abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 7 juni 2014 @ 13:01:30 #51
426493 crew  PippenScottie
pi_140803852
James heeft het zichzelf ook wel moeilijk gemaakt met zijn keuze om niet de strijd aan te gaan met Wade, maar met hem samen te gaan spelen. Het argument is dat een kampioen de strijd met de allerbesten wil aangaan, niet 'to join forces with them'.

De decision "I'm taking my talents to South Beach" was vanuit pr perspectief erg slecht gedaan en met de persconferentie die de big three in Miami gaven "not one title, not two titles, not three titles, etc" was het kwade bloed definitief gezet.

Maar James heeft zijn woorden behoorlijk waargemaakt. 4 finales op rij en hij is zich als speler blijven ontwikkelen. Skills had hij in high school al, maar hij ziet de court ook als een point guard, deelt de bal, laat goede schotkansen liggen als een ploeggenoot een 'great shot' heeft. Basically, hij is een zeldzaam basketball genie die zijn hele ploeg beter maakt.
My friends all drive horses
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 7 juni 2014 @ 13:11:16 #52
pi_140804070
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 12:45 schreef Salina het volgende:

[..]

En, blijf je nog wakker trouwens, vanavond? ;)
:)

Gelukkig is zondagnacht in een Pinksterweekeinde een soort zaterdagnacht.
Voor een thirtysomething met een kleine dochter die zelden nog s weekends in de kroeg zit in elk geval wel.
pi_140804414
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 13:11 schreef PippenScottie het volgende:

[..]

:)

Gelukkig is zondagnacht in een Pinksterweekeinde een soort zaterdagnacht.
Voor een thirtysomething met een kleine dochter die zelden nog s weekends in de kroeg zit in elk geval wel.
Ah, het is Pinksteren, natuurlijk. Daarom dacht je dat het zaterdag was misschien. Tja, als je maandag vrij bent voelt het als zaterdag. :)

Hier nog een thirty-something hoor.

EDIT:
Ikzelf kijk vanavond de 2e wedstrijd van de NHL finale (LA Kings-New York Rangers)...ook leuk. :)

[ Bericht 5% gewijzigd door Salina op 07-06-2014 14:44:25 ]
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_140804531
Tja, ach, ik volg het basketbal pas weer intensief sinds een jaartje of 3,4 (daarvoor een tijd niet gevolgd, eind jaren 90 wel intensief) dus ik ken ook niet alle ins en outs.

Ik heb geeneens een hekel aan LBJ hoor. Wel een beetje aan Wade, vanwege zijn maniertjes soms. En dat gedoe drie jaar terug met Wade/LBJ en Dirk Nowitzki, toen ze lacherig deden over de griep die Dirk zou hebben (in hun ogen gefaket)...dat zijn dingen waar ik niet zo van hou en waarom ik soms een hekel krijg aan bepaalde spelers/mensen.

Maar echte haat voel ik niet, life is too short. :)

Ik zie Miami wel graag verliezen, maar dat is nu omdat ik na 2 jaar weer eens een andere kampioen wil en omdat ik de Spurs een heel warm hart toedraag, niet zozeer omdat ik een haat voel jegens Miami ofzo.

[ Bericht 0% gewijzigd door Salina op 07-06-2014 14:44:09 ]
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_140804659
Wade _O_

Mijn all time favo speler _O_

De reden waarom ik NBA ging kijken destijds, maar tegenwoordig is ie helaas heel wat minder maar toch blijft het een fenomeen. :)
pi_140804995
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 13:01 schreef PippenScottie het volgende:
James heeft het zichzelf ook wel moeilijk gemaakt met zijn keuze om niet de strijd aan te gaan met Wade, maar met hem samen te gaan spelen. Het argument is dat een kampioen de strijd met de allerbesten wil aangaan, niet 'to join forces with them'.

De decision "I'm taking my talents to South Beach" was vanuit pr perspectief erg slecht gedaan en met de persconferentie die de big three in Miami gaven "not one title, not two titles, not three titles, etc" was het kwade bloed definitief gezet.

Maar James heeft zijn woorden behoorlijk waargemaakt. 4 finales op rij en hij is zich als speler blijven ontwikkelen. Skills had hij in high school al, maar hij ziet de court ook als een point guard, deelt de bal, laat goede schotkansen liggen als een ploeggenoot een 'great shot' heeft. Basically, hij is een zeldzaam basketball genie die zijn hele ploeg beter maakt.
Hij had toch gewoon gelijk. Ik snap dat de manier waarop hij het deed misschien niet super was en beter had gekunt maar komop dat is 4 jaar terug...

The decision is goed geweest. Bij de cavs had die nu nog geen kampioen geweest.
-
pi_140814146
Ik vind Wade enorm hypocriet. Kwam in de NBA als een stille jongen die respect voor iedereen had, en met name voor het spel zelf. Droeg nummer 3 als ode aan 'de 3-eenheid', God/Jezus/Heilige Geest. Gaf 10% van z'n inkomen aan de kerk waar hij vandaan kwam. Opgevoed door z'n zus in één van de slechtste wijken in Amerika. Gaf terug aan de community, was dankbaar voor z'n leven.

Totdat hij de man werd toen Shaq weg was, en alles veranderde. Scheiding. Gedoe over de kinderen. Nieuwe vrouwen. Typisch verhaal, zelfde soort gebeurt er bij Dwight Howard nu. Daarnaast werd Wade arrogant, iets wat hij nooit was. Hij had zo'n winnaars mentaliteit, in 2006 Miami zo ongeveer in zn eentje kampioen gemaakt. Maar als je hem nu ziet spelen zie je hem zeuren, boos kijken, weinig effort geven.

Altijd last van z'n knieen. Van dit, van dat, nooit ligt het aan hemzelf. Maar opeens als het belangrijk is, wil meneer in de spotlights staan en staat hij er 'opeens'. Waar is hij mid-december, in een uitwedstrijd tegen Milwaukee? Laat dan LeBron het vuile werk maar opknappen. Of iemand anders, niet Wade, daar is meneer te goed voor. Nee, in game 7 dan is hij er opeens, en dan wint men door hem. Kijk naar de haat die LeBron nu krijgt. Waar was Wade? Aanvallend, maar zeker ook verdedigend?

Vroeger was ik fan van hem, maar tegenwoordig vind ik hem verwerpelijk. Toen LeBron in Miami kwam was er nog een discussie 'wie de man was'. Alsof dat toen nog een discussie was.... En nu? Wade mag LeBron op z'n knietjes danken dat hij hem nog 2 en misschien wel 3 titels bezorgd heeft...
Only the strong survive
  zondag 8 juni 2014 @ 00:25:59 #58
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_140820862
James is de baas van Miami, Wade en Bosh zijn maar een paar clowns die ALLES aan hem te danken hebben.

Maar toch:

:P
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_140826808
Ouch. ;)
  zondag 8 juni 2014 @ 14:05:29 #60
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_140830515
Vaag dat ie kramp krijgt omdat het warm is.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_140832175
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 14:05 schreef matthijst het volgende:
uitdroging doordat je extra zweet. verhoogd de kans op kramp.
-
pi_140832201
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 14:05 schreef matthijst het volgende:
Wat is daar vaag aan?
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_140832378
http://theleaguenews.us/danny-green-spurs-cooling-fans-heat/

Danny green zegt dat de spurs ventilatoren hadden in de kleedkamer en de heat niet...
Maakt het verhaal alleen maar vreemder vind ik...
-
  zondag 8 juni 2014 @ 15:19:08 #65
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_140832531
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 15:07 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Wat is daar vaag aan?
meestal kramp als het koud is :)
Haters everywhere but I don't really care.
pi_140832820
quote:
_O-
Jammer voor LBJ dat zijn vriendje Lance Stephenclown er niet was, hij had hem wel kunnen helpen afkoelen door in zijn oortjes te blazen. :+

Die rages ook altijd, LeBroning. :')
pi_140832920
pi_140837937
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 15:13 schreef stephan92 het volgende:
http://theleaguenews.us/danny-green-spurs-cooling-fans-heat/

Danny green zegt dat de spurs ventilatoren hadden in de kleedkamer en de heat niet...
Maakt het verhaal alleen maar vreemder vind ik...
Nog grappiger is dat de airco in de Spurs kleedkamer het meteen deed nadat de wedstrijd afgelopen was.....bij Miami duurde het natuurlijk iets langer. :N

Goed, dit is alleen maar goed voor wat extra motivatie bij de King. Ik had sowieso niet gerekend op een win in game 1. Miami verliest toch altijd game 1 zonder HCA. Als LeBron 100% is vanavond maken ze er 1-1 van IMO. Wat me vooral opviel in de eerste wedstrijd is dat LeBron heel makkelijk speelde tegen de defense van de Spurs. Vorig jaar zag je hem nog in de eerste wedstrijden zoeken en totaal niet wetende wat te doen met ruimte die hij kreeg om de open jumper te nemen.
pi_140839285
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 18:20 schreef D-Wade het volgende:

[..]

Nog grappiger is dat de airco in de Spurs kleedkamer het meteen deed nadat de wedstrijd afgelopen was.....bij Miami duurde het natuurlijk iets langer. :N

Goed, dit is alleen maar goed voor wat extra motivatie bij de King. Ik had sowieso niet gerekend op een win in game 1. Miami verliest toch altijd game 1 zonder HCA. Als LeBron 100% is vanavond maken ze er 1-1 van IMO. Wat me vooral opviel in de eerste wedstrijd is dat LeBron heel makkelijk speelde tegen de defense van de Spurs. Vorig jaar zag je hem nog in de eerste wedstrijden zoeken en totaal niet wetende wat te doen met ruimte die hij kreeg om de open jumper te nemen.
Oh serieus dat wist ik nog niet eens... zorgt er toch voor dat ik meer het vermoeden krijg dat het expres ging al kan ik het me aan de andere kant niet voorstellen.

En ja dat is wel waar had ik ook niet op gerekend idd. Ik denk dat ze er vanavond idd 1-1 van gaan maken. En ja idd hij had het best wel makkelijk. 25 punten terwijl die normaal denk ik 10 minuten langer speelt ofzo dus dat is best netjes.
maar goed we gaan het zien. 1-0 achter maakt niet uit miami heeft 3 keer 1-0 achter gestaan in de finals en 3 keer gewonnen de enige keer dat ze game 1 wonnen verloren ze de finals dus wordt gewoon 3peat lol
-
  Redactie Frontpage / Sport zondag 8 juni 2014 @ 21:45:46 #70
pi_140846251
Grootste subplot vanavond is hoe LeBron terug slaat.
Ik heb niet het idee dat hij nog iets geeft om persoonlijke glorie of individuele stats, maar hij zal toch wel het gevoel hebben dat hij iets recht moet zetten.

Nog zo'n vier uurtjes!
pi_140848552
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 21:45 schreef PippenScottie het volgende:
Grootste subplot vanavond is hoe LeBron terug slaat.
Ik heb niet het idee dat hij nog iets geeft om persoonlijke glorie of individuele stats, maar hij zal toch wel het gevoel hebben dat hij iets recht moet zetten.

Nog zo'n vier uurtjes!
Ja idd ik ben er wel heel erg benieuwd naar idd, Ik denk wel dat hij een goede game gaat hebben. 30+ en een (bijna) triple-double ofzo denk ik
Ben ook benieuwd naar chalmers meestal als hij een slechte game heeft is de wedstrijd daarna ook goed bij hem en hij speelde ook niet echt goed in game 1
-
pi_140851639
Iedereen lijkt op een Heat win te zitten vanavond, maar ik denk dat Spurs ook goed uit de blokken komen. 23 turnovers zullen ze misschien 10 of 12 van maken. Duncan bijna niet in de post gezien afgelopen wedstrijd. Parker niet veel zien penetreren vond ik, had een 'stille' 19 punten. Leonard in foul trouble.

Zoals er voor Miami verbeter punten zijn zijn die er zeker ook voor de Spurs. Ik verwacht wederom een close game, en gok toch ook op Miami, puur vanwege LeBron.

Oh ja mijn series prediction had ik nog niet geplaatst, ik denk Miami in 7, alleen vanwege LeBron James, de beste speler ter wereld op dit moment _O_
Only the strong survive
  Redactie Frontpage / Sport zondag 8 juni 2014 @ 23:12:45 #73
pi_140852027
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 23:07 schreef TheGOAT het volgende:
Iedereen lijkt op een Heat win te zitten vanavond, maar ik denk dat Spurs ook goed uit de blokken komen. 23 turnovers zullen ze misschien 10 of 12 van maken. Duncan bijna niet in de post gezien afgelopen wedstrijd. Parker niet veel zien penetreren vond ik, had een 'stille' 19 punten. Leonard in foul trouble.

Zoals er voor Miami verbeter punten zijn zijn die er zeker ook voor de Spurs. Ik verwacht wederom een close game, en gok toch ook op Miami, puur vanwege LeBron.

Oh ja mijn series prediction had ik nog niet geplaatst, ik denk Miami in 7, alleen vanwege LeBron James, de beste speler ter wereld op dit moment _O_
In de eerste drie kwarten van match 1 vielen de driepunters van Green en Leonard ook niet.

Ik denk dat de Spurs er 2-0 van maken vanacht.
pi_140852103
Sinds ik het de vorige game 'bijna' precies goed had met 110-95 behalve dat het geen blowout was hierbij mijn prediction voor vanavond:

105-101 spurs
hhhhh
pi_140852227
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 23:07 schreef TheGOAT het volgende:

Hier ben ik het idd helemaal mee eens,
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')