Wat heeft het ermee te maken dat se spurs in de Jordan tijd niet veel soeps waren? Dit is toch heel wat anders.. heat en spurs zijn de beste 2 teams in de nbaquote:Op maandag 9 juni 2014 09:42 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Houd het maar bij hopen want meer zal het naar alle waarschijnlijkheid ook niet worden.
Spurs waren in de Jordan tijd ook niet veel soeps,dus..
Maar gek genoeg (ondanks dat ik best wel van basketbal houd) gaan het hele Finals gebeuren de laatste jaren aan mij voorbij alsof het totaal niet interessant meer is.
Ik weet nog bijvoorbeeld de tijden van Jordan,Magic,Bird e.d.en dat je uitkeek naar de wedstrijden. Finals of niet. NBA was de sport om te kijken.
Of ik word te oud. Kan ook.
Lol je wordt zeker oud, dit zijn epische Finals, over 20 jaar wordt er nóg over deze Finals gepraat... Man je wordt echt oud als je niet uitkijkt naar deze wedstrijden..quote:Op maandag 9 juni 2014 09:42 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Houd het maar bij hopen want meer zal het naar alle waarschijnlijkheid ook niet worden.
Spurs waren in de Jordan tijd ook niet veel soeps,dus..
Maar gek genoeg (ondanks dat ik best wel van basketbal houd) gaan het hele Finals gebeuren de laatste jaren aan mij voorbij alsof het totaal niet interessant meer is.
Ik weet nog bijvoorbeeld de tijden van Jordan,Magic,Bird e.d.en dat je uitkeek naar de wedstrijden. Finals of niet. NBA was de sport om te kijken.
Of ik word te oud. Kan ook.
Brrrrr.... Was dan bijna je president of basketball operations.twitter:WojYahooNBA twitterde op maandag 09-06-2014 om 15:38:07Sources w /@BDawsonRivals: Before finalizing UK extension, John Calipari weighed 7-year, $60M-plus package w / Cavs. http://t.co/cNK1YGghut reageer retweet
Bovendien onzin dat de Spurs niet veel soeps waren.quote:Op maandag 9 juni 2014 12:32 schreef stephan92 het volgende:
[..]
Wat heeft het ermee te maken dat se spurs in de Jordan tijd niet veel soeps waren? Dit is toch heel wat anders.. heat en spurs zijn de beste 2 teams in de nba
Ja daarom ook dat nog.. beetje rare opmerking was het..quote:Op maandag 9 juni 2014 18:30 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Bovendien onzin dat de Spurs niet veel soeps waren.
Sinds het rookie jaar van David Robinson hebben de Spurs maar eenmaal een losing record gehad. Dat bracht ze naar de lottery (Hello Tim Duncan) en sindsdien winnen ze elk jaar minstens 50 wedstrijden.
De Spurs is met afstand de beste franchise van de afgelopen 25 jaar.
Haha ja idd ik denk dat de meeste dat wel hadden voorspelt. Had ik ook gedaan ik had alleen nog verwacht dat hij er een aantal assists bij zou hebben en op een bijna triple double zat. Maar idd een super goede game van james! Nu 2 thuis voor de heat als ze die allebei ook winnen hebben ze het kampioenschap al zo goed als binnenquote:Op maandag 9 juni 2014 19:53 schreef TheGOAT het volgende:
LeBron met een masterful performance in een close win, precies zoals ik voorspeld had! (was ook niet een moeilijke voorspelling haha)
LeBron komt zo monsterlijk goed terug na die game 1, waar hij in feite ook al prima stond te spelen.
Spurs maakten teveel fouten op het einde, en zeker aanvallend was er niet genoeg ball movement meer vond ik. James op Parker maakte Parker in feite onzichtbaar.
En die jumpers in het 3e kwart van James, goddamn hij was on fireWat een performance zette hij weer neer, brengt Miami in z'n eentje ongeveer op gelijke hoogte.
De NBA is wel een vreemd entiteit. Het is eigenlijk niets meer dan 30 eigenaren en een players association, overzien door een commissioner waarvan ook niet precies duidelijk is hoeveel macht hij persoonlijk heeft.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 10:42 schreef matthijst het volgende:
Rare eikel, maar wel apart dat de NBA een eigenaar kan dwingen om z'n toko te verkopen
hahah ja idd heeft ze toch 2 punten opgeleverd en minder speeltijd voor manu.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:49 schreef PippenScottie het volgende:
Wade krijgt een 5000 dollar boete voor zijn flop tegen Manu.
Als ik Pat Riley was zou ik die boete persoonlijk betalen en Flash een bonus van 50k geven.
Daarmee moedig je dat gedrag alleen maar verder aan natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:49 schreef PippenScottie het volgende:
Wade krijgt een 5000 dollar boete voor zijn flop tegen Manu.
Als ik Pat Riley was zou ik die boete persoonlijk betalen en Flash een bonus van 50k geven.
Dit is een conspiracy!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |