Gewoon teruglezen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:57 schreef Inodder het volgende:
Potverdrie.... Is Lies er mot ik weer op mn nest...
Ik wel.... Maar jij blijkbaar ook!quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:57 schreef Baconbus het volgende:
OMG, jullie geilen hard op Lies. Trek me even terug.
quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:57 schreef liesje1979 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik had toen straks spellingcheck op mijn mobiel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik bespeur een groei aan hoofdletters!
was teveel gedoe om weer te verwijderen steeds.
mijn excuses
Ja maar ik wil keiharde 1 op 1 aktie!quote:
quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:02 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ja maar ik wil keiharde 1 op 1 aktie!
Gods Gift. Dan had hij zeker een hekel aan iemand.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:01 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik weet 't. Je bent Gods Gift. Alleen speel ik dus voor 't andere team.
Niet zo jezelf afbranden hè, daar ben ik al voor.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gods Gift. Dan had hij zeker een hekel aan iemand.
Ik weet niet zo goed wat ik hier op moet zeggen hoor.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:02 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ja maar ik wil keiharde 1 op 1 aktie!
Doe maar nietsquote:Op donderdag 5 juni 2014 23:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed wat ik hier op moet zeggen hoor.
Nee, een europarlementariër heeft dat verhaal juist de wereld in geholpen, en hij had het "van horen zeggen". Een aantal media, altijd tuk op sensatie, heeft dat zonder meer overgenomen. Daarna is pas gekeken waar de bewering van deze parlementariër op gebaseerd was. Op helemaal niets. Niks onderzoek. Ondertussen denken nu miljoenen mensen dat calamares van varkens-anus zijn gemaakt.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:58 schreef rico80 het volgende:
[..]Er is zelfs een onderzoek door de EU gedaan waaruit bleek dat dit echt waar is.
quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:03 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Niet zo jezelf afbranden hè, daar ben ik al voor.
quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed wat ik hier op moet zeggen hoor.
trustequote:Op donderdag 5 juni 2014 23:05 schreef Inodder het volgende:
Ik ga echt proberen te slapen mensen..... wekker gaat over ruim 5 uur alweer....
Fijne avond/nacht!
Ach gossie, nou slaap lekker dan maar en werkse morgenquote:Op donderdag 5 juni 2014 23:05 schreef Inodder het volgende:
Ik ga echt proberen te slapen mensen..... wekker gaat over ruim 5 uur alweer....
Fijne avond/nacht!
Mensen geloven alles. Maar dan ook alles. Zolang 't maar op 't nieuws komt.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, een europarlementariër heeft dat verhaal juist de wereld in geholpen, en hij had het "van horen zeggen". Een aantal media, altijd tuk op sensatie, heeft dat zonder meer overgenomen. Daarna is pas gekeken waar de bewering van deze parlementariër op gebaseerd was. Op helemaal niets. Niks onderzoek. Ondertussen denken nu miljoenen mensen dat calamares van varkens-anus zijn gemaakt.
Helemaal als een hoogleraar psychologie uit Tilburg de bron is van opmerkelijke "feiten".quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:06 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Mensen geloven alles. Maar dan ook alles. Zolang 't maar op 't nieuws komt.
JORAN, JORAN, WAAR IS DAT MEISJE DAN??quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:12 schreef liesje1979 het volgende:
Al zal de bron der smileys eerder leeg zijn, gevolgd door de kleine letters.
Moeten we communiceren in caps.
Ja was toch te duur ofzo, maar er bleef wel een helikopter beschikbaar maar dan niet meer van het leger ofzoquote:Op donderdag 5 juni 2014 23:12 schreef Gizmogirl28 het volgende:
ow ik lees net dat de tweede kamer patientenvervoer van de waddeneilanden stop gaat zetten.
nou ja zeg. Waar bemoeien ze zich mee
Mensen als jij. De doeners.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:12 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik plant elk jaar ceremonieel een serverpark. Doe je toch nog iets terug.
vol openquote:
Maar wat vind je daar nou van, dat je genept wordt waar je bij staat?quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Helemaal als een hoogleraar psychologie uit Tilburg de bron is van opmerkelijke "feiten".
LOL,quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:13 schreef Baconbus het volgende:
[..]
JORAN, JORAN, WAAR IS DAT MEISJE DAN??
Ik zou ook meer mensen zoals mezelf willen zien.quote:
Godzijdank niet nee...quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:15 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik zou ook meer mensen zoals mezelf willen zien.
Maar niet iedereen accepteert zomaar zaad.
ja gewone traumahelicopter, maar die zijn langer onderweg geloof ik. sar is ook op vlieland gestationeerd, en kan zo heel snel patienten vervoeren.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja was toch te duur ofzo, maar er bleef wel een helikopter beschikbaar maar dan niet meer van het leger ofzo
Tja bezuinigingen hèquote:Op donderdag 5 juni 2014 23:17 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
ja gewone traumahelicopter, maar die zijn langer onderweg geloof ik. sar is ook op vlieland gestationeerd, en kan zo heel snel patienten vervoeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |