ik had al aambeien voor ik aan de ijzertabletten moest...quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:39 schreef Zoë23 het volgende:
Twinkle
Heb nu al een tijd staaltabletten maar geen aambeien hoor
Je moet dus eerder bellen de volgende keer! Goed om weten. Waar had je last van dat leek op vergiftiging? Ben blij dat t verder oké is.
haartjes kun je er toch wel uitshoppen? doen ze ook wel eens met tijgerstreepjes heb ik het idee...quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:34 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
fijn twinkle dat je naar huis mocht!
Blue, ik heb geen gorillabuik hoormaar de haren die dr zitten zijn donkerder gekleurd... en man is bang dat mn haar dan de foto verpest
als ik zelf tevreden ben met t resultaat post ik wel n foto
Dikke worstenvingers, mega hoofdpijn, misselijk, super moe alsof mijn lijf keihard moest werken voor iets, vlekken zien. En daar stond ik vanmorgen mee op. Allemaal dingen waar ik normaliter nooit last van heb.quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:39 schreef Zoë23 het volgende:
Twinkle
Heb nu al een tijd staaltabletten maar geen aambeien hoor
Je moet dus eerder bellen de volgende keer! Goed om weten. Waar had je last van dat leek op vergiftiging? Ben blij dat t verder oké is.
In mijn geval:quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:05 schreef Crumpette het volgende:
wat is het verband tussen staaltabletten en aambeien?
ohja ik heb dat ook wel, maar ik doe enorm mijn best om de tijd te nemen en gewoon maar te wachten.. boekje meequote:Op woensdag 4 juni 2014 21:10 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
In mijn geval:
Mijn stoelgang is al heel slecht, door de zwangerschap nog slechter. Dus daar gebruik ik lactulose voor momenteel. Maar staaltabletten staan bij mij garant dat ik nog lastiger naar de wc kan. Dus ga ik persen om het er toch maar uit te krijgen .. gevolg aambeien. Is het circeltje weer rond![]()
Maar er zullen vast ook mensen zijn die nergens last van hebben gelukkig
quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:19 schreef JaleesaJoia het volgende:
Wij komen hier langzaam maar afscheid nemen. Madame is al een weekje oud en het gaat super goed!![]()
Tot snel in het babytopic![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |