sersjee het volgende:
Nee, jij lult uit je nek. Da's iets anders.
voorverkoop Katy Perry toch?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 09:56 schreef Pino112 het volgende:
Zo maar eens mijn geluk beproeven bij TicketMaster.
Het feit dat we tegenwoordig riet of dakpannetjes boven onze fragiele hoofdjes hebben helpt ook mee natuurlijkquote:Op vrijdag 6 juni 2014 09:56 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Daarnaast hadden we vroeger net wat meer lichaamshaar
[ afbeelding ]
Kleding is eerder de boosdoener dan zonnebrand
Nee, hij neemt zijn wederhelft naar Stromae uit.quote:
dat zal een stromaejestueze avond worden danquote:Op vrijdag 6 juni 2014 09:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, hij neemt zijn wederhelft naar Stromae uit.
Genetisch gezien kan je qua lichaam beter een neger zijn idd. Die mensen hebben een veel mooiere/betere huid, minder huidkanker en dat soort taferelen...quote:Op vrijdag 6 juni 2014 09:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tevens heb ik een goed topic gemaakt in KLB
Maar negers kunnen niet goed zwemmenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 10:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Genetisch gezien kan je qua lichaam beter een neger zijn idd. Die mensen hebben een veel mooiere/betere huid, minder huidkanker en dat soort taferelen...
Maar ja, door zonnebrand zullen wij nooit meer tot negers evolueren
en ze hebben grotere leuters.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 10:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Genetisch gezien kan je qua lichaam beter een neger zijn idd. Die mensen hebben een veel mooiere/betere huid, minder huidkanker en dat soort taferelen...
Maar ja, door zonnebrand zullen wij nooit meer tot negers evolueren
Wel hard rennenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 10:17 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Maar negers kunnen niet goed zwemmen
En sneller een vitamine D tekortquote:Op vrijdag 6 juni 2014 10:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wel hard rennen
Verder is Muis het met me eens
Ja, daarom wonen ze ook in zonovergoten landenquote:
Die hebben soms heel lang lichtquote:
Becherming tegen reflectie van de zon op de sneeuw. Vandaar ook spleetogen.quote:
En veel reflectie natuurlijk...maar wel altijd dik ingepakt. Dus weinig contact met zonlicht?quote:
Nu blijft DeMint uit het topic. Flopshow.quote:
Haters gonna hatequote:Op vrijdag 6 juni 2014 10:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat is er trouwens met al die zomer plaatjes? Is de zomer eindelijk begonnen in Nederland? Mooi geniet ik hier lekker van mijn bewolkte dag.
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:01 schreef alors het volgende:
[..]
Haters gonna hate
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:01 schreef alors het volgende:
[..]
Haters gonna hate
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
scheert u weg, gij vuige ketter!quote:
Doe mij maar So what. Voor het sfeertje.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:16 schreef SilentChaos het volgende:
[ afbeelding ]
Ik verwacht Whiskey in the Jar te horen
Mijn voorkeur gaat uit naar Turn the Page
Ook lekker iddquote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:18 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Doe mij maar So what. Voor het sfeertje.
Ach, de band is enorm geëvolueerdquote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jammer dat er maar 1 van de 80's albums voorbij is gekomen, ik bedoel deze albums zijn best leuk maar ik vind de eerste vier albums wel iets beter (En de eerste 2 de beste, itt veel anderen)
Verdeling 2-3 was leuk geweest ofzo, maar ja die plaatjes zijn niet zo bekend voor het 3fm-publiekDus het verbaast me niet echt
Haten op Metallicaquote:
Thin Lizzy danquote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:16 schreef SilentChaos het volgende:
[ afbeelding ]
Ik verwacht Whiskey in the Jar te horen
Mijn voorkeur gaat uit naar Turn the Page
Heeft er ook gewoon mee te maken dat ik oudere metal leuker vind, tegenwoordig moet het of semi-radiovriendelijk, of extreem technisch. Metallica heeft zich er niet goed tussen kunnen aarden helaas, hoewel de platen na de zwarte zeker nog een waarde hebben vind ik het niet bijzonder.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ach, de band is enorm geëvolueerdMaar idd, van mij hadden ze best The Four Horsemen mogen draaien
Of Creeping Death ofzo
"pop"-metal/radiovriendelijke metalquote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heeft er ook gewoon mee te maken dat ik oudere metal leuker vind, tegenwoordig moet het of semi-radiovriendelijk, of extreem technisch. Metallica heeft zich er niet goed tussen kunnen aarden helaas, hoewel de platen na de zwarte zeker nog een waarde hebben vind ik het niet bijzonder.
Uitzonderingen zijn er wel (qua artiesten, niet qua Metallica) maar dan moet je goed zoeken.
Maakt Metallica zich vanaf Black natuurlijk ook gewoon schuldig aan. Tis geen Linkin Park of Limp Bizkit (oké, die laatste heeft nog enige on-radioheid erop zitten (inb4 mensen die radiohead lezen)) maar het was wel bedoeld om metal naar een groter publiek te trekken.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
"pop"-metal/radiovriendelijke metal
Ik vind dat bij Metallica heeeeeeeeel erg meevallenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maakt Metallica zich vanaf Black natuurlijk ook gewoon schuldig aan. Tis geen Linkin Park of Limp Bizkit (oké, die laatste heeft nog enige on-radioheid erop zitten (inb4 mensen die radiohead lezen)) maar het was wel bedoeld om metal naar een groter publiek te trekken.
Ik hou er zelf ook niet zo van maar de grens loopt nogal dun dus ik spreek me er niet zo over uit. Het wisselt hoe ik er tegenaan kijk per nummer denk ik, sommige dingen van Linkin Park zijn ook wel leuk
The Dubliners versie ownedquote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:28 schreef Pandaplint het volgende:
De Thin Lizzy uitvoering is zoveel beter.
Prima versie van een goede plaatquote:
Met dit weer is het prima te doen hoor.quote:
Dat nummer over z'n overleden pa is prima, maar dit is gewoon regelrechte helquote:
Lekker zomers.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:43 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat nummer over z'n overleden pa is prima, maar dit is gewoon regelrechte hel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |