C5 is prima, hydropneumatische veringquote:Op woensdag 4 juni 2014 22:47 schreef Amoeba het volgende:
[..]
A5 is ook 'n strakke bak hoor.
C5, Franse techniek
En een Crafter vind ik nog steeds zum kotzen
Neuh, ik was volle bak Led Zeppelin aan het luisteren.quote:Op donderdag 5 juni 2014 09:48 schreef Sjouveur het volgende:
Dikke A7 was dat Amoeba! Die 2 lijntjes zijn inderdaad van de lane assist, de eerste optie die ik meteen uit zet in een auto. Dat trillen (of zelfs tegensturen) is zo irritant als je een bocht sportief aansnijdt. Heb je hem nog in dynamic gezet trouwens? Dan komt er V8 geluid over de speakers![]()
Vanavond ga ik ook maar eens een ritje rijden. Thuisbrengopdracht vanuit een duur hotel in Amsterdam waar wij ook vaak valet parking verzorgen. Soms komen daar best leuke wagens tevoorschijn, dus ik ben benieuwd
Dat vind ik zo kansloosquote:Op donderdag 5 juni 2014 09:48 schreef Sjouveur het volgende:
Heb je hem nog in dynamic gezet trouwens? Dan komt er V8 geluid over de speakers![]()
Ik ben wel benieuwd naar die nieuwe C, heb al wel de nieuwe S klasse gereden en dat was bepaald geen straf!quote:Op donderdag 5 juni 2014 12:59 schreef Panthera. het volgende:
Morgen Ede-Houten en Oss-Arnhem, oa in het nieuwe model C-klasse
quote:Op donderdag 5 juni 2014 09:48 schreef Sjouveur het volgende:
Dikke A7 was dat Amoeba! Die 2 lijntjes zijn inderdaad van de lane assist, de eerste optie die ik meteen uit zet in een auto. Dat trillen (of zelfs tegensturen) is zo irritant als je een bocht sportief aansnijdt. Heb je hem nog in dynamic gezet trouwens? Dan komt er V8 geluid over de speakers![]()
quote:
Het klinkt behoorlijk goed hoor, heb hier wel eens een filmpje over gepost.quote:
Ik houd me altijd keurig aan de maximum snelheid.quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:06 schreef johnson555 het volgende:
nette auto Amoeba![]()
dat zijn nog leuke ritten haha, nog bepaalde snelheden mee getest?
Het klinkt behoorlijk goed hoor, heb hier wel eens een filmpje over gepost.quote:
Nee.quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:41 schreef Sjouveur het volgende:
[quote]
[..]
jullie niet fatsoenlijk quoten ofwat?
Ganz toll herr Snuggle.quote:Op donderdag 5 juni 2014 15:39 schreef DrSnuggle het volgende:
Puur uit verveling heb ik maar 5 euro betaald voor internet in het buitenland, er is hier wekelijk geen enkele hotspot plek in de buurt.
Ik zat zelfs aan tafel metde klant, een medewerker en een architect, maar ik kon niet veel van dat Duitse gebrabbel maken dus ik zat er een beetje awkward stil bij. ^^
Jij hebt tenminste nog werkquote:Op donderdag 5 juni 2014 16:56 schreef Wave103 het volgende:
Morgen om 08:30 een Transit ophalen bij Meerkerk snelweg. Ja hallo, dat is 7 uur van huis vertrekkenDaarna van ander adresje een Transit terugbrengen naar Meerkerk. Feest.
Aww.. welke regio?quote:Op donderdag 5 juni 2014 17:03 schreef trolley het volgende:
[..]
Jij hebt tenminste nog werk
Ik zit weer gefrustreerd naar m'n telefoon te staren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |