abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140714017
Hoiii !

Ik moet even mijn hart luchten! Allereerst, ben 18, en op dit moment single. Ik daar vrede mee. Ik heb super leuke mensen om mij heen en ik denk dat mensen in het algemeen te veel naar liefde op zoek zijn.

(...)
Ik besloot op m'n 13e gaan te gaan gamen. . Daar kon ik met mensen praten. En daar waren ook heel veel aardige mensen.
Ik had met een iemand een speciale connectie.
We hebben op msn wel eens dagen meer dan 12 uur achter elkaar gepraat. Ik was blij dat ik bij hem alles kwijt kon. We hadden precies dezelfde gedachten... echt ook heel eng soms.

Ik heb in september vorig jaar die jongen in het echt ontmoet. We praten echt nog steeds met elkaar hij is mijn soulmate. We zijn naar een pretpark geweest, vaker in de stad wat gegeten. We hebben het altijd leuk gehad. Nu heeft hij gezegd dat hij me heel erg leuk vind. En hij het liefste echte soulmates wil zijn.

Het probleem is dat ik niks met hem wil. Ik hou van hem, alsof ik al 10 jaar getrouwd met hem ben, maar ik ben niet verliefd. Hij voelt voor mij veel meer aan als een vriend. Het heeft niks speciaals meer. Geen spanning. Terwijl ik wel eigenlijk nu iemand anders leuk begin te vinden.. Een oud-collega van me... Super aardig en in mijn ogen best knap. Het is veel uitdagender. En ik wil eigenlijk hem eigenlijk veel meer zien... en hij vind mij ook leuk!

Nu moet ik kiezen tussen twee jongens, en ik heb er totaal geen zin in. Want m'n soulmate zei dat als ik voor die andere jongen kies, hij dus altijd zich tweede keus zou voelen en we hoogstens nog vrienden zouden kunnen blijven. ...

Zijn mijn gedachtes raar? Ik weet het even niet. Het liefste zou ik even willen ontsnappen aan de werkelijkheid. Ik weet niet wat ik moet doen. Ik zou best heel graag een relatie willen met die andere jongen. Maar dat kan niet. Op dit moment hou ik ze allebei aan het lijntje. En dit vind ik heel erg oneerlijk voor beiden.

Ik weet dat ik zelf een keuze moet maken, maar toch moet ik dit even allemaal kwijt. Ik wil graag weten hoe mensen er over denken. Misschien hebben ze het ook meegemaakt, of een beetje advies. Bedankt voor het lezen in ieder geval!

:-)

[ Bericht 13% gewijzigd door ijsblokje95 op 04-06-2014 19:26:45 ]
pi_140714130
Soulmate op 18e?
Geloof er niet in
pi_140714260
haha, na 5 jaar lang met iemand praten... soms wel 12 uur op een dag....
Het is zo, en het voelt zo. Ik kan anders de band niet omschrijven. Maar het woord is sowieso abstract.
  woensdag 4 juni 2014 @ 19:04:36 #4
104871 remlof
Europees federalist
pi_140714322
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 18:56 schreef ijsblokje95 het volgende:
Nu moet ik kiezen tussen twee jongens, en ik heb er totaal geen zin in. Want m'n soulmate zei dat als ik voor die andere jongen kies, hij dus altijd zich tweede keus zou voelen en we hoogstens nog vrienden zouden kunnen blijven. ...
Dikke pech voor hem dan, je voelt je niet lichamelijk tot hem aangetrokken dus een relatie tussen jullie zou toch nooit wat worden.

En dat 'soulmates' is ook maar relatief natuurlijk, als hij de ware tegenkomt ben je 'm ook kwijt als dikke vriend.
pi_140714355
Er valt toch helemaal niks te kiezen? Je ziet niks in die "soulmate" van je, dus dat zal sowieso niks worden, of het nu met die andere jongen wel of niet wat wordt.
  woensdag 4 juni 2014 @ 19:06:04 #6
427012 Brummetje2.0
Uw meest favoriete kutuser!
pi_140714378
quote:
7s.gif Op woensdag 4 juni 2014 18:59 schreef Angel-Joy het volgende:
Soulmate op 18e?
Geloof er niet in
Soulmates kun je op vrijwel elke leeftijd ontmoeten.

En wat veel mensen niet weten is dat je ook soulmates kan zijn als de ene 8 en de ander 61 is, bij wijze van. Het gaat namelijk niet om een relatie, het is je tweelingziel.
  woensdag 4 juni 2014 @ 19:07:39 #7
409815 spambot31
#deadprez4mod
pi_140714429
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juni 2014 19:06 schreef Brummetje2.0 het volgende:
het is je tweelingziel.
Tweelingziel, wat is dat nou weer voor gewauwel? _O-
pi_140714457
quote:
Want m'n soulmate zei dat als ik voor die andere jongen kies, hij dus altijd zich tweede keus zou voelen en we hoogstens nog vrienden zouden kunnen blijven. ...
Dit is toch precies wat je wil?

Ik quote: "Hij voelt voor mij veel meer aan als een vriend"
pi_140714511
Extremistisch gematigd.
  woensdag 4 juni 2014 @ 19:12:59 #10
427012 Brummetje2.0
Uw meest favoriete kutuser!
pi_140714639
quote:
15s.gif Op woensdag 4 juni 2014 19:07 schreef spambot31 het volgende:

[..]

Jij gelooft er niet in, dat mag. Ik wel. Dat mag ook.
pi_140714706
quote:
0s.gif [b]Op woensdag 4 juni 2014 18:56 schreef ijsblokje95 het volgende:[/

Ik hou van hem, alsof ik al 10 jaar getrouwd met hem ben, maar ik ben niet verliefd

Ik grinnikte :)
pi_140714713
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 19:09 schreef P8 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit dus.
pi_140715150
Ga nou maar voor de knul die jij leuk vindt, en stuur daardoor ook meteen het signaal naar die vriend dat hij een vriend is, maar niet meer dan dat. Kan die arme stakker meteen verder met zijn eigen liefdesleven.

Door de andere keuze te maken, hou je zowel hem als jezelf aan het lijntje, en dat is gewoon zielig. Dan probeer je een relatie die niet werkt, en kom je over enkele weken/maanden/jaren alsnog tot de originele conclusie en hetzelfde eindresultaat.
pi_140715380
Moet ik kiezen voor de jongen die ik leuk vindt of moet ik kiezen voor de jongen die ik aardig vindt maar die ik niet in mijn bed zou willen aantreffen?
Duidelijk toch.
Je begint geen relatie uit medelijden.
Kies dus de kerel die je daadwerkelijk leuk vindt.

Soms vraag ik me af hoe het komt dat er nog zo weinig aseksuelen zijn.
Daten met een vrouw wordt soms toch veels te vermoeiend.
Eigenlijk zouden mannen een lintje moeten verdienen, dat we het uithouden met dat vele gezeik van sommige vrouwen xD
pi_140715423
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 19:09 schreef P8 het volgende:
[ afbeelding ]
haha waarheid als een kokosnoot
pi_140716185
Die gozer die jij leuk vind, zou dat nou echt de man van je dromen zijn? Misschien is dat wel gewoon een momentopname en is die over 3 maanden ook niet meer spannend.
pi_140734203
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 19:49 schreef Zweetneus het volgende:
Die gozer die jij leuk vind, zou dat nou echt de man van je dromen zijn? Misschien is dat wel gewoon een momentopname en is die over 3 maanden ook niet meer spannend.
Jep en daar zouden we allemaal medelijden mee moeten hebben natuurlijk.
pi_140734208
quote:
15s.gif Op woensdag 4 juni 2014 19:07 schreef spambot31 het volgende:

[..]

Inderdaad. _O-
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_140734852
Soulmates bestaan niet.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  donderdag 5 juni 2014 @ 08:08:28 #20
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_140734889
De "Soulmate" omgang die je met hem hebt, komt voort uit zijn interesse in jou en is dus gebaseerd op iets wat er niet is van jouw kant. Je wilt dat er niets gaan veranderen, maar geloof me, tenzij er ooit iets verandert en je nooit een relatie neemt zodat hij hoop blijft houden, zal er hoe dan ook iets veranderen.

Ga het lekker proberen met die andere jongen, vertel je "soulmate"vooral niet te veel over die relatie behalve dat het een relatie is, want geloof me daar heeft hij geen zin in. En zie dan wel wat er van over blijft.

quote:
7s.gif Op woensdag 4 juni 2014 18:59 schreef Angel-Joy het volgende:
Soulmate op 18e?
Geloof er niet in
Is net zo realistisch als "echt verliefd zijn" op je 14e :P
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_140734965
Waarschijnlijk denken mensen na hun 20e niet meer in termen als soulmate.
  donderdag 5 juni 2014 @ 08:15:45 #22
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_140734973
quote:
Ik weet dat ik zelf een keuze moet maken, maar toch moet ik dit even allemaal kwijt. Ik wil graag weten hoe mensen er over denken.
Het is hard maar je kunt niet alles hebben. Je gevoel zegt dat je een relatie met die andere kerel wil. Dus volg je gevoel, dat zou mijn advies zijn.

Overigens, ik heb ook ooit zoiets gehad, maar na flink wat geklaag en ook wel wat jaloezie van de dames heb ik toch een relatie én een vriendschap kunnen behouden.
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
  donderdag 5 juni 2014 @ 08:18:16 #23
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_140735001
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 19:49 schreef Zweetneus het volgende:
Ja zo kun je alles wel kapot beredeneren, op dit moment is hij iig wel wat TS wil dus zou ze gewoon voor hem moeten gaan.

Dat de soulmate daar zijn conclusies uit trekt en niet achter TS aan blijft hobbelen lijkt me dat ook een goede zaak, kan hij ook wat van zijn liefdesleven maken.
  donderdag 5 juni 2014 @ 08:24:52 #24
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_140735060
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 19:02 schreef ijsblokje95 het volgende:
aha, na 5 jaar lang met iemand praten... soms wel 12 uur op een dag.... Het is zo, en het voelt zo. Ik kan anders de band niet omschrijven. Maar het woord is sowieso abstract.
Als hij niet verliefd op jou zou zijn geweest en hoopte dat er meer in zou zitten, zou hij dan ook 12 uur op een dag met je praten?

Ik denk persoonlijk van niet...
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_140735240
quote:
Het probleem is dat ik niks met hem wil. Ik hou van hem, alsof ik al 10 jaar getrouwd met hem ben, maar ik ben niet verliefd.
quote:
quote:
quote:
95
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: