quote:Op donderdag 5 juni 2014 12:59 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En nooit ook maar 1 tepel kunnen ontwaren
ook geen penis btwquote:Op donderdag 5 juni 2014 12:59 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En nooit ook maar 1 tepel kunnen ontwaren
En de rest van je krabbelplaatjes mogen op Facebookquote:Op donderdag 5 juni 2014 13:00 schreef Evertjan het volgende:
[..]
de boodschap voor vandaag en de rest van je leven
[ afbeelding ]
oke! ik denk ik maak er een positieve draai aan!quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:01 schreef minthy het volgende:
[..]
En de rest van je krabbelplaatjes mogen op Facebook
Ik ben één en al positiefquote:
Oehh.. dat album heb ik nog op CD.quote:
Te vaak gehoord dus vind het de minste van de plaat, maar geweldig album dat.quote:
Voor ¤2,50 ooit bij de FRS.quote:
CD's zijn eigenlijk leuker dan mp3tjes.... maar niet verder vertellen.quote:
Als de songtekst bij het cd'tje zatquote:Op donderdag 5 juni 2014 13:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
CD's zijn eigenlijk leuker dan mp3tjes.... maar niet verder vertellen.
quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik koop nooit meer CD's, alleen vinyl.quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb een aantal Hitzones liggen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:21 schreef Pandaplint het volgende:
Ik heb volgens mij nog nooit een album CD gekocht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
Godverdomme.quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:00 schreef Evertjan het volgende:
[..]
de boodschap voor vandaag en de rest van je leven
[ afbeelding ]
Dat dusquote:
Per GMail nog welquote:Op donderdag 5 juni 2014 13:13 schreef minthy het volgende:
Ik heb ooit een album van Toto, Bon Jovi en REM gehad, daar houdt m'n albumkennis op...
Oh ja, Maroon5 dankzij wolfje!
Songs about Jane?quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:06 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Per GMail nog wel
Beste album wat Maroon 5 heeft gemaakt. It was all downhill after that
Yes, top CDquote:Op donderdag 5 juni 2014 14:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Songs about Jane?
Sowieso, muziek over exen en liefdesverdriet
Behalve dat van Chris Martin dan
Verdommequote:
Die voetgangerquote:
daar moest een komma tussen, met je gifjequote:
Verdomme.quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:54 schreef IsaacCuenca het volgende:
mijne favoriete dj bij 3fm is mister miyagi
xD
xd xd xdquote:Op donderdag 5 juni 2014 14:54 schreef IsaacCuenca het volgende:
mijne favoriete dj bij 3fm is mister miyagi
xD
Dat dacht ik ook al ja.quote:Op donderdag 5 juni 2014 15:05 schreef Pandaplint het volgende:
Is dat de stem van Sef in de V&D reclame?
Ik hou nu al van jequote:Op donderdag 5 juni 2014 15:12 schreef de_boswachter het volgende:
CHRIS MARTINS GEBLAAT IN ZIJN NIEUWSTE CHANSON;
MEH MEH MEH MEH MEH MEH MEH
Totaal mee eens.quote:Op donderdag 5 juni 2014 15:12 schreef de_boswachter het volgende:
CHRIS MARTINS GEBLAAT IN ZIJN NIEUWSTE CHANSON;
MEH MEH MEH MEH MEH MEH MEH
Heb jij enig idee wie die foto gemaakt heeft?quote:Op donderdag 5 juni 2014 16:17 schreef alors het volgende:
Ik vind Getrude Kuyt gewoon een mooie vrouw, maar er wordt altijd gedaan alsof ze vet lelijk isHeren zegt u het eens.
[ afbeelding ]
Nee, ik ben al 5 minuten aan het googlen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 16:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heb jij enig idee wie die foto gemaakt heeft?
Niks mis mee. SC zou haar doen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 16:17 schreef alors het volgende:
Ik vind Getrude Kuyt gewoon een mooie vrouw, maar er wordt altijd gedaan alsof ze vet lelijk isHeren zegt u het eens.
[ afbeelding ]
Ik zou 'm ff bellen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 16:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heb jij enig idee wie die foto gemaakt heeft?
Hoe was het op het strand?quote:
quote:
Warm, zon en veel wind.quote:
Skinny dippenquote:Op donderdag 5 juni 2014 16:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Warm, zon en veel wind.
Tevens dode slang in de duinen gevonden en voor de rest wel een aantal coole plantjes.
Tevens niet gezwommen, want zwemspullen vergeten
Het gaat de goede kant op met mijn veldwerk
Goed bezigquote:Op donderdag 5 juni 2014 16:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Warm, zon en veel wind.
Tevens dode slang in de duinen gevonden en voor de rest wel een aantal coole plantjes.
Tevens niet gezwommen, want zwemspullen vergeten
Het gaat de goede kant op met mijn veldwerk
Niet op een toeristisch strand met heelveel mensen waar skinnydippen bekend staat als een uitnodiging om iets anders te gaan doen in de duinenquote:
Iets met een oude fiets + lerenquote:Op donderdag 5 juni 2014 16:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Niet op een toeristisch strand met heelveel mensen waar skinnydippen bekend staat als een uitnodiging om iets anders te gaan doen in de duinen![]()
En nee ik heb echt geen interesse om met een oude man de duinen in te gaan.
Idd niks mis mee, en hoe weet je datquote:
Mits z'n band niet lek is....quote:
quote:
Omdat Nosop3quote:Op donderdag 5 juni 2014 16:36 schreef Bronson het volgende:
Waarom is het nieuws dat de Stones vanavond komen belangrijker dan dat bijvoorbeeld van Woerkom ombudsman wordt?
Niet eens genoemd he! En dat terwijl ze het de godganse week over een uitspraak van 4 jaar geleden hadden.quote:
weer met de jeugd van tegenwoordigquote:
Neuh.quote:
lijkt niet echt op elkaarquote:Op donderdag 5 juni 2014 17:02 schreef Pandaplint het volgende:
Man man man. Die nieuwe Heineken commercial:
Lijkt wel erg veel op:
twitter:ditisdomien twitterde op donderdag 05-06-2014 om 17:13:01Hee @Rigbymusic, het bier staat koud en ik heb geoefend op de lyrics van A Lion's Heart! Tot vanavond.
#3FM http://t.co/AOGFneaBGY reageer retweet
Nou dit dus.quote:
Daar kan tot nu toe nog niks aan tippen.quote:
Xabi Alonsoquote:
Arrogant?quote:
Hoef je er nog niet ermee te pronken.quote:Op donderdag 5 juni 2014 17:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Arrogant?
Het zijn gewoon de feiten
Haal die zuurstok er nou eens uit danquote:Op donderdag 5 juni 2014 17:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hoef je er nog niet ermee te pronken.
Ruimte maken voor wat andersquote:Op donderdag 5 juni 2014 17:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Haal die zuurstok er nou eens uit dan
manmanmanquote:
Zeg muis, dit baseer jij toch hopelijk niet op de fabel dat kleurlingen groot geschapen zijn?quote:
Nee. Ik heb mannen gewoon graag zoals ik mijn chocolade ook lief heb: hoe donkerder hoe beter.quote:Op donderdag 5 juni 2014 17:50 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Zeg muis, dit baseer jij toch hopelijk niet op de fabel dat kleurlingen groot geschapen zijn?
Oke, dan hebben we dat officieel zwart op wit.quote:Op donderdag 5 juni 2014 17:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee. Ik heb mannen gewoon graag zoals ik mijn chocolade ook lief heb: hoe donkerder hoe beter.
Ik val gewoon op donker. Don't ask me why.
Mijn hart gaat niet sneller kloppen van een blonde hollandse jongen met een melk witte huid. Ik val op donker.
Ik prefereer de zin bruin op witquote:Op donderdag 5 juni 2014 17:52 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Oke, dan hebben we dat officieel zwart op wit.
quote:Op donderdag 5 juni 2014 17:52 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Oke, dan hebben we dat officieel zwart op wit.
Omdat je de kindersluiting niet open kan krijgen. Pure tragedie.quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:02 schreef SilentChaos het volgende:
Ik eindig alleen in de goot, met de fles nog in m'n hand
Je gaat er dus van uit dat J. je gaat verlaten? Da's geen goede instelling.quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:02 schreef SilentChaos het volgende:
Ik eindig alleen in de goot, met de fles nog in m'n hand
Zo tragisch dat het bijna romantisch wordtquote:Op donderdag 5 juni 2014 18:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Omdat je de kindersluiting niet open kan krijgen. Pure tragedie.
Of ik haarquote:Op donderdag 5 juni 2014 18:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je gaat er dus van uit dat J. je gaat verlaten? Da's geen goede instelling.
Schrijf er een liedje overquote:Op donderdag 5 juni 2014 18:04 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zo tragisch dat het bijna romantisch wordt
Okequote:
Misschien is ze mij wel liever kwijt dan rijkquote:
Country= 45% liefdesverdriet + 55% alcohol.quote:
Jamai is wel een leuke kerel hoor.quote:
Jezus met z'n gat in z'n handquote:
Maandag!quote:
lekker op tv kijkenquote:
quote:
Zaterdag alleenquote:
Goeie dag wel. Maar waarom The Scene en Haim tegelijjk?quote:
Da's wel zonde jaquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:00 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Goeie dag wel. Maar waarom The Scene en Haim tegelijjk?
Haim is helemaal ruk. Live klinkt het echt alsof ze alle klinkers overslaanquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:00 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Goeie dag wel. Maar waarom The Scene en Haim tegelijjk?
Ik neig ook naar The Scenequote:Op donderdag 5 juni 2014 22:19 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Haim is helemaal ruk. Live klinkt het echt alsof ze alle klinkers overslaan
Haim kun je nog wel vaker zienquote:
Ik ook. Haim kan je nog wel vaker zien.quote:
Mwah, weet dat niet hoor.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:23 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik ook. Haim kan je nog wel vaker zien.
Verkeerde account rickarioquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:23 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik ook. Haim kan je nog wel vaker zien.
quote:
Wat wil je hiermee zeggen?quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Elbow, Hands clean, Nine inch nails, Triggerfinger, Pink.
We hebben er 2. Meer niet.quote:
Verdommequote:Op donderdag 5 juni 2014 22:49 schreef Cee het volgende:
[..]
We hebben er 2. Meer niet.
Veel plezier zaterdag Mexicano! Niet te lang in de zon en doe een petje op. Voldoende drinken.
En goed smeren!quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Verdomme
Nee, serieus, verdomme
En bedankt
Hai!quote:
Topicmama wordt oud?quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Hai!![]()
Zo terug, ik moet nog met één stoel onder de douche. Lang en niet interessant verhaal
Dat verhaal wil ik wel horenquote:Op donderdag 5 juni 2014 23:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Hai!![]()
Zo terug, ik moet nog met één stoel onder de douche. Lang en niet interessant verhaal
quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Stoelen en douchen dat klinkt als het begin van een goed verhaal.
Dat is geen stoel, maar een soort van zit-douche.quote:
toen ik met een bekkenbreuk in het ziekenhuis lag moest ik voor het eerst alleen gaan douchen. stoel mee. ik heb me uitgekleed, en wil op die stoel gaan zitten. die stoel glijdt iets achteruit waardoor ik al vloekend en tierend half op die stoel terecht kwam. komt het verplegend personeel en moet ik eerst de deur open doen voor ze geloven dat er niets ernstigs aan de hand was. chanant.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Stoelen en douchen dat klinkt als het begin van een goed verhaal.
Ach, in een ziekenhuis zijn ze veel erger gewendquote:Op donderdag 5 juni 2014 23:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
toen ik met een bekkenbreuk in het ziekenhuis lag moest ik voor het eerst alleen gaan douchen. stoel mee. ik heb me uitgekleed, en wil op die stoel gaan zitten. die stoel glijdt iets achteruit waardoor ik al vloekend en tierend half op die stoel terecht kwam. komt het verplegend personeel en moet ik eerst de deur open doen voor ze geloven dat er niets ernstigs aan de hand was. chanant.
ja, das ook weer waar ja. maar voor mij was het best chanantquote:Op donderdag 5 juni 2014 23:35 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ach, in een ziekenhuis zijn ze veel erger gewend
Zie het als compliment, ik vind het tof als jij genoemd wordtquote:Op donderdag 5 juni 2014 23:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ben niet content met hun gebruik van dat woord
Wel een beetje een verhaal met een anticlimax jaquote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:00 schreef minthy het volgende:
Oké, maar het is echt niet boeiend...
Stoelen geverfd met verkeerde ondergrond. Oud-eikenhout kan gaan "bloeden", waardoor er een bruine waas door het wit bleef komen. Dit had iemand me overigens best eens mogen vertellen![]()
Eerste stoel met emmertje sop schoongeboend maar dat duurde meer dan een uur. De overige drie heb ik onder de douche gezet, binnen het uur klaar
Vervolgens moest de badkamer schoon, ikzelf schoon, heb ik nu geen puf meer en zit ik in de bende terwijl ik morgenavond een (voor mijn doen) boel visite krijg.
Met mijn laatste diagnose ben ik het ook wel eens als ik om mij heen kijk![]()
![]()
![]()
goed verhaal, lekker kortquote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:00 schreef minthy het volgende:
Oké, maar het is echt niet boeiend...
Stoelen geverfd met verkeerde ondergrond. Oud-eikenhout kan gaan "bloeden", waardoor er een bruine waas door het wit bleef komen. Dit had iemand me overigens best eens mogen vertellen![]()
Eerste stoel met emmertje sop schoongeboend maar dat duurde meer dan een uur. De overige drie heb ik onder de douche gezet, binnen het uur klaar
Vervolgens moest de badkamer schoon, ikzelf schoon, heb ik nu geen puf meer en zit ik in de bende terwijl ik morgenavond een (voor mijn doen) boel visite krijg.
Met mijn laatste diagnose ben ik het ook wel eens als ik om mij heen kijk![]()
![]()
![]()
Ach, van een schone badkamer gaat mijn huisvrouwenhart sneller kloppenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:05 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Wel een beetje een verhaal met een anticlimax ja
Het had nog veel langer gekundquote:
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Zie het als compliment, ik vind het tof als jij genoemd wordt![]()
SilentChaos en wolfrolf ook
Oh, dan heb ik nog wel een klusje voor jequote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Ach, van een schone badkamer gaat mijn huisvrouwenhart sneller kloppen![]()
en van een mooie vrouw in bad gaat mijn hard sneller kloppenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Ach, van een schone badkamer gaat mijn huisvrouwenhart sneller kloppen![]()
Nee!!!quote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:12 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Oh, dan heb ik nog wel een klusje voor je![]()
Houd je ook nog van strijken toevallig?
Zwemdate voorstellen! Wél een ruim broekje aandoen, dat geklop op een eerste date hoeft niet zichtbaar te zijn.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en van een mooie vrouw in bad gaat mijn hard sneller kloppen
ach, hij is zo snel weg dat ik em klopgeest noemquote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Zwemdate voorstellen! Wél een ruim broekje aandoen, dat geklop op een eerste date hoeft niet zichtbaar te zijn.
Jammer. Ik heb hier zeker nog voor anderhalf uur aan strijkgoed liggen.quote:
Knoop er een "knock knock-joke" aan vast!quote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ach, hij is zo snel weg dat ik em klopgeest noem
Arme jij!quote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:25 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Jammer. Ik heb hier zeker nog voor anderhalf uur aan strijkgoed liggen.Dan moet ik morgen toch zelf aan de slag, wil ik iets fatsoenlijks aan kunnen naar PP.
ja, in die hoek zat ik ook al te zoeken, maar ik ben meer van het (belletje) trekken.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Knoop er een "knock knock-joke" aan vast!
Nu ik weer fulltime thuis ben komen de trainings- en yogabroeken ook weer uit de kast hoorquote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Arme jij!![]()
Geen strijk-kleding in huis en dat heeft een reden
geilquote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:27 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nu ik weer fulltime thuis ben komen de trainings- en yogabroeken ook weer uit de kast hoor
quote:
gmtaquote:
Welke werd gedraaid?quote:
'Eens'quote:Op vrijdag 6 juni 2014 09:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, Blof heeft weer es willekeurig wat woorden uit het woordenboek achter elkaar gezet.
beter "es" dan "is"quote:
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 09:23 schreef Pandaplint het volgende:
Claudia heeft de uren van Giel overgenomen?
Eensch!quote:
Het is allebei rukquote:
Leer het is!quote:
waarom zou je in vredesnaam "ruk" ipv "eens" schrijven...quote:
tis geen vinyl?quote:
RAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRquote:Op vrijdag 6 juni 2014 09:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
waarom zou je in vredesnaam "ruk" ipv "eens" schrijven...
Ik heb liever Skyquote:
Radio?quote:
Reservoir dogs toch?quote:
volgens mij wel ja. SC faalt keihard.quote:
Ach, het is vrijdag.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |