“The wounds of love can only be healed by the one who made them.”quote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:11 schreef ijsblokje95 het volgende:
<Update>
Ik heb hem het verteld, en hij was echt heel erg verdrietig..
Gewoon eigenlijk kut omdat ik de oorzaak ben, en ik voel me daarom heeel schuldig,..
Gisteren wel naar de bios geweest en nog wat gaan drinken met de ander.
Dat was wel echt een hele leuke, mooie gezellige avond...
Maarja.. hmm.. Ik weet niet wat ik met die andere jongen moet doen.. Ik wil hem zo graag troosten..
Maar misschien ben ik de verkeerde persoon om dat te doen?
Godverdomme, wat een tenenkrommend gewauwel.quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:06 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Soulmates kun je op vrijwel elke leeftijd ontmoeten.
En wat veel mensen niet weten is dat je ook soulmates kan zijn als de ene 8 en de ander 61 is, bij wijze van. Het gaat namelijk niet om een relatie, het is je tweelingziel.
Onzin. Als ze niks voor hem voelt moet ze het niet doen. 'Even aankijken' gaat daar niks aan veranderen in positief opzicht, om nog maar niet te beginnen over de valse hoop die ze haar beste vriend daarmee geeft.quote:Op zondag 15 juni 2014 15:39 schreef ikeahotdog het volgende:
geef hem gewoon een kans, maandje ofzo
Daarna kun je het met zekerheid afsluiten of doorgaan.
nu is het een beetje lame om je soulmate te ditchen voor een collega
Heeft ze helaas al maandenlang lopen doen XD.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:44 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Onzin. Als ze niks voor hem voelt moet ze het niet doen. 'Even aankijken' gaat daar niks aan veranderen in positief opzicht, om nog maar niet te beginnen over de valse hoop die ze haar beste vriend daarmee geeft.
Omdat het onrealistische verwachtingen schept wanneer je zegt: "Ik wacht op mijn soulmate". Die zul je namelijk niet vinden. Ze bestaan niet.quote:
Ik vind dat friendzone gelul vaak zo triest. Mensen zijn nou eenmaal niet altijd fysiek tot elkaar aangetrokken, of ze nou op vriendschappelijk gebied wel of niet goed met elkaar op kunnen schieten.quote:
Ze maken wel bewust de keuze om gasten aan het lijntje te houden en de indruk te wekken dat er "meer" kan gaan gebeuren om aandacht en/of geld en/of vriendendiensten van hun soulmate te krijgen. Dat is waarom die friendzone fucked up is.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:02 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ik vind dat friendzone gelul vaak zo triest. Mensen zijn nou eenmaal niet altijd fysiek tot elkaar aangetrokken, of ze nou op vriendschappelijk gebied wel of niet goed met elkaar op kunnen schieten.
Alsof vrouwen bewust de keuze maken om mannen in de friendzone te flikkeren, je moet het er wel op kunnen.
Of je hebt zelf teveel verwachtigen (mannen zijn vaak niet heel erg goed in het oppikken van subtiele signalenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:09 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Ze maken wel bewust de keuze om gasten aan het lijntje te houden en de indruk te wekken dat er "meer" kan gaan gebeuren om aandacht en/of geld en/of vriendendiensten van hun soulmate te krijgen. Dat is waarom die friendzone fucked up is.
Want subtiele signalen zijn zoveel effectiever dan het gewoon communiceren als een volwassene, je weet wel met woorden en met een heldere boodschap.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:13 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Of je hebt zelf teveel verwachtigen (mannen zijn vaak niet heel erg goed in het oppikken van subtiele signalen), of er ontstaat soms geen relatie etc. Overkomt vrouwen ook gewoon hoor, het is niet alsof je ergens 'recht' op hebt ofzo als je een keer een leuke tijd hebt met iemand of op vrienschappelijk gebied goed kan opschieten met een persoon.
Best een zwaar leven zo als misantroop, of niet? Ik weet alweer wie jij bent... jij bent die gast die fysiek geweld tegen vrouwen bij overspel goed keurt.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:24 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Want subtiele signalen zijn zoveel effectiever dan het gewoon communiceren als een volwassene, je weet wel met woorden en met een heldere boodschap.
Die verwachtingen worden vaak gemaakt doordat de dame in kwestie gemixte signalen afgeeft en nooit duidelijk is in wat ze wil, maar uiteraard ligt dat ook aan de kerels niet waar.
Knappe ad hominem! Heb je die helemaal zelf bedacht of had je hulp van je moeder?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:27 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Best een zwaar leven zo als misantroop, of niet? Ik weet alweer wie jij bent... jij bent die gast die geweld tegen vrouwen goed keurt.
Heb ik gelijk of niet?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:28 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Knappe ad hominem! Heb je die helemaal zelf bedacht of had je hulp van je moeder?
Overduidelijk niet als je met zo'n zwaktebod aankomt en probeert op de man te spelen. But do carry on, ik vind je vermakelijk.quote:
Yup, just as I thought. Ik weet het alweer. Je spoort nietquote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:31 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Overduidelijk niet als je met zo'n zwaktebod aankomt en probeert op de man te spelen. But do carry on, ik vind je vermakelijk.
Waaruit maak jij op dat TerryStone niet spoort?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:31 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Yup, just as I thought. Ik weet het alweer. Je spoort niet
Omdat ik me aan gesprek uit het verleden met hem herinnerer waaruit blijkt dat hij een misantrope TRP'er is die voor fysiek geweld tegen vrouwen is, als een reactie op vreemdgaan. Lees dit maar op je gemakje door, dan snap je wel wat ik bedoel:quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:56 schreef P8 het volgende:
[..]
Waaruit maak jij op dat TerryStone niet spoort?
Volgens mij heb ik het nergens goedgekeurd maar gesteld dat het niet zo vreemd is, maar idioten zoals jij lezen alleen wat ze willen lezen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:01 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Omdat ik me aan gesprek uit het verleden met hem herinnerer waaruit blijkt dat hij een misantrope TRP'er is die voor fysiek geweld tegen vrouwen is, als een reactie op vreemdgaan. Lees dit maar op je gemakje door, dan snap je wel wat ik bedoel:
R&P / Bedreigd in relatie. Nog toekomst?
quote:Op donderdag 6 juni 2013 16:49 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Ten eerste heeft hij geen fysiek geweld gebruikt maar voelde zij zich bedreigd en ten tweede zijn er zat situaties denkbaar waarin een vrouw zover gaat in haar treiteringen dat fysiek geweld niet zo vreemd is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |