je kan er meestal budweiser, amstel light, heineken en stella krijgen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Das niet zo gek want dat is een Belgisch pils.
Als er light achter staat is het sop.quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:52 schreef isax het volgende:
[..]
je kan er meestal budweiser, amstel light, heineken en stella krijgen.
ik wilde weten wat amstel light was. niet lekker.
ik snap niet wat het light gedeelte inhoudt.quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als er light achter staat is het sop.
.ooh gadver! Vieze zoete meukquote:
Heb echt de ballen verstand van bier, vind het wel interesant allemaal maar ik vind het te bitterquote:
Dat is een optimistische schatting.quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:54 schreef isax het volgende:
[..]
ik snap niet wat het light gedeelte inhoudt.
dat het 50% bier is en 50% water?
20/70?quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat is een optimistische schatting.
quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
20% bier, 70% water, 10% kindertranen.
Ik heb geeneens een tvquote:Op woensdag 4 juni 2014 20:08 schreef ChocoFan het volgende:
Weet nu ook weer waarom ik geen tv kijk
Kut reclames
Ik wel maar is in bezit van de kinderenquote:
Niet gehoord wel gelezenquote:Op woensdag 4 juni 2014 20:15 schreef Gizmogirl28 het volgende:
wat was isa goed vandaag zeg [ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:15 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[ link | afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:15 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[ link | afbeelding ]
dankjequote:Op woensdag 4 juni 2014 20:15 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[ link | afbeelding ]
ik moet wat maken nog voor guusquote:Op woensdag 4 juni 2014 20:16 schreef Joezi het volgende:
Zal ik eens opbiechten dat ik nooit wat oranje's heb aangedaan, zelfs niet op een plein.. Finale uitgezonderd.
Ja ze kan wel zingen maar het genre kan ik niet zo goed tegenquote:Op woensdag 4 juni 2014 20:16 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik kreeg er kippenvel van en tranen in de ogen. [ link | afbeelding ]
dat heb ik neit zo snel.
Ik was in Athene toen Griekenland ek wonquote:Op woensdag 4 juni 2014 20:16 schreef Joezi het volgende:
Zal ik eens opbiechten dat ik nooit wat oranje's heb aangedaan, zelfs niet op een plein.. Finale uitgezonderd.
quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja ze kan wel zingen maar het genre kan ik niet zo goed tegen
ik ook neit maar dit is echt mooi.quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja ze kan wel zingen maar het genre kan ik niet zo goed tegen
quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hebben jullie ineens een vage smiley tik gekregen![]()
Ik weet niet of deze mag:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
van mij mag het nu nog een goede spoiler ervan makenquote:Op woensdag 4 juni 2014 20:20 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik weet niet of deze mag:
[spoiler[ link | afbeelding ]][/spoiler]
quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:20 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik weet niet of deze mag:
[spoiler[ link | afbeelding ]][/spoiler]
Spreken jullie nu ook af wie welke plaatst zodat er geen dubbele verschijnen hierquote:Op woensdag 4 juni 2014 20:20 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
ah, je hebt het gevonden [ link | afbeelding ]
Lol, had iets verkeerds gedaan ...quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
van mij mag het nu nog een goede spoiler ervan maken
er is keuze genoeg. er zitten echt grappige tussenquote:Op woensdag 4 juni 2014 20:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Spreken jullie nu ook af wie welke plaatst zodat er geen dubbele verschijnen hier
Ja er komen af en toe grappige voorbijquote:Op woensdag 4 juni 2014 20:23 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
er is keuze genoeg. er zitten echt grappige tussen [ link | afbeelding ]
quote:
Ik weet nog niet of ik ga kijken, had de stream aan maar al die schuimpjes en reclames:Xquote:
He he, eindelijk.quote:
It's alivequote:
Rand van het kratje en dan een mep geven.quote:
Ik slaap de laatste drie weken al zo kut, dat ik wel wat beters te doen heb dan de Utopia slowchat bij te houden.quote:
had ik niet maar met een beetje gekloot is het geluktquote:Op woensdag 4 juni 2014 20:34 schreef Voxs het volgende:
[..]
Rand van het kratje en dan een mep geven.
proostquote:Op woensdag 4 juni 2014 20:37 schreef isax het volgende:
[..]
had ik niet maar met een beetje gekloot is het gelukt
Gewoon uit een pakje.quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:37 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
hoeveel flessen wijn bij-/erdoorheen ?
ai dat is maar half zo lekker.quote:
Oh mijn kaasboer is weg. Die maakte de lekkerste.quote:
KIRSCH! moet erin. KIRSCH!!!quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:38 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
zonder goedkope witte wijn om het aan te maken?
quote:
en nootmuskaatquote:Op woensdag 4 juni 2014 20:40 schreef Voxs het volgende:
[..]en witte wijn, met knoflook de pan inwrijven
Kan ik me iets bij voorstellen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:35 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik slaap de laatste drie weken al zo kut, dat ik wel wat beters te doen heb dan de Utopia slowchat bij te houden.
Goed zo. Geniet er maar van.quote:
Pakje nepkaas zonder wijn in een pan opwarmen zou mij ook strontchagerijing maken.quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:43 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
lekker kaasfondeu en dan sjaggie zijn.![]()
waarom
eetsmakelijk in elke geval [ link | afbeelding ]
Giggs is de Roger Milla van Wales,jammergenoeg wist Wales zich nooit te plaatsen vw sterke tegenstanders in de kwalificaties.quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:48 schreef Baconbus het volgende:
Giggs is een leuke voetballer, zolang hij niet in de buurt van je vrouw komt.
Ik snap hetquote:Op woensdag 4 juni 2014 20:50 schreef isax het volgende:
[..]
zou me ook echt een eenzame alcoholist voelen als ik dat dee
Hij kan net zo goed voetballen als hoe slecht hij met familie om gaat.quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:50 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Giggs is de Roger Milla van Wales,jammergenoeg wist Wales zich nooit te plaatsen vw sterke tegenstanders in de kwalificaties.
quote:
dat is het nadeel van voetbal.quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:53 schreef Gizmogirl28 het volgende:
niet veel aan de wedstrijd tot op het heden, een beetje meer actie mag wel om mij. [ link | afbeelding ]
jaa idd.quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:54 schreef isax het volgende:
[..]
dat is het nadeel van voetbal.
kan soms zo langdradig zijn.
Likken als lassie smileyquote:Op woensdag 4 juni 2014 20:56 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
jaa idd.
kom op met de actie
maak me gek [ link | afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:58 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Zolang het hygienisch verantwoord is ben ik niet tegen likken.
Ik hou me al een paar dagen in, vind het knap van mezelf hoorquote:Op woensdag 4 juni 2014 20:59 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
moet je gelijk weer doordenken [ link | afbeelding ]
kaasfondue battle!quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee. Bier. Kaasfondue met bier er in is heerlijk.
Heeft puur te maken met de kazen die je er in stopt.quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee. Bier. Kaasfondue met bier er in is heerlijk.
Serieus, nee gemist natuurlijk heb die streams uitgezet want ik praatte te hard mee volgens de kinderen en ik liep achter dus was irritant blah blah blah, gelijk de lol ervan afquote:Op woensdag 4 juni 2014 21:02 schreef Gizmogirl28 het volgende:
choco zag je die voetballer zijn broek naar beneden trekken of heb je dat gemist?
quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Serieus, nee gemist natuurlijk heb die streams uitgezet want ik praatte te hard mee volgens de kinderen en ik liep achter dus was irritant blah blah blah, gelijk de lol ervan af
tjonge jonguh, word je op je wenken bediend en dan mis je hetquote:Op woensdag 4 juni 2014 21:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Serieus, nee gemist natuurlijk heb die streams uitgezet want ik praatte te hard mee volgens de kinderen en ik liep achter dus was irritant blah blah blah, gelijk de lol ervan af
Ja echt he, zoals ik ze al uitlegde, ik ben opgevoed met voetbal dus als ik kijk word ik een ventquote:
Godverquote:Op woensdag 4 juni 2014 21:05 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
tjonge jonguh, word je op je wenken bediend en dan mis je het [ link | afbeelding ]
Niet als je er genoeg bier in stopt. Meer bier!quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:03 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Heeft puur te maken met de kazen die je er in stopt.
(live) Voetbal streamen is sowieso not done als er meerdere mensen in je huis ronddwalen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Je kijkt serieus voetbal via de streams?quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
biersoep.quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Niet als je er genoeg bier in stopt. Meer bier!
heb jij ze gemaakt?quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik had een cent per gebruik van die smiley moeten vragen. Damn.
5 minuten jaquote:Op woensdag 4 juni 2014 21:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je kijkt serieus voetbal via de streams?
Ben ik dus ook achterquote:Op woensdag 4 juni 2014 21:06 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
(live) Voetbal streamen is sowieso not done als er meerdere mensen in je huis ronddwalen.
quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik had een cent per gebruik van die smiley moeten vragen. Damn.
Idd, als je in een vriendschappelijk duel tegen Wales het doel niet weet te treffen, heb je nog minder op een WK te zoeken, dan dat de verwachtingen al zijn.quote:
Ik vind het WK leuk. En ze hebben gescoord. Ik heb gewoon een kutbui vandaag. Zonder aanwijsbare reden, dat is nog kutter.quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Idd, als je in een vriendachappelijk duel tegen Wales het doel niet weet te treffen, heb je nog minder op een WK te zoeken, dan dat de verwachtingen al zijn.
Het WK is nog niet begonnen, dus dat kan wel een aanwijsbare reden zijn.quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vind het WK leuk. En ze hebben gescoord. Ik heb gewoon een kutbui vandaag. Zonder aanwijsbare reden, dat is nog kutter.
Gewoon niet naar supermarkten gaanquote:Op woensdag 4 juni 2014 21:16 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik word juist chagerijnig van het wk omdat er geen supermarkt is waar je in kunt zonder je koters mmoet ontlopen die wuppie of flippo achtoge dingen aan het bietsen zijn.
ik geef altijd die prul dingetjes aan lieve kindjes die niet vragen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:16 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik word juist chagerijnig van het wk omdat er geen supermarkt is waar je in kunt zonder je koters moet ontlopen die wuppie of flippo achtige dingen aan het bietsen zijn.
Ik heb wel eten ed nodig.quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:17 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Gewoon niet naar supermarkten gaan
First World Problems.quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:16 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik word juist chagerijnig van het wk omdat er geen supermarkt is waar je in kunt zonder je koters moet ontlopen die wuppie of flippo achtige dingen aan het bietsen zijn.
ja werkelijk, het is bijna ellebogen werk om de winkel uit te komen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:16 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
aaahh ook wel schattig eigenlijkquote:Op woensdag 4 juni 2014 21:17 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
ze hebben beide een bot, 1 is meer afgekloven dan de andere en nu willen ze beide dat afgekloven bot hebben. grom grom grom. [ link | afbeelding ]
Ikke ookquote:Op woensdag 4 juni 2014 21:17 schreef isax het volgende:
[..]
ik geef altijd die prul dingetjes aan lieve kindjes die niet vragen.
Ik neem ze niet eens aan bij de kassa,maar dan nog irriteert het me, neem je koters dan niet mee naar de supermarkt om ze achter een noodzakelijk geplaatst dranghek te zetten.quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:17 schreef isax het volgende:
[..]
ik geef altijd die prul dingetjes aan lieve kindjes die niet vragen.
Ik doe meequote:Op woensdag 4 juni 2014 21:19 schreef BoonDockSaint het volgende:
Brandende wuppies gooien naar kutkinderen![]()
quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:19 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
hij geeft ook nog een knipoog aan het einde.
Kwam vorige week bij de Bas en daar hadden ze ook ineens dingetjesquote:
timingquote:Op woensdag 4 juni 2014 21:20 schreef Voxs het volgende:
[..]Ik kwam hem net tegen toen jij je opmerking maakte over honden die kleuters zijn
Nee als ze door blijven gaan is het irritantquote:Op woensdag 4 juni 2014 21:20 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
niet als het de hele tijd doorgaat![]()
de kleinste kan op een gegeven moment errug fel zijn
tuurlijk. vraag maar aan de reclamen mannetjes.quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:21 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
De straatkindjes die die wuppie- en flippo achtige dingen in elkaar moeten zetten ook?
quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee als ze door blijven gaan is het irritant![]()
En zeker als ze ruzie gaan maken
Klopt bij honden moet je er tussen springen danquote:Op woensdag 4 juni 2014 21:22 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]kenne we er weer tussen springen.
moh meestal luisteren ze wel met een waarschuwing gelukkig.quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt bij honden moet je er tussen springen dan![]()
Toestand
Netjes afgericht dus, dat scheelt weer danquote:Op woensdag 4 juni 2014 21:25 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
moh meestal luisteren ze wel met een waarschuwing gelukkig.
ze weten dat als ze veel te ver gaan dat ze mogen afkoelen in de douche in het donker.
of van dat zuur. meteen resultaat.quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:25 schreef BoonDockSaint het volgende:
Die wuppies of whatever dippen in zwaar vergif zoals benzeen ofzo![]()
die meid moet ook ergens zichzelf in verbeteren. dan maar in het verneuken van liedjes. rehab is ook wel voor amateurs moet ik zeggen.quote:
Mijn eerste lach vanavond.quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:36 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ze moeten ook alles van ons afpakken.
quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:39 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
het begin ie er goooo liesje gooooooo [ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
Nah laatste jaren is ie niet best.. Je moet kiezen tussen Sneijder of VDVquote:Op woensdag 4 juni 2014 21:47 schreef Baconbus het volgende:
[..]
VDV is onze beste speler, samen met Robben en Sneijderinho.
Het zijn verschillende spelers. Ik vind dat VDV de beste voetbalintelligentie heeft.quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:50 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nah laatste jaren is ie niet best.. Je moet kiezen tussen Sneijder of VDV
quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:56 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Iam the Lizzard king i can do anything
Ik citeerde een uitspraak van Jim Morrisonquote:
quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:59 schreef isax het volgende:
en toen stond er een met een toeter op straat rond te zwaaie
ow, ha! nu je het zegt herken ik het.quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:59 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik citeerde een uitspraak van Jim Morrison
Ja was ook een beetje dood.. Was heeeeeel erg druk met andere dingen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 22:04 schreef Joezi het volgende:
[..]
Was helemaal vergeten dat je nog leefde, maar je kwam weer eens op beeld.
Dorpje geplunderd?quote:Op woensdag 4 juni 2014 22:05 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja was ook een beetje dood.. Was heeeeeel erg druk met andere dingen.
quote:Op woensdag 4 juni 2014 22:17 schreef Braindead2000 het volgende:
![]()
![]()
Ik hoorde net Koetjebeloft van Lotte.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Hij had toch ook een nummer live met jimi hendrix, staat niet meer op youtubequote:Op woensdag 4 juni 2014 21:59 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik citeerde een uitspraak van Jim Morrison
Verschrikkelijk he, haar stem maar vooral haar ego. Hoe durft ze dat gejank de ether in te slingeren.quote:
Geen idee, is redelijk saai hier vandaagquote:Op woensdag 4 juni 2014 22:25 schreef Braindead2000 het volgende:
Waar is iedereen? Is het voetbal zo spannend of de COS?
zometeen krijg ik koppijnquote:Op woensdag 4 juni 2014 22:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh ja dat kan ja![]()
Zolang je het maar naar je zin heb toch
Het is duidelijk dat je midden in een identiteitscrisis zit. Geeft niks hoorquote:Op woensdag 4 juni 2014 22:28 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Slaven bevrijden, tête-à-tête met Daario, u kent het wel...
Hoofdpijn is minder hoorquote:Op woensdag 4 juni 2014 22:29 schreef isax het volgende:
[..]
zometeen krijg ik koppijn![]()
is zeg maar kater zonder dronken te zijn soms.
isa komt zoquote:Op woensdag 4 juni 2014 22:33 schreef ChocoFan het volgende:
omg zet mijn streams weer aan en hoor het valse gezang van lotte
quote:Op woensdag 4 juni 2014 22:37 schreef ChocoFan het volgende:
nee nee ik wil het niet horen. zucht geluid maar weer uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |