quote:Op zaterdag 7 juni 2014 12:45 schreef Salina het volgende:
[..]
En, blijf je nog wakker trouwens, vanavond?
Ah, het is Pinksteren, natuurlijk. Daarom dacht je dat het zaterdag was misschien. Tja, als je maandag vrij bent voelt het als zaterdag.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 13:11 schreef PippenScottie het volgende:
[..]![]()
Gelukkig is zondagnacht in een Pinksterweekeinde een soort zaterdagnacht.
Voor een thirtysomething met een kleine dochter die zelden nog s weekends in de kroeg zit in elk geval wel.
Hij had toch gewoon gelijk. Ik snap dat de manier waarop hij het deed misschien niet super was en beter had gekunt maar komop dat is 4 jaar terug...quote:Op zaterdag 7 juni 2014 13:01 schreef PippenScottie het volgende:
James heeft het zichzelf ook wel moeilijk gemaakt met zijn keuze om niet de strijd aan te gaan met Wade, maar met hem samen te gaan spelen. Het argument is dat een kampioen de strijd met de allerbesten wil aangaan, niet 'to join forces with them'.
De decision "I'm taking my talents to South Beach" was vanuit pr perspectief erg slecht gedaan en met de persconferentie die de big three in Miami gaven "not one title, not two titles, not three titles, etc" was het kwade bloed definitief gezet.
Maar James heeft zijn woorden behoorlijk waargemaakt. 4 finales op rij en hij is zich als speler blijven ontwikkelen. Skills had hij in high school al, maar hij ziet de court ook als een point guard, deelt de bal, laat goede schotkansen liggen als een ploeggenoot een 'great shot' heeft. Basically, hij is een zeldzaam basketball genie die zijn hele ploeg beter maakt.
uitdroging doordat je extra zweet. verhoogd de kans op kramp.quote:Op zondag 8 juni 2014 14:05 schreef matthijst het volgende:
Vaag dat ie kramp krijgt omdat het warm is.
Wat is daar vaag aan?quote:Op zondag 8 juni 2014 14:05 schreef matthijst het volgende:
Vaag dat ie kramp krijgt omdat het warm is.
quote:Op zondag 8 juni 2014 14:05 schreef TheGOAT het volgende:
Geniaal interview van Pop voor game 7 vorig jaar. Lachte me echt kapot hahaha
https://www.facebook.com/(...)8387445581108&type=1
https://www.facebook.com/(...)9291271253413&type=1
https://www.facebook.com/(...)8387445581108&type=1
https://www.facebook.com/(...)7810133247517&type=1
https://www.facebook.com/(...)9291271253413&type=1
Wat plaatjes over LeBron cramps
Nog grappiger is dat de airco in de Spurs kleedkamer het meteen deed nadat de wedstrijd afgelopen was.....bij Miami duurde het natuurlijk iets langer.quote:Op zondag 8 juni 2014 15:13 schreef stephan92 het volgende:
http://theleaguenews.us/danny-green-spurs-cooling-fans-heat/
Danny green zegt dat de spurs ventilatoren hadden in de kleedkamer en de heat niet...
Maakt het verhaal alleen maar vreemder vind ik...
Oh serieus dat wist ik nog niet eens... zorgt er toch voor dat ik meer het vermoeden krijg dat het expres ging al kan ik het me aan de andere kant niet voorstellen.quote:Op zondag 8 juni 2014 18:20 schreef D-Wade het volgende:
[..]
Nog grappiger is dat de airco in de Spurs kleedkamer het meteen deed nadat de wedstrijd afgelopen was.....bij Miami duurde het natuurlijk iets langer.![]()
Goed, dit is alleen maar goed voor wat extra motivatie bij de King. Ik had sowieso niet gerekend op een win in game 1. Miami verliest toch altijd game 1 zonder HCA. Als LeBron 100% is vanavond maken ze er 1-1 van IMO. Wat me vooral opviel in de eerste wedstrijd is dat LeBron heel makkelijk speelde tegen de defense van de Spurs. Vorig jaar zag je hem nog in de eerste wedstrijden zoeken en totaal niet wetende wat te doen met ruimte die hij kreeg om de open jumper te nemen.
Ja idd ik ben er wel heel erg benieuwd naar idd, Ik denk wel dat hij een goede game gaat hebben. 30+ en een (bijna) triple-double ofzo denk ikquote:Op zondag 8 juni 2014 21:45 schreef PippenScottie het volgende:
Grootste subplot vanavond is hoe LeBron terug slaat.
Ik heb niet het idee dat hij nog iets geeft om persoonlijke glorie of individuele stats, maar hij zal toch wel het gevoel hebben dat hij iets recht moet zetten.
Nog zo'n vier uurtjes!
In de eerste drie kwarten van match 1 vielen de driepunters van Green en Leonard ook niet.quote:Op zondag 8 juni 2014 23:07 schreef TheGOAT het volgende:
Iedereen lijkt op een Heat win te zitten vanavond, maar ik denk dat Spurs ook goed uit de blokken komen. 23 turnovers zullen ze misschien 10 of 12 van maken. Duncan bijna niet in de post gezien afgelopen wedstrijd. Parker niet veel zien penetreren vond ik, had een 'stille' 19 punten. Leonard in foul trouble.
Zoals er voor Miami verbeter punten zijn zijn die er zeker ook voor de Spurs. Ik verwacht wederom een close game, en gok toch ook op Miami, puur vanwege LeBron.
Oh ja mijn series prediction had ik nog niet geplaatst, ik denk Miami in 7, alleen vanwege LeBron James, de beste speler ter wereld op dit moment
Hier ben ik het idd helemaal mee eens,quote:Op zondag 8 juni 2014 23:07 schreef TheGOAT het volgende:
Iedereen lijkt op een Heat win te zitten vanavond, maar ik denk dat Spurs ook goed uit de blokken komen. 23 turnovers zullen ze misschien 10 of 12 van maken. Duncan bijna niet in de post gezien afgelopen wedstrijd. Parker niet veel zien penetreren vond ik, had een 'stille' 19 punten. Leonard in foul trouble.
Zoals er voor Miami verbeter punten zijn zijn die er zeker ook voor de Spurs. Ik verwacht wederom een close game, en gok toch ook op Miami, puur vanwege LeBron.
Oh ja mijn series prediction had ik nog niet geplaatst, ik denk Miami in 7, alleen vanwege LeBron James, de beste speler ter wereld op dit moment
Als je het weer exact goed hebt ga ik een nieuwe religie starten en je vereren.quote:Op zondag 8 juni 2014 23:13 schreef DaveDave09 het volgende:
Sinds ik het de vorige game 'bijna' precies goed had met 110-95 behalve dat het geen blowout was hierbij mijn prediction voor vanavond:
105-101 spurs
Yup had fout 2 moeten zijn. Maja LeBron krijgt zoveel fouten niet mee, puur vanwege ze enorme kracht en body control ondanks de tikjes.quote:Op maandag 9 juni 2014 02:26 schreef PippenScottie het volgende:
Leonard komt goed weg bij die dunk van James.
Ga nou niet alles jinxen johquote:Op maandag 9 juni 2014 02:41 schreef Salina het volgende:
Sloppy play van beide teams wel op zich. 5 en 6 turnovers nou?
Wade en LBJ beginnen lekker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |