boeiend , beter als als een gek op m1 lopen rammen of enter/spatiebalkquote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:19 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Dus je hebt een voordeel, douche.
ja dus?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:19 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Dus je hebt een voordeel, douche.
ja die had ik dus hiervoorquote:Op zondag 15 juni 2014 00:33 schreef BurnaBoy het volgende:
Och, continu op spatie rammen is de moeite niet.
Mooier als zo'n kut macro die je hele magazijn ook nog ff leegjammert als je spawnt
Zak hooi.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:52 schreef Photomorti het volgende:
[..]
boeiend , beter als als een gek op m1 lopen rammen of enter/spatiebalk
Iedereen die geen macro heeft vist achter het net?quote:
Is het wat? Heb ook beta toegang, ben hem nu aan het downloadenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:11 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zonder mail of invite.
Exact. Er zijn ook bepaalde muizen waar je de muzzle-climb automagisch mee kunt compenseren bijvoorbeeld, ook een macro.quote:Op zondag 15 juni 2014 10:10 schreef Jorwol het volgende:
Macro's zijn gewoon cheats, je hebt een voordeel tov anderen
Ja die vissen achter het net hahahahahaha geweldig! speelde gisteren even een potje naval strike en zo een dude in de chat pfff morti why are you allways faster then me when the boat spawns?quote:Op zondag 15 juni 2014 09:56 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Zak hooi.
[..]
Iedereen die geen macro heeft vist achter het net?
Voertuig selecteren, andere hand op de enter, zo moeilijk is het niet.
Stoer hoorquote:Op zondag 15 juni 2014 13:33 schreef Photomorti het volgende:
[..]
Ja die vissen achter het net hahahahahaha geweldig! speelde gisteren even een potje naval strike en zo een dude in de chat pfff morti why are you allways faster then me when the boat spawns?
heb maar gezegd dat ik hele snelle vingers heb
...en je maar afvragen waarom je af en toe van servers wordt getrapt...quote:Op zondag 15 juni 2014 13:33 schreef Photomorti het volgende:
[..]
Ja die vissen achter het net hahahahahaha geweldig! speelde gisteren even een potje naval strike en zo een dude in de chat pfff morti why are you allways faster then me when the boat spawns?
heb maar gezegd dat ik hele snelle vingers heb
Ik ben nog nooit van een server afgetrapt omdat ik op een voertuig wacht.quote:Op zondag 15 juni 2014 19:42 schreef Verbal het volgende:
[..]
...en je maar afvragen waarom je af en toe van servers wordt getrapt...![]()
Zal aan je sportieve spelmentaliteit liggen.
V.
Als het het je niet bevalt ga je toch lekker weg?quote:Op zondag 15 juni 2014 19:50 schreef Photomorti het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit van een server afgetrapt omdat ik op een voertuig wacht.
wel een stel huilbaby's op fok trouwens poeh poeh
hmmm heeft weinig zin, hij is al 5 keer weg gegaanquote:Op zondag 15 juni 2014 20:17 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Als het het je niet bevalt ga je toch lekker weg?
Awww, dat wil ik ookquote:Op zondag 15 juni 2014 20:56 schreef Catkiller het volgende:
Maar mijn toetsenbord heeft wel mooie lichtjes!!!!
Ik loop met de shorty 12G rond, kan een rotzooi wordenquote:Op maandag 16 juni 2014 11:07 schreef Skull-splitter het volgende:
Handgun, mikken op benen, twee keer schieten als het kan. Daarna herhalen indien nodig of voorzien van commentaar.
En geen sidearm?quote:Op maandag 16 juni 2014 11:09 schreef fyah het volgende:
[..]
Ik loop met de shorty 12G rond, kan een rotzooi worden
G15 zeker ?quote:Op zondag 15 juni 2014 20:56 schreef Catkiller het volgende:
Ik heb ook macro's maar ik zou niet weten waar ik ze voor moet gebruiken![]()
Maar mijn toetsenbord heeft wel mooie lichtjes!!!!
Nou ik speel momenteel veel rush. En dan kom je je vijand dicht in het oog te staan. Ik heb al een SCAR-H voor het automatisch vuur, wanneer ik in krappe hoekjes opereer switch ik naar de 12 gauge om motherfuckers met 1 schot te doen verdwijnen terwijl ik de mcom armquote:Op maandag 16 juni 2014 11:11 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
En geen sidearm?
Edit: nee dus, scheelt dat ik die nog niet heb en fire rate prefereer over damage per lading in de meeste situaties...
G18 of een redelijke middenmoter doet daar voldoende in. Maar ik gebruik mijn bipod LMG de laatste tijd ook als sniper én assaultriflequote:Op maandag 16 juni 2014 12:02 schreef fyah het volgende:
[..]
Nou ik speel momenteel veel rush. En dan kom je je vijand dicht in het oog te staan. Ik heb al een SCAR-H voor het automatisch vuur, wanneer ik in krappe hoekjes opereer switch ik naar de 12 gauge om motherfuckers met 1 schot te doen verdwijnen terwijl ik de mcom arm
Ja, dat kan. Als je HC speelt, wat ik (nog) niet doe. Gisteren weer even geprobeerd op die Highway-map. Word constant afgeknald door lui die ik niet zie. Dus eerst: spel onder de knie, maps leren kennen en uplevelen. Dan HC.quote:Op maandag 16 juni 2014 11:07 schreef Skull-splitter het volgende:
Handgun, mikken op benen, twee keer schieten als het kan. Daarna herhalen indien nodig of voorzien van commentaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |