Grappig dat Lotterman hier dan maanden later toch nog eens een keer een naamsvermelding krijgt. Verdient hij ook wel. Laatste album is soms wel erg donker, maar wel redelijk Cohen- of Cave-achtig en daardoor absoluut goed te pruimen.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:18 schreef Moody het volgende:
Leuk voorprogramma van Sivert Hoyem trouwens....Mark Lotterman
Ondanks zijn nogal aanwezige accent, was hij vrij overtuigend. Goede singer/songwriter uit Rotterdam.
Vooral dat eerste nummer slaat op ons
Dan ben je de uitzondering. Het tweede album van the xx is bij zowel fans als critici erg goed ontvangen.quote:Op maandag 9 juni 2014 19:13 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Ik hoop het niet zeg. Dat 1e album van xx was best wel tof en die tweede zo dramatisch.
Vooral bij fans en critici uit Zwolle zeker?quote:Op maandag 9 juni 2014 19:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan ben je de uitzondering. Het tweede album van the xx is bij zowel fans als critici erg goed ontvangen.
Ik heb geen idee, ik ken geen fans en critici uit Zwolle. Hoezo?quote:Op maandag 9 juni 2014 19:17 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Vooral bij fans en critici uit Zwolle zeker?
Ik dacht dat je uit Zwolle kwamquote:Op maandag 9 juni 2014 19:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik ken geen fans en critici uit Zwolle. Hoezo?
Minder goed dan de eerste in ieder geval. Word universeel toch wel gezien als een stap terug.quote:Op maandag 9 juni 2014 19:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan ben je de uitzondering. Het tweede album van the xx is bij zowel fans als critici erg goed ontvangen.
Dat klopt, maar geen teleurstelling. Op metacritic hebben ze een 87 en een 79, dat zijn beide enorm goede scores.quote:Op maandag 9 juni 2014 19:21 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Minder goed dan de eerste in ieder geval. Word universeel toch wel gezien als een stap terug.
Minder jawdropping dan de eerste hooguit. Omdat men al grootsheid verwachtte.quote:Op maandag 9 juni 2014 19:21 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Minder goed dan de eerste in ieder geval. Word universeel toch wel gezien als een stap terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |