Dikke pech voor hem dan, je voelt je niet lichamelijk tot hem aangetrokken dus een relatie tussen jullie zou toch nooit wat worden.quote:Op woensdag 4 juni 2014 18:56 schreef ijsblokje95 het volgende:
Nu moet ik kiezen tussen twee jongens, en ik heb er totaal geen zin in. Want m'n soulmate zei dat als ik voor die andere jongen kies, hij dus altijd zich tweede keus zou voelen en we hoogstens nog vrienden zouden kunnen blijven. ...
Soulmates kun je op vrijwel elke leeftijd ontmoeten.quote:
Dit is toch precies wat je wil?quote:Op woensdag 4 juni 2014 18:56 schreef ijsblokje95 het volgende:
Want m'n soulmate zei dat als ik voor die andere jongen kies, hij dus altijd zich tweede keus zou voelen en we hoogstens nog vrienden zouden kunnen blijven. ...
Jij gelooft er niet in, dat mag. Ik wel. Dat mag ook.quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:07 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Tweelingziel, wat is dat nou weer voor gewauwel?
Ik grinniktequote:[b]Op woensdag 4 juni 2014 18:56 schreef ijsblokje95 het volgende:[/
Ik hou van hem, alsof ik al 10 jaar getrouwd met hem ben, maar ik ben niet verliefd
Jep en daar zouden we allemaal medelijden mee moeten hebben natuurlijk.quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:49 schreef Zweetneus het volgende:
Die gozer die jij leuk vind, zou dat nou echt de man van je dromen zijn? Misschien is dat wel gewoon een momentopname en is die over 3 maanden ook niet meer spannend.
Inderdaad.quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:07 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Tweelingziel, wat is dat nou weer voor gewauwel?
Is net zo realistisch als "echt verliefd zijn" op je 14equote:
Het is hard maar je kunt niet alles hebben. Je gevoel zegt dat je een relatie met die andere kerel wil. Dus volg je gevoel, dat zou mijn advies zijn.quote:Op woensdag 4 juni 2014 18:56 schreef ijsblokje95 het volgende:
Ik weet dat ik zelf een keuze moet maken, maar toch moet ik dit even allemaal kwijt. Ik wil graag weten hoe mensen er over denken.
Ja zo kun je alles wel kapot beredeneren, op dit moment is hij iig wel wat TS wil dus zou ze gewoon voor hem moeten gaan.quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:49 schreef Zweetneus het volgende:
Die gozer die jij leuk vind, zou dat nou echt de man van je dromen zijn? Misschien is dat wel gewoon een momentopname en is die over 3 maanden ook niet meer spannend.
Als hij niet verliefd op jou zou zijn geweest en hoopte dat er meer in zou zitten, zou hij dan ook 12 uur op een dag met je praten?quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:02 schreef ijsblokje95 het volgende:
aha, na 5 jaar lang met iemand praten... soms wel 12 uur op een dag.... Het is zo, en het voelt zo. Ik kan anders de band niet omschrijven. Maar het woord is sowieso abstract.
quote:Op woensdag 4 juni 2014 18:56 schreef ijsblokje95 het volgende:
Het probleem is dat ik niks met hem wil. Ik hou van hem, alsof ik al 10 jaar getrouwd met hem ben, maar ik ben niet verliefd.
quote:
quote:
quote:95
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |