abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 15 juni 2014 @ 15:39:40 #51
428714 ikeahotdog
Nu ook op Blueray en dvd
pi_141111273
geef hem gewoon een kans, maandje ofzo :Y

Daarna kun je het met zekerheid afsluiten of doorgaan.

nu is het een beetje lame om je soulmate te ditchen voor een collega :')
Aids is een keuze
pi_141111527
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 00:11 schreef ijsblokje95 het volgende:
<Update>

Ik heb hem het verteld, en hij was echt heel erg verdrietig..
Gewoon eigenlijk kut omdat ik de oorzaak ben, en ik voel me daarom heeel schuldig,..
Gisteren wel naar de bios geweest en nog wat gaan drinken met de ander.
Dat was wel echt een hele leuke, mooie gezellige avond...

Maarja.. hmm.. Ik weet niet wat ik met die andere jongen moet doen.. Ik wil hem zo graag troosten..
Maar misschien ben ik de verkeerde persoon om dat te doen?
“The wounds of love can only be healed by the one who made them.”
pi_141192718
Iemand een soulmate noemen en dan zo hard kapot maken. Klinkt meer alsof die leuk was voor de gezelligheid tot je eerste vriendje langskwam. Hopelijk ben je echt trots op jezelf.

In het echt ontmoeten en leuke dingen doen in het echt had je al door moeten hebben dat die je leuk vond en gewoon nee toe al moeten zeggen. Anders zat je nu niet in deze positie.

[ Bericht 44% gewijzigd door Vreemdegast op 17-06-2014 11:03:57 ]
pi_141192941
Haha mooi werk TS. Weer een lafhartig mannenhartje vertrapt. Love it. Goed topic.
pi_141198101
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juni 2014 19:06 schreef Brummetje2.0 het volgende:

[..]

Soulmates kun je op vrijwel elke leeftijd ontmoeten.

En wat veel mensen niet weten is dat je ook soulmates kan zijn als de ene 8 en de ander 61 is, bij wijze van. Het gaat namelijk niet om een relatie, het is je tweelingziel.
Godverdomme, wat een tenenkrommend gewauwel. :')
pi_141198145
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2014 15:39 schreef ikeahotdog het volgende:
geef hem gewoon een kans, maandje ofzo :Y

Daarna kun je het met zekerheid afsluiten of doorgaan.

nu is het een beetje lame om je soulmate te ditchen voor een collega :')
Onzin. Als ze niks voor hem voelt moet ze het niet doen. 'Even aankijken' gaat daar niks aan veranderen in positief opzicht, om nog maar niet te beginnen over de valse hoop die ze haar beste vriend daarmee geeft.
pi_141200917
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 13:44 schreef Rodawa het volgende:

[..]

Onzin. Als ze niks voor hem voelt moet ze het niet doen. 'Even aankijken' gaat daar niks aan veranderen in positief opzicht, om nog maar niet te beginnen over de valse hoop die ze haar beste vriend daarmee geeft.
Heeft ze helaas al maandenlang lopen doen XD.
  maandag 23 juni 2014 @ 16:10:06 #58
379505 LordMarshal
Get now what!
pi_141453309
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 08:04 schreef sitting_elfling het volgende:
Soulmates bestaan niet.
Leg uit?
Gedane zaken nemen geen keer.
pi_141455590
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 16:10 schreef LordMarshal het volgende:

[..]

Leg uit?
Omdat het onrealistische verwachtingen schept wanneer je zegt: "Ik wacht op mijn soulmate". Die zul je namelijk niet vinden. Ze bestaan niet.

En stel je eens voor dat ze wel bestaan.

Je komt uit NL, en van de 6 biljoen mensen vindt je een vriendin, 50 km van je vandaan. Van alles en iedereen op deze planeet! En dat is je soulmate? Kom nou zeg.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_141487318
Zeg gewoon dat je vrienden bent en klaar. Als je hem niet interessant vind is het een beetje useless om een relatie met hem aan te gaan om hem niet te kwetsen.
Ik ben een sukkel voor de liefde, koning in de discotheek
pi_141488288
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 19:09 schreef P8 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind dat friendzone gelul vaak zo triest. Mensen zijn nou eenmaal niet altijd fysiek tot elkaar aangetrokken, of ze nou op vriendschappelijk gebied wel of niet goed met elkaar op kunnen schieten.

Alsof vrouwen bewust de keuze maken om mannen in de friendzone te flikkeren, je moet het er wel op kunnen.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_141488522
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 14:02 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Ik vind dat friendzone gelul vaak zo triest. Mensen zijn nou eenmaal niet altijd fysiek tot elkaar aangetrokken, of ze nou op vriendschappelijk gebied wel of niet goed met elkaar op kunnen schieten.

Alsof vrouwen bewust de keuze maken om mannen in de friendzone te flikkeren, je moet het er wel op kunnen.
Ze maken wel bewust de keuze om gasten aan het lijntje te houden en de indruk te wekken dat er "meer" kan gaan gebeuren om aandacht en/of geld en/of vriendendiensten van hun soulmate te krijgen. Dat is waarom die friendzone fucked up is.
pi_141488689
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 14:09 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Ze maken wel bewust de keuze om gasten aan het lijntje te houden en de indruk te wekken dat er "meer" kan gaan gebeuren om aandacht en/of geld en/of vriendendiensten van hun soulmate te krijgen. Dat is waarom die friendzone fucked up is.
Of je hebt zelf teveel verwachtigen (mannen zijn vaak niet heel erg goed in het oppikken van subtiele signalen :') ), of er ontstaat soms geen relatie etc. Overkomt vrouwen ook gewoon hoor, het is niet alsof je ergens 'recht' op hebt ofzo als je een keer een leuke tijd hebt met iemand of op vrienschappelijk gebied goed kan opschieten met een persoon.
pi_141489029
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 14:13 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Of je hebt zelf teveel verwachtigen (mannen zijn vaak niet heel erg goed in het oppikken van subtiele signalen :') ), of er ontstaat soms geen relatie etc. Overkomt vrouwen ook gewoon hoor, het is niet alsof je ergens 'recht' op hebt ofzo als je een keer een leuke tijd hebt met iemand of op vrienschappelijk gebied goed kan opschieten met een persoon.
Want subtiele signalen zijn zoveel effectiever dan het gewoon communiceren als een volwassene, je weet wel met woorden en met een heldere boodschap.
Die verwachtingen worden vaak gemaakt doordat de dame in kwestie gemixte signalen afgeeft en nooit duidelijk is in wat ze wil, maar uiteraard ligt dat ook aan de kerels niet waar.
pi_141489149
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 14:24 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Want subtiele signalen zijn zoveel effectiever dan het gewoon communiceren als een volwassene, je weet wel met woorden en met een heldere boodschap.
Die verwachtingen worden vaak gemaakt doordat de dame in kwestie gemixte signalen afgeeft en nooit duidelijk is in wat ze wil, maar uiteraard ligt dat ook aan de kerels niet waar.
Best een zwaar leven zo als misantroop, of niet? Ik weet alweer wie jij bent... jij bent die gast die fysiek geweld tegen vrouwen bij overspel goed keurt.
pi_141489197
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 14:27 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Best een zwaar leven zo als misantroop, of niet? Ik weet alweer wie jij bent... jij bent die gast die geweld tegen vrouwen goed keurt.
Knappe ad hominem! Heb je die helemaal zelf bedacht of had je hulp van je moeder?
pi_141489227
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 14:28 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Knappe ad hominem! Heb je die helemaal zelf bedacht of had je hulp van je moeder?
Heb ik gelijk of niet?
pi_141489291
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 14:29 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Heb ik gelijk of niet?
Overduidelijk niet als je met zo'n zwaktebod aankomt en probeert op de man te spelen. But do carry on, ik vind je vermakelijk. :')
pi_141489316
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 14:31 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Overduidelijk niet als je met zo'n zwaktebod aankomt en probeert op de man te spelen. But do carry on, ik vind je vermakelijk. :')
Yup, just as I thought. Ik weet het alweer. Je spoort niet :W
pi_141490187
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 14:31 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Yup, just as I thought. Ik weet het alweer. Je spoort niet :W
Waaruit maak jij op dat TerryStone niet spoort?
Extremistisch gematigd.
pi_141490305
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 14:56 schreef P8 het volgende:

[..]

Waaruit maak jij op dat TerryStone niet spoort?
Omdat ik me aan gesprek uit het verleden met hem herinnerer waaruit blijkt dat hij een misantrope TRP'er is die voor fysiek geweld tegen vrouwen is, als een reactie op vreemdgaan. Lees dit maar op je gemakje door, dan snap je wel wat ik bedoel:

R&P / Bedreigd in relatie. Nog toekomst?
pi_141490795
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 15:01 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Omdat ik me aan gesprek uit het verleden met hem herinnerer waaruit blijkt dat hij een misantrope TRP'er is die voor fysiek geweld tegen vrouwen is, als een reactie op vreemdgaan. Lees dit maar op je gemakje door, dan snap je wel wat ik bedoel:

R&P / Bedreigd in relatie. Nog toekomst?
Volgens mij heb ik het nergens goedgekeurd maar gesteld dat het niet zo vreemd is, maar idioten zoals jij lezen alleen wat ze willen lezen.

quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 16:49 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Ten eerste heeft hij geen fysiek geweld gebruikt maar voelde zij zich bedreigd en ten tweede zijn er zat situaties denkbaar waarin een vrouw zover gaat in haar treiteringen dat fysiek geweld niet zo vreemd is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')