abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143502939
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 09:45 schreef soapie het volgende:
Over 2 weken heb ik vakantie, mocht je m dan nog niet hebben wil ik wel even voor je kijken in Zoetermeer en/of Rotterdam....
Geweldig!

Ik laat het weten.
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
pi_143502998
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 10:06 schreef DS4 het volgende:
Eigenlijk wel raar dat primark geen online store heeft...

(Overigens zou ik hoe dan ook bij zo'n everyday tas adviseren om kwaliteit te kopen, dat is onder de streep goedkoper en het ziet er beter uit)
Ik heb de Zara city bag die uiteraard van betere kwaliteit is,
echter, ben ik daar erg zuinig op en gebruik ik sporadisch.

De primark dupe ziet er erg goed uit en is ideaal voor iedere dag.
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
pi_143504525
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 11:00 schreef Miam het volgende:

[..]

Ik heb de Zara city bag die uiteraard van betere kwaliteit is,
echter, ben ik daar erg zuinig op en gebruik ik sporadisch.

De primark dupe ziet er erg goed uit en is ideaal voor iedere dag.
Ik moest even googlen en begrijp inmiddels dat de primark een ripoff is van de zara.

Er vanuit gaande dat de zara een kwalitatief goede tas levert moet je deze probleemloos iedere dag kunnen gebruiken. Dus waarom dan een ripoff kopen om die vervolgens te gebruiken? Dan heb je de mooie variant in de kast liggen... waar je een tas toch niet voor koopt...

Mijn vrouw gebruikt haar iederedagtas zonder angst en die kan daar (uiteraard zou ik willen zeggen) gewoon tegen. Ik zou haar echt voor gek verklaren als ze zoveel geld uitgeeft aan een iederedagtas en die vervolgens maar in de kast laat liggen, om vervolgens met een namaakvariant (lord knows, daar zijn er meer van dan de originele) rond te gaan lopen. Het in de kast laten liggen voor gelegenheden doe je bij de bijzondere tassen die kwetsbaar zijn, maar op basis van hun bijzondere uitstraling gekocht zijn. En ook daar kun je je vraagtekens bij zetten hoor... ;)

Ook maar een mening uiteraard, maar mijn advies blijft: ga die zara gewoon gebruiken... Loop je er iedere dag beter bij EN je bespaart geld!
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_143506000
Omdat ik de tas ook gebruik in m'n werk. Vind het zonde om dan de Zara te gebruiken. Bovendien vind ik het extra leuk om een wat duurdere tas voor speciale gelegenheden te gebruiken :) laat mij een pietlut zijn, voor mij werkt het :)
pi_143506193
Gisterochtend naar de Primark geweest. Ze hadden best veel leuke topjes. O+ Dus ik ben blij. En veel basic hempjes, die zijn in ieder geval fijn lang bij de Primark. O+

pi_143506769
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 12:58 schreef Miam het volgende:
Omdat ik de tas ook gebruik in m'n werk. Vind het zonde om dan de Zara te gebruiken. Bovendien vind ik het extra leuk om een wat duurdere tas voor speciale gelegenheden te gebruiken :) laat mij een pietlut zijn, voor mij werkt het :)
Natuurlijk moet je het zelf weten, maar dan begrijp ik niet helemaal waarom je voor die speciale gelegenheden niet een minder 'iederedag' model hebt gekocht...
pi_143506941
quote:
14s.gif Op zondag 17 augustus 2014 13:04 schreef Myraela het volgende:
Gisterochtend naar de Primark geweest. Ze hadden best veel leuke topjes. O+ Dus ik ben blij. En veel basic hempjes, die zijn in ieder geval fijn lang bij de Primark. O+

[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Die tekst vraagt gewoon om een parodie...
pi_143507207
quote:
1s.gif Op zondag 17 augustus 2014 13:23 schreef DS4 het volgende:

[..]

Natuurlijk moet je het zelf weten, maar dan begrijp ik niet helemaal waarom je voor die speciale gelegenheden niet een minder 'iederedag' model hebt gekocht...
omdat ik de tas mooi vind :) mooier dan de gemiddelde tassen die ik tegenkom bij o.a H&M, Dolcis enz. Ik heb de tas overigens met eigen ogen gezien en aangeraakt omdat een familielid deze al in bezit had. Ik ben er verliefd op en wil'm gewoon hebben :)
  zondag 17 augustus 2014 @ 14:03:09 #109
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_143508240
Ben het zowaar eens met ds4 wat betreft de tas
pi_143511219
Dat kan uiteraard. Ik respecteer ieders mening.
  zondag 17 augustus 2014 @ 15:30:25 #111
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_143511541
Dat is ook zo.
Ben zelf aan het 'sparen' voor een cowboysbag. Duur, maar wel kwaliteit die als het goed is jaren mee gaat.
pi_143514088
Heb ik 2 van. De grote donkerbruine en een zwart exemplaar in small. Beide heb ik in de verkoop :)
pi_143558950
Morgen opent de Primark in Enschede!

quote:
Grote verkeersdrukte verwacht rondom opening Primark Enschede

ENSCHEDE - De opening van de Primark zal dinsdag veel extra auto's en voetgangers opleveren in de binnenstad van Enschede.

De Primark is in overleg met de gemeente om dat allemaal in goede banen te leiden. De winkel neemt ook zelf maatregelen, met extra gastheren. De toegang naar de ingang wordt met dranghekken gereguleerd.

Zaterdag
Komende zaterdag kan het mogelijk wel problematisch worden. In de stad is het dan al druk en de toestroom van extra auto’s kan voor problemen zorgen. Een woordvoerder van de gemeente zegt dat wordt overwogen om het parkeerterrein van sportcomplex Diekman onder de aandacht te brengen. Bezoekers aan het centrum (en de Primark) kunnen dan met de (reguliere) bus naar het centrum.

Maatregelen
De gemeente laat weten eigenlijk geen idee te hebben hoeveel mensen er zaterdag op de winkel afkomen. „We houden de verkeersstroom goed in de gaten en nemen maatregelen als dat nodig is.” De politie heeft geen plannen voor extra inzet van personeel.

In het voormalige pand van de Bijenkorf wordt momenteel de laatste hand gelegd aan de verbouwing.

http://www.tubantia.nl/re(...)k-enschede-1.4493455

dinsdag 19 augustus 2014 @ 08:41:54 #114
12621 tcr
*nix 4ever
  † In Memoriam † dinsdag 19 augustus 2014 @ 09:28:17 #115
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_143582073
Een kwartier vóór de opening:

Een kwartier ná de opening. :')
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_143582117
Hahaha ze staan al sinds half 9 (of nog eerder zelfs) voor de deur. Hij gaat om 11 uur open..... :') :') :')
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 10:59:46 #117
12621 tcr
*nix 4ever
pi_143583867
quote:
11s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 09:30 schreef soapie het volgende:
Hahaha ze staan al sinds half 9 (of nog eerder zelfs) voor de deur. Hij gaat om 11 uur open..... :') :') :')
Als die mensen nou gewoon die paar uur gewerkt zouden hebben en vervolgens naar de H&M gegaan waren hadden ze een productievere dag gehad, betere en mooiere kleding, gewoon gekocht in een rustige winkel (op de dag dat primark opent is H&M even rustig), waar je gewoon een pashokje te beschikking hebt en nog wat geld over.

Domme schapen.
pi_143584165
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 11:05 schreef DS4 het volgende:

[..]

Als die mensen nou gewoon die paar uur gewerkt zouden hebben en vervolgens naar de H&M gegaan waren hadden ze een productievere dag gehad, betere en mooiere kleding, gewoon gekocht in een rustige winkel (op de dag dat primark opent is H&M even rustig), waar je gewoon een pashokje te beschikking hebt en nog wat geld over.

Domme schapen.
Ach heb je hem ook weer, we weten nou wel dat jij wat tegen de Primark hebt!!!
pi_143584284
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 11:17 schreef soapie het volgende:

Ach heb je hem ook weer, we weten nou wel dat jij wat tegen de Primark hebt!!!
Ik zou hetzelfde zeggen ten aanzien van idioten die bij een nieuw te openen Louis Vuitton winkel in de rij gaan liggen voor producten die je een paar dagen later met een normale wachtrij kan kopen.

Het is gewoon dom schaapgedrag en jij vindt dat gelet op jouw post zelf ook. Waarom ik dat niet zou mogen zeggen en jij wel ontgaat mij ten ene male.
pi_143584341
Ik vind je ook zwakzinnig als je naar de opening van de Primark gaat. :') Het is normaal al achterlijk druk, waarom op zo'n dag gaan.
pi_143584504
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 11:21 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ik zou hetzelfde zeggen ten aanzien van idioten die bij een nieuw te openen Louis Vuitton winkel in de rij gaan liggen voor producten die je een paar dagen later met een normale wachtrij kan kopen.

Het is gewoon dom schaapgedrag en jij vindt dat gelet op jouw post zelf ook. Waarom ik dat niet zou mogen zeggen en jij wel ontgaat mij ten ene male.
Omdat jij gelijk weer even erbij moet melden dat je beter naar de H&M kan gaan...
pi_143584892
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 11:29 schreef soapie het volgende:

Omdat jij gelijk weer even erbij moet melden dat je beter naar de H&M kan gaan...
Omdat het daar rustig is ja.

Ik ben ook allesbehalve fan van H&M. Het is niet zo bagger als primark, maar verder... boogje!
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 11:49:56 #124
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_143585154
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 16:38 schreef Miam het volgende:
Heb ik 2 van. De grote donkerbruine en een zwart exemplaar in small. Beide heb ik in de verkoop :)
Ik weet niet of dit een (verkapt ) aanbod is, maar ik ga een nieuwe kopen.
Toch bedankt
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 11:54:10 #125
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_143585307
Naar de opening gaan is echt dom ja, snap het ook niet want je weet dat het sowieso gigantisch druk zal zijn maar er zijn geen speciale openingskortingen of wat dan ook.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')