http://en.wikipedia.org/wiki/Peter_pan_syndromequote:Op donderdag 5 juni 2014 23:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik sta nergens meer van te kijken, ik had ook nog nooit van Alice in Wonderlandsyndroom gehoord.
Ik kan ook gedrag analyseren en er een naampje aan geven.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:41 schreef isax het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Peter_pan_syndrome
quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ach gossie en je hebt het al zo zwaar
als je het een leuk naampje geeft mag het van mijquote:Op donderdag 5 juni 2014 23:41 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik kan ook gedrag analyseren en er een naampje aan geven.
Gelukkig snap je het punt.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:42 schreef isax het volgende:
[..]
als je het een leuk naampje geeft mag het van mij
Ja, ik zat er zelf ook echt heel raar naar te kijken maar zag het niet. Pas toen ik op enter had gedrukt.quote:
Ik zal aan je denken hoor morgen als het heel warm is en jij met je pak en luchtflessen in de weer bentquote:
Dit wordt je niet in dank afgenomen. Verwacht repercussies.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, ik zat er zelf ook echt heel raar naar te kijken maar zag het niet. Pas toen ik op enter had gedrukt.
je snapt mij helemaal meidquote:Op donderdag 5 juni 2014 23:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, ik zat er zelf ook echt heel raar naar te kijken maar zag het niet. Pas toen ik op enter had gedrukt.
Doe maar gemeen jijquote:Op donderdag 5 juni 2014 23:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik zal aan je denken hoor morgen als het heel warm is en jij met je pak en luchtflessen in de weer bent![]()
Dan neem ik wel een lekker koel drankje speciaal voor jou....![]()
syndroom van bacon, zoek wat leuks uit en patent aanvragen zou ik zo zeggen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:41 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik kan ook gedrag analyseren en er een naampje aan geven.
Sollyquote:
zo heet het als een vegetarier tijdens het slaapwandellen bacon eetquote:Op donderdag 5 juni 2014 23:46 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
syndroom van bacon, zoek wat leuks uit en patent aanvragen zou ik zo zeggen.
quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:48 schreef isax het volgende:
[..]
zo heet het als een vegetarier tijdens het slaapwandellen bacon eet
Ik heb al gekrast, is het nu weer goed?quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:45 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dit wordt je niet in dank afgenomen. Verwacht repercussies.
quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:48 schreef isax het volgende:
[..]
zo heet het als een vegetarier tijdens het slaapwandellen bacon eet
Roffertje lol, zoals?quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
FOK! verjaardagen zijn leuk, ik kreeg cadeautjes en alles
Matig idee.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:46 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
syndroom van bacon, zoek wat leuks uit en patent aanvragen zou ik zo zeggen.
wat kreeg je?quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat was gewoon awesome he? Ik vond dat de beste ever.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De massa houdt zich voorlopig rustig, je komt er goed mee weg. Sheeple hè.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb al gekrast, is het nu weer goed?
no wayquote:Op donderdag 5 juni 2014 23:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat was gewoon awesome he? Ik vond dat de beste ever.
We zullen maar niet vertellen dat we ook sinterklaas vieren he?
OMFGquote:Op donderdag 5 juni 2014 23:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vorig jaar kreeg ik van een groepje mensen in ABO 96 kindersurprise eieren in een enorme doos. Ik had een paar weken eerder een kindersurprise ei gehaald, en uitte mijn teleurstelling dat het alleen een paar stickertjes waren, en dat de inhoud steeds vaker tegen viel.quote:
quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Vorig jaar kreeg ik van een groepje mensen in ABO 96 kindersurprise eieren in een enorme doos. Ik had een paar weken eerder een kindersurprise ei gehaald, en uitte mijn teleurstelling dat het alleen een paar stickertjes waren, en dat de inhoud steeds vaker tegen viel.
Het was schitterend.
Lachuh, ik kreeg ook al ansichtkaarten vanuit ABO, echt toffe groep hebben we daar!quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Vorig jaar kreeg ik van een groepje mensen in ABO 96 kindersurprise eieren in een enorme doos. Ik had een paar weken eerder een kindersurprise ei gehaald, en uitte mijn teleurstelling dat het alleen een paar stickertjes waren, en dat de inhoud steeds vaker tegen viel.
Het was schitterend.
fuck ik ben jaloersquote:Op donderdag 5 juni 2014 23:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het was schitterend.
Vergeet je niet je eikel te strelen?quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:56 schreef Joezi het volgende:
[..]
Lachuh, ik kreeg ook al ansichtkaarten vanuit ABO, echt toffe groep hebben we daar!
Jawel.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:57 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Vergeet je niet je eikel te strelen?
Toen ik net met mijn exman ging hadden we dat ook gedaanquote:Op donderdag 5 juni 2014 23:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja toch. Dus niets mis met FOK!verjaardagen.
De voorpret is bij zoiets gewoon al leuk, dat je je verheugt op de reactie.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Toen ik net met mijn exman ging hadden we dat ook gedaan![]()
Geen 96 maar wel heel veel
Kloptquote:Op donderdag 5 juni 2014 23:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
De voorpret is bij zoiets gewoon al leuk, dat je je verheugt op de reactie.
iedereen slaapt gekquote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:03 schreef ChocoFan het volgende:
Isax word nu hopelijk thuis even gefeliciteerd![]()
En zo niet voelt ze zich nu nog kutter, hoera!quote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:03 schreef ChocoFan het volgende:
Isax word nu hopelijk thuis even gefeliciteerd![]()
Major Buzzkill.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En zo niet voelt ze zich nu nog kutter, hoera!
Nou zeg...quote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En zo niet voelt ze zich nu nog kutter, hoera!
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:05 schreef oma-Nijn het volgende:
Gefeliciteerd Isax en nog heel veel jaren. Sorry, hij is een beetje gehavend![]()
[ afbeelding ]
Hoeft ze minder uit te trekkenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:05 schreef oma-Nijn het volgende:
Gefeliciteerd Isax en nog heel veel jaren. Sorry, hij is een beetje gehavend![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:06 schreef Miek37 het volgende:
[..]
We gaan ammelaal dansen, want Isax is jarig!![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:05 schreef oma-Nijn het volgende:
[ afbeelding ]
Van harte dan maar met je bestellingquote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:06 schreef isax het volgende:
[..]
denk dat ik mijn rollator maar ga bestellen.
Doe is vrolijk jijquote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:07 schreef Baconbus het volgende:
You don't believe in war, but what's that gun your totin'.
Ik dans alleen nog maar de vaginale tango.quote:
Wat jij wil moppie, leef je uit!quote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:09 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik dans alleen nog maar de vaginale tango.
FF wachten ja, zit nog ff een baileys naar binnen te keilenquote:
Sleurt die 120 kilo de dansvloer op!quote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:11 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
FF wachten ja, zit nog ff een baileys naar binnen te keilen
Unfusion. Opzouten met die vrolijke shit.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:13 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Als BooBaco moet je wel meedoen met dansen![]()
Kom dan vechten dan Jonguhquote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:13 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Unfusion. Opzouten met die vrolijke shit.
Moet je aan de jarige job vragen, ik ben gewoon topicvullingquote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:12 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Heeft ze ook een schaakbordvloer dan?
Neuh, heb na het feestje van Joling in de cos een verbod van de huisbaas, als ik dans komen de scheuren in de murenquote:
Vulling. Dat noemen ze ook wel piepschuim.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:14 schreef Parlay het volgende:
[..]
Moet je aan de jarige job vragen, ik ben gewoon topicvulling
Ik vertegenwoordig iedereen, ik bèn de alpha en de omegaquote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:15 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Vulling. Dat noemen ze ook wel piepschuim.
Ben jij ook de vertegenwoordiger van de piepschuimpjes, of moet ik daarvoor bij iemand anders zijn?
Jezus, zou er bijna nederig van worden.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:16 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ik vertegenwoordig iedereen, ik bèn de alpha en de omega
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:17 schreef Miek37 het volgende:
Isax, fijne verjaardag meissie!![]()
Trusten iedereen!![]()
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:17 schreef Miek37 het volgende:
Trusten iedereen!![]()
dankjequote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:17 schreef Miek37 het volgende:
Trusten iedereen!![]()
Wat is vrijheid?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:18 schreef isax het volgende:
happy d-day![]()
dat we maar lang mogen genieten van onze vrijheid!
Dat zou je wel sieren.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:17 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Jezus, zou er bijna nederig van worden.
Dat hoeft niet, mijn kind, ik hou toch wel van je.quote:
Dat moet je geheel zelf weten. Verwacht niks terug.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:22 schreef Parlay het volgende:
[..]
Dat hoeft niet, mijn kind, ik hou toch wel van je.
Pas maar op daar ken ie niet zo goed tegen als je lief doet tegen hem....quote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:22 schreef Parlay het volgende:
[..]
Dat hoeft niet, mijn kind, ik hou toch wel van je.
Zo min mogelijk. Een dictatuur werkt het beste.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:23 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Een ander punt is hoever mogen wij nog in vrijheid leven
Can't keep my name out of your mouth.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Pas maar op daar ken ie niet zo goed tegen als je lief doet tegen hem....
Welnee echt nietquote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:23 schreef Joezi het volgende:
[..]
Zo min mogelijk. Een dictatuur werkt het beste.
Klopt, ik vind Bacon nu eenmaal erg lekker....quote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:24 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Can't keep my name out of your mouth.
Toppiequote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:22 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat moet je geheel zelf weten. Verwacht niks terug.
Freedom 's just another word for nothing left to lose.quote:
een illusie is bedrog.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:22 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Waarom is het een illusie? En wat is een illusie?
Daar ga je al de fout in.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Freedom 's just another word for nothing left to lose.
Geen verantwoordelijkheden.
Ik denk niet dat het permanent haalbaar is. Het zijn momenten. Net als geluk. Ze gaan wel vaak samen though.
Alles is saai wanneer een constante. Maar je vrij en zorgeloos voelen is fijn. Juist omdat je dat niet altijd voelt.quote:
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:26 schreef Parlay het volgende:
Vrijheid zit in je hoofd, altijd, waar je ook bent. Nemen ze je nooit af.
En wil jij in een illusie leven, is dat een probleem voor je of?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:25 schreef isax het volgende:
[..]
een illusie is bedrog.
vrijheid is deels normen en waarden. of misschien wel compleet.
doe je daar niet aan mee dan word je gestraft.
en daarnaast is big brother watching you.
Is het niet met elk gevoel dat je het niet continu kan voelen als je niet ook de keerzijde van dat gevoel kent?quote:
Het licht dat jij bent.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:26 schreef Parlay het volgende:
Vrijheid zit in je hoofd, altijd, waar je ook bent. Nemen ze je nooit af.
er zijn anders behoorlijk wat lui die nergens wonenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:27 schreef BoonDockSaint het volgende:
We kunnen allemaal gelukig wonen op deze planeet
ach joh kan me er niet druk om maken.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:28 schreef Baconbus het volgende:
[..]
En wil jij in een illusie leven, is dat een probleem voor je of?
Maar niets is onmogelijk. En zou je het per se moeten voelen? Is het niet belangrijker dat het er is, ook al voel je het niet?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Is het niet met elk gevoel dat je het niet continu kan voelen als je niet ook de keerzijde van dat gevoel kent?
Wat heb ik er aan dat iets er is als ik het niet voel?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:29 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Maar niets is onmogelijk. En zou je het per se moeten voelen? Is het niet belangrijker dat het er is, ook al voel je het niet?
quote:
Momenten dat je je vrij voelt wel. Vrij van zorgen, vrij van verantwoordelijkheden, gewoon vrij.quote:
Dat maakt het nog geen vrijheid.. Je hebt niet de vrijheid om vrij van zorgen, vrij van verantwoordelijkheden te zijn.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Momenten dat je je vrij voelt wel. Vrij van zorgen, vrij van verantwoordelijkheden, gewoon vrij.
Je kan ook geld in je zak hebben. Dat voel je wrs niet, maar het is wel handig en fijn dat het er is.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat heb ik er aan dat iets er is als ik het niet voel?
HIER IN DAT KLEEEEEEEEEEEEEEINE CAFEEEEEEEEEEEquote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:33 schreef isax het volgende:
kan iemand me helpen?
oud liedje(70's?), kroeg, amsterdam, amsterdams accent.
en het is een vrolijk liedje.
kan er echt even niet op komen en ik hoor het deuntje steeds in mijn hoofd
nee niet die.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:35 schreef Baconbus het volgende:
[..]
HIER IN DAT KLEEEEEEEEEEEEEEINE CAFEEEEEEEEEEE
ofzo
De hints die je geeft helpen niet echt.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:35 schreef isax het volgende:
[..]
nee niet die.
een man en een vrouw geloof ik.
gaat best snel wat ze zingen.
Wat is vrijheid voor iedereen is dat welicht weer andersquote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:34 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Je kan ook geld in je zak hebben. Dat voel je wrs niet, maar het is wel handig en fijn dat het er is.
Of je kan een geliefde aan de andere kant van de wereld hebben. Die kan je dan ook niet voelen, maar je vindt het wel fijn dat ie er is. Of zou je liever willen hebben dat je geen vrijheid hebt, maar denkt dat je alle vrijheid hebt? Dat kan ook.
In een gevangenis met 1 raampje kan het zien van een vogeltje al een enorm vrijheidsgevoel geven. Denk ik dan.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:36 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Wat is vrijheid voor iedereen is dat welicht weer anders
Vrijheid voor zover het kan dan in deze tijd. Je bent altijd wel ergens slaaf van. Liefde, genot, geld, overheid.... Wanneer al die dingen even weg vallen ervaar je een gevoel van vrijheid, ik heb dat bijvoorbeeld op een citytrip. En zelfs daar heb ik momenten dat ik denk hoe het bijvoorbeeld met mijn katten is.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:32 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dat maakt het nog geen vrijheid.. Je hebt niet de vrijheid om vrij van zorgen, vrij van verantwoordelijkheden te zijn.
ik kan ook op geen enkele zin van de tekst herrinerenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:36 schreef Baconbus het volgende:
[..]
De hints die je geeft helpen niet echt.
quote:
Ramses Shaffy en Liesbeth List?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:35 schreef isax het volgende:
[..]
nee niet die.
een man en een vrouw geloof ik.
gaat best snel wat ze zingen.
Het is filosofisch gewoon een lastig woord. Het is net zo'n loos woord als rechtvaardigheid of de waarheid.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vrijheid voor zover het kan dan in deze tijd. Je bent altijd wel ergens slaaf van. Liefde, genot, geld, overheid.... Wanneer al die dingen even weg vallen ervaar je een gevoel van vrijheid, ik heb dat bijvoorbeeld op een citytrip. En zelfs daar heb ik momenten dat ik denk hoe het bijvoorbeeld met mijn katten is.
Ze hebben nog een nummer samen, een heel snel nummer. Ik kan er ook ff niet opkomen.quote:
pastoralequote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:43 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ze hebben nog een nummer samen, een heel snel nummer. Ik kan er ook ff niet opkomen.
Of het herinnert je juist aan de vrijheid die je mist.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:38 schreef Parlay het volgende:
[..]
In een gevangenis met 1 raampje kan het zien van een vogeltje al een enorm vrijheidsgevoel geven. Denk ik dan.
Mja. Ik vind vrijheid dan ook vooral een gevoelskwestie. Je voorbeelden raken net niet wat ik wil zeggen maar ik kan ook niet goed uitleggen waarom niet.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:34 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Je kan ook geld in je zak hebben. Dat voel je wrs niet, maar het is wel handig en fijn dat het er is.
Of je kan een geliefde aan de andere kant van de wereld hebben. Die kan je dan ook niet voelen, maar je vindt het wel fijn dat ie er is. Of zou je liever willen hebben dat je geen vrijheid hebt, maar denkt dat je alle vrijheid hebt? Dat kan ook.
quote:
Duidelijk, dan vraag ik jou, waarom denk je dat het niet haalbaar is om dat altijd te voelen?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mja. Ik vind vrijheid dan ook vooral een gevoelskwestie. Je voorbeelden raken net niet wat ik wil zeggen maar ik kan ook niet goed uitleggen waarom niet.
Om toch een beetje krom op je voorbeelden in te gaan:
Wat heb je aan geld in je zak als je geen mogelijkheid ziet het uit te geven. Er is in de buurt geen vrijheid te koop.
Als is ik een geliefde zou hebben aan de andere kant van de wereld is dat gewoon kut natuurlijk.
Deel 2 en 3 nietquote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:44 schreef Joezi het volgende:
[..]
is dit nou door een computer ingesproken
Ja, kan ook.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Of het herinnert je juist aan de vrijheid die je mist.
Leuk liedje alleen jammer dat het in het echt niet zo isquote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:46 schreef isax het volgende:
GEVONDEN MENSEN
GEVONDEN!
ik wist dat er een link met t schaep was opeens
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:46 schreef isax het volgende:
GEVONDEN MENSEN
GEVONDEN!
ik wist dat er een link met t schaep was opeens
Omdat je niet kan voelen wat je wil, of denken wat je wil, of doen wat je wil, of überhaupt willen wat je wil.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:45 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Duidelijk, dan vraag ik jou, waarom denk je dat het niet haalbaar is om dat altijd te voelen?
Dat denk jij ja.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:48 schreef Joezi het volgende:
[..]
Omdat je niet kan voelen wat je wil, of denken wat je wil, of doen wat je wil, of überhaupt willen wat je wil.
Nou, ik vind dat het jouw beurt is. Waarom zou een mens zich wel altijd vrij kunnen voelen?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:45 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Duidelijk, dan vraag ik jou, waarom denk je dat het niet haalbaar is om dat altijd te voelen?
Gewoon zelf beginnen, volgt de rest vanzelf of niet......dat is het risicoquote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Leuk liedje alleen jammer dat het in het echt niet zo is
Geloof me, ik ben juist een helper maar andersom ken ik maar weinig mensen met dezelfde ideeen als ikquote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:49 schreef Parlay het volgende:
[..]
Gewoon zelf beginnen, volgt de rest vanzelf of niet......dat is het risico
in amsterdam zit er een zaakjequote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:49 schreef Parlay het volgende:
[..]
Gewoon zelf beginnen, volgt de rest vanzelf of niet......dat is het risico
Of je denkt dat je aan het helpen bent maar vinden mensen je bemoeizuchtig. Niet iedereen wil "geholpen" worden. Dat bedoel ik niet naar, maar mijn moeder bijv. denkt ook altijd dat ze me aan het "helpen" is en ik vind dat dus niet.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Geloof me, ik ben juist een helper maar andersom ken ik maar weinig mensen met dezelfde ideeen als ik
Ik snap je, en nee ik ben niet bemoeizuchtig, ja bij mijn kinderen inderdaad.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:53 schreef Parlay het volgende:
[..]
Of je denkt dat je aan het helpen bent maar vinden mensen je bemoeizuchtig. Niet iedereen wil "geholpen" worden. Dat bedoel ik niet naar, maar mijn moeder bijv. denkt ook altijd dat ze me aan het "helpen" is en ik vind dat dus niet.
Ik zie meerdere vrijheden. De fysieke vrijheid, als in dat er niet iemand is die over je heerst/je controleert. En de mentale vrijheid, dat je je vrij voelt in je hoofd. Dat laatste kan iedereen bereiken, als je begrijpt dat jij de enige bent die je die vrijheid kan geven. Dat eerste is een ander verhaal.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou, ik vind dat het jouw beurt is. Waarom zou een mens zich wel altijd vrij kunnen voelen?
Gefeliciteerd!!quote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:55 schreef isax het volgende:
als ik iets kijk uit de tijd dat mijn ouders nog niet getrouwt waren vind ik het pas echt oude zooi.
quote:
vakantie geeft een gevoel van vrijheid.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:55 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik zie meerdere vrijheden. De fysieke vrijheid, als in dat er niet iemand is die over je heerst/je controleert. En de mentale vrijheid, dat je je vrij voelt in je hoofd. Dat laatste kan iedereen bereiken, als je begrijpt dat jij de enige bent die je die vrijheid kan geven. Dat eerste is een ander verhaal.
Maar als je dan geen fysieke vrijheid hebt zal dat ongetwijfeld zijn neerslag op de mentale vrijheid.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:55 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik zie meerdere vrijheden. De fysieke vrijheid, als in dat er niet iemand is die over je heerst/je controleert. En de mentale vrijheid, dat je je vrij voelt in je hoofd. Dat laatste kan iedereen bereiken, als je begrijpt dat jij de enige bent die je die vrijheid kan geven. Dat eerste is een ander verhaal.
Bedankt voor je bijdrage.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:58 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
vakantie geeft een gevoel van vrijheid.
Hoe denk jij dan dat je denkprocessen tot stand zijn komen?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:57 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Jij zegt dat je slaaf bent van je brein. Daar kan ik niet op verder.
Ligt eraan wat je wil. Sommige mensen kunnen er prima mee leven om alleen mentaal vrij te zijn.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar als je dan geen fysieke vrijheid hebt zal dat ongetwijfeld zijn neerslag op de mentale vrijheid.
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik snap je, en nee ik ben niet bemoeizuchtig, ja bij mijn kinderen inderdaad.
Maar heb niet echt zin om het uit te leggen, want dat lukt me nu toch niet goed en vaten de meeste het weer verkeerd op
Het wordt lekker weerquote:
Ik zie een brein meer als een motor. Sommigen hebben een goede motor, sommigen een minder goede. Maar jij bepaalt hoe hard je ermee gaat, en welke kant je ermee op gaat. We zijn ons brein, maar we zijn ook meer dan dat. We zijn ons lichaam, maar we zijn ook meer dan dat. We zijn ons bewustzijn, maar we zijn ook meer dan dat. Eigenlijk zijn we alles, maar wij hebben zelf barrières en grenzen aangegeven waar ons lichaam eindigt en de wereld begint.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:58 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hoe denk jij dan dat je denkprocessen tot stand zijn komen?
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 6 juni 2014 01:02 schreef Voxs het volgende:
Gefeliciflapstaart Isax!![]()
![]()
(en ik ben weer weg, fijne nacht nog iedereen)
Ejsberg FTWquote:Op vrijdag 6 juni 2014 01:04 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik zit al weer aan de bullit, ben zo weer wakker.
Zoete zooiquote:Op vrijdag 6 juni 2014 01:04 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 01:04 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Vergeet je depend nietquote:
Bij mij ook. Mijn lichaam rekent er inmiddels op. Na 2 bullits ben ik pas wakker.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 01:07 schreef Parlay het volgende:
[..]1 van mijn zondes, energydrank
Ik zou het eigenlijk niet moeten doen maar het werkt als een speer
Maar jij bepaalt niet welke kant je op gaat, jij kan uit jezelf geen uber nazi gedachtes/gevoelens krijgen zonder externe input zoals een hersentrauma, jarenlange indoctrinatie of zieke brainwash methoden > denk aan Theonquote:Op vrijdag 6 juni 2014 01:02 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik zie een brein meer als een motor. Sommigen hebben een goede motor, sommigen een minder goede. Maar jij bepaalt hoe hard je ermee gaat, en welke kant je ermee op gaat. We zijn ons brein, maar we zijn ook meer dan dat. We zijn ons lichaam, maar we zijn ook meer dan dat. We zijn ons bewustzijn, maar we zijn ook meer dan dat. Eigenlijk zijn we alles, maar wij hebben zelf barrières en grenzen aangegeven waar ons lichaam eindigt en de wereld begint.
Wat ben ik dan? Dan lig ik al 2 meter onder de grond.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 01:08 schreef isax het volgende:
[..]
dankje
de rollator met een strik staat beneden aan de trap
Volgens mij is het een zienswijze. Ik denk bijvoorbeeld aan levensonderhoud. Voor mij beperkt dat de mentale vrijheid .Laatst genoemden moeten zichzelf ook onderhouden, maar ze ervaren dat dan als hun eigen boontjes kunnen doppen dus vrij. En we betalen allemaal belasting en we voelen ons hetzelfde, leven hetzelfde, het is maar net hoe je het beestje een naam geeft.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:59 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je wil. Sommige mensen kunnen er prima mee leven om alleen mentaal vrij te zijn.
Anderen willen inderdaad beiden, en kunnen geen genoegen nemen met alleen het laatste.
Is echt tyfus zooi geloof mijquote:Op vrijdag 6 juni 2014 01:08 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Bij mij ook. Mijn lichaam rekent er inmiddels op. Na 2 bullits ben ik pas wakker.
jij bent brain deadquote:Op vrijdag 6 juni 2014 01:09 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Wat ben ik dan? Dan lig ik al 2 meter onder de grond.
Gister een filmpje gezien van een man die een flesje cola kooktequote:
Ik denk dus van wel. Dat mensen zichzelf herhalen en in patronen denken is een ander verhaal. Indoctrinatie en brainwashing is voor mij juist bevestiging dat het brein te sturen valt, en als jij zorgt dat je degene bent die aan het stuur staat kun je dus bepalen welke kant 't op gaat.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 01:09 schreef Joezi het volgende:
[..]
Maar jij bepaalt niet welke kant je op gaat, jij kan uit jezelf geen uber nazi gedachtes/gevoelens krijgen zonder externe input zoals een hersentrauma, jarenlange indoctrinatie of zieke brainwash methoden > denk aan Theon
Taurine is goed voor jequote:
Ja maar had je wat anders verwacht... ? Stuivers lossen op in cola .. Kijk dan maar eens wat je over houdt na koken..quote:Op vrijdag 6 juni 2014 01:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gister een filmpje gezien van een man die een flesje cola kookte
De zooi die over bleef was niet normaal meer
Zwarte suiker drap en dat dan in je maag
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 01:12 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
25 al. Ik herinner me nog de 100th SC. Toen was je nog een klein meisje.
dat is echt zo lang geleden. vroeger toen we nog jong waren.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 01:12 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
25 al. Ik herinner me nog de 100th SC. Toen was je nog een klein meisje.
Dat wist ik ook al en ben zo blij dat ik al meer dan 15 jaar niet van die shit drinkquote:Op vrijdag 6 juni 2014 01:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar had je wat anders verwacht... ? Stuivers lossen op in cola .. Kijk dan maar eens wat je over houdt na koken..
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 01:14 schreef isax het volgende:
[..]
dat is echt zo lang geleden. vroeger toen we nog jong waren.
echt truste
Het is tevens een zienswijze, alleen jezelf wijsmaken dat je vrij bent is geen vrijheid voor mij.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 01:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Volgens mij is het een zienswijze. Ik denk bijvoorbeeld aan levensonderhoud. Voor mij beperkt dat de mentale vrijheid .Laatst genoemden moeten zichzelf ook onderhouden, maar ze ervaren dat dan als hun eigen boontjes kunnen doppen dus vrij. En we betalen allemaal belasting en we voelen ons hetzelfde, leven hetzelfde, het is maar net hoe je het beestje een naam geeft.
Zoveel mensen zoveel visies,
Precies en het zal me werkelijk worst wezen verder.quote:
Chocomelk dus wel ...quote:Op vrijdag 6 juni 2014 01:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat wist ik ook al en ben zo blij dat ik al meer dan 15 jaar niet van die shit drink![]()
En ook niets met caffeine
En nu ?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 01:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jip dat dronk ik wel![]()
Maar nu ook niet meer
En dat is de spijker op zijn kop.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 01:15 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Het is tevens een zienswijze, alleen jezelf wijsmaken dat je vrij bent is geen vrijheid voor mij.
Dus er moet wel daadwerkelijk een vorm van vrijheid zijn, zonder dat je daar een bepaalde zienswijze voor hoeft toe te passen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |