SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
NAC Breda
Rèsbaarge
Ze is lelijkquote:Op woensdag 4 juni 2014 13:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat is er mis met deze?
Die in de spoiler zijn er ook nog steeds.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nicequote:
Nice...quote:
Pff, als echt alles tegenzit moet ik er nog 7... maar dan moet ik wel alles niet gehaald hebben en dus elke herkansing doenquote:Op woensdag 4 juni 2014 13:44 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Nice...
Nog 1 tentamen (volgende week donderdag) en dan officieel vakantie!
quote:Op woensdag 4 juni 2014 13:02 schreef ThadCastle het volgende:
*gaap*
godver pots wat ben je toch een nicht
Frankie de B ?quote:Op woensdag 4 juni 2014 14:01 schreef Lindgren. het volgende:
Potverdikkeme, Frank blijft maar mooie dochters kweken.
[ afbeelding ]
Ze is net 17 idgaf.
Zou raken.quote:Op woensdag 4 juni 2014 14:01 schreef Lindgren. het volgende:
Potverdikkeme, Frank blijft maar mooie dochters kweken.
[ afbeelding ]
Ze is net 17 idgaf.
je eventueel toekomstige schoonvader zou het niet helemaal eens zijn met je clubkeuze ben ik bang.quote:
nee geenzin.quote:Op woensdag 4 juni 2014 13:46 schreef Freire het volgende:
Tim toevallig aanwezig?
Vanavond na NL - Wales weer coop?
Nee, maar die hebben ze dan wel weer op de 2e verdieping van de V&D.quote:Op woensdag 4 juni 2014 14:16 schreef Freire het volgende:
He rijst, leuke username, heb je ook Bami ?
Of gratis met c1000 korting.quote:Op woensdag 4 juni 2014 14:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nee, maar die hebben ze dan wel weer op de 2e verdieping van de V&D.
quote:Op woensdag 4 juni 2014 14:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nee, maar die hebben ze dan wel weer op de 2e verdieping van de V&D.
Ik.quote:Op woensdag 4 juni 2014 14:23 schreef FCsuarez het volgende:
[..]wie maak er een grap over V&D en stemmen
Als ik dat topic lees moet ik continu aan die oude reclamespot van SIRE denken.quote:Op woensdag 4 juni 2014 14:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
KLB / Waardeloze nacht met volle ballen die post hier ook wel eens
Coop tegen een maat en ik?quote:Op woensdag 4 juni 2014 13:46 schreef Freire het volgende:
Tim toevallig aanwezig?
Vanavond na NL - Wales weer coop?
Haha alles voor niksquote:Op woensdag 4 juni 2014 15:24 schreef Roypsv het volgende:
van 4-0 terugkomen naar 4-4 en dan nog met pingels verliezen
Dinamo Zagrebquote:
Swsquote:Op woensdag 4 juni 2014 15:50 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ga je elke wedstrijd van finals kijken?
Ook al ps4quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:53 schreef BDIL het volgende:
[..]
Sws
Eind juli haal ik overigens een PS4 ,dan zal ik hier ook actiever zijn
quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:53 schreef BDIL het volgende:
[..]
Sws
quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:53 schreef BDIL het volgende:
[..]
Sws
ohja ps3 he, geen ghost?quote:Op woensdag 4 juni 2014 16:16 schreef Kamikazie het volgende:
Tijd om even wat headshots te geven op moderne oorlogsvoering 3
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jammerquote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
yup maarja als je er goed in bent valt er wel mee te leven. en sowieso met vrienden spelenquote:
quote:Op woensdag 4 juni 2014 16:19 schreef poker4lifee het volgende:
dit soort lastige dingen moet ik dus leren..!
Dit plaatst een en ander wel in een bepaald perspectief. Dutank deed toch dezelfde studie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
NAC Breda
Rèsbaarge
en deed er volgens mij best lang overquote:Op woensdag 4 juni 2014 16:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dit plaatst een en ander wel in een bepaald perspectief. Dutank deed toch dezelfde studie?
prik met die informatie zo door je heenquote:Op woensdag 4 juni 2014 16:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dit plaatst een en ander wel in een bepaald perspectief. Dutank deed toch dezelfde studie?
quote:Op woensdag 4 juni 2014 16:19 schreef poker4lifee het volgende:
dit soort lastige dingen moet ik dus leren..!
Jezus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
jammer
hallo dus dit noemen ze nou twitter
Een hele goede speler voor AZquote:
quote:Op woensdag 4 juni 2014 16:24 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
prik met die informatie zo door je heen
En hij heet niet nemanja stokavicquote:Op woensdag 4 juni 2014 16:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Een hele goede speler voor AZgaat vreselijk veel dreiging van uit, en gaat beter renderen dan Beerens en gudmonsson bij elkaar
ben je dan naar de uni voor gegaan ;pquote:
Jap alhoewel de Limburgers die ik persoonlijk ken wel aardige lui zijn. De Limburgers die hier posten daarentegenquote:
Wat doe je dan precies? Zon sociale studie zeker?quote:Op woensdag 4 juni 2014 16:29 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ben je dan naar de uni voor gegaan ;p
psychologie jaquote:Op woensdag 4 juni 2014 16:33 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wat doe je dan precies? Zon sociale studie zeker?
baasquote:Op woensdag 4 juni 2014 16:25 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Gofferdomme mooi voor die rooie.
jquote:
Ja huisgenootje van mij van vorig jaar deed ook zoietsquote:
oke gooi die import gudelj maar richting amsterdamquote:Op woensdag 4 juni 2014 16:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Precies. Guus. Gewoon Guus. Weg met al die geimporteerde troep.
quote:Op woensdag 4 juni 2014 16:35 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
j
[..]
Ja huisgenootje van mij van vorig jaar deed ook zoiets
Had een tentamen vraag; als jij een dier was, welk dier was je dan? Motiveer je antwoord
Kreeg ie 10 punten voor.
Lol, wtf.quote:Op woensdag 4 juni 2014 16:35 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
j
[..]
Ja huisgenootje van mij van vorig jaar deed ook zoiets
Had een tentamen vraag; als jij een dier was, welk dier was je dan? Motiveer je antwoord
Kreeg ie 10 punten voor.
Ga maar klaar staan, ga jij m dan vangen?quote:Op woensdag 4 juni 2014 16:37 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
oke gooi die import gudelj maar richting amsterdam
en hier doen ze niet echt aan open vragen, pas in de master volgens mijquote:Op woensdag 4 juni 2014 16:38 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Lol, wtf.
Bij ons komen ze aan met vragen om vanuit een theoretische case een LP probleem even handmatig op te schrijven
Bij Remi zal het allemaal nog wel wat pittiger zijn
EDIT: LP = linear programming
Nou ja, het is natuurlijk een voorbeeld de rest van het tentamen kan best pittig zijn geweest heb ik geen idee van. Maar de hoeveelheid psychologie studenten vind ik sowieso raar. Zoveel arbeidsplaatsen kunnen er nooit zijn voor afgestuurde psychologen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 16:38 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Lol, wtf.
Bij ons komen ze aan met vragen om vanuit een theoretische case een LP probleem even handmatig op te schrijven
Ah, ik doe idd geen bachelor meerquote:Op woensdag 4 juni 2014 16:40 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
en hier doen ze niet echt aan open vragen, pas in de master volgens mij
Voor snacks te bakken of om ballen op te pompen?quote:Op woensdag 4 juni 2014 16:37 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
oke gooi die import gudelj maar richting amsterdam
quote:Op woensdag 4 juni 2014 16:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Voor snacks te bakken of om ballen op te pompen?
Is wel het beste. Gewoon Hollandse jongens eerst. Mocht er echt niks tussen zitten, dan kun je iemand aantrekken met een moeilijk uitspreekbare naam.quote:Op woensdag 4 juni 2014 16:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Niet nodig bij Ajax. We hebben Blind en daarna genoeg talentvolle jongens.
Absoluut, dan komen de Eriksens, en Fischers van deze wereld wel bovenquote:Op woensdag 4 juni 2014 17:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Is wel het beste. Gewoon Hollandse jongens eerst. Mocht er echt niks tussen zitten, dan kun je iemand aantrekken met een moeilijk uitspreekbare naam.
Zelfde verhaal jaquote:Op woensdag 4 juni 2014 16:38 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Lol, wtf.
Die jongens uit de jeugd van Ajax hebben ook niet echt Hollandse namenquote:Op woensdag 4 juni 2014 17:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Is wel het beste. Gewoon Hollandse jongens eerst. Mocht er echt niks tussen zitten, dan kun je iemand aantrekken met een moeilijk uitspreekbare naam.
Oh vertel meer want dit kan leuk wordenquote:Op woensdag 4 juni 2014 17:13 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Die jongens uit de jeugd van Ajax hebben ook niet echt Hollandse namen
quote:Op woensdag 4 juni 2014 17:13 schreef DePresident. het volgende:
Diego Costa voor 40 mil naar Chelsea.
bron: BBC
Ik vind het best kut om die constraints zo even uit de mouw te schuddenquote:Op woensdag 4 juni 2014 17:08 schreef Reemi het volgende:
[..]
Zelfde verhaal ja
Zit nog in m'n eerste jaar, dus is nog goed te doen gelukkig hoor.
Zoek de lijst op zou ik zeggenquote:Op woensdag 4 juni 2014 17:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oh vertel meer want dit kan leuk worden
Jurgen Damm, 21 jaar, nog nooit van gehoord dus zal wel voor Vitesse zijn.quote:‘Chelsea overweegt Duitse Mexicaan naar Stamford Bridge te halen’
Verse spinazie met sambal,knoflook en uitjesquote:Op woensdag 4 juni 2014 17:52 schreef Lindgren. het volgende:
Ik eet spinazie. Lindgren Kranenborg alles.
sukkeltjequote:Op woensdag 4 juni 2014 18:05 schreef Fuszy het volgende:
Net lekker Lasagne op. Was wel nodig.
Drukke dag gehad, want ik had gespaard voor een uitje via de c1000.
Succes ermeequote:Op woensdag 4 juni 2014 17:56 schreef Kamikazie het volgende:
Ik ben voor filosofie aan het leren
Zoveel mensen van 500 jaar geleden uit je hoofd leren
Jaloersquote:Op woensdag 4 juni 2014 18:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Succes ermeeLukt het met die samenvatting?
Vakantie
Chillquote:Op woensdag 4 juni 2014 18:15 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jaloers
Maar gaat wel prima ja, denk dat ik dit wel ga halen![]()
Heb morgen nog een hele dag en had nu al 8/10 vragen goed in zon oefententamentje...
Player packquote:Op woensdag 4 juni 2014 18:17 schreef esox83 het volgende:
Iemand al goede spelers gehad uit die 1 player packs in fut wc?
Oh zoeen met 1tjequote:Op woensdag 4 juni 2014 18:19 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Die krijg je als je zon wedstrijd gespeeld hebt
Özilquote:Op woensdag 4 juni 2014 18:17 schreef esox83 het volgende:
Benzemaquote:Op woensdag 4 juni 2014 18:17 schreef esox83 het volgende:
Het stond er toch echt goed.quote:Op woensdag 4 juni 2014 18:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Oh zoeen met 1tjeIk dacht van die grote packs met alleen spelers
Ja nietgoedwakker blijkbaar. /vakantiemodusquote:
Ik haat spelers als Modric krijgen in WC, zijn hele goede spelers, maar er zijn betere spelers op zijn positie. Je bergt ze op in je club en kijkt er nooit meer naar om.quote:Op woensdag 4 juni 2014 18:25 schreef esox83 het volgende:
Soldado(zware tegenvaller) Modric,Chielini,Santi Cazorla en wat Nederlanders
Wel Robben in zo,n 5k pack niet met hem gespeeld in normaal fut maar hier is hij echt goed
Moet je Wayne Rooney eens als CAM neerzettenquote:Op woensdag 4 juni 2014 18:34 schreef esox83 het volgende:
Modric als cam is toch top? zeker in fut wc
Ligt ook aan welke formatie je speelt ik gebruik nu 41212, wat met totaal niet lag in normaal fut
Nu loopt Mandzukich 30/21 en Robben op rm 14/15 best bizar in een 2 spitsen formatie, en met lm/rm scoorde ik in normaal fut haast niet
Nee is een gratis add on in ultimate teamquote:Op woensdag 4 juni 2014 18:42 schreef Fuszy het volgende:
Ben er een tijdje uitgeweest, maar wat is dat met wc? Is dat die betaalde titel die ze een paar jaar terug ook hadden?
Er is een betaalde add-on, maar er is ook een gratis FUT WC versie (pack only). Als je naar FIFA gaat moet je een update downloaden en dan heb je hem automatisch. Daarna naar FUT gaan en dan zie je het.quote:Op woensdag 4 juni 2014 18:42 schreef Fuszy het volgende:
Ben er een tijdje uitgeweest, maar wat is dat met wc? Is dat die betaalde titel die ze een paar jaar terug ook hadden?
Is dat weer zo'n leedvermaak programma of komen er niet echt dwazen in voor?quote:Op woensdag 4 juni 2014 18:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wat een kenkerwijf bij Divorce Hotel
En dan kan je die spelers combineren met de normale FUT spelers? Of moet je packs kopen/krijgen om spelers te bemachtigen?quote:Op woensdag 4 juni 2014 18:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Er is een betaalde add-on, maar er is ook een gratis FUT WC versie (pack only). Als je naar FIFA gaat moet je een update downloaden en dan heb je hem automatisch. Daarna naar FUT gaan en dan zie je het.
Ik heb minder lief jouw moeder hoor.quote:
Staat los van FUT verder. Je krijgt 23 spelers aan het begin en voor iedere wedstrijd die je speelt krijg je 1 nieuwe speler. Je kan daarnaast voor 5k packs kopen en daarin zitten nontradeable spelers, kits en managers van de WC en wat consumables. In iedere pack zit ook een free pack voor de gewone FUT, dus dat is wel leuk gedaan.quote:Op woensdag 4 juni 2014 18:54 schreef Fuszy het volgende:
[..]
En dan kan je die spelers combineren met de normale FUT spelers? Of moet je packs kopen/krijgen om spelers te bemachtigen?
Ga ik eens proberen. FUT lag me niet, dus misschien dit welquote:Op woensdag 4 juni 2014 18:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Staat los van FUT verder. Je krijgt 23 spelers aan het begin en voor iedere wedstrijd die je speelt krijg je 1 nieuwe speler. Je kan daarnaast voor 5k packs kopen en daarin zitten nontradeable spelers, kits en managers van de WC en wat consumables. In iedere pack zit ook een free pack voor de gewone FUT, dus dat is wel leuk gedaan.
Ik vind de gameplay alleen echt ruk. Het speelt als FUT on crack imo, maar daar zijn de meningen over verdeeld.
Leedvermaak jaquote:Op woensdag 4 juni 2014 18:53 schreef DuTank het volgende:
[..]
Is dat weer zo'n leedvermaak programma of komen er niet echt dwazen in voor?
Dan heb je nog altijd 3 normale FUT packs die je erbij krijgt.quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:21 schreef Kiid het volgende:
Waar ik me inmiddels wel aan stoor is dat ik nu packs heb waar ik niks aan heb. Had gister dan die 3 pakjes en alle 3 allemaal duplicates. Maar dan geef je dus 15k uit in feite zonder dat je iets krijgt.
Heb Suarez al 3x moeten discarden, lol
Ach, daar heb je geen reet aan joh. Heb er weet niet hoeveel geopend en de beste daaruit was Fabregas; 1.500 coinsquote:Op woensdag 4 juni 2014 19:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan heb je nog altijd 3 normale FUT packs die je erbij krijgt.
Alleen dat ene toernooi toch?quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:23 schreef rolls-reus het volgende:
Extra veel met eddie johnson scoren in fut jongens, dan krijgt hij misschien een tots kaartje
32k is gewoon een prima pull, niet zo jankenquote:Op woensdag 4 juni 2014 19:34 schreef esox83 het volgende:
suarez in zo,n gratis 5k pack, die is ook niks meer waard
Mag ook wel een keer na al die tyfes zooi in packsquote:Op woensdag 4 juni 2014 19:38 schreef esox83 het volgende:
32k is gewoon een prima pull, niet zo janken
Echt gaar dat er niet ook een online variant is..quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:42 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Ik ga dat toernooi zo vaak spelen dat ik er persoonlijk voor zorg dat hij tots wordt
Laat maar danquote:Op woensdag 4 juni 2014 19:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Echt gaar dat er niet ook een online variant is..
Blind op het middenveld isquote:Op woensdag 4 juni 2014 20:06 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Maar dit kan net zo goed gewoon weer 5-3-2 zijn
Persoonlijk zou ikquote:Op woensdag 4 juni 2014 20:06 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Maar dit kan net zo goed gewoon weer 5-3-2 zijn
Dat is toch veel te aanvallend tegen Wales johquote:Op woensdag 4 juni 2014 20:11 schreef DuTank het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik
Depay - Van Persie - Robben
------------Sneijder-------------
Blind/Fer ---- De Jong
Blind/BMI - De Vrij - Vlaar - Janmaat
spelen
Ik zou wel met Lens starten denk ik. Depay lijkt me een fijne supersub dit toernooi. En dan Fer op het middenveld en Blind LB. BMI op de plek van De Vrij.quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:11 schreef DuTank het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik
Depay - Van Persie - Robben
------------Sneijder-------------
Blind/Fer ---- De Jong
Blind/BMI - De Vrij - Vlaar - Janmaat
spelen
pic?quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:15 schreef Lastpost het volgende:
Zo dan, van m'n restant coins een Ivoorkust team in elkaar geflanst, heb volgens mij pas 1 keer met de voet weten te scoren.
Ze kunnen die interlands voortaan beter in Eindhoven spelen met al dat carnavalpubliekquote:Op woensdag 4 juni 2014 20:16 schreef Tim86 het volgende:
MIjn god, wat zijn oranjefans vaak toch een mongolen.
Sta je dan als volwassen kerel van een jaar of 60 met je gezicht geschminkt als leeuwquote:Op woensdag 4 juni 2014 20:17 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ze kunnen die interlands voortaan beter in Eindhoven spelen met al dat carnavalpubliek
Tsjah ,nog altijd liever dit dan mensen die andermans stadion in de hens zettenquote:Op woensdag 4 juni 2014 20:17 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ze kunnen die interlands voortaan beter in Eindhoven spelen met al dat carnavalpubliek
Ach beter dit dan die debielen die bij de clubs op de tribune zitten.quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Sta je dan als volwassen kerel van een jaar of 60 met je gezicht geschminkt als leeuw
Dat is het andere uiterste. Het zou wel leuk zijn als meer dan 20% van het tribuneplebs zou weten hoe buitenspel werktquote:Op woensdag 4 juni 2014 20:23 schreef Kamikazie het volgende:
Alleen in Nederland kunnen we hier ook over zeuren
Laat die mensen lekker plezier maken joh... hoe willen jullie het dan zien? Dat ze allemaal zonder shirt en met volgesnoven koppen op de tribune zitten?
opwarmertjequote:Op woensdag 4 juni 2014 20:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
Tijdens het WK weer wat chicks op de tribune spotten.
Kan je niet beter gewoon een vriendin gaan zoeken in plaats van tijdens het wk opzoek gaan naar chicks op de tribune?quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
Tijdens het WK weer wat chicks op de tribune spotten.
Ik vind het niet lief dat je Pots zo belachelijk maaktquote:Op woensdag 4 juni 2014 20:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is het andere uiterste. Het zou wel leuk zijn als meer dan 20% van het tribuneplebs zou weten hoe buitenspel werkt
Dat is een andere discussie.quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:25 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Kan je niet beter gewoon een vriendin gaan zoeken in plaats van tijdens het wk opzoek gaan naar chicks op de tribune?
quote:
Typisch Nederlands om daarover te zeiken.quote:
quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Typisch Nederlands om daarover te zeiken.
quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Typisch Nederlands om daarover te zeiken.
Tegen Ghana zag je het goed. Je hebt de bal, speelt het middenveld in. Maar danquote:Op woensdag 4 juni 2014 20:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik zou wel met Lens starten denk ik. Depay lijkt me een fijne supersub dit toernooi. En dan Fer op het middenveld en Blind LB. BMI op de plek van De Vrij.
Maar ik heb me wel neergelegd bij 5-3-2. Hopen op een goede dag van de front 3 en dat de rest het een beetje dicht kan houden. Fer dan hopelijk op het middenveld.
Fypquote:Op woensdag 4 juni 2014 20:28 schreef Kiid het volgende:
Ik ben niet objectief, maar ik vind Blind echt een aanfluiting.
Dat blijkt met dit soort opmerkingen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:28 schreef Kiid het volgende:
Ik ben niet objectief, maar ik vind Blind echt een aanfluiting op het middenveld.
quote:
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 20:45 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Streams van SBS zijn altijd aids. Ik kijk gewoon deze http://janlul.com/stream1.html
Daarom moet er ook echt een box to box middenvelder zitten bij die CDM's. Is bij Juve ook onmisbaar (al is dat een heel ander kaliber speler uiteraard). Janmaat vult het niet slecht in en is wel een goede back voor dit systeem. Blind eigenlijk niet, al viel hij me tegen Ghana niet tegen, vooral voor rust. Maar ik ben gewoon geen fan van het systeem. Imo is Juve ook vooral succesvol ondanks het systeem, niet dankzij. In Europa floppen ze er ook steeds mee.quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:28 schreef DuTank het volgende:
[..]
Tegen Ghana zag je het goed. Je hebt de bal, speelt het middenveld in. Maar dan. Geen flankspelers, wat Janmaat en Blind (ofzo) dan zouden moeten zijn. Nergens te bekennen.
Automatisch upgrade?quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:31 schreef Kiid het volgende:
Wat ik mij trouwens afvroeg, als EA automatisch de spelers upgrade, hoe doen ze het dan als het vanaf een andere positie was? Ik neem Robben als voorbeeld aangezien hij als ST zal spelen. Veranderen ze zijn kaart dan automatisch ook naar ST? Zou super kut zijn nl
Doen ze alleen bij een MOTM toch? Was alweer vergeten dat ze dat gingen doen. Zal wel dezelfde positie blijven in de WC mode.quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:31 schreef Kiid het volgende:
Wat ik mij trouwens afvroeg, als EA automatisch de spelers upgrade, hoe doen ze het dan als het vanaf een andere positie was? Ik neem Robben als voorbeeld aangezien hij als ST zal spelen. Veranderen ze zijn kaart dan automatisch ook naar ST? Zou super kut zijn nl
Ja. Maar stel Robben legt er 3 in het mandje, zouden ze hem dan ook veranderen naar ST? Wat jij zegt lijkt me logisch, maar je weet het nooit met EA.quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Doen ze alleen bij een MOTM toch? Was alweer vergeten dat ze dat gingen doen. Zal wel dezelfde positie blijven in de WC mode.
Om 1 of andere reden vind ik het leuker als iemand anders plaatjes post dan wanneer ik ze zelf vind.quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:25 schreef Tim86 het volgende:
Ik ben nog steeds verliefd op deze
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:25 schreef Tim86 het volgende:
Ik ben nog steeds verliefd op deze
[ afbeelding ]
Ditquote:Op woensdag 4 juni 2014 20:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
Gelukkig is dit de laatste wedstrijd voor die kutcommentator
Lekker chickie hoor. Strootmannetje heeft geluk dat hij miljonair is anders had hij ver achteruit gemoeten qua eisenquote:Op woensdag 4 juni 2014 20:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
Is dat de vriendin van Strootbakkus?
Tjah. Welke voetballer nietquote:Op woensdag 4 juni 2014 20:40 schreef Kiid het volgende:
[..]
Lekker chickie hoor. Strootmannetje heeft geluk dat hij miljonair is anders had hij ver achteruit gemoeten qua eisen
Blijft jammer dat Copa een vliegenvanger is en de verdediging vrij kut. Werkt Drogbaas op CAM een beetje?quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:36 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Gewoon té goed dit team, in het misbruiken van de zwakheden van de engine in ieder geval.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Om 1 of andere reden vind ik het leuker als iemand anders plaatjes post dan wanneer ik ze zelf vind.
Stefanquote:
precies, zo praten we toch ook niet over Daley en Jasperquote:Op woensdag 4 juni 2014 20:43 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Stefan![]()
![]()
![]()
![]()
Het is niet je vader/oom/beste vriend/maat, noem hem gewoon de Vrij zoals iedereen doet
Dan is het voortaan MI voor jou knulquote:Op woensdag 4 juni 2014 20:43 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Stefan![]()
![]()
![]()
![]()
Het is niet je vader/oom/beste vriend/maat, noem hem gewoon de Vrij zoals iedereen doet
Verdediging heb ik geen klachten over, merk in-game weinig verschil gek genoeg met m'n Kompany-Chiellini en Thiago Silva-TOTS Dante achterhoede in andere teams. Die zilvere Koné heeft er trouwens al 4 in liggen in 11 potjes uit corners.quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Blijft jammer dat Copa een vliegenvanger is en de verdediging vrij kut. Werkt Drogbaas op CAM een beetje?
Laatste keer ooitquote:
Wist niet dat er speciale regels waren die het verbieden een speler bij zijn voornaam te noemen, excuses.quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:43 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Stefan![]()
![]()
![]()
![]()
HELEMAAL NIETS IN WALES.quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:50 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Maar we winnen straks wel met 1-0. En dat is waar het om gaat.
Dit ja. Er zit helemaal geen idee achter inderdaadquote:Op woensdag 4 juni 2014 20:54 schreef Rijst het volgende:
Ik zeg breng Deppy erin voor Fer en dan weer lekker terug naar 433
Slaat ook nergens op en dat telt niet als assist idd. Het is geen ijshockey.quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:06 schreef over_hedge het volgende:
Sinds wanneer telt tegen de keeper aanschieten als assist?
Huntelaar had 'm in de kruising gepegeld.quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:07 schreef Dudeweiser het volgende:
Met het 'voorbereidende werk' van van persiepleur op joh
Past in de profielschets. Veel gespeeld afgelopen seizoen, veel indruk gemaakt en erg fit.quote:
Die commentator is niet objectief.quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:07 schreef Dudeweiser het volgende:
Met het 'voorbereidende werk' van van persiepleur op joh
Dan was er maar een iemand geschikt geweest om mee te nemen als 2de man op camquote:Op woensdag 4 juni 2014 21:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Past in de profielschets. Veel gespeeld afgelopen seizoen, veel indruk gemaakt en erg fit.
Oh wacht..
Klaassenquote:Op woensdag 4 juni 2014 21:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dan was er maar een iemand geschikt geweest om mee te nemen als 2de man op cam
Immers...
*Jordyquote:Op woensdag 4 juni 2014 21:11 schreef Kiid het volgende:
2e helft super Clasie erin! Die gaat weer strooien met geweldige steekballen
Opgetyft met je grafkop. Zal ik hem een koppie kleiner maken, mongoolquote:Op woensdag 4 juni 2014 18:55 schreef devragenmeneer het volgende:
[..]
Ik heb minder lief jouw moeder hoor.btw die wijf valt mee zelfs op de reclame in de bushalte staan betere
quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Opgetyft met je grafkop. Zal ik hem een koppie kleiner maken, mongool
quote:Op donderdag 15 mei 2014 14:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Denk dat de algehele sfeer wel oorzaak is. Had toen dat stuk proza geschreven een paar weken in die ene nacht van zaterdag op zondag. Daarin schreef ik dat de verharde sfeer niet uitnodigend is voor nieuwe mensen, en het heeft er voor gezorgd dat mensen als Thorb bijvoorbeeld weg zijn gegaan.
Nog netjes, ik ken mensen die meteen Admins erbij wilden halen!quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hij had het over me moeder. Dat kan ik niet tollereren. TR gemaakt. Mods zijn ingeschakeld.
Admins bedoelde ik ookquote:Op woensdag 4 juni 2014 21:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nog netjes, ik ken mensen die meteen Admins erbij wilden halen!
Gedurende je leven heb je onderhand toch wel geleerd dat vriendschappelijke wedstrijden van het Nederlands elftal vrijwel nooit te pruimen zijn?quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:19 schreef over_hedge het volgende:
je zal maar betaald hebben om dit te zien
Ja, ik betaal er dan ook niet voor.quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gedurende je leven heb je onderhand toch wel geleerd dat vriendschappelijke wedstrijden van het Nederlands elftal vrijwel nooit te pruimen zijn?
Ja van de Wale in z'n onderbroek zeker.quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:22 schreef Lindgren. het volgende:
Skitterend voetbal. Pener stijgert ervan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |