Ja, op inlevering zouden ze gescant worden, en daarna zou een ticket dus zinloos worden. Dit heeft de organisatie niet gedaan, waardoor meerdere keren inleveren (mits je dus extra uitprint had, dat hadden ze ruim gedaan) mogelijk werdquote:Op donderdag 5 juni 2014 09:16 schreef Lienekien het volgende:
Staat er dan dan ze op moment van inlevering gescand worden?
Zou dat bedrag kunnen kloppen?quote:Op donderdag 5 juni 2014 09:15 schreef Cart_A1993 het volgende:
Nu heeft ze een mail gekregen dat ze een x bedrag (350+) moet betalen wegens fraude.
Ik neem aan dat ze een vast aantal drinkbonnen per ticket rekenen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 09:27 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Zou dat bedrag kunnen kloppen?
Ik zou in ieder geval een gespecificeerde rekening vragen.
Zo'n e-ticket heeft over het algemeen iets van een uniek gegevens, zoals een barcode (dat ding dat gescand wordt), dat direct gekoppeld is aan de gegevens van degene op wiens naam dat e-ticket is besteld.quote:Op donderdag 5 juni 2014 09:30 schreef DonJuanErnesto het volgende:
Als je een rechtsbijstandsverzekering hebt EN je hen zo gek kunt krijgen hier een brief aan te wagen heb je kans dat je iets van een schikking kunt krijgen. Een wat langere betaaltermijn of in iedergeval een gespecificeerde rekening met enkel het gedronken bedrag.
Zoniet.. dan is het denk ik een leermomentje... In het vervolg niet meer je EIGEN GEGEVENS op extra bonnen printen! of gewoon niet meer frauderen, dat kan natuurlijk ook.
Ohja.. en nog een keer een extra facepalm voor het printen van je eigen gegevens op die bon.
Nee.quote:Op donderdag 5 juni 2014 09:31 schreef Cart_A1993 het volgende:
@ iedereen hierboven,
Telt het feit dat ze in inscande en dat daardoor de bonnen ongeldig zouden worden maar dit verzaakte te doen niet mee?
Nee. Ze heeft doelbewust de zaak opgelicht, dit is niet eens een overtreding, maar een misdrijf.quote:Op donderdag 5 juni 2014 09:31 schreef Cart_A1993 het volgende:
@ iedereen hierboven,
Telt het feit dat ze in inscande en dat daardoor de bonnen ongeldig zouden worden maar dit verzaakte te doen niet mee?
Wel de spiegel goed poetsen zodat je haar recht aan kan kijken hequote:Op donderdag 5 juni 2014 09:34 schreef Cart_A1993 het volgende:
Haha oke, dan zal ik dr even melden gewoon te betalen
Ik denk dat het een boetebedrag is, niet een rekening voor 'gekochte' drankjes.quote:Op donderdag 5 juni 2014 09:27 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Zou dat bedrag kunnen kloppen?
Ik zou in ieder geval een gespecificeerde rekening vragen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |