3/6quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:58 schreef victorinox het volgende:
The Great Dictator
The Big Lebowski
The Good, the Bad and the Ugly
127 Hours
6/6quote:
quote:Trade Mark
Slurred, mumbling voice and odd mannerisms
Frequently portrays dark, tragic characters.
dat geldt eigenlijk voor alle personages tochquote:Trade mark
Frequently plays moral characters in harsh environments.
De-Sombrero +1quote:
quote:
Jawelquote:
2 posts per keerquote:Op donderdag 5 juni 2014 11:38 schreef pipster het volgende:
Oh ja en natuurlijk the Hot Tub Time Machine
Zo te zien enkel DFquote:Op donderdag 5 juni 2014 12:37 schreef De-Sombrero het volgende:
Is er niemand die zeker weet wie de lover is? Dan kunnen we namelijk verder met de volgende vraag.
John Cusack volgens IMDB.quote:
Dus GradB heeft het punt, dat door DF wel toegekend zal worden.quote:
Bad taste?quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:08 schreef GradB het volgende:
Ik stel de vraag maar vast, we merken het wel.
Welke film?
[ afbeelding ]
Je kan niet linken naar imdb plaatjesquote:Op donderdag 5 juni 2014 15:13 schreef GradB het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bedankt! Ik zie ze echter wel in de preview en in de post...quote:Op donderdag 5 juni 2014 15:20 schreef hornage het volgende:
[..]
Je kan niet linken naar imdb plaatjes
Ze ff op photobucket, imageshack, tinypic, oid zetten werkt wel
Klopt ja, staan bij jou in de browser cache maar bij ons niet. Ik gebruik de Imgur extensie, dan kan je gewoon rechterklik -> rehost image doen en staat 'ie ergens dat meestal wel werkt (al heeft imgur ook probleempjes af en toe de laatste tijd)quote:Op donderdag 5 juni 2014 16:01 schreef GradB het volgende:
[..]
Bedankt! Ik zie ze echter wel in de preview en in de post...
Natuurlijk, de cache...quote:Op donderdag 5 juni 2014 16:02 schreef picodealion het volgende:
[..]
Klopt ja, staan bij jou in de browser cache maar bij ons niet. Ik gebruik de Imgur extensie, dan kan je gewoon rechterklik -> rehost image doen en staat 'ie ergens dat meestal wel werkt (al heeft imgur ook probleempjes af en toe de laatste tijd)
quote:Op donderdag 5 juni 2014 15:13 schreef GradB het volgende:
-edit- zie post van picodealion voor de plaatjes
"namen" betekent zo goed als altijd namen van cast & crew (al kans het soms zijn dat iemand alleen cast bedoelde). "acteurs" betekent altijd alleen acteurs m/v. "karakternamen" voor karakternamen. Dan weet je dat voor de volgende keerquote:Op donderdag 5 juni 2014 19:43 schreef GradB het volgende:
Zaphod Beeblebrox
Marvin
Trisha
Hama Kavula
Voor het geval hij karakters bedoelde
Neen.quote:
Ja, hoewel ik de plaatjes niet echt kon plaatsenquote:Op donderdag 5 juni 2014 20:23 schreef picodealion het volgende:
Misschien omdat ik daar eergister nog over postte in de SC?
Het is Lena Headey en de film heet Dreddquote:
4/5quote:Op vrijdag 6 juni 2014 08:14 schreef hornage het volgende:
Four Rooms
Reservoir Dogs
Pulp Fiction
The Incredible Hulk
En dan die vijfde...
Bijna helemaal goed. O.a. Mary Poppins, The Piano en True Grit waren zelfs oscarwinnaars. Sommige waren echter hoofdrollen, maar er was iets anders speciaals aan.quote:
quote:The last thing you need is meeting strange men in hotel rooms. You already have enough trouble sticking with one woman, don't you?
Correct!quote:Op vrijdag 6 juni 2014 12:06 schreef lamers het volgende:
Ow overheen gelezen Melanie Laurent en Jake Gylenhaal
4 meiquote:Op vrijdag 6 juni 2014 12:17 schreef De-Sombrero het volgende:
Afgelopen week zijn er foto's van de nieuwe Star Wars film online gekomen.
Op welke dag is het jaarlijkse, door fans in het leven geroepen, Star Wars dag?
May the fourth be with you!quote:
Ik doelde niet op het briefje, maar op het onderdeel waar het briefje op ligt.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 12:35 schreef hornage het volgende:
JJ Abrams die aangeeft dat niet alles CGI wordt in de nieuwe Star Wars en dat de Millenium Falco er wel weer in voorkomt oid
Ja, Holochess heet het. Dit is dus een holochess bord.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 12:43 schreef FireFox1 het volgende:
Dat is dat spelletje met CGI monsters ofzo in de remasterd versie van A New Hope. Toch?
quote:
"Man" maakt wel deel uit van de titelquote:
Vincent Price is goed. In 2007 kwam er een soort van remake uit.quote:
Dat was de andere remake uit '71. Deze film komt uit '64quote:
Combineer dit:quote:
Met dit, en je heb het antwoord.quote:
Eindelijkquote:
quote:
Die ja.quote:
The World's End officieel, maar goed genoegquote:
quote:will cross streams once more, when it returns to over 700 movie theaters across America on August 29th to celebrate its 30th anniversary, Entertainment Weekly reports.
The classic Eighties comedy about a bumbling team of <bliep> turned <bliep> will also be available as a special 30th Anniversary Edition Blu-ray on September 19th, as will the 1989 sequel, which turns 25 this year. The latter includes special features like a conversation with director <bliep> and star <bliep>, and deleted scenes. You can get more details, and watch some never-before-seen »
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:50 schreef wyccie het volgende:
Breakfast Club? Hoewel dat niet echt een comedy is.
Goed gelezenquote:
2/3quote:
Even gecheckt, inderdaad niet in Friesland opgenomen.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:11 schreef DragonFodder het volgende:
Nitro toch ook? Gaan ze Friese zombies mollen
Daar krijg je een minpunt voorquote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:11 schreef DragonFodder het volgende:
Nitro toch ook? Gaan ze Friese zombies mollen
Schippers van de bontekoe?
Gezocht, trailer bekeken, lijkt me erg leuk maar kan nergens vinden dat die op de Friese bodem gemaakt is, Het enige wat naar Fries verwijst is Escher die in Leeuwarden geboren is, maar verder niks???quote:
hmm dacht dat de opnames in Drenthe waren, maar genoeg Friese locaties en Snuf zelf woont ook in Friesland dus...quote:
quote:Tom Blankenship's name came from a real person that Mark Twain based his character, Huckleberry Finn, on. Blankenship, in real life, is rumored to later became a judge, but no one knows for sure his fate.
quote:The island in the film is located outside the city of Eudora in Arkansas.
ZvjZ=VmR!quote:A major character trait foris his emotional and superstitious attachment to his shirt. Ironically,
has been widely mocked in real life for his habit of going shirtless.
quote:Prior to shooting, writer/director Jeff Nichols described the film as Sam Peckinpah directing a short story by Mark Twain.
quote:
film?quote:Toby Young, the man around whom the film is based, was banned from the set as he was reportedly annoying actors and interrupting Robert B. Weide as he tried to direct scenes.
quote:The film makes several references to the Coen Brothers' film The Big Lebowski (1998). Sydney accidentally calls Mrs. Kowalski "Mrs. Lebowski". Also, Maddox is identified by drinking White Russians, the drink of choice for The Dude, played by Jeff Bridges in "The Big Lebowski". Also, Simon Pegg called Jeff Bridges 'dude' at one point, and Jeff Bridges claimed, "I'm not 'the Dude'.".
quote:Simon Pegg was approached to play the role of Young back in 2004 for a stage version, but this conflicted with shooting on Shaun of the Dead (2004)
Ja, maar dat is niet de correcte titel. Ik hoop op een snob als SoK eigenlijk.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:37 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik ken alleen Noche Dozor als Russische film
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:25 schreef InTrePidIvity het volgende:
How To Lose Friends & Alienate People.
4/5quote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:44 schreef picodealion het volgende:
Hoeveel spelfouten mogen erin zitten?
Vozvrashcheniye(die y vergeef ik je)
Stalker
Solyaris
Zerkalo
Potyomkin Bronosets(niet helemaal zoals het hoort)
Stalag 17(niet Russisch)
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:06 schreef picodealion het volgende:
Ivanovo Detstvo ook nog, staat in m'n top 100 zelfs.
Aandachttrekpostquote:
Joachim Phoenix? her?quote:Op zondag 8 juni 2014 19:41 schreef picodealion het volgende:
Staat niet op de kaart.
Recente film met JP
social network?quote:Film over een Harvard-student en zijn bedrijf
Dat is de Zweedse versie van Rooney Maraquote:
ja, ik dacht al dat ik ze door elkaar haalde.quote:Op zondag 8 juni 2014 20:02 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat is de Zweedse versie van Rooney Mara
noiquote:
Oui! Verrassend vermakelijk filmpje, vooral dankzij Kostnerquote:
da's dezelfde acteurquote:
quote:Op zondag 8 juni 2014 20:25 schreef DragonFodder het volgende:
wilde gok maar ik heb vaak een punt gemist door mijn instinct niet te volgen.
Rumble Fish?
Die is zwart witquote:Op zondag 8 juni 2014 20:25 schreef DragonFodder het volgende:
wilde gok maar ik heb vaak een punt gemist door mijn instinct niet te volgen.
Rumble Fish?
Dat is ook Ben Kingsleyquote:Op zondag 8 juni 2014 22:12 schreef DragonFodder het volgende:
die met die zonnebril, is dat Danny Aiello?
Ja, film was the Wackness.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |