SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Bijna op 05-06-2014 17:37:38 ]Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day
Rage, rage against the dying of the light
Thanksquote:
Nigel trapt graag tegen tenten...quote:
quote:Op donderdag 5 juni 2014 17:20 schreef Bijna het volgende:
[..]
Nigel trapt graag tegen tenten...
[ afbeelding ]
Fuck, ik had er net eentje klaar, momentje...quote:Op donderdag 5 juni 2014 17:20 schreef Bijna het volgende:
[..]
Nigel trapt graag tegen tenten...
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De tractorbeam is zoals gezegd technologie van Star Trek, en Ingrid is Henk zo zat dat zij hem vanuit haar Borg cube naar de Death Star toe beamt!
[/nerdmodus]
ja vondt hem zelf ook wel grappig, en die tractor was niet nodig geweest, maar ja...quote:Op donderdag 5 juni 2014 17:33 schreef ToT het volgende:
Overigens vind ik het uitermate baas dat Henk zich zo aan die slak vastgrijpt!
Ja niets in dit plaatje is echt nodig, maar grappig is het wel!quote:Op donderdag 5 juni 2014 17:40 schreef Gloorbek het volgende:
[..]
ja vondt hem zelf ook wel grappig, en die tractor was niet nodig geweest, maar ja...
Dank uquote:Op donderdag 5 juni 2014 18:45 schreef Gloorbek het volgende:
[..]
netjes hoor! als je zo door gaat kom je er wel..
Ja ik had Terpstra er nog in geplempt nadat ik mijn versie had opgeslagen en Photoshop had afgesloten.quote:Op donderdag 5 juni 2014 19:57 schreef 44rdbei het volgende:
Ja dit is echt een stuk beter dan die lijn
VIS een optie?quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:35 schreef Gloorbek het volgende:
Alle paintvrienden reageer hier even op FB / [PAINT] Tussen kunst en kontplassen..
quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:09 schreef d4v1d het volgende:
[ afbeelding ]
Die verdomde duitsers en hun kuilen altijd
quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:35 schreef 44rdbei het volgende:
Als het kalf verdronken is....
[ afbeelding ]
Gebrek aan inspiratie, dus hier een graafmachine.quote:
quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:48 schreef Bijna het volgende:
[..]
Gebrek aan inspiratie, dus hier een graafmachine.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:01 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een Volkert van der Graafmachine zelfs!
quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:01 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh wat slechtquote:Op donderdag 5 juni 2014 23:01 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:47 schreef Gloorbek het volgende:
[..]
Meneer slak is even langs de garage geweest voor een turbo en trekhaak voor de caravan..
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:32 schreef Gloorbek het volgende:
Tentsurfen het nieuwste op het gebied van campingsport..
[ afbeelding ]
"Deze video is privé"quote:Op zaterdag 7 juni 2014 13:01 schreef dfr0st het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Heb even een timelaps gemaakt:
Geweldig!!quote:
Ronald doet ff bellen, want dit kan zo niet natuurlijk...quote:
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:12 schreef Gloorbek het volgende:
Frans heeft jullie er allemaal ingeluisd, het was allemaal green screen special effects
[ afbeelding ]
Hij is een beetje flauw dus sla deze maar over.
Waar een green screen is, is Peter Jackson! Ook enorm flauwquote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:12 schreef Gloorbek het volgende:
Frans heeft jullie er allemaal ingeluisd, het was allemaal green screen special effects
[ afbeelding ]
Hij is een beetje flauw dus sla deze maar over.
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:25 schreef Bijna het volgende:
[..]
Waar een green screen is, is Peter Jackson! Ook enorm flauw
[ afbeelding ]
Ja klopt. The eye of Sauron agreesquote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:52 schreef Gloorbek het volgende:
[..]Hij raakt wel beetje snel vol zo
, misschien beter om met #79 verder te gaan.
Maar dat laat ik aan de volgende over..
Misschien heb je hier wat aan..quote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik wilde al eerder wat doen, maar ik ben er gewoon helemaal niet goed in...
Hier heb ik die kuikentjes gewoon erin geplakt, maar dat plaatje was vierkant, dus helemaal er omheen zitten inkleuren in paint...![]()
Vind het dus veel te veel werk (Wilde eigenlijk van dat vliegtuigje een blusvliegtuig maken ook en er nog een kip in gooien tegelijk met die kuikens, maar dat is echt zoveel werk)
Jullie doen dat veel gemakkelijkerEn ik kan dat vast ook wel, maar geen idee hoe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 8 juni 2014 00:05 schreef 44rdbei het volgende:
Mannekepis komt ook helpen blussen
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 9 juni 2014 16:34 schreef silbergrun het volgende:
Ha, daar hebben we de brandstichter!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 9 juni 2014 17:10 schreef Bijna het volgende:
Door dat vuur is m'n ijsbaan gesmolten, verdomme
[ afbeelding ]
Ik denk dat deze wel geschikt isquote:Op woensdag 11 juni 2014 00:29 schreef Studeur het volgende:
wel wil ik graag, als iedereen het ermee eens is, een nieuwe met volgens mij genoeg potentie aanbieden omdat ik de huidige wel vol genoeg vind.
[ afbeelding ]
Anders gewoon paint.Net downloaden werkt ook op windows 8quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:24 schreef Studeur het volgende:
geweldig topic
helaas is het onmogelijk gebleken photoshop illegaal te installeren op mijn windows 8, na tientallen pogingen
Goed plan.quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:29 schreef Studeur het volgende:
wel wil ik graag, als iedereen het ermee eens is, een nieuwe met volgens mij genoeg potentie aanbieden omdat ik de huidige wel vol genoeg vind.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:25 schreef Bijna het volgende:
Het noodweer heeft ook deze camping bereikt...
[ afbeelding ]
Was je creativiteit opquote:Op woensdag 11 juni 2014 12:31 schreef d4v1d het volgende:
Het begint nu harder te regenen
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:25 schreef Bijna het volgende:
Het noodweer heeft ook deze camping bereikt...
[ afbeelding ]
Ah kut, je was me net voorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar die van jou is besser.Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day
Rage, rage against the dying of the light
Wat voor cijfer krijgt het campingweer?quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:30 schreef Bijna het volgende:
"Het weer is voorlopig nog kut, maar het zal snel beter worden!
Of zoals ze hier in Nederland zeggen: 'na regen komt zonneschijn!'.
Oant Moarn!"
[ afbeelding ]
de enige met schaduw, heb ik eigenlijk niet bij stil gestaanquote:Op woensdag 11 juni 2014 23:43 schreef DieselTank het volgende:
Plaatselijke zonneschijn en dynamiet naast het wc hokje, het moet niet gekker worden!
[ afbeelding ]
Opgelostquote:Op donderdag 12 juni 2014 00:07 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
de enige met schaduw, heb ik eigenlijk niet bij stil gestaan
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 08:30 schreef .Neovo. het volgende:
Dat Kim Jong Un niet even langs kom.. Tss.Geregeld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Paint skillsquote:Op vrijdag 13 juni 2014 11:51 schreef Toto69 het volgende:
Ik heb dus geen laptop, kan iemand hier iets mee?
[ afbeelding ]
Misschien kan deze er bij geplakt worden ergens?tis wel mn eigen creatie in paint
en als jullie meer nodig hebben zeg het maar, ik heb zelfs Braddie en Blondje93 paints indien gewenst
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:02 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Paint skills![]()
Als ik tijd heb zal ik hem er even bij zetten, tenzij iemand me voor is.
Staat er bij, Je hebt trouwens wel echte paint skillsquote:Op vrijdag 13 juni 2014 11:51 schreef Toto69 het volgende:
Ik heb dus geen laptop, kan iemand hier iets mee?
[ afbeelding ]
Misschien kan deze er bij geplakt worden ergens?tis wel mn eigen creatie in paint
en als jullie meer nodig hebben zeg het maar, ik heb zelfs Braddie en Blondje93 paints indien gewenst
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:18 schreef Gloorbek het volgende:
[..]
Staat erbij, Je hebt trouwens wel echte paint skills![]()
[ afbeelding ]
Nice inderdaadquote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:22 schreef Gloorbek het volgende:
[..]
wou je kunstwerkje niet verzieken dus heb ik het maar zo opgelost
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:22 schreef Gloorbek het volgende:
[..]
wou je kunstwerkje niet verzieken dus heb ik het maar zo opgelost
Nee, ik denk dat een tuin wel een leuke bestemming is.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:07 schreef Bijna het volgende:
Mja tetten mogen nu hier, dus een nudistencamping als nieuwe bestemming?
quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:30 schreef Bijna het volgende:
"Het weer is voorlopig nog kut, maar het zal snel beter worden!
Of zoals ze hier in Nederland zeggen: 'na regen komt zonneschijn!'.
Oant Moarn!"
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:47 schreef Individual het volgende:
[..]
Mag ook. Het is ook wel een druk plaatje. Moet wel wat blank canvast zijn he?
quote:
Brood aan het bakken?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:21 schreef Individual het volgende:
[imghttp://i.imgur.com/uRXuAMW.gif[/img]
ow shit hij stond nog op klein na die laatste gif en heb de png niet eens gesaved..quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:27 schreef mien-moeke het volgende:
[..]
Je hebt 'm nu wel heel klein opgeslagen/gepost.
Ben er mee bezigquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:31 schreef Individual het volgende:
[..]
ow shit hij stond nog op klein na die laatste gif en heb de png niet eens gesaved..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |