Dat wel geloof ikquote:Op donderdag 5 juni 2014 17:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Zijn de treinen inmiddels weer schoon of niet
Ik smeer juist bewust veel vet in het haarquote:Op donderdag 5 juni 2014 17:55 schreef sararaats het volgende:
ik douche zeker 2 keer per week. snel vet haar maar gelukkig niet meer zo erg als toen het nog langer was.
zit je in je eigen vuil te baden, en ik neem aan dat je in bad plastquote:Op donderdag 5 juni 2014 17:59 schreef isax het volgende:
[..]
Waarom? Dan was ik er alle verzorgende rotzooi af.
quote:Op donderdag 5 juni 2014 17:57 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik smeer juist bewust veel vet in het haar
zeep, als je die troep gebruikt, moet er toch afquote:Op donderdag 5 juni 2014 17:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Waarom dat? Nat + zeep = nat + zeep toch.
Tuurlijk.quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:00 schreef Joezi het volgende:
[..]
zit je in je eigen vuil te baden, en ik neem aan dat je in bad plast
Als je zeep gebruikt zeker anders krijg je een schimmelinfectie als je pech hebtquote:Op donderdag 5 juni 2014 18:01 schreef Joezi het volgende:
[..]
zeep, als je die troep gebruikt, moet er toch af
Jah, altijd even afspoelen na een bad. Zo goor anders! *ril*quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:01 schreef Joezi het volgende:
[..]
zeep, als je die troep gebruikt, moet er toch af
Mijn bad is Amsterdam is denk ik 1 meter lang. Mijn bad bij mijn ouders is gigaquote:Op donderdag 5 juni 2014 18:05 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ben al tien jaar niet meer in een bad geweest denk ik. Ik ben met m'n 1.85 niet eens superlang, maar ik steek er wel altijd aan twee kanten uit, en dat is koud
Ik heb ook een bad en heb er drie keer in gelegen de laatste acht jaar. De laatste keer met een joint enquote:
quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb ook een bad en heb er drie keer in gelegen de laatste acht jaar. De laatste keer met een joint en
deze [ afbeelding ]
Was tof todat dat ding de geest gaf en ik in het donker zat
Ik zag laatst ergens gelli baff te koop staan. Dat zooi absorbeert water en dan heb je een rare substantie water. In kleurtjes.quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb ook een bad en heb er drie keer in gelegen de laatste acht jaar. De laatste keer met een joint en
deze [ afbeelding ]
Was wel cool hoor.quote:
eh wat is het dan?quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:09 schreef Soury het volgende:
[..]
deze [ afbeelding ]
Nee laat maar iddquote:Op donderdag 5 juni 2014 18:13 schreef isax het volgende:
[..]
Ik zag laatst ergens gelli baff te koop staan. Dat zooi absorbeert water en dan heb je een rare substantie water. In kleurtjes.
Dacht laat ik het proberen maar dacht ook aan waar het allemaal kon gaan zitten dus niet gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |