Heb jij de hele tekst kunnen lezenquote:Op donderdag 5 juni 2014 12:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Leuke spreekbeurt. Misschien afsluiten met een quiz.
Dat is wel het realistische + doelstelling.quote:Op donderdag 5 juni 2014 12:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is wel zo maar het zou me verbazen als ze verder komen dan kwartfinale
Gekukkig wel ja.quote:Op donderdag 5 juni 2014 12:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoi Typisch. Je krijgt bijna mooi weer op je Zeelandse dakterras.
Regenachtig. Wel weer bijna een nieuwe kamerquote:Op donderdag 5 juni 2014 12:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gekukkig wel ja.Hoe staat het leven er voor?
In Den Haag / Scheveningen?quote:Op donderdag 5 juni 2014 12:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Regenachtig. Wel weer bijna een nieuwe kamer
Wassenaar in het kaderwetgebied Haaglanden en de metropoolregio Rotterdam-Den Haag.quote:Op donderdag 5 juni 2014 12:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In Den Haag / Scheveningen?
Spanje:quote:Op donderdag 5 juni 2014 12:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Leuke spreekbeurt. Misschien afsluiten met een quiz.
Waarom ging je eigenlijk weer thuis wonen dan?quote:Op donderdag 5 juni 2014 12:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Regenachtig. Wel weer bijna een nieuwe kamer
Omdat het 20 minuten reizen wasquote:Op donderdag 5 juni 2014 12:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waarom ging je eigenlijk weer thuis wonen dan?
Dus we vullen een 1tje in?quote:Op donderdag 5 juni 2014 12:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Onlogisch zegt dat het een land is.
Olifant want 7 lettersquote:Op donderdag 5 juni 2014 12:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is groter, een olifant of de maan?
Definieer 'maan' er zijn er meerdere.quote:Op donderdag 5 juni 2014 12:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is groter, een olifant of de maan?
Bevalt prima, hoop chille mensen die ook in een huisje zitten hier dus vermaak mij wel.quote:Op donderdag 5 juni 2014 12:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Omdat het 20 minuten reizen was.
maar valt je baan mee of tegen?
Omdat ik daar zin in heb. Klinkt als een flauw antwoord maar is wel de realiteitquote:Op donderdag 5 juni 2014 12:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Bevalt prima, hoop chille mensen die ook in een huisje zitten hier dus vermaak mij wel.
Waarom nu weer wel op kamers dan?Heftige vragen vandaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |