Ik doe al de hele dag liefquote:
Dit precies.quote:Op donderdag 5 juni 2014 11:55 schreef Moeraskat het volgende:
genoeg leuke jurken, maar die zijn dan weer boven de knie
leuke kitten.quote:
dan neem jij er toch eentje boven de knie.quote:
Fas is tegenwoordig een blog over mij aan het bijhouden.quote:Op donderdag 5 juni 2014 11:58 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Moeraskat aan het lunchen.
Is dat interessant?quote:Op donderdag 5 juni 2014 11:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Fas is tegenwoordig een blog over mij aan het bijhouden.
quote:Op donderdag 5 juni 2014 11:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Fas is tegenwoordig een blog over mij aan het bijhouden.
Not sure.quote:
britse korthaartjes?quote:
Wow, lees je dit, Moeraskat?quote:
Niks mis met een MoerasKat TT.quote:
Ik moet een blog over voer beginnen, wil je participeren?quote:
is dit een fantopic dan?quote:Op donderdag 5 juni 2014 12:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wow, lees je dit, Moeraskat?Een hater duikt op.
uitlokpost.quote:
quote:
maar wel lief, ga je er eentje kopen?quote:Op donderdag 5 juni 2014 12:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Si, hoewel langhaar dus technisch gezien heten ze niet meer zo dan.
komt omdat ik geen antwoord gaf op zijn DM.quote:Op donderdag 5 juni 2014 12:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wow, lees je dit, Moeraskat?Een hater duikt op.
Ja gaarne.quote:Op donderdag 5 juni 2014 12:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moet een blog over voer beginnen, wil je participeren?
Vrijwillig niet.quote:Op donderdag 5 juni 2014 12:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
Anders moet je een paar uur doorbrengen in Ede in de avond..
Is dit een straf?quote:Op donderdag 5 juni 2014 12:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
Anders moet je een paar uur doorbrengen in Ede in de avond..
tsss als dat het was stalkte ik je wel via de DMquote:Op donderdag 5 juni 2014 12:08 schreef Moeraskat het volgende:
komt omdat ik geen antwoord gaf op zijn DM.
Zijn allemaal al gereserveerd dus helaasch.quote:Op donderdag 5 juni 2014 12:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
maar wel lief, ga je er eentje kopen?
Had gewoon nog geen moeite genomen om er op te reageren. Sorryquote:Op donderdag 5 juni 2014 12:11 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
tsss als dat het was stalkte ik je wel via de DM
Jammer, maar je bent dus wel opzoek naar een kitten?quote:Op donderdag 5 juni 2014 12:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zijn allemaal al gereserveerd dus helaasch.
Dan is deze leuker.quote:
Tof.. ik denk dat ik er over 12 jaar eentje heb.quote:
geeft nietquote:Op donderdag 5 juni 2014 12:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Had gewoon nog geen moeite genomen om er op te reageren. Sorry
goed.quote:Op donderdag 5 juni 2014 12:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tof.. ik denk dat ik er over 12 jaar eentje heb.
Die zijn niet allemaal oranje.quote:
Oh, ging het om de kleur?quote:
FIJNquote:Op donderdag 5 juni 2014 12:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
goed.
[..]
Die zijn niet allemaal oranje.
"Juichpakken"quote:
Ik dacht aan dat gifje van een trainer van het één of ander. Er gaat verder geen belletje rinkelen.quote:
schreeuw niet zoquote:
Er zitten nu allemaal stukjes bananensmoothie tegen het beeldschermquote:
Bananensmoothie.quote:Op donderdag 5 juni 2014 12:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er zitten nu allemaal stukjes bananensmoothie tegen het beeldscherm
die langzaam naar beneden zakken?quote:Op donderdag 5 juni 2014 12:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er zitten nu allemaal stukjes bananensmoothie tegen het beeldscherm
Protip van MK en mij: Kaneelquote:
Blijft een beetje hangenquote:
Slinger dan het aggregaat aan voor tarzan.quote:
quote:Op donderdag 5 juni 2014 12:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Crap. Slimme moeder. Ze belde net. "ik hoor al een week niets meer van jou tenzij ik zelf bel of app.... Hoe heet hij?"
quote:Op donderdag 5 juni 2014 12:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Crap. Slimme moeder. Ze belde net. "ik hoor al een week niets meer van jou tenzij ik zelf bel of app.... Hoe heet hij?"
Whehehe.quote:Op donderdag 5 juni 2014 12:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Ze vervolgde met: dus waar gaat de reis dit weekend heen, zoek toch eens wat dichterbij!quote:
Omdat zij niet wil geloven dat jij iets met die "vriendin" hebt.quote:Op donderdag 5 juni 2014 12:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze vervolgde met: dus waar gaat de reis dit weekend heen, zoek toch eens wat dichterbij!
She knows nothing.
Ze gelooft gewoon dat daar een vriendin woont.quote:Op donderdag 5 juni 2014 12:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Omdat zij niet wil geloven dat jij iets met die "vriendin" hebt.
quote:
Hou wel de gordijnen dicht he. Anders hangt die overbuurvrouw meteen aan de lijn.quote:Op donderdag 5 juni 2014 12:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze gelooft gewoon dat daar een vriendin woont.
Niet perse, zijn van familie.quote:Op donderdag 5 juni 2014 12:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jammer, maar je bent dus wel opzoek naar een kitten?
Hallo.quote:
Ik zit bijna te knikkebollen. Zo maar eens gaan slapen.quote:
Zo hehe bijna weer warm waterquote:
Hij woont op de 7de verdieping, die vriendin van mn ma woont tegenover de ingang van de flat.quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hou wel de gordijnen dicht he. Anders hangt die overbuurvrouw meteen aan de lijn.
Nou hup je bedje in danquote:Op donderdag 5 juni 2014 13:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zit bijna te knikkebollen. Zo maar eens gaan slapen.
Mooi zoquote:Op donderdag 5 juni 2014 13:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo hehe bijna weer warm water![]()
Hoe gaat het met jou?
Mooi. Geen kans dus dat zij bij je moeder op de stoep staat met een filmpje.quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij woont op de 7de verdieping, die vriendin van mn ma woont tegenover de ingang van de flat.
Ziet mij dus alleen maar de flat binnengaan en verder niets.
Nu nog een leuke dame uitnodigen om te testenquote:
Goed bezigquote:Op donderdag 5 juni 2014 13:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nu nog een leuke dame uitnodigen om te testen
Ik ga zo.quote:
Ja echt welquote:
Eigenwijsquote:
quote:
ik was gisteren echt dood, een goede nacht slaap doet een mens echt goedquote:
Je zou bijna gaan emigrerenquote:
Maar naar welk land?quote:
Haiquote:
dat maakt mij toch niks uit waar jij naar toe gaat?quote:
quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
dat maakt mij toch niks uit waar jij naar toe gaat?
Misschien kan jij mij een tip geven.quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
dat maakt mij toch niks uit waar jij naar toe gaat?
Kan, maar doe ik niet. Mannen moeten eens leren iets zelf te beslissen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien kan jij mij een tip geven.
De wedstrijd was ruk, 2 uur in de file gestaan omdat het logistiek bij de Arena gewoon klote is.quote:
* Carooltje79 zingt: "Ik heb getwijfeld over België, Omdat iedereen daar lacht. Ik heb getwijfeld over België, Want dat taaltje is zo zacht"quote:
Dat is wel een goed doel.quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:22 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
* Carooltje79 zingt: "Ik heb getwijfeld over België, Omdat iedereen daar lacht. Ik heb getwijfeld over België, Want dat taaltje is zo zacht"
Ja de heren hadden hier ook veel commentaar over de wedstrijdquote:Op donderdag 5 juni 2014 13:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
De wedstrijd was ruk, 2 uur in de file gestaan omdat het logistiek bij de Arena gewoon klote is.
Maar verder wel een keer leuk om mee te maken.
ik kan daar ook niet tegen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:22 schreef Fascination het volgende:
Godsamme, weg willen uit Nederland en dan aan een ander vragen waar naartoe.!
Dan ben ik dus geen heer?quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:22 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja de heren hadden hier ook veel commentaar over de wedstrijd
Ik ga denk ik naar Costa Ricaquote:Op donderdag 5 juni 2014 13:22 schreef Fascination het volgende:
Ik heb jou niet horen klagen gisterenquote:
Waarom?quote:
Dat bedoel ik.quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:23 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik heb jou niet horen klagen gisteren
Omdat ik dat besloten heb.quote:
Precies dit.quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:22 schreef Fascination het volgende:
Zeker, al is het even afwachten hoe of wat. Ik heb (op dit moment) geen verliefde gevoelens voor haar.quote:
Jij hebt zeker niet zitten kijken?quote:
Naar wat?quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:25 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Jij hebt zeker niet zitten kijken?
Hoe vaak heb je haar gezien?quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:25 schreef yats het volgende:
[..]
Zeker, al is het even afwachten hoe of wat. Ik heb (op dit moment) geen verliefde gevoelens voor haar.
elke nacht, in zn dromenquote:
Wat denk je?quote:
Lastig zo veel landenquote:Op donderdag 5 juni 2014 13:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Kan, maar doe ik niet. Mannen moeten eens leren iets zelf te beslissen.
Gewoon beginnen met waar je niet heen wilt, dat scheelt dan alweer kiezenquote:
Utopia?quote:
Oh dat maakt het makkelijker. Nog makkelijker ik begin mijn eigen landquote:Op donderdag 5 juni 2014 13:27 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Gewoon beginnen met waar je niet heen wilt, dat scheelt dan alweer kiezen
quote:
Dat is al eentje minderquote:Op donderdag 5 juni 2014 13:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh dat maakt het makkelijker. Nog makkelijker ik begin mijn eigen land
Ik heb echt geen idee waar het over gaat.quote:
Tijd voor bedje meneertjequote:Op donderdag 5 juni 2014 13:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee waar het over gaat.
Ja heyquote:
Ik ga dan maar eens.quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:30 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Tijd voor bedje meneertje![]()
Ik had het over voetbal
dus dan laat je een ander maar keuzes maken?quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja heyik ben autist, veel keuze = chaos = veel prikkels= niet goed
op het randje jaquote:Op donderdag 5 juni 2014 13:30 schreef Fascination het volgende:
Ben wel blij in Nederland te zijn geboren tbh.
Aawwwquote:
Soms is dat wel fijn, kan je de ander ook de schuld geven als het niet goed gaatquote:Op donderdag 5 juni 2014 13:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
dus dan laat je een ander maar keuzes maken?
Whehe.quote:
Dat denk ik niet.quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Soms is dat wel fijn, kan je de ander ook de schuld geven als het niet goed gaat![]()
Ik zou een ideale politicus zijn
Koopt je moeder ook je kleding?quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Soms is dat wel fijn, kan je de ander ook de schuld geven als het niet goed gaat![]()
Ik zou een ideale politicus zijn
Nee ik heb ook geen charisma dat is waarquote:
Nee al jaren niet meerquote:
Je hebt wel wat meer nodig.quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee ik heb ook geen charisma dat is waar
met een slurfje eraanquote:Op donderdag 5 juni 2014 13:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt. Even m'n moeder informeren dat ik nieuwe strings nodig heb![]()
Met zo'n slurf er aan?quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt. Even m'n moeder informeren dat ik nieuwe strings nodig heb![]()
Oh dan hou ik het wel bij fantaseren over het zijn van dictatorquote:
kun je dat stil doen?quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh dan hou ik het wel bij fantaseren over het zijn van dictator
Twee of drie keer. Per toeval ontmoet en nu twee dates verder. Ik heb ook geen haast, ik zie het verder wel hoe het loopt.quote:
quote:
De keuze is reuze. Of je reist gewoon veel, dan raak je ook snel door je lijstje heen. Ik heb anders nog wel wat tips in Europa voor je Tijn?quote:
Nou ja, denk dat de meeste mensen dan nog niet verliefd zijn, maar je voelt denk ik wel aan of het zou kunnen komen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:41 schreef yats het volgende:
[..]
Twee of drie keer. Per toeval ontmoet en nu twee dates verder. Ik heb ook geen haast, ik zie het verder wel hoe het loopt.
Jou zou zelfs een vuilniszak nog sexy staan, toch?quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat mij hartstikke sexy zou staan Kaneel.
Way ahead on thatquote:
Ik blijf voorlopig wel hierquote:Op donderdag 5 juni 2014 13:41 schreef yats het volgende:
[..]
Twee of drie keer. Per toeval ontmoet en nu twee dates verder. Ik heb ook geen haast, ik zie het verder wel hoe het loopt.
[..]
[..]
De keuze is reuze. Of je reist gewoon veel, dan raak je ook snel door je lijstje heen. Ik heb anders nog wel wat tips in Europa voor je Tijn?
Ik vind het ook niet vreemd dat dat gevoel er (nog) niet is. Ik zie wel of het nog komt of niet. Zo ja, mooi, dan maar zien hoe het verder gaat. Zo niet, dan hebben we in ieder geval een paar leuke dates gehad.quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou ja, denk dat de meeste mensen dan nog niet verliefd zijn, maar je voelt denk ik wel aan of het zou kunnen komen.
Ook binnen Nederland genoeg tips voor je. Ik heb 6 maanden door Nederland gereisd en ben op de meest vreemde locaties wel geweest. Wel erg handig overigens, ik heb zelden een tom tom nodig.quote:
Dat vind ik wel heel snelquote:Op donderdag 5 juni 2014 13:47 schreef Huppelmuts het volgende:
Is 1 week niet heel snel om de moeder te ontmoeten?
Ik ook, dus ik blijf wel in de auto zitten.quote:
Ja dat zou ik ook doenquote:Op donderdag 5 juni 2014 13:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ook, dus ik blijf wel in de auto zitten.
ditquote:Op donderdag 5 juni 2014 13:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ook, dus ik blijf wel in de auto zitten.
Hij moet iets ophalen.quote:
Mijn date komt dinsdag even bij mij thuis en mijn ouders zijn op vakantie, maar mijn broertje is wel vrijquote:Op donderdag 5 juni 2014 13:49 schreef tijnbrein het volgende:
Pff ik moet er voorlopig nog niet aandenkende ouders van mijn date te zien of haar mijn ouders te laten zien
Broertje wegsturenquote:Op donderdag 5 juni 2014 13:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mijn date komt dinsdag even bij mij thuis en mijn ouders zijn op vakantie, maar mijn broertje is wel vrij
Dus dat wordt gezellig
quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij moet iets ophalen.
Dus ik zeg prima, ik rijd wel mee maar ik blijf wel in de auto.
Hij: schijterd, ze bijt niet hoor.
Ik: ik kan me ook voorstellen als je zwangere vriendin.
Hij: in de auto dus.
OMG lolz xDquote:Op donderdag 5 juni 2014 13:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij moet iets ophalen.
Ja, ik vind dit echt te snel hoor.quote:
Ja dat vind ik ook hoorquote:Op donderdag 5 juni 2014 13:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja, ik vind dit echt te snel hoor.
Jij bent geen scharrel meer.quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij moet iets ophalen.
Jawel!quote:
Nope, Mee willen nemen naar moeders is relatie.quote:
Hij moet de sleutel van de caravan ophalen waar hij zaterdag heen gaat.quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nope, Mee willen nemen naar moeders is relatie.
Nietus!quote:
Als ik zou moeten kiezen zou ik ook meegaan en in de auto blijven, gaat toch niet de seks afzeggenquote:Op donderdag 5 juni 2014 14:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij moet de sleutel van de caravan ophalen waar hij zaterdag heen gaat.
Het is de seks afzeggen of meenemen.
En hoe zit het met jouw liefdesleven?quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, dat jullie maar een gelukkig leven samen mogen gaan hebben
Ik heb 2 kattenquote:Op donderdag 5 juni 2014 14:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En hoe zit het met jouw liefdesleven?
quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, dat jullie maar een gelukkig leven samen mogen gaan hebben
Heb je de ouders al ontmoet?quote:
Relatie is meenemen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij moet de sleutel van de caravan ophalen waar hij zaterdag heen gaat.
Het is de seks afzeggen of meenemen.
Opschepper! Ik hou het bij 1quote:
Pas als Facebook het zegt is het officieel een relatie.quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Relatie is meenemen.
Seks afzeggen is niet mee gaan.
quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Pas als Facebook het zegt is het officieel een relatie.
Baas boven baasquote:
Moment.quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Pas als Facebook het zegt is het officieel een relatie.
Moet weer eens een keer gaan snookerenquote:Op donderdag 5 juni 2014 14:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voorlopig staat ie nog niet eens tussen mn fb-vriendjes.quote:
goed kontjequote:Op donderdag 5 juni 2014 14:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen probleem. Een post over "die nieuwe vriendin van Hups" moet genoeg zijn.quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Voorlopig staat ie nog niet eens tussen mn fb-vriendjes.
Ik snap het niet.quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet doen!quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Geen probleem. Een post over "die nieuwe vriendin van Hups" moet genoeg zijn.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
We hebben de afgelopen 10 jaar al zitten zeiken om nieuwe kattenquote:Op donderdag 5 juni 2014 14:24 schreef yats het volgende:
[..]
http://www.dierencentrumachterhoek.nl/
Ik zou zeggen, kijk eens rond
Stomquote:Op donderdag 5 juni 2014 14:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
We hebben de afgelopen 10 jaar al zitten zeiken om nieuwe katten
Mag niet
Uit huis gaan danquote:Op donderdag 5 juni 2014 14:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mag niet
Jammer, er zitten er genoeg in het asiel die een baasje zoeken.quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mag niet
quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:25 schreef Moeraskat het volgende:
Jaaa hups is van de straateven in de krant laten zetten
die knijntjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*smelt*
![]()
ik wil over hun buikjes aaienquote:
Jij mag wel over mijn buik aaien.quote:
quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:25 schreef Moeraskat het volgende:
Jaaa hups is van de straateven in de krant laten zetten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Kijk even op www.peperbol.nl goeiekope kaneel!quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Matige sfeer
Waar is Kaneel?
Ik wil Kaneel
Nee ik wil KaneelFOK!stokjequote:Op donderdag 5 juni 2014 14:52 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Kijk even op www.peperbol.nl goeiekope kaneel!
Sja, DM hem?quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee ik wil KaneelFOK!stokje
In het rek naast de rietsuiker.quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Matige sfeer
Waar is Kaneel?
Ik wil Kaneel
Behoorlijk ja.quote:
En ik gaf nog wel zo'n goede aanzet met m'n positieve tt.quote:Op donderdag 5 juni 2014 19:27 schreef Tamashii het volgende:
Ik heb ff terug gelezen maar dat lijkt natuurlijk ook nergens op.wat een sfeer
Link?quote:Op donderdag 5 juni 2014 19:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Moet je nog maar eens goed teruglezen dan.
Als je wat duidelijker zou willen zijn want ik lees er waarschijnlijk overheen of ik denk er geheel anders over. Dat en ik was natuurlijk niet aanwezig, dat telt ook mee.quote:Op donderdag 5 juni 2014 19:43 schreef Tamashii het volgende:
Fittie betekent niet hetzelfde als een slechte sfeer hoor
quote:
OMGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG.quote:
Hoe is 't met jou?quote:
Haske lekkahquote:
Feer heeft alweer een andere toyboy aan de haak geslagen. De vuige maneater.quote:Op donderdag 5 juni 2014 20:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
Haske lekkahalleen beetje griep. Met u? :$
Awww. Beterschap.quote:Op donderdag 5 juni 2014 20:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
Haske lekkahalleen beetje griep. Met u? :$
Gatverredamme.. Je kunt r ook geen moment alleen laten eh :|quote:Op donderdag 5 juni 2014 20:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Feer heeft alweer een andere toyboy aan de haak geslagen. De vuige maneater.
quote:Op donderdag 5 juni 2014 20:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gatverredamme.. Je kunt r ook geen moment alleen laten eh :|
Honger gekregenquote:
Stop er wat in dan.quote:
Wordt wat voor me gemaakt.. Bijnaquote:
Smakelijk.quote:Op donderdag 5 juni 2014 20:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wordt wat voor me gemaakt.. Bijna
Dus ik ga nu ff kroelenxoxox en tot gauw
Dat mag he, daar is het nederland voorquote:
Gegroet.quote:
Avondquote:
Nou, ik hoop niet alleen om die redenquote:Op donderdag 5 juni 2014 20:41 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat mag he, daar is het nederland voor
Ken er geen met veel gorequote:Op donderdag 5 juni 2014 21:34 schreef Vinniiee het volgende:
Iemand nog een leuke film in de aanbieding?
Die moet ik ook nog afkijken.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:02 schreef Vinniiee het volgende:
Ik dacht dat ik niks te kijken meer had. Blijkt dat ik nog 10 aflevering Blacklist moet kijken
Same here. Ging gisteren even het lijstje af met de series die ik volg en of er nieuwe afleveringen waren. Oeps, Blacklist helemaal vergetenquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Die moet ik ook nog afkijken.Helemaal vergeten.
Er zitten wel 10 sneetjes in m'n handquote:Op donderdag 5 juni 2014 23:03 schreef muhahaha het volgende:
Faxie die zijn verwondingen beschrijft (incl snee hier, snee daar) en het enige wat ik denk is, en nu nog een snee in zijn hand.
jijzelf of het paard?quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb voor het eerst gegaloppeerd!!!![]()
![]()
ja! De eerste twee keer was maar heel kort en toen had ik ook echt zoiets van: wtf doe ik nu, ik donder er dadelijk afquote:
Je moet het ervaren hebben om te weten hoe dat aanvoelt. Galopperen is best leuk om te doen. Ik moet ook maar weer eens een keer een paard lenen en op pad.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja! De eerste twee keer was maar heel kort en toen had ik ook echt zoiets van: wtf doe ik nu, ik donder er dadelijk afofzo
Maar de derde keer ging het echt goed en bleef hij ook echt lang galopperen en het voelde ook echt goed, (kan dat niet echt uitleggen...) drie toeschouwers zeiden ook afzonderlijk van elkaar dat het er goed uitzag, dus dat is dan wel leuk
Slaap lekker.quote:
Wat heb je uitgespookt?quote:
Ja de eerste keer dacht ik ook tha fuck is dit? Maar fijn dat het zo goed ging. Weer een ervaring rijkerquote:Op donderdag 5 juni 2014 23:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja! De eerste twee keer was maar heel kort en toen had ik ook echt zoiets van: wtf doe ik nu, ik donder er dadelijk afofzo
Maar de derde keer ging het echt goed en bleef hij ook echt lang galopperen en het voelde ook echt goed, (kan dat niet echt uitleggen...) drie toeschouwers zeiden ook afzonderlijk van elkaar dat het er goed uitzag, dus dat is dan wel leuk
quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:14 schreef Faxie het volgende:
Ik hoor het vaker dat vrouwen een lekker gevoel krijgen van wijdbeens op zo'n zadel zitten met zo'n grote hengst eronder
jaquote:Op donderdag 5 juni 2014 23:17 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja de eerste keer dacht ik ook tha fuck is dit? Maar fijn dat het zo goed ging. Weer een ervaring rijker
Ik heb nooit een zadel hoorquote:Op donderdag 5 juni 2014 23:14 schreef Faxie het volgende:
Ik hoor het vaker dat vrouwen een lekker gevoel krijgen van wijdbeens op zo'n zadel zitten met zo'n grote hengst eronder
quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:14 schreef Faxie het volgende:
Zeer pijnlijk als je op het zadel neerkomt en je ballen liggen verkeerd.quote:
quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:24 schreef Weissman het volgende:
[..]
Jij weet wel wat vrouwen lekker vinden he
Niet handig...quote:
Niet te vaak hard op het zadel knallen, maar lekker is het niet.quote:
In een struik, toch?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |