ik had al aambeien voor ik aan de ijzertabletten moest...quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:39 schreef Zoë23 het volgende:
Twinkle
Heb nu al een tijd staaltabletten maar geen aambeien hoor
Je moet dus eerder bellen de volgende keer! Goed om weten. Waar had je last van dat leek op vergiftiging? Ben blij dat t verder oké is.
haartjes kun je er toch wel uitshoppen? doen ze ook wel eens met tijgerstreepjes heb ik het idee...quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:34 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
fijn twinkle dat je naar huis mocht!
Blue, ik heb geen gorillabuik hoormaar de haren die dr zitten zijn donkerder gekleurd... en man is bang dat mn haar dan de foto verpest
als ik zelf tevreden ben met t resultaat post ik wel n foto
Dikke worstenvingers, mega hoofdpijn, misselijk, super moe alsof mijn lijf keihard moest werken voor iets, vlekken zien. En daar stond ik vanmorgen mee op. Allemaal dingen waar ik normaliter nooit last van heb.quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:39 schreef Zoë23 het volgende:
Twinkle
Heb nu al een tijd staaltabletten maar geen aambeien hoor
Je moet dus eerder bellen de volgende keer! Goed om weten. Waar had je last van dat leek op vergiftiging? Ben blij dat t verder oké is.
In mijn geval:quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:05 schreef Crumpette het volgende:
wat is het verband tussen staaltabletten en aambeien?
ohja ik heb dat ook wel, maar ik doe enorm mijn best om de tijd te nemen en gewoon maar te wachten.. boekje meequote:Op woensdag 4 juni 2014 21:10 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
In mijn geval:
Mijn stoelgang is al heel slecht, door de zwangerschap nog slechter. Dus daar gebruik ik lactulose voor momenteel. Maar staaltabletten staan bij mij garant dat ik nog lastiger naar de wc kan. Dus ga ik persen om het er toch maar uit te krijgen .. gevolg aambeien. Is het circeltje weer rond![]()
Maar er zullen vast ook mensen zijn die nergens last van hebben gelukkig
quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:19 schreef JaleesaJoia het volgende:
Wij komen hier langzaam maar afscheid nemen. Madame is al een weekje oud en het gaat super goed!![]()
Tot snel in het babytopic![]()
[ afbeelding ]
Dat snap ik! Als je al die tijd iets anders voelt/verwacht... Ik had precies hetzelfde maar ik zou het nu voor geen goud anders hebben gewildquote:Op woensdag 4 juni 2014 21:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben heel erg verrast en eigenlijk een beetje in shock..
*jongetjesboks*quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben heel erg verrast en eigenlijk een beetje in shock..
oh dat ken ik niet,krijg je er dan wel meer vergoed dan bij reguliere ivf?quote:Op woensdag 4 juni 2014 22:09 schreef JufMariska het volgende:
Ja, heel bijzonder! En extra spannend in het begin vond ik, er hangt zoveel van af... In het UMCG is voor zover ik weet als enige zkh in NL een lichte versie van ivf, in eigen cyclus. Minder hormonen, maar wel elke maand 1 kans op 1 eicel. Dit is de 3e van die lichte pogingen, relatief snel dus nog, na een laaaaaange aanloop. In augustus 2011 gestopt met de pil, september 2012 voor het eerst naar de huisarts, december 2013 gestart met poging 1.
Ik voel mij in dat soort situaties vaak ongemakkelijkquote:Op woensdag 4 juni 2014 22:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh dat ken ik niet,krijg je er dan wel meer vergoed dan bij reguliere ivf?
En ja. Wat een tijd zeg... Ik heb recent weer van twee stellen in mijn omgeving gehoord die al drie jaar bezig zijn, wat dat betreft zijn wij echt gezegend.
ik heb t nu geharst!:')quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:22 schreef Stormqueen het volgende:
GM, ik raad je af je buik te scheren. Je krijgt vieze stoppels en ze zetten echt geen macrolens op je buik
dat zien zij denk ik toch anders hoor. Ik denk juist dat meeleven en vragen veel meer gewaardeerd wordt dan wegduiken. Al snap ik dat van jou ook hoor!quote:Op woensdag 4 juni 2014 22:14 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Ik voel mij in dat soort situaties vaak ongemakkelijk![]()
Ten eerste omdat mijn kinderwens pas 'recent' is en ik binnen zo snel zwanger was achter elkaar.
Ik leef heel erg mee met de dames uit het mmm-topic maar durf daar niet eens te posten om medeleven of enthousiasme te laten zien.
IRL ontduik ik het ook zeker niet.quote:Op woensdag 4 juni 2014 22:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat zien zij denk ik toch anders hoor. Ik denk juist dat meeleven en vragen veel meer gewaardeerd wordt dan wegduiken. Al snap ik dat van jou ook hoor!
ik ookquote:Op woensdag 4 juni 2014 22:21 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
IRL ontduik ik het ook zeker niet.
Hier op het forum lees, leef en duim ik in stilte mee.
Bij jongens hoef je geen poepluiers te verschonen. Er komt dan een poopfairy die alles voor je wegtovert. Wereld van verschil met meisjes!quote:Op donderdag 5 juni 2014 05:20 schreef Twinkle20 het volgende:
Hoewel ik vanaf dag 1 dacht dat ik een jommetje aan het bakken was, moet ik nog steeds een beetje aan het idee wennen hoor![]()
Ik had het er nog met manlief over.. hoe doe je dat bv met poepluiers?![]()
![]()
Doe mij zo 1 dan maar!quote:Op donderdag 5 juni 2014 08:00 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Bij jongens hoef je geen poepluiers te verschonen. Er komt dan een poopfairy die alles voor je wegtovert. Wereld van verschil met meisjes!
Ik begrijp het. Goed om te weten waar je op moet lettenquote:Op woensdag 4 juni 2014 21:08 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Dikke worstenvingers, mega hoofdpijn, misselijk, super moe alsof mijn lijf keihard moest werken voor iets, vlekken zien. En daar stond ik vanmorgen mee op. Allemaal dingen waar ik normaliter nooit last van heb.
Maar wat me zo aan het twijfelen maakte was dat ik geen bloed- of vochtverlies had, voel Harrie voldoende, geen 'band' gevoel (wat dat ook moge zijn
Maar vier dagen voordat ik van Djen beviel had ik soortgelijke klachten en toen was het wel twijfelgevalletje beginnende vergiftiging. Daarom vond ik het zo lastig om de knoop door te hakken vanmiddag.
Baby boven ligt achter baby onder zegmaar en als de gyn m al niet goed kan bekijken..quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:59 schreef Kyara het volgende:
Zoe, wat een mooie plaatjes!
Overigens was hier met 20 weken alles nog prima te zien hoor, en ik ben niet zo slank
Ik ga ook nog steeds voor een j/m tweeling
3 kinderen in een alto? Dan gebruik je wel de bijrijdersstoel neem ik aan?
Met 3 katten ben je nooit klaar met poetsenquote:Op donderdag 5 juni 2014 07:38 schreef Heliotrope het volgende:
Omg 39 weken Chanty!ben je inmiddels gestopt met poetsen?
Oke, 8.5 uur slaap is precies genoeg merk ik. Meteen minder labiel gevoel.
Ik hoop dat ik straks wel tegen minder slaap kan
Oooo is het zo makkelijk?quote:Op donderdag 5 juni 2014 08:00 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Bij jongens hoef je geen poepluiers te verschonen. Er komt dan een poopfairy die alles voor je wegtovert. Wereld van verschil met meisjes!
kun jij het niet eerst een keer voordoen?quote:Op donderdag 5 juni 2014 09:15 schreef Spees_Eend het volgende:
Maar... Pandabeerogen en een permanente snor![]()
You're missing out!
Check het wel even van te voren. Er zijn namelijk echt niet zoveel auto's waar 3 stoeltjes (2x groep 0 en 1x groep 1) naast elkaar op de achterbank passen (en zo dat de deuren ook nog dicht kunnen...).quote:Op donderdag 5 juni 2014 08:05 schreef Zo�23 het volgende:
Ja dan gebruik ik idd de bijrijdersstoel. Ik heb ritjes van 5-10min (naar fam. cb. oppas oid) voor de rest gebruiken we de VW van mijn vriend die is erg ruim.
Ik bedoel dat 1 van de maxi cosi's op de stoel naast me komt en dan 1 baby en S op de achterbank.quote:Op donderdag 5 juni 2014 09:26 schreef Kyara het volgende:
[..]
Check het wel even van te voren. Er zijn namelijk echt niet zoveel auto's waar 3 stoeltjes (2x groep 0 en 1x groep 1) naast elkaar op de achterbank passen (en zo dat de deuren ook nog dicht kunnen...).
Goede rolverdeling, ga ik hier ook voorstellenquote:Op donderdag 5 juni 2014 09:03 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Oooo is het zo makkelijk?![]()
Dan wil ik voort alleen nog jongetjes![]()
Zal nog tegen gaan vallen bij jou dan![]()
![]()
Nee grapje haha. Maar we hadden het er ook al over dat ik D uit ga leggen tegen de tijd fat ze haar eerste menstruatie krijgt. En dan mag P (mijn man) aan jommetje uitleggen over zijn eerste natte droom
Oh sorry. Leesgebrek is nog steeds aanwezigquote:
Dat jij dat kanquote:Op donderdag 5 juni 2014 09:45 schreef BlueEyes het volgende:
Ik ben geïnstalleerd in bedvoor vandaag!
Net Antagel gehaald bij de apotheek, nieuwe bollen wol voor het babydekentje.
Fles spa Rood naast me, laptop op kussen naast me, afstandsbediening binnen handbereik.
Poezels liggen al onder de deken (warrum!)
Ik geloof dat ik de dag vandaag wel doorkomen ga
Ik sta ook elke dag om 7 uur op en ren de hele dag in het rondquote:Op donderdag 5 juni 2014 09:52 schreef BlueEyes het volgende:
Ik leg het me bewust op hoor!
Maar ben ook al sinds 6 uur up and running. (Was gedaan, stofzuigen, boodschappen)
Alleen de harde buiken en gerommel wordt me wat teveel en wil eigenlijk nog 4 weken volhouden.
Plus as weekend ga ik naar m'n ouders en dat kost me incl autorijden best wat energie.
Ik zou graag willen blijven rondrennen! Dit is niet ik van voor de zwangerschap zeg maar.quote:Op donderdag 5 juni 2014 10:06 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik sta ook elke dag om 7 uur op en ren de hele dag in het rondDaarom heb ik geen tijd om te gaan slapen
Verstandig ja. Mijn lichaam geeft ook aan dat het wel wat extra slaap wil nu de nachten minder zijn. Maar kan me slecht motiveren ernaar te luisteren en dikke kans dat zich dat straks betaald gaat zetten. Daarom toch even mezelf dwingen om een half uurtje te gaan liggen en de ogen dicht te doen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 10:10 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Ik zou graag willen blijven rondrennen! Dit is niet ik van voor de zwangerschap zeg maar.
Maar dat roep ik al sinds week 14.
Heb wel minder hoofdpijn sinds week 30 en voel me ook sinds toen energieker.
Maar maak wel bewuste keuzes om niet door mijn lichaam terug te worden gefloten.
dat vind ik dus echt de ergste aids aan die spaaracties. Je kan zelf zeggen: ik ga alleen naar de Jumbo / LIDL, dan maken ze me ook niet gek. Maar op het schoolplein wordt je kind uitgelachen omdat ie geen voetbalplaatjes heeft en ben je al snel geneigd om onder de peer pressure van een groep vijfjarigen alsnog mee te doen aan die ellendequote:Op donderdag 5 juni 2014 10:38 schreef BlueEyes het volgende:
Ik accepteer altijd al dat soort speeltjes en dingetjes voor de kids op mijn werk. Maar ga er geen extra boodschappen voor doen.
Hoop 1 ding echter, dat mijn kind later niet in een supermarkt op een afgebakend stukje met tig andere kindjes staat te 'bedelen' om voetbalplaatjes/gadgets/oid.
geen kansloze acties?! Je gaat me tochniet vertellen dat jij zo'n "juichpak" hebtquote:Op donderdag 5 juni 2014 10:35 schreef Stormqueen het volgende:
Dat is het fijne aan de Jumbo: geen kansloze spaaracties waar je uiteindelijk tòch aan mee gaat doen
(behalve nuttige zaken: dagjes uit)
is imo wat anders: zegels en je moet bijbetalen. Je krijgt niet bij elke boodschap een kutbeest in je tas gefrotquote:Op donderdag 5 juni 2014 10:44 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
geen kansloze acties?! Je gaat me tochniet vertellen dat jij zo'n "juichpak" hebt
hè!![]()
![]()
Ik heb zo'n leeuwenhose van Heineken van jaaaaaren geleden.quote:Op donderdag 5 juni 2014 10:44 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
geen kansloze acties?! Je gaat me tochniet vertellen dat jij zo'n "juichpak" hebt
hè!![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SQ@EK2012
disclaimer
kwestie van tijdig mee beginnen en de kinderen zelf ook volkliederenquote:Op donderdag 5 juni 2014 10:59 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Carnaval stom?mijn man wil me nog altijd een keer meenemen naar carnaval. Die zegt dat het erg leuk is! Maar als het stom is wil ik niet!
Mooie kleurtjes sq! Zo zou ik ook wel over straat durven. Zie al helemaal voor me dat onze kinderen later er naast lopen: maham doe nou eens normaal. Mijn vrienden kunnen je zien!
Ik een kokosnootquote:Op donderdag 5 juni 2014 11:04 schreef Stormqueen het volgende:
oh, wisseldag, ik heb een papaya in mijn buik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik had het aangegeven bij de verlos, maar die zei dat ze het niet iets zwangerschap gerelateerd vond. Nou zat ik dinsdag in mijn app te kijken... staat het er in als symptoom! Maar ze zei als het erger werd moet ik de huisarts er naar laten kijken. Dus dat ga ik morgen maar doen.quote:Op [url=http://forumzwangerschapnl/topic/2113399/6/25#140738931]donderdag 5 juni 2014 11:13[/url] schreef Lingue het volgende:
Irritant het DNd. Ik heb het ook de hele dag. Maar ook in mn benen
Als ik, al is het maar een half uurtje, met mijn benen over elkaar zit dan kan ik er al niet meer op gaan staan en zak ik er soort van doorheen.
En mn handen hebben er last van zodra ik op mn armen ofzo leun dat er dan iets knelt. Bij mijn volgende afspraak eens navragen bij de verloskundige.
de basis.wordt deppend aangebracht en madame ging terug prikken..quote:Op donderdag 5 juni 2014 11:14 schreef BlueEyes het volgende:
Wilde ze niet stilliggen GM
Leuk gedaan, hoelang duurt zo'n schildersessie eigenlijk??
Nog een jongetjequote:Op donderdag 5 juni 2014 11:19 schreef JufMariska het volgende:
Ok, wij weten wat het isWordt een partijtje omschakelen, want het is dus gewoon een jongetje
ik ben ook importquote:Op donderdag 5 juni 2014 11:10 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Hier ook een papaya. Krijg er honger van![]()
ik dacht altijd dat alle brabanders gek waren van carnaval. Eye opener...
zijn hier ook meer dames bekend met slapende handen? Word er helemaal gek van, gaat de hele dag door
slapende pijnlijke handen, check!!quote:Op donderdag 5 juni 2014 11:10 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Hier ook een papaya. Krijg er honger van![]()
ik dacht altijd dat alle brabanders gek waren van carnaval. Eye opener...
zijn hier ook meer dames bekend met slapende handen? Word er helemaal gek van, gaat de hele dag door
ga je me daarop afkeuren?quote:Op donderdag 5 juni 2014 11:31 schreef Burdie het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
This is why we can never be friends
Mijn kind is geboren met carnaval.
Oh, import. Dan mag het.quote:Op donderdag 5 juni 2014 11:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ga je me daarop afkeuren?![]()
Een knakworst voor Mariska!![]()
MOAR WIENERS!
Vrolijke schildering GM!
ik ben half opgegroeid in de randstad stiekemquote:
Denk om aambeien (nog meer fwp) dus stuur haar weg en neem de tijd ervoor! !quote:Op donderdag 5 juni 2014 11:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ben half opgegroeid in de randstad stiekem![]()
En voor de andere helft op de veluwe![]()
Ik ben niks
en ik moet poepen maar de poets is nog op de badkamer bezig/fwp, spaar ze allemaal
nou, zo'n vaart loopt dat niet, ik ga nog steeds 4-5 keer per dag, dus verstenen zal het nietquote:Op donderdag 5 juni 2014 11:42 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Denk om aambeien (nog meer fwp) dus stuur haar weg en neem de tijd ervoor! !
hehehe, die newborns ja, die kan ik misschien net als maandverband gebruiken met mijn dikke reet romige derrièrequote:
Ik heb t ook, vooral als ik in bed ligquote:Op donderdag 5 juni 2014 11:19 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
ik had het aangegeven bij de verlos, maar die zei dat ze het niet iets zwangerschap gerelateerd vond. Nou zat ik dinsdag in mijn app te kijken... staat het er in als symptoom! Maar ze zei als het erger werd moet ik de huisarts er naar laten kijken. Dus dat ga ik morgen maar doen.
De app zei dat het door vocht in de gewrichten komt, dat knelt de boel af. K beef voor het komende tropische weekend![]()
![]()
Gelukkiggaan we naar een kamping met zwembad. Ga ik daar wel in wonen
quote:Op donderdag 5 juni 2014 12:05 schreef NotTheSame het volgende:
Hier een Limbo-import Brabo die toch weer terug gaat naar Limboland, maar carnaval, alsjeblieft, ik ben al 361 dagen per jaar een dorpsgek, laat mij die 4 dagen dan maar mooi cocoonen in m'n eigen hutje.
Ik heb echt een bloedhekel aan die 24/7 bezopen freaks die, als je ze in het dagelijks leven tegen komt, ze je nog geen blik waardig gunnen maar met carnaval net doen alsof ze allemansvriendje zijn. Oh ja en de handtastelijkheid, nog zoiets.
Zijn dat niet meestal Noorderlingen die carnaval vieren om te zuipen?quote:Op donderdag 5 juni 2014 12:05 schreef NotTheSame het volgende:
Hier een Limbo-import Brabo die toch weer terug gaat naar Limboland, maar carnaval, alsjeblieft, ik ben al 361 dagen per jaar een dorpsgek, laat mij die 4 dagen dan maar mooi cocoonen in m'n eigen hutje.
Ik heb echt een bloedhekel aan die 24/7 bezopen freaks die, als je ze in het dagelijks leven tegen komt, ze je nog geen blik waardig gunnen maar met carnaval net doen alsof ze allemansvriendje zijn. Oh ja en de handtastelijkheid, nog zoiets.
nee, eindhovenaren doen dat ookquote:Op donderdag 5 juni 2014 12:08 schreef Burdie het volgende:
[..]
Zijn dat niet meestal Noorderlingen die carnaval vieren om te zuipen?
En alle boeren eromheen zijn geen haar beter...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 juni 2014 12:12 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
En alle boeren eromheen zijn geen haar beter...Potverdorie nou noem je ook wel een boerenhol zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Woon je daar?
![]()
![]()
Mooi plaatje fee! Jij moet sowieso al een ks toch? Dat scheelt al!disclaimer
+1, haha!quote:Op donderdag 5 juni 2014 12:59 schreef Stormqueen het volgende:
och twink, denk maar zo, dan hoef je ook niet elke week te wassen
Thank god noooooooquote:Op donderdag 5 juni 2014 12:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Potverdorie nou noem je ook wel een boerenhol zegWoon je daar?
![]()
![]()
Mooi plaatje fee! Jij moet sowieso al een ks toch? Dat scheelt al!
Nee, Wintelrequote:Op donderdag 5 juni 2014 14:08 schreef Twinkle20 het volgende:
Wentersel bedoelen jullie Eersel mee ofzo?
Hmmmm onzichtbare vochtophoping hier danquote:Op donderdag 5 juni 2014 11:19 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
ik had het aangegeven bij de verlos, maar die zei dat ze het niet iets zwangerschap gerelateerd vond. Nou zat ik dinsdag in mijn app te kijken... staat het er in als symptoom! Maar ze zei als het erger werd moet ik de huisarts er naar laten kijken. Dus dat ga ik morgen maar doen.
De app zei dat het door vocht in de gewrichten komt, dat knelt de boel af. K beef voor het komende tropische weekend![]()
![]()
Gelukkiggaan we naar een kamping met zwembad. Ga ik daar wel in wonen
Daar ging ik als kind elk jaar op vakantiequote:Op donderdag 5 juni 2014 14:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, Wintelre![]()
Zoveel fraaie dorpen hier in de Peel kempen <3
(ik kom haast nooit de stad uit dus)
klinkt ook goed!quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:32 schreef kwakz0r het volgende:
De Peel, daar zit ik vanaf morgenavond een lang weekendGezellig een weekendje weg naar Castenray (boerderij met de familie). Ik ga heul niks doen, lekker in de schaduw in de tuin zitten met een boek
Daar woon ik echt 3 keer vallen bij vandaan .. ligt zo'n beetje in onze achtertuin bij wijze vanquote:Op donderdag 5 juni 2014 14:32 schreef kwakz0r het volgende:
De Peel, daar zit ik vanaf morgenavond een lang weekendGezellig een weekendje weg naar Castenray (boerderij met de familie). Ik ga heul niks doen, lekker in de schaduw in de tuin zitten met een boek
Maar dit weekend wordt het mooi! En je gaat bijna naar Toscanequote:Op donderdag 5 juni 2014 15:18 schreef Stormqueen het volgende:
nou Twink, daar zou ik ook een beetje nijdig van worden
En mag ik heel even zankeren? Wat een graftakkenweer is het zegik moest mezelf muten in mijn conference call omdat de hagel zo hard op mijn dak viel
ik denk dat het in dit geval echt aan rare maatvoering ligt. Niet dat ik mezelf nou zo opperslank acht, maar in kleding maat 50 kan ik zwemmen, en in een badpak maat 50 krijg ik mezelf krap aan geperstquote:Op donderdag 5 juni 2014 15:21 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Maar dit weekend wordt het mooi! En je gaat bijna naar Toscane
Ik neem denk ik mijn badpak maat 50 (die had ik al) ook maar mee, wie weet gaan we nog zwemmen ofzo. Hoop dat ie nog past...
ja idd, had je maar niet moeten batsen eind septemberquote:Op donderdag 5 juni 2014 15:24 schreef BlueEyes het volgende:
Ik kijk op tegen het weer van het weekend!![]()
Terwijl ik hete zomer met ruim 40 graden in de schaduw heb doorstaan (in Egypte gewoond)
Maar nu met dat warme weer en die olifantenpootjes plus dikke pens zie ik het even niet zitten.
Over fwp gesproken
Ik zal noooooit meer batsen! Zal het vriend het weekend meedelen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 15:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja idd, had je maar niet moeten batsen eind september![]()
Komt vast goed, het is holland, duurt maar een paar dagen en de voorspellingen worden met het uur minder heet
Noooooooooooooooooooooooquote:Op donderdag 5 juni 2014 15:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja idd, had je maar niet moeten batsen eind september![]()
Komt vast goed, het is holland, duurt maar een paar dagen en de voorspellingen worden met het uur minder heet
Jawel, maar niet tussen september en decemberquote:Op donderdag 5 juni 2014 15:27 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Ik zal noooooit meer batsen! Zal het vriend het weekend meedelen.
25-29 graden is nog warm zatquote:Op donderdag 5 juni 2014 15:27 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
NoooooooooooooooooooooooIk hou ook niet van hitte, maar als ik niks hoef vind ik t wel fijn, zo'n door en door warm skelet onder mn vet.
Ik ben ook een beetje huiverig dat mijn voeten ontploffen straksquote:Op donderdag 5 juni 2014 15:24 schreef BlueEyes het volgende:
Ik kijk op tegen het weer van het weekend!![]()
Terwijl ik hete zomer met ruim 40 graden in de schaduw heb doorstaan (in Egypte gewoond)
Maar nu met dat warme weer en die olifantenpootjes plus dikke pens zie ik het even niet zitten.
Over fwp gesproken
Geen idee ik onthoud dat nooit en snap ook niet wat die cijfers zeggenquote:
Geeft niks, ik reageer ook niet altijd op iedereenquote:Op donderdag 5 juni 2014 16:06 schreef BlueEyes het volgende:
Ooh Fee ben zomaar aan je foto's voorbij gegaan![]()
Wat heerlijk dramatisch met zo'n handje boven het hoofdje liggen!
Gelijkenis zie ik niet, maar ik zie nooit of een baby op iemand lijkt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel een paar plaatjes:
Ook met het handje langs het hoofdje. Volgens mijn schoonmoeder kwam mijn vriend zo zelfs ter wereld!
En het bewijs:
Still a little bit of your face I haven't kissed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een prachtige echo is het!
quote:Op donderdag 5 juni 2014 16:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat een jongetjes hier ineens allemaal! Ik moet nog steeds een beetje aan het idee wennen.Och DaDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel een paar plaatjes:
[ afbeelding ]
Ook met het handje langs het hoofdje. Volgens mijn schoonmoeder kwam mijn vriend zo zelfs ter wereld!
En het bewijs:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
Het wordt nog irritanter... Heb er ruim en uur voor Jan Lul gezeten Door een misverstand van hun kantquote:Op donderdag 5 juni 2014 16:12 schreef Stormqueen het volgende:
Dat is irritant chanty!
Fee, ik zie dat soort dingen ook nooit
Ben je wel hormonaal door het lint gegaan?quote:Op donderdag 5 juni 2014 17:12 schreef Chanty het volgende:
[..]
Het wordt nog irritanter... Heb er ruim en uur voor Jan Lul gezeten Door een misverstand van hun kant
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wil niet meteen weer met m'n vingertje komen zwaaienquote:Op donderdag 5 juni 2014 16:47 schreef rebel-angel het volgende:
ga denk maar appeltaart bakken kan ik lekker van het deeg snoepen, maar daar zit wel rauw ei in, he... Verder klinkt het heerlijk
.
Nee kan gebeuren. Ik ben niet zo hormonaal geloof ikquote:Op donderdag 5 juni 2014 17:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ben je wel hormonaal door het lint gegaan?
vet!quote:Op donderdag 5 juni 2014 17:24 schreef BlueEyes het volgende:
Ik zat net onder de douche (ja ik zit op een krukje onder de douche)
Wumpie was aan het stuiterballen in m'n buik en duwde zo mijn rechterborst een paar keer de lucht in...
Wtf!
Alleen daarom al het proberen waard dusquote:Op donderdag 5 juni 2014 17:44 schreef BlueEyes het volgende:
Het douched zo ontspannend ennnn... kan nu zelf mn benen scheren
Dat lukt mij in bad ook niet eens meer!quote:Op donderdag 5 juni 2014 17:49 schreef Stormqueen het volgende:
zo, ik probeerde gisteren mijn foef te scheren onder de douche, dat was ook de laatste keerIn bad lukt het me nog wel...
dat is echt zo herkenbaarquote:Op donderdag 5 juni 2014 17:57 schreef Heliotrope het volgende:
DaD
Ik heb het idee dat dit trouwens heel vaak voorkomt en andersom (jongen denken/hopen en meisje krijgen) veel minder. Of lijkt dat zo?
Volgens mij heb ik me heel zwanger gedragen, via de mail nog wel, voelde me aangesproken door een algemene mail over iets wat ik niet terecht vond, en mogelijk ook wel deels voor mij bedoeld was. Dus ik meteen persoonlijk opvatten en geïrriteerd terugmailen. Later nog een mailtje met sorry erachteraan gestuurd toch maar, wat het nog labieler maakt.nouja, moet ook maar eens kunnen.
quote:Op donderdag 5 juni 2014 17:18 schreef Chanty het volgende:
Dad Ik moest ook echt schakelen en ik hoop echt dat ik nog eens een meisje mag krijgen. Idd jurkjes, vlechtjes... lijkt me geweldig. Maar ik kijk nu wel echt uit naar mijn zoon. Lekker spelen met dino's, klussen met papa en later een sterke man die me helpt met de boodschappen
hehehe, en dan denk ik aan mijn man met zijn moeder en kijk ik een beetje zo:quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:10 schreef Burdie het volgende:
[..]en dat hij jou ten dans vraagt op zijn bruiloft, als eerste na de openingsdans
.
Ik heb tijdens mijn zwangerschap zo vaak dat beeld gehad, en moet er nog steeds altijd van huilen.
quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:10 schreef Burdie het volgende:
[..]en dat hij jou ten dans vraagt op zijn bruiloft, als eerste na de openingsdans
.
Ik heb tijdens mijn zwangerschap zo vaak dat beeld gehad, en moet er nog steeds altijd van huilen.
Hahaha + 1 maar ik word natuurlijk een toffe mamaquote:Op donderdag 5 juni 2014 18:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hehehe, en dan denk ik aan mijn man met zijn moeder en kijk ik een beetje zo:
Maar ik ga er gewoon van uit dat jullie band met jullie zoons stukken beter gaat zijn
Mijn pa is nu al zo trots als een pauw op zijn kleinzoon. Vind dat zoquote:Op donderdag 5 juni 2014 18:13 schreef Stormqueen het volgende:
mijn vader vraagt nu wel elke keer als ik 'm spreek hoe het met zijn kleindochter gaat
ik moet echt even schakelen, de eerste keer zei ik: ik ben je dochter hooren toen pas: oh ja
mijn pa vraagt telkens hoe t met mij gaat en dan vertel ik dat het goed gaat met de kleine... tot mn pa dan vraagt hoe het met ZIJN dochter gaat...quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:13 schreef Stormqueen het volgende:
mijn vader vraagt nu wel elke keer als ik 'm spreek hoe het met zijn kleindochter gaat
ik moet echt even schakelen, de eerste keer zei ik: ik ben je dochter hooren toen pas: oh ja
Ik heb als twintiger een paar keer gedroomd dat ik een kind had/kreeg en dat was dan steeds een jongetje. Ik zag hem ook helemaal voor me. Daarom dacht ik: als ik ooit een kind krijg dan zal het vast een jongetje zijn.quote:Op donderdag 5 juni 2014 17:57 schreef Heliotrope het volgende:
DaD
Ik heb het idee dat dit trouwens heel vaak voorkomt en andersom (jongen denken/hopen en meisje krijgen) veel minder. Of lijkt dat zo?
Noooo.. ik moet werkenquote:Op donderdag 5 juni 2014 18:46 schreef mignonne het volgende:
Oproepje... Welke zwangere van tussen 20-24 weken is er morgenmiddag beschikbaar voor een echo in Delft? Enige vereiste, bmi van max 25 (bij aanvang zw.schap). Echo duurt 30-60 minuten.
tussen 3 en 5 maar mogelijk dat ze ook wel bereid zou zijn om begin van de avond te echoën, dat weet ik niet nuquote:Op donderdag 5 juni 2014 18:51 schreef Skittles het volgende:
[..]
Noooo.. ik moet werkenHoe laat is het ongeveer?
ben niet die termijn, maar hou me aanbevolen voor de volgende keer!quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:46 schreef mignonne het volgende:
Oproepje... Welke zwangere van tussen 20-24 weken is er morgenmiddag beschikbaar voor een echo in Delft? Enige vereiste, bmi van max 25 (bij aanvang zw.schap). Echo duurt 30-60 minuten.
i know, maar ik begreep dat ik er zelf wel ziek van zou kunnen worden maar de beeb nietquote:Op donderdag 5 juni 2014 17:16 schreef Fee-nix het volgende:
Ik wil niet meteen weer met m'n vingertje komen zwaaien, maar daar zit wel rauw ei in, he... Verder klinkt het heerlijk
.
Deep ridge sweet chiliquote:Op donderdag 5 juni 2014 19:33 schreef Zoë23 het volgende:
Leuk stofje kwakzOr!
Sta ik in de supermarkt voor de chips (zin om te snacken) .. Vind ik geen 1 lekker 'genoeg'. Heb ik maar aardbeien en druiven gegekocht en net een bakje fruit opgegeten
oeee of thai sweet chilli. of tyrells zeezout en rozemarijnquote:Op donderdag 5 juni 2014 19:36 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Deep ridge sweet chilihebben we niet in huis maar man wat heb ik daar zin in!
Nibits!quote:Op donderdag 5 juni 2014 19:33 schreef Zoë23 het volgende:
Leuk stofje kwakzOr!
Sta ik in de supermarkt voor de chips (zin om te snacken) .. Vind ik geen 1 lekker 'genoeg'. Heb ik maar aardbeien en druiven gegekocht en net een bakje fruit opgegeten
quote:Op donderdag 5 juni 2014 19:57 schreef Spees_Eend het volgende:
Ah, het uurtje snack talk is weer aangebroken?
Ik ben verse pasta met puntpaprika, pijnboompitten, boursin en creme fraiche aan het eten. Er is toch al geen houden meer aan. Ik moet die reuzin van een baby voeden
cola calippo's zijn ook bazenquote:Op donderdag 5 juni 2014 19:59 schreef rebel-angel het volgende:
Van die chips met pindakaas smaak![]()
En cola calippo
O... dat zou kunnen, ik weet het niet eigenlijk! Snel zoektochtje op internet geeft (surprise, surprise) tegenstrijdige info.quote:Op donderdag 5 juni 2014 19:22 schreef rebel-angel het volgende:
[..]
i know, maar ik begreep dat ik er zelf wel ziek van zou kunnen worden maar de beeb niet
of ben ik nou in de war met wat anders![]()
en zoveel was het niet anders had ik nou een taart zonder bodem en korst
Zwaar verwaarloosde zwangerschapsdiabetesquote:
Damn, moet morgen werken en ben echt wel tot 5 bezigquote:Op donderdag 5 juni 2014 18:46 schreef mignonne het volgende:
Ik heb er nog maar 3quote:Op donderdag 5 juni 2014 20:13 schreef Skittles het volgende:
[..]
Ja hallo, bedankt! Nu wil ik droptoffees
Slobberquote:Op donderdag 5 juni 2014 20:14 schreef BlueEyes het volgende:
Ik heb net een heerlijke slok Antagel op
Ook vrij snel na de geboorte al gepost?quote:Op donderdag 5 juni 2014 20:15 schreef Stormqueen het volgende:
lol, mijn man laat net een foto zien op facebook van een baby die net 3 seconden uit z'n moeder is, vol bloed en smeer. Het zal wel aan mij liggen, maar als ik mijn kind voor het eerst aan de wereld voorstel mag ze toch wel even schoongepoetst worden
Ik was altijd bang dat dát zo zou meuren, maar het ruikt zó heerlijk zoetquote:Op donderdag 5 juni 2014 20:15 schreef Stormqueen het volgende:
lol, mijn man laat net een foto zien op facebook van een baby die net 3 seconden uit z'n moeder is, vol bloed en smeer. Het zal wel aan mij liggen, maar als ik mijn kind voor het eerst aan de wereld voorstel mag ze toch wel even schoongepoetst worden
quote:Op donderdag 5 juni 2014 20:15 schreef geppie het volgende:
[..]
Ik heb er nog maar 3over... maar je mag ze komen halen
geen idee, zou me weinig verbazenquote:Op donderdag 5 juni 2014 20:16 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Ook vrij snel na de geboorte al gepost?
Dat denk ik ook wel, heel vers en roze, als een vel wat te lang in bad heeft gelegenquote:Op donderdag 5 juni 2014 20:17 schreef geppie het volgende:
[..]
Ik was altijd bang dat dát zo zou meuren, maar het ruikt zó heerlijk zoet
Zou voor mijn Facebook wel de ultieme stunt zijn, aangezien maar weinig weten dat ik zwanger benquote:Op donderdag 5 juni 2014 20:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
geen idee, zou me weinig verbazen
De ultieme kindersurprisequote:Op donderdag 5 juni 2014 20:20 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Zou voor mijn Facebook wel de ultieme stunt zijn, aangezien maar weinig weten dat ik zwanger ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |