Jawelquote:
2 posts per keerquote:Op donderdag 5 juni 2014 11:38 schreef pipster het volgende:
Oh ja en natuurlijk the Hot Tub Time Machine
Zo te zien enkel DFquote:Op donderdag 5 juni 2014 12:37 schreef De-Sombrero het volgende:
Is er niemand die zeker weet wie de lover is? Dan kunnen we namelijk verder met de volgende vraag.
John Cusack volgens IMDB.quote:
Dus GradB heeft het punt, dat door DF wel toegekend zal worden.quote:
Bad taste?quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:08 schreef GradB het volgende:
Ik stel de vraag maar vast, we merken het wel.
Welke film?
[ afbeelding ]
Je kan niet linken naar imdb plaatjesquote:Op donderdag 5 juni 2014 15:13 schreef GradB het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bedankt! Ik zie ze echter wel in de preview en in de post...quote:Op donderdag 5 juni 2014 15:20 schreef hornage het volgende:
[..]
Je kan niet linken naar imdb plaatjes
Ze ff op photobucket, imageshack, tinypic, oid zetten werkt wel
Klopt ja, staan bij jou in de browser cache maar bij ons niet. Ik gebruik de Imgur extensie, dan kan je gewoon rechterklik -> rehost image doen en staat 'ie ergens dat meestal wel werkt (al heeft imgur ook probleempjes af en toe de laatste tijd)quote:Op donderdag 5 juni 2014 16:01 schreef GradB het volgende:
[..]
Bedankt! Ik zie ze echter wel in de preview en in de post...
Natuurlijk, de cache...quote:Op donderdag 5 juni 2014 16:02 schreef picodealion het volgende:
[..]
Klopt ja, staan bij jou in de browser cache maar bij ons niet. Ik gebruik de Imgur extensie, dan kan je gewoon rechterklik -> rehost image doen en staat 'ie ergens dat meestal wel werkt (al heeft imgur ook probleempjes af en toe de laatste tijd)
quote:Op donderdag 5 juni 2014 15:13 schreef GradB het volgende:
-edit- zie post van picodealion voor de plaatjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |