lascia ch'io pianga - rinaldo.quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:19 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Suite HWV 351 voor de Royal Fireworks of Watermusic?
Die film ken ik dan weer niet.quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:27 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Soundtrack voor de film Platoon jeweetz
quote:
Ohhh deze film heb ik een keer gezien, wel héél lang geleden.quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:36 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Meest dramatische scene in een film ooit
Liek dis if u cry evertim.
Hm. Misschien een keertje kijken dan. Maar dit is niet de meest dramatische filmscene ooit!quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:36 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Meest dramatische scene in een film ooit
Liek dis if u cry evertim. Muziek vanaf 1:31
Artax. Al geef ik toe dat ik zowel bij Artax als Mufasa nog steeds de tranen niet kan bedwingen, terwijl ik 21 ben en die films al minstens 20x gezien moet hebben.quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:48 schreef SonicVolcano het volgende:
Meest dramatische filmscene is de dood van Mufasa (The Lion King)
Punt.
Dit.quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:48 schreef SonicVolcano het volgende:
Meest dramatische filmscene is de dood van Mufasa (The Lion King)
Punt.
Die Artax zegt me niets.quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:50 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Artax. Al geef ik toe dat ik zowel bij Artax als Mufasa nog steeds de tranen niet kan bedwingen, terwijl ik 21 ben en die films al minstens 20x gezien moet hebben.
The Neverending story. Kom op.quote:
Sorry, op dit tijdstip lees ik alleen 'trekken'quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:53 schreef Sarasi het volgende:
[..]
The Neverending story. Kom op.Atreyu die aan dat paard loopt te trekken, paard wat steeds dieper wegzakt, Atreyu die huilt, Artax probeert te kalmeren en dan uit pure wanhoop weer aan dat beest gaat lopen trekken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
Precies. Dan had Simba nog een trap na gegeven.quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:53 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Daar had niemand een traan om gelaten
quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:55 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Sorry, op dit tijdstip lees ik alleen 'trekken'Ga je eens flink schamen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your opinion of me is none of my business.
quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:55 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Precies. Dan had Simba nog een trap na gegeven.
'Waz met jou, pa. Zemmel.'quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |