Nokiaquote:Op donderdag 5 juni 2014 12:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Jaaaaaa telefoon weer aangekregen. Mijn Lumia800 zal nooit sterven
Zozo. Bikkel.quote:Op donderdag 5 juni 2014 12:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Jaaaaaa telefoon weer aangekregen. Mijn Lumia800 zal nooit sterven
Supporter van de dag op Facebookquote:Op donderdag 5 juni 2014 12:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wie was dat chickie in dat lelijke shirt?
Triest.quote:
Ik ben vrienden met Rinus op Facebookquote:Op donderdag 5 juni 2014 12:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waarom heeft Zanger Rinus de laatste tijd geen nieuwe nummers?
Is dat inclusief je tieten?quote:Op donderdag 5 juni 2014 12:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja deze foto wel enorm ja.
Zal ik de mijne dan ook maar insturen?
De gedachte erachter zal heus het bewijs zijn dat het een officieel shirt betreft. Maar ja, wie loopt er nou in vrijwillig in een Ajax shirt rond. Kies dan voor het groen-witquote:Op donderdag 5 juni 2014 12:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja deze foto wel enorm ja.
Zal ik de mijne dan ook maar insturen?
Hij heeft een nieuw nummer maar moet zijn manager vragen of hij het mag plaatsen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 12:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waarom heeft Zanger Rinus de laatste tijd geen nieuwe nummers?
Groen-witquote:Op donderdag 5 juni 2014 12:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De gedachte erachter zal heus het bewijs zijn dat het een officieel shirt betreft. Maar ja, wie loopt er nou in vrijwillig in een Ajax shirt rond. Kies dan voor het groen-wit
Godver. Ik bedoelde groen-geelquote:
voor de rest ziequote:Op donderdag 5 juni 2014 12:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kwaliteitspost.
Kan er niets anders van maken Tarado. Hulde
lrquote:Op donderdag 5 juni 2014 12:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De gedachte erachter zal heus het bewijs zijn dat het een officieel shirt betreft. Maar ja, wie loopt er nou in vrijwillig in een Ajax shirt rond. Kies dan voor het groen-wit
Nee, die heb ik niet.quote:
Om je verhouding met johannes te herstellen had je jezelf niet moeten verbeteren, een gemiste kans.quote:Op donderdag 5 juni 2014 12:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Godver. Ik bedoelde groen-geel![]()
Zijn toch de littekens op de ziel na mijn ruzie van gister denk ik
Uitstekende keuzequote:Op donderdag 5 juni 2014 12:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Moet ik hebben
We kunnen ook even je borstkas intrappenquote:Op donderdag 5 juni 2014 12:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
lr
ga je mond spoelen
[..]
Nee, die heb ik niet.
Leuk voor jequote:Op donderdag 5 juni 2014 12:13 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik ben vrienden met Rinus op Facebook
Is dat Deborah?quote:Op donderdag 5 juni 2014 12:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hij heeft een nieuw nummer maar moet zijn manager vragen of hij het mag plaatsen.
Mijn vriendschap met LR was bijna hersteld, maar hij lijkt het gewoon niet te willen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 12:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Om je verhouding met johannes te herstellen had je jezelf niet moeten verbeteren, een gemiste kans.
[..]
Uitstekende keuze
Ik veranderde zijn post tenminste niet.quote:Op donderdag 5 juni 2014 12:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Om je verhouding met johannes te herstellen had je jezelf niet moeten verbeteren, een gemiste kans.
[..]
Uitstekende keuze
Rustigquote:Op donderdag 5 juni 2014 12:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We kunnen ook even je borstkas intrappen
zou zegquote:Op donderdag 5 juni 2014 12:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 juni 2014 12:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Leuk voor je
[..]
Is dat Deborah?
Hij komt dus met een nieuwe wk hit.quote:mijn nieuwe oranje lied via me manger dennis vragen www.zangerrinus.nl
Ik heb die post inmiddels hersteld.quote:Op donderdag 5 juni 2014 12:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik veranderde zijn post tenminste niet.
[..]
Rustig
Hier teken ik voor.quote:Op donderdag 5 juni 2014 12:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij accepteert je gewoon niet zoals je bent. Anderen wel hoorquote:Op donderdag 5 juni 2014 12:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn vriendschap met LR was bijna hersteld, maar hij lijkt het gewoon niet te willen.
quote:Op donderdag 5 juni 2014 12:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik veranderde zijn post tenminste niet.
[..]
Rustig
Heel vervelend inderdaad. Gelukkig heb ik jou nog.quote:Op donderdag 5 juni 2014 12:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hij accepteert je gewoon niet zoals je bent. Anderen wel hoor
[..]![]()
Bosnië Herzegovina hooligan hequote:Op donderdag 5 juni 2014 12:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ondanks dat je een jood bent, ben je wel een toffe gast.
Sowieso Bosna steunen en Hrvatski altijdquote:Op donderdag 5 juni 2014 12:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bosnië Herzegovina hooligan he
quote:Op donderdag 5 juni 2014 12:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Er tennist momenteel ene Rojer die kennelijk Nederlands is. (Hij staat uiteraard achter met zijn dubbelpartner)
Einde bericht.
25 juni in het Kurhaus zal ik Bosnië wel even naar de overwinning schreeuwen. Die Iranezen rollen we opquote:Op donderdag 5 juni 2014 12:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Sowieso Bosna steunen en Hrvatski altijd
Watquote:
Ik snap het ook niet echtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |