Ah, we hebben er dus weer eentje te pakken.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 10:47 schreef Norrage het volgende:
Ik denk zelfs dat als ie al zou mogen meetellen voor mijn top 100 albums, hij de top 10 al zal halen.
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:02 schreef DO2 het volgende:
[..]
Ah, we hebben er dus weer eentje te pakken.
Ghoochannejhad is beter dan Alireza!quote:Op vrijdag 6 juni 2014 16:15 schreef On het volgende:
[..]
Costa Rica is wel beter dan Iran hoor. Die hebben Ruiz en Campbell (Olympiakos) en nog wat verdedigers uit de Duitse en Belgische competitie. Irans sterspeler is een NEC'er.
Soms snap ik jullie niet meer hoorquote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:02 schreef DO2 het volgende:
[..]
Ah, we hebben er dus weer eentje te pakken.
Ik hoorde iemand Kasabian omschrijven als Primark Scream, dat somt het wel mooi op.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 12:44 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wat vinden we van de nieuwe Kasabian?
Was ik ja, de invloeden zijn duidelijk hoorbaar. Vind het wel een geinige plaat.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 13:03 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ik hoorde iemand Kasabian omschrijven als Primal Scream, dat somt het wel mooi op.
Ik had hem eerder gepost en toen heeft niemand het geluisterdquote:Op zaterdag 7 juni 2014 15:29 schreef Apostrof het volgende:
Vond hem eerst nogal tegenvallen maar inmiddels hard geland. Zomer![]()
ik had hem al nog eerder gepost!quote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik had hem eerder gepost en toen heeft niemand het geluisterd
Niet iedereen post ergens over als hij het geluisterd heeftquote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik had hem eerder gepost en toen heeft niemand het geluisterdErg toffe track ja
AF kijk ik na dinsdag wel terugquote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:56 schreef kciR het volgende:
Morgenmiddag Portugal. The Man live, maar wel om 14.15, dan lig ik alleen met een kano in het water en zit ik niet achter de tv / laptop. Hopen dat ik die nog kan terugkijken.
Arcade Fire wordt ook in zijn geheel uitgezonden maandagavond om 19.45 , die ga ik wel proberen mee te pakken.
Leukquote:Op zaterdag 7 juni 2014 12:44 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wat vinden we van de nieuwe Kasabian?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |