Aanvullende info ; dit waren bitterballen voor lunch!quote:
En toch denk ik dat als je haar in het echt ziet ze helemaal niet zo mollig is...quote:
Je denkt dat de camera zo vertekend dat 'ie er vetrollen bijtekent?quote:Op woensdag 25 juni 2014 17:36 schreef Starlie het volgende:
[..]
En toch denk ik dat als je haar in het echt ziet ze helemaal niet zo mollig is...
Maar feit is ze heeft er aardig wat kilo's aangevreten sinds ze daar zit!
Alleen als jij met een CRT-scherm kijkt wat zeer waarschijnlijk niet het geval is.quote:Op woensdag 25 juni 2014 17:36 schreef Starlie het volgende:
[..]
En toch denk ik dat als je haar in het echt ziet ze helemaal niet zo mollig is...
quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:20 schreef Oognip het volgende:
[..]
Je denkt dat de camera zo vertekend dat 'ie er vetrollen bijtekent?
Ik weet ook wel dat ze veel is aangekomen, maar op TV lijk je dikker dat is nu eenmaal bekend. Daardoor denk ik dus dat het opzich nog wel meevalt en dat ze geen 100 kilo is zoals hier weleens gesuggereerd wordt (en nee ook geen 99,9 kiloquote:Op donderdag 26 juni 2014 01:31 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Alleen als jij met een CRT-scherm kijkt wat zeer waarschijnlijk niet het geval is.
Je ziet trouwens ook aan haar benen en haar gezicht dat ze teveel vet heeft maar /care
Valt ook wel weer mee. Je doet nu een beetje overkomen alsof ze enorm obese is.quote:Op donderdag 26 juni 2014 09:55 schreef Miek37 het volgende:
Maakt me niks uit op hoeveel de teller staat, ze ziet eruit als een sumo worstelaar.
Ongeveer 2 a 3 maanden geleden heeft ze zich gewogen en toen was ze al 87. En er is wel bijgekomen sindsdien.quote:Op donderdag 26 juni 2014 09:41 schreef Starlie het volgende:
[..]
[..]
Ik weet ook wel dat ze veel is aangekomen, maar op TV lijk je dikker dat is nu eenmaal bekend. Daardoor denk ik dus dat het opzich nog wel meevalt en dat ze geen 100 kilo is zoals hier weleens gesuggereerd wordt (en nee ook geen 99,9 kilomaar iets van 85 kilo).
Nogmaals, dat geldt voor CRT-televisies, zeer waarschijnlijk niet voor het toestel waarmee jij kijkt ervan uitgaande dat het geen CRT-scherm is. Op een plat scherm lijk je niet dikker dan in het echt aangezien verhoudingen niet worden vertekend.quote:Op donderdag 26 juni 2014 09:41 schreef Starlie het volgende:
[..]
[..]
Ik weet ook wel dat ze veel is aangekomen, maar op TV lijk je dikker dat is nu eenmaal bekend.
Wat gebeurt daar op de achtergrond? Is dat Nicoline die Rienk aan het masseren is?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:29 schreef Urb het volgende:
[ afbeelding ]
Lau "Wij doen niet aan glazuh, bezuiniging...."
Colinda op Isa, massage + reading, ofzow.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:00 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Wat gebeurt daar op de achtergrond? Is dat Nicoline die Rienk aan het masseren is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |