Nou, tot nu toe lijkt het wel dat elke vrouw in GoT ooit naakt voor de camera komtquote:Op woensdag 4 juni 2014 15:08 schreef Gezicht het volgende:
Mensen die denken dat Sansa in en seksscène gaat voorkomen.
Meen je nu echt dat zo'n meid die net 18 is meteen naakt voor de camera gaat?
Olenna Tyrell?quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:09 schreef Isabeau het volgende:
Nou, tot nu toe lijkt het wel dat elke vrouw in GoT ooit naakt voor de camera komt
Breng dagelijks een bezoekje aan de /r/gayforoberyn subreddit, dé uiteraard-volstrekt-hetero oberyn support groep.quote:Op woensdag 4 juni 2014 14:01 schreef Slayage het volgende:
hoe lang gaat duurt een rouwproces normaal gesproken?het doet nog steeds zo veel pijn!
![]()
[ link | afbeelding ]
quote:
I see what you did therequote:
Ook zonder piemel kan hij haar likken, vingeren, vuisten, rimmen, kussen, strelen, knijpen, betasten, leegzuigen, aflebberen, neuzen enzomeer. Zonder ballen zal hij er wellicht minder zin in hebben. Maar zonder ballen heeft ie ook grote kans op forse gewichtstoename, afnemend vechtbehoefte, wordt ie slomer, dus ik denk dat ie zijn paal is verloren. Gevoelens zat dus.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:48 schreef Verbal het volgende:
[..]
Niet
Hij kan haar technisch geen veeg geven. De pruimen niet op sap zetten. Van bil gaan. Kieren, soppen, ketsen, de oudste beweging ter wereld maken, flenzen, palen, pompen, een punt zetten, ketsen, fleppen, in de suikerpot roeren, het roompotje peilen.
Dus.
V.
En het was niet eens aflevering 9.quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:33 schreef Skv het volgende:
Wat de neuk, dat einde van die aflevering van zondag.
Als iemand me nu pissig maakt zie ik die scene weer.quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:33 schreef Skv het volgende:
Wat de neuk, dat einde van die aflevering van zondag.
Mijn vriendin zat echt met een volledige WAT DE NEUK op haar gezicht naar de tv te gapen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als iemand me nu pissig maakt zie ik die scene weer.
Nee, 9 en 10 nog.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zat echt te smullen toen Oberyn tekeer ging, denkende van 'zie je wel dat ie het kanquote:Op woensdag 4 juni 2014 15:38 schreef Skv het volgende:
[..]
Mijn vriendin zat echt met een volledige WAT DE NEUK op haar gezicht naar de tv te gapen.
Ja, bij elke andere serie pakt er dan een een zandloper, draait 'm om, spoelt de tijd terug en het gaat anders, maar niet bij GoT. Da's gewoon exit. Like.quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik zat echt te smullen toen Oberyn tekeer ging, denkende van 'zie je wel dat ie het kan' en toen werd hij plots gegrepen
Eerst dacht ik nog van, oow die wordt blind maar wint alsnog en toen plopte zijn schedel![]()
![]()
![]()
![]()
Tenzij je Beric Dondarrion heet.quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:42 schreef Skv het volgende:
[..]
Ja, bij elke andere serie pakt er dan een een zandloper, draait 'm om, spoelt de tijd terug en het gaat anders, maar niet bij GoT. Da's gewoon exit. Like.
Ohja, die mafkees. True that.quote:
Mwoah meestal wint de goodguy dan. Goed, ik had Oberyn weinig kans gegeven maar om nou zó te verliezen op die manier.quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:42 schreef Skv het volgende:
[..]
Ja, bij elke andere serie pakt er dan een een zandloper, draait 'm om, spoelt de tijd terug en het gaat anders, maar niet bij GoT. Da's gewoon exit. Like.
quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:52 schreef IsaacCuenca het volgende:
Het schijnt dat het niet mogelijk is geweest om een skull te crushen, zelfs als je the mountain bent.
Dus ze gaan de aflevering opnieuw uitzenden! Ben benieuwd!
Dat heb ik echt nooit bij series en bij GoT al 3 keer: Red Wedding, Purple Wedding en nu deze aflevering weerquote:Op woensdag 4 juni 2014 15:38 schreef Skv het volgende:
[..]
Mijn vriendin zat echt met een volledige WAT DE NEUK op haar gezicht naar de tv te gapen.
De manier waarop ie neerging doet me denken van wel... maar het zal Tyrion niet redden ben ik bangquote:Op woensdag 4 juni 2014 16:02 schreef Rosario het volgende:
Is The Mountain nu trouwens dood? Ik hoop het wel. Wat een eikel zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |