Aldus het broekzakvriendje en tevens woordvoeder van de Fokkelijke kneuzenclub.quote:Op zondag 1 juni 2014 05:08 schreef Just_some_random_dude het volgende:
Weer gekicked worden van de Fok Whatsapp
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 1 juni 2014 05:11 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Aldus het broekzakvriendje en tevens woordvoeder van de Fokkelijke kneuzenclub.ewa jammer mi mang, misschien over tijdje weer een poging wagenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waz met jou!
quote:Op zondag 1 juni 2014 05:16 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
ewa jammer mi mang, misschien over tijdje weer een poging wagen
Haha, zat ie er weer inquote:Op zondag 1 juni 2014 05:08 schreef Just_some_random_dude het volgende:
''het leven van verstandelijke beperkte meisjes verkloten''quote:Op zondag 1 juni 2014 05:30 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Als er dan nog een chat is waarom niet? Ik hou wel van gezelligheid.
Helaas is de chat verkloot door jouw idiote vriendjes, mensen bedreigen, haten op andersmans succes, het leven van verstandelijke beperkte meisjes verkloten. Maar ja gelukkig heb je nu wel vrienden. [ afbeelding ]
Vroeger was het pas fun met Madjack, Supergirl, Titta, Xtheway, Maxburger, Durrr, Dima, Tommes en Rodawa, Hosselaar_Woensel. Dat waren pas goude en leuke tijden.
Nu praat niemand meer in de chat en kom jij hier popie jopie doen dat ik eruit gekickt word door iemand omdat ik zeg dat hij normaal moet doen, de rede dat niemand meer praat of het leuk vindt.
Maar goed het ging over mijn nacht en niet over een irrelevante dingen.
Er zijn er zelfs 2. 1 onder leiding van onze haan33 en 1 door moiquote:Op zondag 1 juni 2014 08:58 schreef SJK het volgende:
Godverdomme, ik heb nog nooit van zoiets triests gehoord als een fok-whatsapp.
Al is het wel stil daar, mensen erbij kunnen we wel gebruikenquote:Op zondag 1 juni 2014 09:03 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Er zijn er zelfs 2. 1 onder leiding van onze haan33 en 1 door moi
quote:Op zondag 1 juni 2014 05:08 schreef Just_some_random_dude het volgende:
Fok Whatsapp
Fok Whatsapp
DM verstuurdquote:Op zondag 1 juni 2014 09:44 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Verkapte 'pls pls voeg me aub toe'
DM me je nummer
Haha hosselaar_woenselquote:Op zondag 1 juni 2014 05:30 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Als er dan nog een chat is waarom niet? Ik hou wel van gezelligheid.
Helaas is de chat verkloot door jouw idiote vriendjes, mensen bedreigen, haten op andersmans succes, het leven van verstandelijke beperkte meisjes verkloten. Maar ja gelukkig heb je nu wel vrienden. [ afbeelding ]
Vroeger was het pas fun met Madjack, Supergirl, Titta, Xtheway, Maxburger, Durrr, Dima, Tommes en Rodawa, Hosselaar_Woensel. Dat waren pas goude en leuke tijden.
Nu praat niemand meer in de chat en kom jij hier popie jopie doen dat ik eruit gekickt word door iemand omdat ik zeg dat hij normaal moet doen, de rede dat niemand meer praat of het leuk vindt.
Maar goed het ging over mijn nacht en niet over een irrelevante dingen.
Nog nooit van gehoord. Dus je moet je telnr aan vreemden geven?quote:Op zondag 1 juni 2014 09:03 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Er zijn er zelfs 2. 1 onder leiding van onze haan33 en 1 door moi
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |