Per briefje een geliefd karakter welke sterft.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:14 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Wat zijn dat? Een soort van laagjes papier gemaakte bakstenen? Wat kun je daarmee?
Geliefd lijkt me niet, dat zijn er wel erg veel.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Per briefje een geliefd karakter welke sterft.
Het is Yvonne he, die vindt de meeste al gauw heel lief.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:21 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Geliefd lijkt me niet, dat zijn er wel erg veel.
Naar George z'n hoofd gooien omdat hij weer een van de leuke personages heeft vermoord... Hij schrijft alleen wat langzaam, dus er is een tekort aan te gooien boeken.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:14 schreef Karboenkeltje het volgende:
Wat zijn dat? Een soort van laagjes papier gemaakte bakstenen? Wat kun je daarmee?
Maakt niet uit als die sterft voor het verloop van het verhaal, hij heeft alle grote lijnen aan die dan en david verteld voor het geval dat.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:52 schreef Skillstorm het volgende:
Ik vrees eigenlijk wel dat George zal sterven voor hij alle boeken af heeft.
De man is wat?....68 ofzo?
Ik zou snel schrijven als ik hem was, al heeft hij wel verteld hoe het eindigt aan HBO voor dat geval.
Aandachtig lezen...quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:58 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Maakt niet uit als die sterft voor het verloop van het verhaal, hij heeft alle grote lijnen aan die dan en david verteld voor het geval dat.
Ik ook, leest niet zo snelquote:Op donderdag 5 juni 2014 23:08 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ben nog met die eerste bezig.Gaat langzaam.
Ik zou snel schrijven als ik hem was, al heeft hij wel verteld hoe het eindigt aan HBO voor dat gevalquote:
Dan nog? We willen wel de boeken en in detail neem ik aan.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:03 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Ik zou snel schrijven als ik hem was, al heeft hij wel verteld hoe het eindigt aan HBO voor dat geval
Maw Skillstorm zei het zelf al.
Ja oke maar hij zegt alleen hoe het eindigt, ik zeg dat die grrm alle grote lijnen heeft verteld.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:03 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Ik zou snel schrijven als ik hem was, al heeft hij wel verteld hoe het eindigt aan HBO voor dat geval
Maw Skillstorm zei het zelf al.
Okee.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:05 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ja oke maar hij zegt alleen hoe het eindigt, ik zeg dat die grrm alle grote lijnen heeft verteld.
Snapje.
Had de eerste 100 pagina's van het eerste boek gelezen, maar omdat seizoen 1 zo trouw aan het boek blijft en ik die 3 keer gezien heb, heb ik ook niet echt zin meer verder te lezen.quote:
Ik zit ook op pagina 107 ofzo idd.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:57 schreef Cikx het volgende:
[..]
Had de eerste 100 pagina's van het eerste boek gelezen, maar omdat seizoen 1 zo trouw aan het boek blijft en ik die 3 keer gezien heb, heb ik ook niet echt zin meer verder te lezen.
pas de problemquote:
De schuld is van de koning, ongeacht wie die koning is. Als de huidige koning niet wil betalen, dan zorg je dat er een nieuwe koning komt die wel wil betalen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:29 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Stannis wil de troon.
Lannisters hebben de troon en schuld bij de Iron Bank.
Iron Bank wil centen zien.
Iron Bank sponsort Stannis.
Stannis maakt gehakt van de Lannisters.
Lannisters kunnen hun schuld nooit terugbetalen.
Iron Bank krijgt geen centen.
Of ik snap het niet, of ik heb ergens iets gemist.
das toch niet tyrion? NOOOOOOOquote:Op donderdag 5 juni 2014 15:16 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
wow dikke spoiler als je kijkt naar wie der op de tafel liggne, day-umm
Ik ben rond pagina 500 ofzo. Maar het is wel irritant dat ik nu alle gebeurtenissen al ken en de meeste achtergrondverhalen ook al kenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:57 schreef Cikx het volgende:
[..]
Had de eerste 100 pagina's van het eerste boek gelezen, maar omdat seizoen 1 zo trouw aan het boek blijft en ik die 3 keer gezien heb, heb ik ook niet echt zin meer verder te lezen.
Ik lees het vooral om te zien wat de verschillen zijn en meer details te weten te komen.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 01:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben rond pagina 500 ofzo. Maar het is wel irritant dat ik nu alle gebeurtenissen al ken en de meeste achtergrondverhalen ook al ken
je pijn wordt gedeeldquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:51 schreef yvonne het volgende:
Net aflevering 8 gezien, neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeenoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.
Gadverdegadverdegadver.
alle doden in een boek...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |