abonnement Unibet Coolblue
pi_142951971
Foei toch Lijnloos ;)
Ik vind het wel knap dat je doorzet met die giraffes, met al dat bruin had ik allang de handdoek in de ring gegooid (mijn huidige werkje bevat ook veel te veel verschillende kleuren, ik moet nodig volwassen worden ;))
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_142952664
Nou, het valt me mee hoor, want het zijn in totaal denk ik toch zo'n 20 verschillende kleurtjes. Grotendeels ben ik er wel doorheen nu en is er vooral veel van de achtergrond over, maar toch blijft het wel leuk om te doen. Maar ik wil gewoon heel graag met die zelda aan de gang. :@

Ik moet alleen nog effe mijn man inschakelen, want ik wil eigenlijk bij dit project de GoPro op mijn hoofd gebruiken en dan een soort time-lapse/stop motion maken van de doorloop. Maar dan moet ik eerst manlief effe lief aan kijken ben ik bang ;) Tis zijn apparaat, maar hoe het werkt en zo.
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 12:50:35 #278
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_142952760
Zelda O+

En time lapse is gaaf! Ik heb tot nu toe steeds foto's gemaakt om een halfbakken verloopfilmpje te kunnen maken, groei kunnen zien is O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_142952820
Nou idd, ik was met die pokemon ook heel braaf begonnen met ongeveer elke 2 uur een foto te maken, maar dat werd redelijk snel vergeten en na ongeveer een halve regel kwam de klad er echt in... Maar het lijkt me zo tof!
pi_142953148
Ik maak ook foto's van mijn pokemon progressie voor zo'n soort fimpje, maar alleen op nogal random momenten als ik er toevallig aan denk. :')

Maar goed, genoeg te gaan nog dus wie weet wordt het uiteindelijk nog wel geinig om te zien.
pi_142953559


Het ging goed... tot we op vakantie gingen ;) Daarna werden de intervallen steeds groter haha
  † In Memoriam † vrijdag 1 augustus 2014 @ 13:15:09 #282
43556 miss_dynastie
pi_142953628
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 10:04 schreef LadyGrey het volgende:
Ik heb wel zo'n ring, terwijl ik normaal gesproken ook in 1 keer door borduur, maar ik vind het vooral in het begin heel erg fijn. De stof is dan zo helemaal stug, dat vind ik niet fijn. Op de een of andere manier is het met de ring dan beter te doen, dus ik gebruik het helemaal in het begin en dan vind ik het fijn.
Dat heb ik deze keer opgelost door het ding in een kussensloop te doen en er zelf op te gaan zitten/ de katten op te laten liggen een paar dagen voor ik begon :@
pi_142960802
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 13:15 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Dat heb ik deze keer opgelost door het ding in een kussensloop te doen en er zelf op te gaan zitten/ de katten op te laten liggen een paar dagen voor ik begon :@
_O_ Haha, hij is origineel. Maar ik ben altijd veel te ongeduldig om een paar dagen te wachten!
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 17:26:06 #284
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_142962464
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 13:15 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Dat heb ik deze keer opgelost door het ding in een kussensloop te doen en er zelf op te gaan zitten/ de katten op te laten liggen een paar dagen voor ik begon :@
:D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 17:52:07 #285
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_142963268
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 16:04 schreef LadyGrey het volgende:
Hoe "bewaren" jullie je draden eigenlijk tijdens het borduren? Bij van die pakketten krijg je altijd van die kaartjes met gaten waar de draden dan doorheen zitten, maar zodra de helft van de draad op is vallen ze er bij altijd een beetje uit, dus ik vind het stiekem heel erg onhandig... Hoe doen jullie dat?
Ik rol de draden op een bobbin en stop ze in mijn borduurdoos.
Achterop het kaartje schrijf ik dan de naam van het huidige project en de kleur/het tekentje
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 17:55:26 #286
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_142963346
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 00:44 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ik ga je even een hele domme vraag stellen: waar koop je die ringdingen?
Ik kan niet omgaan met mijn ringding, wil je de mijne hebben?
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 18:00:40 #287
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_142963488


Ga zo maar eens verder met mn groeimeter.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_142964371
Heel tof huppel!

Ik heb net eencursus gopro gehad van mijn man dus vanavond tijdens het stof uitknippen en rasteren maar es proberen meteen! Ben zo benieuwd :D
Als dat goed lukt ga ik het eerst nog ff proberen met de giraffen om zeker te weten dat het goed werkt. De grootste tussenpose instelbaar is 60 seconde dus das wel een beetje veel maar ach, wordt het gewoon een lang filmpje uitwindelijk
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 18:29:38 #289
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_142964417
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 18:28 schreef Lijnloos het volgende:
Heel tof huppel!

Ik heb net eencursus gopro gehad van mijn man dus vanavond tijdens het stof uitknippen en rasteren maar es proberen meteen! Ben zo benieuwd :D
Als dat goed lukt ga ik het eerst nog ff proberen met de giraffen om zeker te weten dat het goed werkt. De grootste tussenpose instelbaar is 60 seconde dus das wel een beetje veel maar ach, wordt het gewoon een lang filmpje uitwindelijk
Gopro? :?

En dank je :D
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 18:35:17 #290
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_142964557
Mijn zoon houdt hem vast, zoonlief is 1.77 cm lang.

Klein projectje maar dus :D
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_142966971
Go pro is een kleine, compacte camera die je ook op je hoofd kan zetten met een band. Je kan er mee filmen en zo maar dus ook timelapse fotos mee maken. Je ziet wel es van die extreme sports vanaf helmen gefilmd, das met een gopro!
pi_142974808
Ben benieuwd naar de eerste steekjes!! :)
pi_142985110
Hoi :-)
Ik lurk hier al een tijdje mee, wat worden er een leuke dingen gemaakt.
Ik ben bezig met de vier jaargetijden van Marjolein Bastin, maar volgens mij doe ik het fout. Ik heb nooit eerder op katoen geborduurt maar volgens de beschrijving is een kruisje 3 bij 3 "gaatjes". Ik vind het konijntje nu zo klein, moeten de kruisjes niet groter?

  zaterdag 2 augustus 2014 @ 13:26:45 #295
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_142987309
Je doet het goed hoor, het zijn maar kleine borduurwerkjes :)

Ik heb ze vorig jaar gemaakt:





[ Bericht 10% gewijzigd door Muck op 02-08-2014 14:47:54 ]
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  zaterdag 2 augustus 2014 @ 14:12:39 #296
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_142988429
quote:
Jouw tafel _O_
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_143009536
:@ Thanks huppel.... tis gewoon plakzeil ;)

Mooi Elohel! Eerste seizoen bijna af dus?! Netjes hoor! ^O^

Ik heb het borduren van de giraffen ook met de camera geprobeerd, maar das geen succes. Je ziet totaal niet waar je mee bezig bent helaas. Ik denk dat ik gewoon echt ouderwets een timertje moet gaan zetten en elke x minuten een alarm moet laten gaan om een foto te maken.
  Moderator zondag 3 augustus 2014 @ 11:09:43 #298
382129 crew  Donna
pi_143010771
Mooi die seizoenen!
pi_143036140
Giraffen gaan toch nog ff voor, hoe erg ik ook sta te popelen om met zelda te beginnen....

pi_143044572
Ik denk dat ik het maar net als Patapon ga aanpakken door per vakje van 10x10 te gaan werken en dan per vakje wat af is een foto te maken. Dan heb ik:
- een mooi aantal foto's,
- is het mooi overzichtelijk,
- ik heb geen last van confetti's dus kan ook prima,
- ik kan mooi in afgesloten kaders werken en per vakje redelijk inschatten hoe lang ik er mee bezig ben denk ik.
- ook in de auto kan ik zo prima foto's maken
- geen wekker ;)

Vanavond ga ik met het eerste vakje aan de gang heb ik net besloten :D *O*

En ik gooi het topic effe dicht, dan kunnen we weer verder ouwehoeren op een schone lei! O-)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')