Ik geloof dit ook, maar het is ook gevoelsmatig. Ik heb bij sommige mannen wel eens een raar gevoel, maar dan hebben vriendinnen van mij dat helemaal niet (en ik heb uiteindelijk altijd wel gelijk gehadquote:Op donderdag 5 juni 2014 23:55 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat doorgaans binnen 10 minuten wel kunt weten, om eerlijk te zijn.
Helemaal mee eens, de kracht van intuïtiequote:Op donderdag 5 juni 2014 23:55 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat doorgaans binnen 10 minuten wel kunt weten, om eerlijk te zijn.
een hoop reacties. Met foute man bedoel ik geen man die slaat of aan drugs zit ofzo. Meer het player figuur. En zodra ik door heb dat ze zo zijn laat ik ze links liggen dat wel. En daarnaast val ik op mannen die mij uiteindelijk niet leuk genoeg vinden (wat dus alleen fout voor mij persoonlijk is). ik denk dat zij mij te onzeker vinden maar dat weet ik niet zeker). Ik val blijkbaar niet op de juiste personenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 10:07 schreef Typfaut het volgende:
Wat maakt een man nu eigenlijk fout? Hmm... Ik denk dan meteen aan agressieve klootzakken die vreemdgaan en je van tijd tot tijd in elkaar slaan.Die zijn er, maar in de minderheid. Laten we hopen dat TS die niet is tegengekomen.
TS, elke man die niet bij je past valt te definiëren als fout. Fout voor jou, omdat ze niet compatibel zijn met jouw persoonlijkheid. Ik raad je aan om je horizon te verruimen als het op daten aankomt en niet meteen een man af te schrijven, omdat die saai lijkt. Geef het een kans en zo vind je misschien wel wat je zoekt: De juiste man.
Ben jij onzeker? Zo ja, is het belangrijk dat je eerst rustig wat zelfvertrouwen kweekt. Je kan pas een gezonde, stabiele relatie beginnen met een leuke, stabiele man als jij jezelf ook leuk vindt.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:01 schreef zeepjeh het volgende:
[..]
een hoop reacties. Met foute man bedoel ik geen man die slaat of aan drugs zit ofzo. Meer het player figuur. En zodra ik door heb dat ze zo zijn laat ik ze links liggen dat wel. En daarnaast val ik op mannen die mij uiteindelijk niet leuk genoeg vinden (wat dus alleen fout voor mij persoonlijk is). ik denk dat zij mij te onzeker vinden maar dat weet ik niet zeker). Ik val blijkbaar niet op de juiste personen
Die players van je hebben sterk zaad.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:01 schreef zeepjeh het volgende:
[..]
een hoop reacties. Met foute man bedoel ik geen man die slaat of aan drugs zit ofzo. Meer het player figuur. En zodra ik door heb dat ze zo zijn laat ik ze links liggen dat wel. En daarnaast val ik op mannen die mij uiteindelijk niet leuk genoeg vinden (wat dus alleen fout voor mij persoonlijk is). ik denk dat zij mij te onzeker vinden maar dat weet ik niet zeker). Ik val blijkbaar niet op de juiste personen
dan moet je gewoon niet zeiken en accepteren dat je geslagen, vernederd of belazerd wordt.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:15 schreef zeepjeh het volgende:
[..]
en dan? Ik bedoel ik weet het van mezelf maar andere mannen vind ik niet aantrekkelijk. En soms zijn ze niet zozeer fout maar dan wel een bepaald type dat nooit voor mij gaat. En de mannen die weer hotel de botel van mij zijn vind ik vaak niks aan. En niet omdat ze mij leuk vinden maar gewoon vanwege hun karakter.
Denk je niet dat je het misschien bij jezelf moet zoeken? Jezelf zien als het slachtoffer gaat niet helpen. Ik neem even aan dat je niet bewust valt om mannen die niet juist zijn voor je of je niet leuk vinden? Achteraf als het mis gaat is het makkelijk praten maar op het moment dat je de relatie aangaat denk je toch niet dat het fout zit?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:01 schreef zeepjeh het volgende:
[..]
ik zoek ook bij mezelf, ik kom er alleen niet helemaal uit .quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:39 schreef samirz het volgende:
[..]
Denk je niet dat je het misschien bij jezelf moet zoeken? Jezelf zien als het slachtoffer gaat niet helpen. Ik neem even aan dat je niet bewust valt om mannen die niet juist zijn voor je of je niet leuk vinden? Achteraf als het mis gaat is het makkelijk praten maar op het moment dat je de relatie aangaat denk je toch niet dat het fout zit?
Wat denk je dat mannen in je zien? Wat heb je hen te bieden buiten je lichaam? Wat maakt jou speciaal?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:11 schreef zeepjeh het volgende:
[..]
ik zoek ook bij mezelf, ik kom er alleen niet helemaal uit .
ik heb daar wel eens over nagedacht ik ben er alleen nog niet over uit of dat het is. Vooral omdat sommigen mij eerder leuk vonden dan ik hun. maar stel dat ik t onbewust al aanvoel dat ze uiteindelijk niet voor mij gaan dan zou deze theorie natuurlijk kunnen kloppen.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:03 schreef sylvesterrr het volgende:
Je valt gewoon niet op mannen die voor jou willen gaan omdat je dat te makkelijk vindt. Denk daar eens over na.
ik weet wel wat ik kwa karakter te bieden heb het is alleen de vraag of deze mannen dat nodig hadden( als ik kijk naar waar iemand op aangevuld moet worden) wat ze in mij zagen weet ik niet heb ik niet gevraagd.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:14 schreef samirz het volgende:
[..]
Wat denk je dat mannen in je zien? Wat heb je hen te bieden buiten je lichaam? Wat maakt jou speciaal?
quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:24 schreef cpanker het volgende:
http://www.psychologytoda(...)llure-aggressive-men
Ik had dit zelf al geconcludeerd, maar absoluut verplicht leesvoer voor fokkertjes die nog in de ontkenningsfase zitten.quote:Women want some chase, some drama, some intrigue. If it's too easy to get the guy, then she might think, "Wait, he just fell into my lap. This is fishy. Maybe he thinks that I'm too good for him. Cool. I'm too good for him. Wait, if I'm too good for him, then that means I could do better. Next!"
Dat zijn de vrouwen die vallen op foute mannenquote:Op donderdag 5 juni 2014 23:27 schreef Xessive het volgende:
Bestaat er eigenlijk ook zoiets als foute vrouwen?
Misschien gaat het soms ook om lol maken en niet gelijk een toekomst?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 09:40 schreef Cart_A1993 het volgende:
[..]
Mwah, van een intelligente vrouw zou je toch verwachten dat die wel inzien dat er geen toekomst mee te maken valt?
Ja, duh! Dat zijn de vrouwen die weten dat ze een lekker wijf zijn en je beslist niet trouw zullen zijn. Oftewel de 'hoer'.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:27 schreef Xessive het volgende:
Bestaat er eigenlijk ook zoiets als foute vrouwen?
Dat noemt men onzekere aandachtshoeren.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 04:10 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Ja, duh! Dat zijn de vrouwen die weten dat ze een lekker wijf zijn en je beslist niet trouw zullen zijn. Oftewel de 'hoer'.
Vrouwen die dondersgoed weten wat hun marktwaarde is en daar goed gebruik van maken... Lijkt me eerder het tegenovergestelde van onzekerheid.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 04:13 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat noemt men onzekere aandachtshoeren.
Dat soort vrouwen doen het zichzelf aan. Komt door niet kritisch naar jezelf willen kijken en niet willen veranderen. Geen sympathie voor.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:08 schreef zeepjeh het volgende:
Ik val vaak op foute mannen maar hoe zorg je ervoor dat je op een ander type gaat vallen? Is dat uberhaupt mogelijk.
Het is gewoon een gevoel. Ik wist altijd binnen 5 minuten of een kerel snel klaar zou zijn met mij of niet. Vaak een soort van arrogantie waarvan ze zichzelf amper bewust zijn, sterk gericht op seks/scoren, niet de moeite nemen om betrouwbaar over te komen. Grote mond, veel bravoure en binnen x aantal minuten zinspelen op een gezellige nacht. Maakte mij in de meeste gevallen niet uit trouwens, soms ging ik er in mee, soms niet maar ik wist het wel ALTIJD als het geen relatiemateriaal was.quote:
Onbetrouwbaar en onloyaal. Dat maakt een persoon (ook vrouwen) fout. TS heeft de neiging om onbetrouwbare mannen toe te laten in haar leven.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 10:07 schreef Typfaut het volgende:
Wat maakt een man nu eigenlijk fout? Hmm... Ik denk dan meteen aan agressieve klootzakken die vreemdgaan en je van tijd tot tijd in elkaar slaan.Die zijn er, maar in de minderheid. Laten we hopen dat TS die niet is tegengekomen.
Vrouwen die weten dat ze er goed uitzien zijn niet per definitie onbetrouwbaar.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 04:10 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Ja, duh! Dat zijn de vrouwen die weten dat ze een lekker wijf zijn en je beslist niet trouw zullen zijn. Oftewel de 'hoer'.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |