Lekker!quote:
Nicequote:Op zaterdag 14 juni 2014 08:20 schreef Cpt. het volgende:
Todaaay
[ afbeelding ]
Asos
Casio
Carhartt
Nike
Trek je maar niks van alle reacties aan. Ik draag dit ook graag. Alleen dan lagere schoenen, een gekleurde broek en een shirt/trui/overhemd in plaats van dat hemd.quote:
Lekker hoor maar zie jou liever in een 2erosquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:12 schreef BlauweTijger het volgende:
[ afbeelding ]Tommy Hilfiger.
Dat was hem weer.
Gr
Toffe swag welquote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:20 schreef Nelson90 het volgende:
Vanmiddag toch nog ff lekker weer!
[ link | afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Lekker hoor maar zie jou liever in een 2eros
Je shirt is echt awesomequote:Op donderdag 19 juni 2014 10:11 schreef BlauweTijger het volgende:
[ afbeelding ]
Bershka Tee
Denim jeans
Air max light Vivid Blue 2008
Leuke kip.quote:Op donderdag 19 juni 2014 10:11 schreef BlauweTijger het volgende:
[ afbeelding ]
Bershka Tee
Denim jeans
Air max light Vivid Blue 2008
Dit, en je walnoot houten kast is ook wel ok.quote:
Dankjequote:
Dankjequote:
Dankjequote:Op donderdag 19 juni 2014 12:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit, en je walnoot houten kast is ook wel ok.
Nice! Waar is dit shirt van?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:20 schreef Nelson90 het volgende:
Vanmiddag toch nog ff lekker weer!
[ link | afbeelding ]
Ben te lang voor hakken, en om nou helemaal naar de schoenenkast te lopen om mn sandaaltjes te halen...quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:18 schreef Njosnavelin het volgende:
Leuk jurkje, en lekker down to earth met blote voeten.
Ziet er goed uit!!quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:14 schreef Brannagh het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn groene Esprit jurkje
Leuk om te zien hoe iedereen zich kleedt trouwens
Met mijn 1,73 piek ik boven de meeste dames uit, en hakken lager dan 8cm vind ik niet echt mooi bij mezelf. Of alles, of nietsquote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:50 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Ziet er goed uit!!En ja wat Njosnavelin zegt
Hoelang ben je dan dat je te lang bent voor hakken?
Dat vind ik persoonlijk niet echt heel lang. M'n vriendin is ook zo lang en die draagt bijna altijd hakken. Veel kleine mensen in je omgeving danquote:Op zaterdag 21 juni 2014 09:26 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Met mijn 1,73 piek ik boven de meeste dames uit, en hakken lager dan 8cm vind ik niet echt mooi bij mezelf. Of alles, of niets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |