http://en.wikipedia.org/wiki/Peter_pan_syndromequote:Op donderdag 5 juni 2014 23:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik sta nergens meer van te kijken, ik had ook nog nooit van Alice in Wonderlandsyndroom gehoord.
Ik kan ook gedrag analyseren en er een naampje aan geven.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:41 schreef isax het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Peter_pan_syndrome
quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ach gossie en je hebt het al zo zwaar
als je het een leuk naampje geeft mag het van mijquote:Op donderdag 5 juni 2014 23:41 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik kan ook gedrag analyseren en er een naampje aan geven.
Gelukkig snap je het punt.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:42 schreef isax het volgende:
[..]
als je het een leuk naampje geeft mag het van mij
Ja, ik zat er zelf ook echt heel raar naar te kijken maar zag het niet. Pas toen ik op enter had gedrukt.quote:
Ik zal aan je denken hoor morgen als het heel warm is en jij met je pak en luchtflessen in de weer bentquote:
Dit wordt je niet in dank afgenomen. Verwacht repercussies.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, ik zat er zelf ook echt heel raar naar te kijken maar zag het niet. Pas toen ik op enter had gedrukt.
je snapt mij helemaal meidquote:Op donderdag 5 juni 2014 23:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, ik zat er zelf ook echt heel raar naar te kijken maar zag het niet. Pas toen ik op enter had gedrukt.
Doe maar gemeen jijquote:Op donderdag 5 juni 2014 23:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik zal aan je denken hoor morgen als het heel warm is en jij met je pak en luchtflessen in de weer bent![]()
Dan neem ik wel een lekker koel drankje speciaal voor jou....![]()
syndroom van bacon, zoek wat leuks uit en patent aanvragen zou ik zo zeggen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:41 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik kan ook gedrag analyseren en er een naampje aan geven.
Sollyquote:
zo heet het als een vegetarier tijdens het slaapwandellen bacon eetquote:Op donderdag 5 juni 2014 23:46 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
syndroom van bacon, zoek wat leuks uit en patent aanvragen zou ik zo zeggen.
quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:48 schreef isax het volgende:
[..]
zo heet het als een vegetarier tijdens het slaapwandellen bacon eet
Ik heb al gekrast, is het nu weer goed?quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:45 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dit wordt je niet in dank afgenomen. Verwacht repercussies.
quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:48 schreef isax het volgende:
[..]
zo heet het als een vegetarier tijdens het slaapwandellen bacon eet
Roffertje lol, zoals?quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
FOK! verjaardagen zijn leuk, ik kreeg cadeautjes en alles
Matig idee.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:46 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
syndroom van bacon, zoek wat leuks uit en patent aanvragen zou ik zo zeggen.
wat kreeg je?quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat was gewoon awesome he? Ik vond dat de beste ever.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De massa houdt zich voorlopig rustig, je komt er goed mee weg. Sheeple hè.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb al gekrast, is het nu weer goed?
no wayquote:Op donderdag 5 juni 2014 23:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat was gewoon awesome he? Ik vond dat de beste ever.
We zullen maar niet vertellen dat we ook sinterklaas vieren he?
OMFGquote:Op donderdag 5 juni 2014 23:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat was gewoon awesome he? Ik vond dat de beste ever.
We zullen maar niet vertellen dat we ook sinterklaas vieren he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |