Geweldig!quote:Op zondag 17 augustus 2014 09:45 schreef soapie het volgende:
Over 2 weken heb ik vakantie, mocht je m dan nog niet hebben wil ik wel even voor je kijken in Zoetermeer en/of Rotterdam....
Ik heb de Zara city bag die uiteraard van betere kwaliteit is,quote:Op zondag 17 augustus 2014 10:06 schreef DS4 het volgende:
Eigenlijk wel raar dat primark geen online store heeft...
(Overigens zou ik hoe dan ook bij zo'n everyday tas adviseren om kwaliteit te kopen, dat is onder de streep goedkoper en het ziet er beter uit)
Ik moest even googlen en begrijp inmiddels dat de primark een ripoff is van de zara.quote:Op zondag 17 augustus 2014 11:00 schreef Miam het volgende:
[..]
Ik heb de Zara city bag die uiteraard van betere kwaliteit is,
echter, ben ik daar erg zuinig op en gebruik ik sporadisch.
De primark dupe ziet er erg goed uit en is ideaal voor iedere dag.
Natuurlijk moet je het zelf weten, maar dan begrijp ik niet helemaal waarom je voor die speciale gelegenheden niet een minder 'iederedag' model hebt gekocht...quote:Op zondag 17 augustus 2014 12:58 schreef Miam het volgende:
Omdat ik de tas ook gebruik in m'n werk. Vind het zonde om dan de Zara te gebruiken. Bovendien vind ik het extra leuk om een wat duurdere tas voor speciale gelegenheden te gebruikenlaat mij een pietlut zijn, voor mij werkt het
Die tekst vraagt gewoon om een parodie...quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:04 schreef Myraela het volgende:
Gisterochtend naar de Primark geweest. Ze hadden best veel leuke topjes.Dus ik ben blij. En veel basic hempjes, die zijn in ieder geval fijn lang bij de Primark.
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
omdat ik de tas mooi vindquote:Op zondag 17 augustus 2014 13:23 schreef DS4 het volgende:
[..]
Natuurlijk moet je het zelf weten, maar dan begrijp ik niet helemaal waarom je voor die speciale gelegenheden niet een minder 'iederedag' model hebt gekocht...
quote:Grote verkeersdrukte verwacht rondom opening Primark Enschede
ENSCHEDE - De opening van de Primark zal dinsdag veel extra auto's en voetgangers opleveren in de binnenstad van Enschede.
De Primark is in overleg met de gemeente om dat allemaal in goede banen te leiden. De winkel neemt ook zelf maatregelen, met extra gastheren. De toegang naar de ingang wordt met dranghekken gereguleerd.
Zaterdag
Komende zaterdag kan het mogelijk wel problematisch worden. In de stad is het dan al druk en de toestroom van extra auto’s kan voor problemen zorgen. Een woordvoerder van de gemeente zegt dat wordt overwogen om het parkeerterrein van sportcomplex Diekman onder de aandacht te brengen. Bezoekers aan het centrum (en de Primark) kunnen dan met de (reguliere) bus naar het centrum.
Maatregelen
De gemeente laat weten eigenlijk geen idee te hebben hoeveel mensen er zaterdag op de winkel afkomen. „We houden de verkeersstroom goed in de gaten en nemen maatregelen als dat nodig is.” De politie heeft geen plannen voor extra inzet van personeel.
In het voormalige pand van de Bijenkorf wordt momenteel de laatste hand gelegd aan de verbouwing.
http://www.tubantia.nl/re(...)k-enschede-1.4493455
Als die mensen nou gewoon die paar uur gewerkt zouden hebben en vervolgens naar de H&M gegaan waren hadden ze een productievere dag gehad, betere en mooiere kleding, gewoon gekocht in een rustige winkel (op de dag dat primark opent is H&M even rustig), waar je gewoon een pashokje te beschikking hebt en nog wat geld over.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 09:30 schreef soapie het volgende:
Hahaha ze staan al sinds half 9 (of nog eerder zelfs) voor de deur. Hij gaat om 11 uur open.....![]()
![]()
Ach heb je hem ook weer, we weten nou wel dat jij wat tegen de Primark hebt!!!quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:05 schreef DS4 het volgende:
[..]
Als die mensen nou gewoon die paar uur gewerkt zouden hebben en vervolgens naar de H&M gegaan waren hadden ze een productievere dag gehad, betere en mooiere kleding, gewoon gekocht in een rustige winkel (op de dag dat primark opent is H&M even rustig), waar je gewoon een pashokje te beschikking hebt en nog wat geld over.
Domme schapen.
Ik zou hetzelfde zeggen ten aanzien van idioten die bij een nieuw te openen Louis Vuitton winkel in de rij gaan liggen voor producten die je een paar dagen later met een normale wachtrij kan kopen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:17 schreef soapie het volgende:
Ach heb je hem ook weer, we weten nou wel dat jij wat tegen de Primark hebt!!!
Omdat jij gelijk weer even erbij moet melden dat je beter naar de H&M kan gaan...quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:21 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik zou hetzelfde zeggen ten aanzien van idioten die bij een nieuw te openen Louis Vuitton winkel in de rij gaan liggen voor producten die je een paar dagen later met een normale wachtrij kan kopen.
Het is gewoon dom schaapgedrag en jij vindt dat gelet op jouw post zelf ook. Waarom ik dat niet zou mogen zeggen en jij wel ontgaat mij ten ene male.
Omdat het daar rustig is ja.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:29 schreef soapie het volgende:
Omdat jij gelijk weer even erbij moet melden dat je beter naar de H&M kan gaan...
Ik weet niet of dit een (verkapt ) aanbod is, maar ik ga een nieuwe kopen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:38 schreef Miam het volgende:
Heb ik 2 van. De grote donkerbruine en een zwart exemplaar in small. Beide heb ik in de verkoop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |