Dat zeker nietquote:Op donderdag 5 juni 2014 14:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Het wordt mooi weer. Terrasje nemen met vrienden en gewoon lekker om je heen kijken van het weekend. Of iets dergelijks. Adviseer je om niet binnen te blijven in ieder geval
ik was verbaasd dat het goed met je ging, lag even naast mn stoelquote:
Ja.. ik kan wel in een hoekje gaan zitten huilen, maar daar word ik niet beter van. Ben nu op de helft van m'n behandelingen. Over 12 dagen klaarquote:Op donderdag 5 juni 2014 14:49 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Dat zeker niet
[..]
ik was verbaasd dat het goed met je ging, lag even naast mn stoel
quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:58 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja.. ik kan wel in een hoekje gaan zitten huilen, maar daar word ik niet beter van. Ben nu op de helft van m'n behandelingen. Over 12 dagen klaarDan is het als het allemaal goed is allemaal klaar.
Das ook weer zoquote:Op donderdag 5 juni 2014 14:58 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja.. ik kan wel in een hoekje gaan zitten huilen, maar daar word ik niet beter van. Ben nu op de helft van m'n behandelingen. Over 12 dagen klaarDan is het als het allemaal goed is allemaal klaar.
Aaaaahw. Keitof!quote:Op donderdag 5 juni 2014 20:55 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Een echte ja.
[ afbeelding ]
Het is nog een baby!
Jip & Jannekequote:Op donderdag 5 juni 2014 20:56 schreef PatriQue89 het volgende:
Ze heet takkie
Maar nu is ze weer weg
quote:Op donderdag 5 juni 2014 20:55 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Een echte ja.
[ afbeelding ]
Het is nog een baby!
factor 100 minimaal. Anders roodquote:
Die met 5cm te kort?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 15:58 schreef PatriQue89 het volgende:
Nou.. rolgordijnen van de ikea opgehangen.. ze hangen net 2 minuten. nu al ruzie mee. Doei.
Mijn iphone wordt wat minderquote:SO Bel+SMS+Web-2 Vaak 30 euro
De einddatum van je huidige contract is 21 Februari 2015
Er is tegenwoordig geen hol meer aan iddquote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:25 schreef PatriQue89 het volgende:
Langzaamaan facebook eens leeghalen.. weg ermee!
Nee.. Alleen maar kommer ende kwel. haha!quote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Er is tegenwoordig geen hol meer aan idd
wuut? En je ww wijzigen en dan nog eens proberen?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:58 schreef PatriQue89 het volgende:
Kan mijn facebook niet verwijderen omdat mijn wachtwoord niet zou kloppen.
Oh, dat kan ik wel even proberenquote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
wuut? En je ww wijzigen en dan nog eens proberen?
Wil je dat?quote:Op zondag 8 juni 2014 12:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Je tweede account leeft nog wel.
Blijft je boii wel op Facebook?
Ja. Hij was eigenlijk beledigd dat ik het verwijderd heb. Nu is ie single op facebook.quote:Op zondag 8 juni 2014 12:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Je tweede account leeft nog wel.
Blijft je boii wel op Facebook?
Logisch!quote:Op zondag 8 juni 2014 18:39 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja. Hij was eigenlijk beledigd dat ik het verwijderd heb. Nu is ie single op facebook.
Ik was pissed! En nu begint mijn haar ook nog uit te vallen!quote:Op woensdag 11 juni 2014 10:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Wow, gelukkig is het zo afgelopen. Je zou maar met zo'n klapjosti naar de verzekering moeten.
Zal eens wat invullenquote:Op woensdag 11 juni 2014 13:33 schreef franklop het volgende:
Doen jullie allemaal mee?
WK / Doe mee aan de FOK! WK pool!
Donequote:Op woensdag 11 juni 2014 13:33 schreef franklop het volgende:
Ingevuldquote:Op woensdag 11 juni 2014 13:33 schreef franklop het volgende:
checkquote:Op woensdag 11 juni 2014 23:43 schreef iBenny het volgende:
komen jullie dan ook in de TAL subleague? (ww: banaan)
http://sport.fok.nl/wkpool/subleagues/punten/60
zat ik alllllquote:Op woensdag 11 juni 2014 23:43 schreef iBenny het volgende:
komen jullie dan ook in de TAL subleague? (ww: banaan)
http://sport.fok.nl/wkpool/subleagues/punten/60
Gewoon doen johquote:Op donderdag 12 juni 2014 11:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Pff, dat is wel veel invullen. Ik kijk nog wel even of ik later vandaag zin heb.
Is mij best, zolang ik maar verlies van roos!quote:Op donderdag 12 juni 2014 14:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Toch ingevuld. Gewoon even van jullie winnen in de subleague.
quote:
quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:22 schreef roos85 het volgende:
TS; laat de strijd beginnen.. De winnaar trakteert op een etentje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |