Klopt, die verhalen ken ik ookquote:Op woensdag 4 juni 2014 15:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen vasectomieën, alles wat seks zonder comdooms bevordert is een voordeel wat mij betreft, maar doe het inderdaad pas als je het echt écht zeker weet. Je zou niet de eerste patiënt zijn die het teruggedraaid wil hebben, wat kan, maar vaak genoeg niet succesvol is.
Dat wist je toch welquote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:07 schreef Silenus het volgende:
Heb even opgezocht wat vasectomie is en nu lig ik inééngekrompen in een hoekje te huilen.
Never. NEVVVAAHHHHHHHHHHH
Maar wel overal spuiten zonder baby's te krijgenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:07 schreef Silenus het volgende:
Heb even opgezocht wat vasectomie is en nu lig ik inééngekrompen in een hoekje te huilen.
ik heb google-afbeeldingen aangeklikt een paar uur voor ik dat ging laten doen. Geen aanrader.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:07 schreef Silenus het volgende:
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:14 schreef clumsy_clown het volgende:
6 weken na de ingreep moet je ter controle een sperma-sample inleveren. Eén lozing in een potje dus. Niet, zoals een bepaalde patiënt begreep, 6 weken lang je sperma opsparen en bij de dokter op haar bureau zetten.
De mensheid is gedoemd te mislukken.
bij mij wisten ze toen te vertellen dat het zaad niet meer werkte, maar mijn ex een griepje onder de leden hadquote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:14 schreef clumsy_clown het volgende:
6 weken na de ingreep moet je ter controle een sperma-sample inleveren. Eén lozing in een potje dus. Niet, zoals een bepaalde patiënt begreep, 6 weken lang je sperma opsparen en bij de dokter op haar bureau zetten.
De mensheid is gedoemd te mislukken.
weet je hoe kut het is om te horen dat zo'n slopert belt met de medeling: BoL ik ben zwanger van je. echt nooit meer.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:18 schreef Silenus het volgende:
Nouja, het is zo definitief enzo he. Ik wil sowieso nog kinderen, maar los daarvan...
Ik bedoel, stél nou he, stél dat je gewoon wat over de wereld aan het reizen bent. Je doet wat werk hier en daar en op een gegeven moment werk je als kok/matroos op een cruiseschip wat afgehuurd is door het genootschap van biseksuele & nymfomane vrouwen in de leeftijd van 18-25 jaar, afdeling Zweden.
Op een gegeven moment allemaal stormen, rampen, schipbreuk, alle mannen blijven achter in de stoomkelders van het schip...alleen ik weet als laatste nog in de reddingssloep te springen, waardoor we uiteindelijk aanspoelen op een tropisch onbewoond eiland op de Pacific.
Ik, en met mij nog 250 geile meisjes, moeten er het beste van zien te maken. De hoop dat we ooit nog gevonden worden is lang vervlogen. Er is immers geen wifi op het eiland en de telefoon doet het ook niet. En we hebben vooraf niemand verteld waar we heen zijn gevaren...
Er zit dus niets anders op: zelf een nieuwe Silenus-dynastie starten. Ik ben verantwoordelijk voor het nageslacht, en zal -om een nieuwe werkende beschaving te stichten- al die lekkere meisjes moeten bezwangeren. "Dat vind je vast niet erg toch, gespierde adonis uit Nederland?", vraagt Anna (Cup C.).
"Zeker niet!", zeg ik, inmiddels ternauwernood een opkomende erectie onderdrukkend. "Laten we anders direct beg....oh...wacht...KUT! Ik ben gevasectomiseerd!"
... Kijk, jongens, ik wéét dat de kans redelijk klein is. Maar stel dat het gebeurt, dan sla je jezelf dus echt wel voor je kop dat je dat ooit hebt laten doen. Daarom mijn advies: altijd vruchtbaar blijven.
Oef, daar klinkt ervaring uitquote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:20 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
weet je hoe kut het is om te horen dat zo'n slopert belt met de medeling: BoL ik ben zwanger van je. echt nooit meer.
Amenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:18 schreef Silenus het volgende:
Nouja, het is zo definitief enzo he. Ik wil sowieso nog kinderen, maar los daarvan...
Ik bedoel, stél nou he, stél dat je gewoon wat over de wereld aan het reizen bent. Je doet wat werk hier en daar en op een gegeven moment werk je als kok/matroos op een cruiseschip wat afgehuurd is door het genootschap van biseksuele & nymfomane vrouwen in de leeftijd van 18-25 jaar, afdeling Zweden.
Op een gegeven moment allemaal stormen, rampen, schipbreuk, alle mannen blijven achter in de stoomkelders van het schip...alleen ik weet als laatste nog in de reddingssloep te springen, waardoor we uiteindelijk aanspoelen op een tropisch onbewoond eiland op de Pacific.
Ik, en met mij nog 250 geile meisjes, moeten er het beste van zien te maken. De hoop dat we ooit nog gevonden worden is lang vervlogen. Er is immers geen wifi op het eiland en de telefoon doet het ook niet. En we hebben vooraf niemand verteld waar we heen zijn gevaren...
Er zit dus niets anders op: zelf een nieuwe Silenus-dynastie starten. Ik ben verantwoordelijk voor het nageslacht, en zal -om een nieuwe werkende beschaving te stichten- al die lekkere meisjes moeten bezwangeren. "Dat vind je vast niet erg toch, gespierde adonis uit Nederland?", vraagt Anna (Cup C.).
"Zeker niet!", zeg ik, inmiddels ternauwernood een opkomende erectie onderdrukkend. "Laten we anders direct beg....oh...wacht...KUT! Ik ben gevasectomiseerd!"
... Kijk, jongens, ik wéét dat de kans redelijk klein is. Maar stel dat het gebeurt, dan sla je jezelf dus echt wel voor je kop dat je dat ooit hebt laten doen. Daarom mijn advies: altijd vruchtbaar blijven.
Maar waarom moet dat eiland een nieuw volkje krijgen?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:18 schreef Silenus het volgende:
Hij vind je vast wel leuk!quote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:24 schreef clumsy_clown het volgende:
Hey en koters zijn best leuk. Ooit.
Ik ben nerveus voor morgen jongens. Straks vindtie me niet leuheuheuk. Al is dat niet wat z'n apps zeggen
.
Omdat ik dan later natuurlijk koning van het eiland ben en voorvader van het hele volk! Een beetje net zoals ooit op Pitcairn gebeurde. http://nl.wikipedia.org/wiki/Pitcairn_(eiland)quote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Maar waarom moet dat eiland een nieuw volkje krijgen?
Je snapt dat je na 2 generaties koning bent van een land vol mongooltjes? Ik bedoel, wie wil er nou heersen over Volendam?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:27 schreef Silenus het volgende:
[..]
Omdat ik dan later natuurlijk koning van het eiland ben en voorvader van het hele volk! Een beetje net zoals ooit op Pitcairn gebeurde. http://nl.wikipedia.org/wiki/Pitcairn_(eiland)
Maar dan dus zonder andere kerels, en mét lekkere vrouwen.
Dat dacht ik ook. Ooit....quote:
kan ik boeken vol over schrijvenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:30 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook. Ooit....
Al begin ik nu toch steeds meer te twijfelen.
Maar ben wel benieuwd hoe de vrouwen hier zouden reageren als een man zou zeggen als hij geen kinderen wil en ook niet meer kan krijgen.
Voor de situatieschets: man eind dertig, vrouw zeg ook ergens in de dertig
Wat maakt het uit of hij jou niet leuk vindt? Veel belangrijker is of jij hem uberhaupt wel echt leuk gaat vinden. Als jij hem niet leuk vindt maakt het niet uit hoe leuk hij jou vindtquote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:24 schreef clumsy_clown het volgende:
Hey en koters zijn best leuk. Ooit.
Ik ben nerveus voor morgen jongens. Straks vindtie me niet leuheuheuk. Al is dat niet wat z'n apps zeggen
.
Mijn vriend wil geen kinderen en dat weet ik vanaf het beginquote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:30 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook. Ooit....
Al begin ik nu toch steeds meer te twijfelen.
Maar ben wel benieuwd hoe de vrouwen hier zouden reageren als een man zou zeggen als hij geen kinderen wil en ook niet meer kan krijgen.
Gelukkig geen ervaring mee. Ik vond het al erg zat dat ik indertijd een keer 1,5 week in de rats zat omdat mijn toenmalige vriendin niet ongesteld werd en ze me vertelde een keer de pil vergeten te zijn. Het is dat ik ooit nog kinderen wil, anders zou ik het zeker overwegen.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:20 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
weet je hoe kut het is om te horen dat zo'n slopert belt met de medeling: BoL ik ben zwanger van je. echt nooit meer.
True, true. En ik ben awesome. Dus hey. Zal wel loslopen.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:33 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Wat maakt het uit of hij jou niet leuk vindt? Veel belangrijker is of jij hem uberhaupt wel echt leuk gaat vinden. Als jij hem niet leuk vindt maakt het niet uit hoe leuk hij jou vindt
Zei ik ook altijd, ben ik ook van teruggekomen.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Mijn vriend wil geen kinderen en dat weet ik vanaf het begin
Dat is nog nooit een probleem geweest
Nou schijnen mijn eierstokken nog te gaan rammelen maar ik moet het nog maar zien gebeuren
Waar maak je je dan druk om?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:37 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
True, true. En ik ben awesome. Dus hey. Zal wel loslopen.
Dat dusquote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zei ik ook altijd, ben ik ook van teruggekomen.
Maar nog wel liever morgen dan vandaag
Geen problemen mee. Wil zelf ook geen kinderen.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:30 schreef Clicks_nl het volgende:
Heb ik gezegd, ben ik van teruggekomen, is niet gelukt, draai nu weer de andere kant op. En morgen komt ondertussen wel eng dicht bij m'n 40e verjaardagquote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zei ik ook altijd, ben ik ook van teruggekomen.
Maar nog wel liever morgen dan vandaag
Eerst even een goede basis biedenquote:
Ja tuurlijk, is ook waar. Maar een beetje zenuwen zijn niet meer dan normaal, toch? Dit is m'n eerste potentiële-relatie-en-niet-sowieso-alleen-maar-seks-date in tíjden, aangezien ik niet met relaties bezig was.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:39 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Waar maak je je dan druk om?![]()
Maar ik meen het wel, of hij je nou leuk vindt of niet, het belangrijkste is de indruk die hij op jou maaktEn aangezien jij een onhandige clown bent zal hij vast wel vallen op je onbedoelde grappigheid.
Via welke # kunnen we de updates verwachten?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, is ook waar. Maar een beetje zenuwen zijn niet meer dan normaal, toch? Dit is m'n eerste potentiële-relatie-en-niet-sowieso-alleen-maar-seks-date in tíjden, aangezien ik niet met relaties bezig was.
De zenuwen zijn juist een van de leukste dingen aan datenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, is ook waar. Maar een beetje zenuwen zijn niet meer dan normaal, toch? Dit is m'n eerste potentiële-relatie-en-niet-sowieso-alleen-maar-seks-date in tíjden, aangezien ik niet met relaties bezig was.
Tuurlijk en daar is ook niets mis mee! maar er zijn vele vissenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:42 schreef clumsy_clown het volgende:
quote: Op vrijdag 6 juni 2014 11:39 schreef Frag_adder het volgende:[..]Waar maak je je dan druk om? Maar ik meen het wel, of hij je nou leuk vindt of niet, het belangrijkste is de indruk die hij op jou maakt En aangezien jij een onhandige clown bent zal hij vast wel vallen op je onbedoelde grappigheid.Ja tuurlijk, is ook waar. Maar een beetje zenuwen zijn niet meer dan normaal, toch? Dit is m'n eerste potentiële-relatie-en-niet-sowieso-alleen-maar-seks-date in tíjden, aangezien ik niet met relaties bezig was.
Precies! Al vraag ik me af of ik op dit moment weer met iemand zou gaan samenwonen eigenlijk.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Eerst even een goede basis biedenSamenwonen en dan zie ik wel verder.
Maar goed, dat zit er voorlopig ook niet in
Je zoekt toch een relatie? Dan zal dat er vanzelf wel van komenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:49 schreef yats het volgende:
[..]
Precies! Al vraag ik me af of ik op dit moment weer met iemand zou gaan samenwonen eigenlijk.
Die twijfel krijg ik ook vaak over me heenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:49 schreef yats het volgende:
[..]
Precies! Al vraag ik me af of ik op dit moment weer met iemand zou gaan samenwonen eigenlijk.
Vindt ze de keuken niet mooi?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Eerst even een goede basis biedenSamenwonen en dan zie ik wel verder.
Maar goed, dat zit er voorlopig ook niet in
Ergens in een park ziiten, wijn/bier, potje beachtennis ofzo.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:47 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Goed geregeld; wat gaan jullie doen?
Ik heb een normale keukenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
Klinkt goed, hier zondag een date. Sowieso iets met strand in elk gevalquote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:53 schreef habitue het volgende:
[..]
Ergens in een park ziiten, wijn/bier, potje beachtennis ofzo.
Ik zoek geen relatie, maar als ik er tegenaan loop ga ik het niet uit de weg.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Je zoekt toch een relatie? Dan zal dat er vanzelf wel van komen
De meeste vrouwen hebben niet zo veel zin om tot hun 80ste te latten (en de meeste mannen ook niet als ze de nieuwe vrouw niet zo blijven vergelijken met de ex waarmee het fout ging)
Dat is toch ook niet zo vreemd?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Die twijfel krijg ik ook vaak over me heen
Ik woon al m'n hele leven alleen sinds ik het huis uit ben, dus het wordt steeds moeilijker om samen te wonen volgens mijquote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:54 schreef yats het volgende:
[..]
Ik zoek geen relatie, maar als ik er tegenaan loop ga ik het niet uit de weg.
[..]
Dat is toch ook niet zo vreemd?
Het heeft allebei wel wat, maar als ik mag kiezen kies ik samenwonen.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik woon al m'n hele leven alleen sinds ik het huis uit ben, dus het wordt steeds moeilijker om samen te wonen volgens mijik red me wel alleen en vind het heerlijk
Ik denk dat je daar niet de enige in bent. Ik vond het niet vervelend om samen te wonen (verre van), maar ik streef het nu ook niet actief na. Wie weet komt dat weer. Eerst maar eens een leuke vrouw treffen waarbij ik daar over na ga denken.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik woon al m'n hele leven alleen sinds ik het huis uit ben, dus het wordt steeds moeilijker om samen te wonen volgens mijik red me wel alleen en vind het heerlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |