je kan er meestal budweiser, amstel light, heineken en stella krijgen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Das niet zo gek want dat is een Belgisch pils.
Als er light achter staat is het sop.quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:52 schreef isax het volgende:
[..]
je kan er meestal budweiser, amstel light, heineken en stella krijgen.
ik wilde weten wat amstel light was. niet lekker.
ik snap niet wat het light gedeelte inhoudt.quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als er light achter staat is het sop.
.ooh gadver! Vieze zoete meukquote:
Heb echt de ballen verstand van bier, vind het wel interesant allemaal maar ik vind het te bitterquote:
Dat is een optimistische schatting.quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:54 schreef isax het volgende:
[..]
ik snap niet wat het light gedeelte inhoudt.
dat het 50% bier is en 50% water?
20/70?quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat is een optimistische schatting.
quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
20% bier, 70% water, 10% kindertranen.
Ik heb geeneens een tvquote:Op woensdag 4 juni 2014 20:08 schreef ChocoFan het volgende:
Weet nu ook weer waarom ik geen tv kijk
Kut reclames
Ik wel maar is in bezit van de kinderenquote:
Niet gehoord wel gelezenquote:Op woensdag 4 juni 2014 20:15 schreef Gizmogirl28 het volgende:
wat was isa goed vandaag zeg [ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:15 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[ link | afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:15 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[ link | afbeelding ]
dankjequote:Op woensdag 4 juni 2014 20:15 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[ link | afbeelding ]
ik moet wat maken nog voor guusquote:Op woensdag 4 juni 2014 20:16 schreef Joezi het volgende:
Zal ik eens opbiechten dat ik nooit wat oranje's heb aangedaan, zelfs niet op een plein.. Finale uitgezonderd.
Ja ze kan wel zingen maar het genre kan ik niet zo goed tegenquote:Op woensdag 4 juni 2014 20:16 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik kreeg er kippenvel van en tranen in de ogen. [ link | afbeelding ]
dat heb ik neit zo snel.
Ik was in Athene toen Griekenland ek wonquote:Op woensdag 4 juni 2014 20:16 schreef Joezi het volgende:
Zal ik eens opbiechten dat ik nooit wat oranje's heb aangedaan, zelfs niet op een plein.. Finale uitgezonderd.
quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja ze kan wel zingen maar het genre kan ik niet zo goed tegen
ik ook neit maar dit is echt mooi.quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja ze kan wel zingen maar het genre kan ik niet zo goed tegen
quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hebben jullie ineens een vage smiley tik gekregen![]()
Ik weet niet of deze mag:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
van mij mag het nu nog een goede spoiler ervan makenquote:Op woensdag 4 juni 2014 20:20 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik weet niet of deze mag:
[spoiler[ link | afbeelding ]][/spoiler]
quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:20 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik weet niet of deze mag:
[spoiler[ link | afbeelding ]][/spoiler]
Spreken jullie nu ook af wie welke plaatst zodat er geen dubbele verschijnen hierquote:Op woensdag 4 juni 2014 20:20 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
ah, je hebt het gevonden [ link | afbeelding ]
Lol, had iets verkeerds gedaan ...quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
van mij mag het nu nog een goede spoiler ervan maken
er is keuze genoeg. er zitten echt grappige tussenquote:Op woensdag 4 juni 2014 20:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Spreken jullie nu ook af wie welke plaatst zodat er geen dubbele verschijnen hier
Ja er komen af en toe grappige voorbijquote:Op woensdag 4 juni 2014 20:23 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
er is keuze genoeg. er zitten echt grappige tussen [ link | afbeelding ]
quote:
Ik weet nog niet of ik ga kijken, had de stream aan maar al die schuimpjes en reclames:Xquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |