abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142140262
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 15:46 schreef Dertienindozijn het volgende:

[..]

Nee, nog nooit gehad.
Dat verklaart veel. :) Mijn advies is, dat je gewoon echt met vrouwen moet durven praten, de eerste keer ga je het misschien raar vinden , maar HOE MEER je het zal doen, hoe makkelijker je zal aanvoelen wat je al dan niet moet doen.
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_142140381
quote:
7s.gif Op donderdag 10 juli 2014 15:48 schreef Cue_ het volgende:

[..]

En dat vind je "te" sociaal? :?
Ben je toen meegeweest? Vast niet.. waaromz ou je dat niet doen?
Hoe weet je dat? Nee ik ben toen inderdaad niet mee geweest, het voorstel werd opeens aangekondigd. Was er totaal niet op voorbereid en ik wilde het liefst wegzakken door de grond. Wist niet meer waar ik naar toe moest kijken. Gelukkig hebben ze het daarna niet meer besproken, of althans niet met mij zover ik weet.
The Lotka-Volterra model of interspecific competition.
pi_142140409
quote:
6s.gif Op donderdag 10 juli 2014 15:49 schreef complicate het volgende:

[..]

Dat verklaart veel. :) Mijn advies is, dat je gewoon echt met vrouwen moet durven praten, de eerste keer ga je het misschien raar vinden , maar HOE MEER je het zal doen, hoe makkelijker je zal aanvoelen wat je al dan niet moet doen.
Maar waar moet ik dat dan doen? Weet echt geen goede plek.
  donderdag 10 juli 2014 @ 15:52:43 #229
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_142140413
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 15:51 schreef Dertienindozijn het volgende:

[..]

Hoe weet je dat? Nee ik ben toen inderdaad niet mee geweest, het voorstel werd opeens aangekondigd. Was er totaal niet op voorbereid en ik wilde het liefst wegzakken door de grond. Wist niet meer waar ik naar toe moest kijken. Gelukkig hebben ze het daarna niet meer besproken, of althans niet met mij zover ik weet.
Dus zo sociaal ben je niet. Ooit getest op autisme?
  donderdag 10 juli 2014 @ 15:53:08 #230
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_142140427
quote:

[..]

Dan ben je dus totaal niet sociaal
pi_142140447
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 15:52 schreef Dertienindozijn het volgende:

[..]

Maar waar moet ik dat dan doen? Weet echt geen goede plek.
OVERAL kom je vrouwen tegen. ;) Maar liefst op plaatsen waar je je op gemak voelt.
pi_142140486
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 15:43 schreef Dertienindozijn het volgende:

[..]

Waar staat dat ik een antisociale creep ben, heb je daar bewijs voor? Ik ben heel sociaal in projectwerk, dat blijkt ook altijd uit evaluaties. Ik lig altijd goed in de groep, zeggen ze. Ja dat zeggen ook vrouwen over me. *)
quote:

[..]

Zo, daar is het bewijs.
pi_142140494
quote:
7s.gif Op donderdag 10 juli 2014 15:52 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Was al benieuwd naar wanneer iemand het ging vragen. :D
pi_142140495
quote:
7s.gif Op donderdag 10 juli 2014 15:52 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Die labels zijn echt onzin. Mijn studiebegeleider heeft dat ook wel eens voorgesteld om te laten testen, maar dat vind ik zieligdoenerij.
quote:
1s.gif Op donderdag 10 juli 2014 15:53 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Dan ben je dus totaal niet sociaal
Relatief gezien misschien niet, maar die anderen zijn natuurlijk ook wel echt soms te sociaal. Ik bedoel, zomaar gaan eten ergens vind ik echt wel getuigen van overdreven spontaniteit.
  donderdag 10 juli 2014 @ 15:55:20 #235
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_142140505
Wiskunde geweldig vinden omdat er structuur en duidelijkheid in zit en de uitkomst altijd het zelfde is. Maar het rekensommetje dat je huidige aanpakt niet werkt begrijp je niet :D

Elke keer over wiskunde praten en nog nooit een vrouw er mee weten te versieren. Uitkomst het zelfde (negatief) dus deze aanpak werkt niet :W
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  donderdag 10 juli 2014 @ 15:55:28 #236
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_142140512
quote:
14s.gif Op donderdag 10 juli 2014 15:54 schreef Gray het volgende:

Over het algemeen doe ik het niet snel, maar nu moest het toch echt wel :D
pi_142140536
quote:
14s.gif Op donderdag 10 juli 2014 15:54 schreef Gray het volgende:

[..]

Ik zou daar niet zo snel een label opplakken hoor.
  donderdag 10 juli 2014 @ 15:56:32 #238
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_142140550
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 15:55 schreef Dertienindozijn het volgende:

[..]

Die labels zijn echt onzin. Mijn studiebegeleider heeft dat ook wel eens voorgesteld om te laten testen, maar dat vind ik zieligdoenerij.

[..]

Relatief gezien misschien niet, maar die anderen zijn natuurlijk ook wel echt soms te sociaal. Ik bedoel, zomaar gaan eten ergens vind ik echt wel getuigen van overdreven spontaniteit.
Inderdaad, volgende keer moeten ze het gewoon even een half jaar van tevoren schriftelijk in drievoud aankondigen.
Mafkezen tegenwoordig, zomaar iets willen gaan eten.
  donderdag 10 juli 2014 @ 15:56:51 #239
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_142140562
quote:
Dat is geen overdreven spontanitiet, dat heet "leven" , gezellig doen, sociaal zijn. Dat is niet iets bijzonders of overdreven

quote:
Als jij verder wilt komen met vrouwen. dan raad ik je het toch echt aan, of in ieder geval met iemand te praten. Want ook je studiebegeleider ziet dus in dat je 'anders' bent.
Vind je dat zelf ook?
pi_142140565
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 15:55 schreef ook_gek het volgende:
Wiskunde geweldig vinden omdat er structuur en duidelijkheid in zit en de uitkomst altijd het zelfde is. Maar het rekensommetje dat je huidige aanpakt niet werkt begrijp je niet :D

Elke keer over wiskunde praten en nog nooit een vrouw er mee weten te versieren. Uitkomst het zelfde (negatief) dus deze aanpak werkt niet :W
Heerlijk vind ik dat, geeft me zo'n rustig gevoel. Vrouwen vinden het niet erg om over wiskunde te praten, het is immers ook hun vakgebied.
pi_142140593
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 15:56 schreef Dertienindozijn het volgende:

[..]

Heerlijk vind ik dat, geeft me zo'n rustig gevoel. Vrouwen vinden het niet erg om over wiskunde te praten, het is immers ook hun vakgebied.
Zoals ik al eerder zei, je hebt er tot nu toe geen enkel vrouw mee kunnen versieren , daarom moet je het ANDERS aanpakken. ^O^
pi_142140598
quote:
7s.gif Op donderdag 10 juli 2014 15:56 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dat is geen overdreven spontanitiet, dat heet "leven" , gezellig doen, sociaal zijn. Dat is niet iets bijzonders of overdreven

[..]

Als jij verder wilt komen met vrouwen. dan raad ik je het toch echt aan, of in ieder geval met iemand te praten. Want ook je studiebegeleider ziet dus in dat je 'anders' bent.
Vind je dat zelf ook?
Nee, ken geen normaler persoon dan mezelf. Ik vind anderen altijd een beetje chaotisch, kan dat moeilijk volgen.
pi_142140622
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 15:57 schreef Dertienindozijn het volgende:

[..]

Nee, ken geen normaler persoon dan mezelf. Ik vind anderen altijd een beetje chaotisch, kan dat moeilijk volgen.
_O-
  donderdag 10 juli 2014 @ 15:58:27 #244
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_142140630
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 15:57 schreef Dertienindozijn het volgende:

Succes!
pi_142140662
quote:

[..]

[..]

Dat soort labels leidt tot een geschikte behandeling en betere hulp voor mensen om met hun problematiek om te gaan. Hulp kan je best gebruiken, zo te zien.

Zomaar ergens eten is heel gewoon en niets overdreven aan. Voor jou misschien, maar dat maakt niet hen, maar jou een vreemde eend in de bijt. De vraag is, ben je daar content mee?
pi_142140688
quote:
1s.gif Op donderdag 10 juli 2014 15:56 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Inderdaad, volgende keer moeten ze het gewoon even een half jaar van tevoren schriftelijk in drievoud aankondigen.
Mafkezen tegenwoordig, zomaar iets willen gaan eten.
Ja het was inderdaad al eerder aangegeven door mijn PhD begeleider, dat het om een langlopend project ging en om elkaar beter te leren kennen je ook iets samen na werktijd kon doen. Alleen dacht ik toen, die anderen wil dat vast ook niet, dus daar zal niemand meer over beginnen. Nou, opeens begon er iemand over en toen was gelijk de hele groep enthousiast, behalve ik. Je kunt je wel voorstellen dat ik toen begon te zweten. Ik denk dat iedereen zo zal reageren.
  donderdag 10 juli 2014 @ 16:01:05 #247
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_142140727
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 15:59 schreef Dertienindozijn het volgende:
Nou, opeens begon er iemand over en toen was gelijk de hele groep enthousiast, behalve ik. Je kunt je wel voorstellen dat ik toen begon te zweten. Ik denk dat iedereen zo zal reageren
Nee, jij was de enige van die hele groep die zo reageerde. Dus jouw laatste stelling"ik denk dat iedereen zo zal reageren" klopt niet. Enkel jij dacht zo. De rest vond het een leuk idee en ging ook daadwerkelijk eten.
pi_142140728
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 15:59 schreef Dertienindozijn het volgende:

[..]

Ja het was inderdaad al eerder aangegeven door mijn PhD begeleider, dat het om een langlopend project ging en om elkaar beter te leren kennen je ook iets samen na werktijd kon doen. Alleen dacht ik toen, die anderen wil dat vast ook niet, dus daar zal niemand meer over beginnen. Nou, opeens begon er iemand over en toen was gelijk de hele groep enthousiast, behalve ik. Je kunt je wel voorstellen dat ik toen begon te zweten. Ik denk dat iedereen zo zal reageren.
Oei ik zou daardoor niet zweten :+
pi_142140748
quote:
1s.gif Op donderdag 10 juli 2014 15:59 schreef Gray het volgende:

[..]

Dat soort labels leidt tot een geschikte behandeling en betere hulp voor mensen om met hun problematiek om te gaan. Hulp die je best kan gebruiken, zo te zien.

Zomaar ergens eten is heel gewoon en niets overdreven aan. Voor jou misschien, maar dat maakt niet hen, maar jou een vreemde eend in de bijt. De vraag is, ben je daar content mee?
Content ben er daar wel mee, alleen schijnt het niet aan te sluiten bij de belevingswereld van anderen.
  donderdag 10 juli 2014 @ 16:02:16 #250
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_142140764
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 16:01 schreef Dertienindozijn het volgende:

[..]

Content ben er daar wel mee, alleen schijnt het niet aan te sluiten bij de belevingswereld van anderen.
Als je een partner wilt, zal je toch iets moeten doen daaraan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')