Eerste half jaar heb ik het bewust apart gezet. Lading nutteloze gadgets van gehaald. Nou ja, zonnebril en kickbike gebruik ik nog wel veel.quote:Op donderdag 5 juni 2014 15:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar heb je er ook iets van gemerkt qua geld?.
Ik had in het vliegtuig zo'n e-smoker gebruikt. Ik miste een sigaret totaal niet. Misschien toch eens verder naar kijken.quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan heb je zo een midrange kaartje bijelkaar idd...
Een step zeg maar.quote:
Mocht dat dan? Laatste keer dat ik vloog waren die dingen gewoon verbodenquote:Op donderdag 5 juni 2014 15:02 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik had in het vliegtuig zo'n e-smoker gebruikt. Ik miste een sigaret totaal niet. Misschien toch eens verder naar kijken.
Omdat je je totaal niet in mij interesseert?quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nou meer zo van 'waarom is dat mij nog nooit opgevallen?'
Stiekem en toen iedereen sliep vond het personeel het geen probleem.quote:Op donderdag 5 juni 2014 15:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mocht dat dan? Laatste keer dat ik vloog waren die dingen gewoon verboden.
Ja wat slecht dat ik niet op de buitenkant gericht benquote:Op donderdag 5 juni 2014 15:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Omdat je je totaal niet in mij interesseert?
Ah, beter. Ik snap ook weer niet waarom het weer niet mag, maar goed...quote:Op donderdag 5 juni 2014 15:04 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Stiekem en toen iedereen sliep vond het personeel het geen probleem.
Gedoe denk ik vooral.quote:Op donderdag 5 juni 2014 15:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ah, beter. Ik snap ook weer niet waarom het weer niet mag, maar goed...
Ik ook niet, vreemd dat waterdamp niet mag. Je ruikt niks, er is geen rook, wat is het probleem?quote:Op donderdag 5 juni 2014 15:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het mag ook niet in elke kroeg. Dat vond ik vooral apart. Maarja same shit als dat ik in mijn post hierboven heb gezet. Vooral om verwarring te voorkomen in een kroeg.quote:Op donderdag 5 juni 2014 15:06 schreef rhubarbje het volgende:
Ik vind het altijd wel raar hoor, om mensen daar mee te zien lopen in een winkel of zo
Omdat die dingen helemaal niet bewezen niet-ongezond zijn.quote:Op donderdag 5 juni 2014 15:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 juni 2014 15:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja wat slecht dat ik niet op de buitenkant gericht benBad me!
Ja, maar als ik dat zeg, denkt men algauw aan zo'n klein opvouwbaar ding met skatewieltjes. En dat is dit dus totaal niet (voorwiel is een fietswiel)quote:
Geef het een nieuwe naam en weer een generatie die kooptquote:
De buitenkant is wel nice hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |