Oké, zat laatst al te twijfelen en heb morgen ook weer een rit zonder enige instructie, maar dat is van een verhuurbedrijf en daar kreeg ik de laatste keer een formulier van mee.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:00 schreef Ordinateur het volgende:
[..]
Alleen als er staat dat dat formulier gebruikt moet worden. Eigenlijk staat in elke opdracht wel wat voor formulier je moet gebruiken, en als er geen opmerking over staat hoef je geen formulier gebruiken (De Planning, april 2013). Soms krijg je dan nog een formuliertje mee vanuit het ophaaladres zelf
Lekker is dat, die ritjes waar je niks hoeft in te vullen, geen formulieren etc. Meestal laat ik dan wel mijn visitekaartje achter bij de klant, maar al die papieren en formulieren kunnen me gestolen worden, zoveel moeite vrijwel altijd helemaal nergens voor.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:04 schreef yosander het volgende:
[..]
Oké, zat laatst al te twijfelen en heb morgen ook weer een rit zonder enige instructie, maar dat is van een verhuurbedrijf en daar kreeg ik de laatste keer een formulier van mee.
Gisteren een auto weg moeten brengen zonder ergens hoeven te tekenen. Bij het afleveradres werd er wel geklaagd over schade, maar dat was niet mijn zorg
.
Als je echt twijfelt kan je t beste gewoon ff bellen om het na te vragen, beter een keer teveel bellen dan een hoop gezeur omdat je geen formulier hebt ingevuld.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:04 schreef yosander het volgende:
[..]
Oké, zat laatst al te twijfelen en heb morgen ook weer een rit zonder enige instructie, maar dat is van een verhuurbedrijf en daar kreeg ik de laatste keer een formulier van mee.
Gisteren een auto weg moeten brengen zonder ergens hoeven te tekenen. Bij het afleveradres werd er wel geklaagd over schade, maar dat was niet mijn zorg
.
Visitekaartjes? Prominentquote:Op donderdag 5 juni 2014 23:08 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Lekker is dat, die ritjes waar je niks hoeft in te vullen, geen formulieren etc. Meestal laat ik dan wel mijn visitekaartje achter bij de klant, maar al die papieren en formulieren kunnen me gestolen worden, zoveel moeite vrijwel altijd helemaal nergens voor.
Niet moeilijk doen en wegwezen. In hoeverre is dat mijn probleem?quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:15 schreef CruisinDen het volgende:
Ook paar keer gehad, vooral op privé adressen, dat ze schrikken als je schade opschrijft. 'Huh kras 17, 22?!??' 'Deuk 14?!' En dan na schade aanwijzen en uitleggen dat het puur voor ons beide is doen ze niet zo moeilijk.
Maar gelukkig nij de meeste bedrijven kijken ze er niet eens naar en krabbelen ze gewoon gelijk.
Maar wat dan als iemand weigert te tekenen?
Waar in Etten-Leur moet je zijn? Wel ff goed kijken, want het ligt daar bij het station open, dus een aantal bussen rijden om. Staat niet overal even goed aangegeven volgens mij.quote:Op donderdag 5 juni 2014 19:44 schreef VogeltjeTwiet het volgende:
[..]
Ja hoor, ze belden ook om 17:29, dus misschien was ik de eerste die dat wel zag zitten...
[..]
Tja, moet van Etten-Leur naar Wijchen toe dus valt wel mee
Vistaprintquote:
Het is meer nieuws als een station niet openligt tegenwoordigquote:Op donderdag 5 juni 2014 23:21 schreef kweenie1 het volgende:
[..]
Waar in Etten-Leur moet je zijn? Wel ff goed kijken, want het ligt daar bij het station open, dus een aantal bussen rijden om. Staat niet overal even goed aangegeven volgens mij.
Zouden ze, technisch gezien, achteraf dan niet kunnen beweren dat er helemaal geen schade op de auto zat en het dus door jou komt?quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:19 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Niet moeilijk doen en wegwezen. In hoeverre is dat mijn probleem?
Nee, want daar heb ik niet voor getekend.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:38 schreef CruisinDen het volgende:
[..]
Zouden ze, technisch gezien, achteraf dan niet kunnen beweren dat er helemaal geen schade op de auto zat en het dus door jou komt?
Even langs een NS loket. Daar was een noodoplossing voor, dacht ik.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:58 schreef Viezze het volgende:
Kutzooi, ik sloop zojuist mijn eigen OV faalkaartIemand evaring hoe je zsm een nieuwe krijgt en voor in de tussentijd?
Als je een nieuwe aanvraagt via de site, krijg je vaak sneller een nieuwe als je aangeeft dat je hem verloren bent, dan wanneer je aangeeft dat ie kapot isquote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:58 schreef Viezze het volgende:
Kutzooi, ik sloop zojuist mijn eigen OV faalkaartIemand evaring hoe je zsm een nieuwe krijgt en voor in de tussentijd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |