Echt, er is geen enkel rationeel argument voor die farmaceutische (medicijnen genezen, dit zijn zoethoudertjes) waanzin wel toestaan en onschuldige mooie drugs als marihuana, ecstasy en paddo's/LSD zwaar bestraffen.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 04:41 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ik heb die obsessie met pillen daar ook nooit begrepen....Vaak zijn het allemaal van die hormoon veranderende medicijnen die uiteindelijk gewoon net zo verslavend zijn als hard-drugs.
Dank je, compliment, maar ook voor het grote publiek.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 04:42 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Ja, maar jij hebt dan ook de kunst om als een politicus te kunnen denken onder de knie.
Je moet tegenwoordig flink in het rond schieten om nog in het nieuws te komen.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 04:45 schreef El_Matador het volgende:
Wat is in godsnaam het motief? "gewoon doordraaien" heeft altijd een diepere reden.
Is dat niet omdat iedereen daar zo'n beetje gelijk behandeld wordt en mensen met een andere kleurtje niet anders behandeld worden dan anderen?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 04:32 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Amsterdam is dan ook niet bepaald veilig voor iedereen. Ik heb er 26 jaar gewoond. Zit nu in Seoul, meer dan 10 miljoen mensen, en er gebeurd geen reet hier. Volgens mij doen we iets fout.
Waarom zou je in het nieuws willen komen.....quote:Op vrijdag 6 juni 2014 04:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je moet tegenwoordig flink in het rond schieten om nog in het nieuws te komen.
De op lucht gebaseerde zolderkameroordelen heb ik onderstreept.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 04:42 schreef SiGNe het volgende:
Iemand die wil verkrachten dringt niet met een partner een huis binnen om vervolgens een gezin in gijzeling te nemen,
En als je op geld uit bent ga je niet opeens verkrachten omdat het kan.
En met die foto, da's een bendelid, is niet te vergelijken met een gewonecrimineel.
Vast ook een illegaal wapen zonder serienummer.
maar daar is de criminaliteit ook meer georganiseerd in bendes en ook veel professioneler.
Dat is een taak voor de politie en eigenlijk ook het leger aangezien de politie die bendes niet aan kan.
Dis gasten hebben anti-tankswapens tot hun beschikking.
Er is een groep mensen die dat graag wil.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 04:51 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Waarom zou je in het nieuws willen komen.....
Ja, anders zou het niet gebeuren. Maar waarom? Waarom wil je in het nieuws komen.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 04:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Er is een groep mensen die dat graag wil.
Bekijk Hollywood en de shit die die lui elke dag tot zich nemen. De verheerlijking van geweld in dat land is ziek, echt.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 04:51 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Waarom zou je in het nieuws willen komen.....
om aandacht te krijgen... maar waarom? In Japan hangt iemand een briefje aan de deur met de mededeling dat ie er een einde en maakt en je hem beter niet kan storen. In Amerika gaat iemand als een gek in de ronde schieten om zoveel mogelijk slachtoffers te maken. Waar komt dat verschil precies vandaan? Ik weet het niet...
Tsja de denkwijze van veel mensen is ondoorgrondelijk en niet te volgen.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 04:54 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ja, anders zou het niet gebeuren. Maar waarom? Waarom wil je in het nieuws komen.
De verweesde samenleving, zoals een groot professor dat noemde.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 04:33 schreef Lyrebird het volgende:
Te veel mensen leven in isolatie en worden aan hun lot overgelaten.
God voor ons allen en ieder voor zich is dat toch?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 05:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De verweesde samenleving, zoals een groot professor dat noemde.
Daar ben ik het dan wel weer mee eens.. maar dat komt ook doordat zware wapens daar vrij makkelijk legaal te krijgen zijn.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 04:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Bekijk Hollywood en de shit die die lui elke dag tot zich nemen. De verheerlijking van geweld in dat land is ziek, echt.
De Nederlandse massamedia zijn erg, maar de VSAmerikaanse slaan toch echt wel wat paar graadjes verder door.
Die massapsychose maakt mensen vatbaarder voor dit soort idiote acties, al was het maar omdat ze door bepaalde media worden opgehitst. En dat gebeurt nogal es in de "preutse" VS...
Wanneer je wilt is hier in NL ook zonder probleem.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 05:08 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Daar ben ik het dan wel weer mee eens.. maar dat komt ook doordat zware wapens daar vrij makkelijk legaal te krijgen zijn.
In Nederland is die kans toch kleiner, zelfs ondanks dat Tristan van der V. (ondanks psychische problemen) er legaal aan wist te komen.
Dat was ook een flink stuk falen van de overheid en sindsdien is de wapenwet ook weer verder aangescherpt om vorgend falen zoveel mogelijk te voorkomen.
Illegale wapens is altijd een probleem helaas maar ook dat is in een land waar makkelijk legaal aan wapens te komen is ook makkelijker.
Niet op lucht gebaseerd maar op nieuwsfeiten.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 04:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De op lucht gebaseerde zolderkameroordelen heb ik onderstreept.
Je weet -gelukkig, ik hoop dat dat zo blijft- van helemaal niets over wat er kan gebeuren in dat soort situaties en onthoudt Mary en Joe hun fundamentele (!) recht op zelfbescherming.
Dat vind ik aardig sado-autistisch. Je zou een goeie EU-profeet zijn.
Zware crimineel die door andere zware criminelen is omgelegd... vast ook geen legale wapens.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 05:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wanneer je wilt is hier in NL ook zonder probleem.
Die Gwenette werd met 80 kogels doorzeefd, het vak van prof hitman wordt zo aardig uitgehold.
Toevallig is er iemand met oranje vlaggetjes ophangen 7 hoog naar beneden gedonderdquote:
Het wordt steeds meer 1 Europa.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 05:14 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Zware crimineel die door andere zware criminelen is omgelegd... vast ook geen legale wapens.
IN het verleden is ook gebleken dat veel van dat soort opdrachten wordt uitbesteed aan "hitmen" uit het voormalige oostblok, joegoslvië en roemenië..
Die hebben nog een wapen over uit de oorlog of weten er (illegaal) makkelijk aan te komen.
Zakelijk gezien is dat opzich goed voor Nederland, 't levert geld op immers.quote:
Grotendeels bij kaarslicht, want stroomstoring.quote:
Zwaar offtopic, maar een fata morgana najagen heeft nooit veel opgebracht. BTW, het vlaggetje op de linkerarm gezien? De EU staat er dik bij.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 05:23 schreef SiGNe het volgende:
stem zelf ook altijd SP daarom.
EU prima maar anders.
Een fata morgana is een luchtspiegeling van iets dat verderop ligt.. niet nep maar moeilijker te bereiken.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 05:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zwaar offtopic, maar een fata morgana najagen heeft nooit veel opgebracht. BTW, het vlaggetje op de linkerarm gezien? De EU staat er dik bij.
Volledig zelfbestuur, controle over je eigen grenzen en lekker handelen met wie maar wil.
Zoals elk normaal land. Gekkigheid.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |