Audi kennende niet echtquote:Op woensdag 4 juni 2014 20:26 schreef Irritatie100 het volgende:
Stiekem vraag ik me wel af of zo'n ding nou écht heel anders rijdt dan pak 'm beet een A4
Ik denk dat alleen al het interieur en de stoelen de a4 voor het gevoel afzetten als een Caddy.quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:26 schreef Irritatie100 het volgende:
Stiekem vraag ik me wel af of zo'n ding nou écht heel anders rijdt dan pak 'm beet een A4
Opties, die krengen hangen daar vol mee.. Dat is zo koning altijd van die dikke bakken..quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:33 schreef Exorbitantes het volgende:
Maar dat is gebaseerd op niets want ik heb nog nooit een Audi gereden, of BMW of uberhaupt iets boven de 40K.
Dit dus. Tenminste, ik vind een A6 of een A7 niet anders dan een A4. Bij BMW merk je het wel iets meer, 3-serie is duidelijk anders dan 5-serie, al heb ik vooral de onderkant van de 3-serie modellen gereden.quote:
3L diesel BiTurboquote:Op woensdag 4 juni 2014 20:26 schreef Schaafkaas het volgende:
Geile Audi zeg, wat voor blok lag erin?
Ah tof, die had ik ook in de A6 een tijdje geleden. Zoveel power over het gehele toerenbereik.quote:
True that. Met 160 voel je nog niks hequote:Op woensdag 4 juni 2014 21:04 schreef Schaafkaas het volgende:
[..]
Ah tof, die had ik ook in de A6 een tijdje geleden. Zoveel power over het gehele toerenbereik.![]()
En in de hoogste versnelling draaide die 1500 toeren bij 130 km/u.
760Iquote:Op woensdag 4 juni 2014 20:43 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Dit dus. Tenminste, ik vind een A6 of een A7 niet anders dan een A4. Bij BMW merk je het wel iets meer, 3-serie is duidelijk anders dan 5-serie, al heb ik vooral de onderkant van de 3-serie modellen gereden.
Sowieso, die grote auto's zijn leuk als je vaak achterin moet zitten, maar verder kan je beter een mooie sportcoupé kopen.
Nee hoorquote:Op woensdag 4 juni 2014 21:59 schreef CruisinDen het volgende:
Hey voor de EW'ers, heb tentamenweken en er is eigenlijk maar 1 week dat ik geen 1 dag kan werken.
Is dat een probleem? Thanks!
Tuurlijk is leuk enzo en het rijdt allemaal superrelaxed, maar geef mij maar een wat meer dynamische auto.quote:Op woensdag 4 juni 2014 22:01 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
760I![]()
1500 toeren bij 120 en alle luxe die je kan verzinnen
[ afbeelding ]
En als je zin hebt dan doen de 12 kabouters ook nog genoeg
Volgens mij niet, als je gemiddeld maar 1x per week werkt over langere periode. Er zijn geloof ik ook mensen die bijvoorbeeld soms drie weken niet kunnen maar dat later 'inhalen'quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:59 schreef CruisinDen het volgende:
Hey voor de EW'ers, heb tentamenweken en er is eigenlijk maar 1 week dat ik geen 1 dag kan werken.
Is dat een probleem? Thanks!
Een klacht van de 7-serie is dat je er als een hooligan van gaat rijden, dat apparaat schijnt zo afgeveerd te worden dat ie in de bochten stabiel blijft, wat veel vertrouwen schijnt te gevenquote:Op woensdag 4 juni 2014 22:24 schreef Panthera. het volgende:
Tuurlijk is leuk enzo en het rijdt allemaal superrelaxed, maar geef mij maar een wat meer dynamische auto.
Ik zou dan voor de CLS of die nieuwe 6 serie variant kiezen denk ik, als ik toch een luxe sedan moest nemen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 22:34 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Een klacht van de 7-serie is dat je er als een hooligan van gaat rijden, dat apparaat schijnt zo afgeveerd te worden dat ie in de bochten stabiel blijft, wat veel vertrouwen schijnt te geven
Maar ik ben het wel met je eens, zo'n lichtgewicht coupe met een beest van een motor is ook zeker leuk. Maar voor het dagelijkse woon-werk verkeer? Liefst een automaat en alle knopjes die je kan vinden
A5 is ook 'n strakke bak hoor.quote:Op woensdag 4 juni 2014 22:00 schreef Ordinateur het volgende:
Lekker hoor, die A7! Ik heb een jaartje terug ook een keer een A7 mogen rijden, maar die zat zo onder de vogelstront dat ik er geen foto van durfde maken..
Voor mij morgen 3 ritjes, Uden-Amsterdam(haven) in een Audi A5, Amsterdam-Zoeterwoude(bij de brouwer) in een C5 en nog Leiderdorp-Amersfoort in een Crafter. Lekkere werkdag dus, ben alleen bang dat ik mn training om 18:00 niet ga redden..
Been there, done that!quote:Op woensdag 4 juni 2014 22:24 schreef Panthera. het volgende:
Als je langer niet beschikbaar bent even laten weten aan EW (of niet, als je stage hebt en je bent een half jaar niet beschikbaar kan je dat soms beter niet aangeven, wat niet weet wat niet deert).
Franse techniek kan best wel mooi zijn, zoals in de nieuwe C4 Picasso, die is echt mooi van binnenquote:Op woensdag 4 juni 2014 22:47 schreef Amoeba het volgende:
[..]
A5 is ook 'n strakke bak hoor.
C5, Franse techniek
En een Crafter vind ik nog steeds zum kotzen
*fout*quote:Op woensdag 4 juni 2014 22:47 schreef Amoeba het volgende:
[..]
A5 is ook 'n strakke bak hoor.
C5, Franse techniek
En een Crafter vind ik nog steeds zum kotzen
C5 is prima, hydropneumatische veringquote:Op woensdag 4 juni 2014 22:47 schreef Amoeba het volgende:
[..]
A5 is ook 'n strakke bak hoor.
C5, Franse techniek
En een Crafter vind ik nog steeds zum kotzen
Neuh, ik was volle bak Led Zeppelin aan het luisteren.quote:Op donderdag 5 juni 2014 09:48 schreef Sjouveur het volgende:
Dikke A7 was dat Amoeba! Die 2 lijntjes zijn inderdaad van de lane assist, de eerste optie die ik meteen uit zet in een auto. Dat trillen (of zelfs tegensturen) is zo irritant als je een bocht sportief aansnijdt. Heb je hem nog in dynamic gezet trouwens? Dan komt er V8 geluid over de speakers![]()
Vanavond ga ik ook maar eens een ritje rijden. Thuisbrengopdracht vanuit een duur hotel in Amsterdam waar wij ook vaak valet parking verzorgen. Soms komen daar best leuke wagens tevoorschijn, dus ik ben benieuwd
Dat vind ik zo kansloosquote:Op donderdag 5 juni 2014 09:48 schreef Sjouveur het volgende:
Heb je hem nog in dynamic gezet trouwens? Dan komt er V8 geluid over de speakers![]()
Ik ben wel benieuwd naar die nieuwe C, heb al wel de nieuwe S klasse gereden en dat was bepaald geen straf!quote:Op donderdag 5 juni 2014 12:59 schreef Panthera. het volgende:
Morgen Ede-Houten en Oss-Arnhem, oa in het nieuwe model C-klasse
quote:Op donderdag 5 juni 2014 09:48 schreef Sjouveur het volgende:
Dikke A7 was dat Amoeba! Die 2 lijntjes zijn inderdaad van de lane assist, de eerste optie die ik meteen uit zet in een auto. Dat trillen (of zelfs tegensturen) is zo irritant als je een bocht sportief aansnijdt. Heb je hem nog in dynamic gezet trouwens? Dan komt er V8 geluid over de speakers![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |