Dag schatje, doe je voorzichtig vanavond?quote:Op woensdag 4 juni 2014 17:21 schreef Ang3l het volgende:
Later poeppie. Doe je pa de groeten van me!
Ik ga tapassen. Met een vrouw.quote:Op woensdag 4 juni 2014 17:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dag schatje, doe je voorzichtig vanavond?.
Okquote:
quote:
Ga jij eens snel the simpsons update doen!quote:
Ik was eerder even binnen om mijn spullen te pakken maar ik moest nog naar schoolquote:
Sterktequote:Op donderdag 5 juni 2014 07:32 schreef Q. het volgende:
Wel 2 hele uren geslapen, dat wordt een productieve dag.
Met koffie kan je het nog een beetje rekken maar ook daar zijn de mogelijkheden beperkt.quote:Op donderdag 5 juni 2014 08:02 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb wel langer geslapen, maar de hele week door veeeeels te weinig. Breekt me wel op
Idd ja. Vaak werkt het wel als het werk divers is / drukte enzo. Maar dat geluk moet je net hebben.quote:Op donderdag 5 juni 2014 08:04 schreef Q. het volgende:
Met koffie kan je het nog een beetje rekken maar ook daar zijn de mogelijkheden beperkt.
Ik zit het grootste deel van de dag in allerlei overleggen. Dat gaat niet helpen. Ook al niet omdat ik bijna geen stem en zware keelpijn heb.quote:Op donderdag 5 juni 2014 08:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Idd ja. Vaak werkt het wel als het werk divers is / drukte enzo. Maar dat geluk moet je net hebben.
Ziekjes?quote:Op donderdag 5 juni 2014 08:09 schreef Q. het volgende:
Ik zit het grootste deel van de dag in allerlei overleggen. Dat gaat niet helpen. Ook al niet omdat ik bijna geen stem en zware keelpijn heb.![]()
Anderhalf hier, en de wetenschap dar ik minimaal 10 uur ga moeten maken op werk waarvan de laatste twee een vergadering. Shoot me.quote:Op donderdag 5 juni 2014 07:32 schreef Q. het volgende:
Wel 2 hele uren geslapen, dat wordt een productieve dag.
Okee. Heb je een geweer?quote:Op donderdag 5 juni 2014 08:14 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Anderhalf hier, en de wetenschap dar ik minimaal 10 uur ga moeten maken op werk waarvan de laatste twee een vergadering. Shoot me.
Dan doe ik het dinsdagmorgen wel, okay?quote:Op donderdag 5 juni 2014 08:17 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh kut wacht, ik heb dit weekend ammel leuke dingen gepland staan, doodgaan komt nu ff niet goed uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |